Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Storytelling oparty na danych

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.5/6  Opinie: 4
Stron:
296
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka 41,40 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-40%)
41,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 34,50 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-50%)
34,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Przez dane do najlepszych decyzji!

Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.

Ta książka powstała z myślą o osobach zarządzających przedsiębiorstwami, menadżerach działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji, wreszcie ― wszystkich specjalistach pragnących ciekawiej, w bardziej perswazyjny sposób prezentować informacje. Stanowi ona kompendium wiedzy na temat storytellingu. Z poradnika dowiesz się:

  • Czym jest i do czego służy firmom storytelling
  • Jak "zaprzęgać" dane do pracy na Twoją korzyść
  • Jak stosować wizualizację, budować opowieści, przygotowywać raporty czy w wreszcie zarządzać swoim menadżerskim kokpitem w duchu storytellingu

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Michał Szudejko jest doświadczonym menedżerem finansowym, specjalizuje się we wdrożeniach narzędzi kontrolingowych i zaawansowanej analizie danych. Posiada tytuły CFA, CIMA, uzyskał również doktorat w dyscyplinie nauk ekonomicznych. Jego pasją jest tworzenie opowieści opartych na danych; korzysta z najnowszych technologii, w tym osiągnięć w dziedzinie sztucznej inteligencji, aby przekształcać liczby i statystyki w przystępne i angażujące historie. Chętnie dzieli się swoją wiedzą ― publikuje artykuły w branżowych czasopismach i na specjalistycznych blogach, występuje jako prelegent na konferencjach, a jako trener w renomowanych instytucjach edukacyjnych dzieli się doświadczeniem z liderami branży finansowej.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności