Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera
- Autor:
- Stephen Denning
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera
Sukces osiąga się dzięki spełnieniu oczekiwań z nawiązką - i Denning niniejszą publikacją to właśnie czyni. Jego twórczość jest nie tylko radykalna, lecz rewolucyjna!Peter Guber,
dyrektor generalny, Mandalay Entertainment Group
Jeżeli zignorujesz idee zawarte w tej dowcipnej, szczerej i mądrej książce, zrobisz to wyłącznie na własne ryzyko. Denning pokazuje, jak zarządzać w zupełnie nowy sposób, opierając się na lepszym zrozumieniu mechanizmów przyczyniających się do efektywnej współpracy między ludźmi w środowisku biznesowym. Niniejsza książka to świetna lektura i materiał do dyskusji o tym, jak powinniśmy lepiej robić to, co robimy.Laurence Prusak,
autor książek Working Knowledge i What"s the Big Idea?
Radykalne rozwiązania w burzliwych czasach
Tradycyjne techniki i praktyki zarządzania odchodzą do lamusa. W świecie gwałtownych przemian, gdzie technologie, kadra zarządzająca czy warunki społeczno-gospodarcze zmieniają się z tygodnia na tydzień, żadna firma, która nadal chce się rozwijać, nie może pozwolić sobie na bezczynne czekanie i liczenie, że jakoś to będzie. Nadszedł czas na wdrożenie zarządzania radykalnego, które obejmie wszystkie kluczowe aspekty działalności firmy.
Ten poradnik został stworzony dla wszystkich menedżerów i liderów, którzy nie boją się zdecydowanych rozwiązań i szukają nowych, skutecznych oraz dopasowanych do realnej sytuacji metod zarządzania. Pomaga wdrożyć całkowicie nowy sposób organizacji pracy, oparty na działalności zespołów, śledzeniu ewoluujących zachowań klientów czy reorganizacji kanałów komunikacyjnych. Prowadzi do zbudowania zupełnie nowego, bardziej wydajnego środowiska pracy. Zasady zawarte w tej książce zwiększają potencjał ludzi i prowadzą do podwyższonej efektywności, nieustających innowacji, głębokiego zadowolenia z pracy i bardzo dużego poziomu satysfakcji klienta. To książka o przejęciu kontroli nad życiem i radości z nadzwyczajnych osiągnięć.
Zacznij od siedmiu zasad zarządzania radykalnego:
- Skoncentruj się na zadowoleniu klienta.
- Wykorzystuj w pracy samoorganizujące się zespoły.
- Dopasuj działalność firmy do schematów zachowań klienta.
- Zapewniaj wartość podczas przeprowadzania każdej transakcji z klientem.
- Dostarczaj pełną informację o wszelkich przeszkodach na drodze do poprawy.
- Stwórz środowisko, w którym zespół będzie dążył do samodoskonalenia.
- Komunikuj się w sposób interaktywny, opowiadając historie, zadając pytania i prowadząc konwersacje.
Stephen Denning studiował prawo i psychologię na Uniwersytecie w Sydney w Australii. Następnie ukończył studia podyplomowe na Oksfordzie. Denning jest konsultantem współpracującym z organizacjami w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Australii. W kręgu jego zainteresowań znajdują się kwestie związane z zarządzeniem, byciem liderem, innowacjami oraz narracją w biznesie. W latach 1969 - 2000 pracował w Banku Światowym, gdzie obejmował różne stanowiska, w tym dyrektora programowego ds. zarządzania wiedzą (1996 - 2000). W roku 2000 instytut Teleos nazwał go jednym z najbardziej podziwianych liderów wiedzy na świecie, a w roku 2003 Denning znalazł się w światowej setce guru biznesu. Na jego stronie internetowej (www.stevedenning.com) znajduje się szeroki zbiór materiałów na temat zarządzania radykalnego, bycia liderem, innowacji, zarządzania wiedzą oraz narracji w biznesie.
Wybrane bestsellery
-
W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a przede wszystkim p...
Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność
-
Autor tej książki był kiedyś osobą niezwykle nieuporządkowaną. Na jego biurku zalegały stosy papierów, jego skrzynkę e-mailową zalewały setki wiadomości, na które nie był w stanie odpowiedzieć (czasem nawet nie wiedział, że je otrzymał!), zaś lista zadań „na dziś” nie mi...
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności
(16.20 zł najniższa cena z 30 dni)17.55 zł
27.00 zł(-35%) -
Odkąd pingwiny sięgały pamięcią, zawsze mieszkały na tej właśnie górze lodowej. „To nasz dom” — powiedziałyby Ci, gdybyś kiedykolwiek odnalazł drogę do ich świata z lodu i śniegu. Powiedziałyby również: „To zawsze będzie nasz dom”. To wydawałoby się całkiem logiczne ...
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach
John Kotter, Holger Rathgeber, Peter Mueller, Spenser Johnson
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"?
Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Opisana w tej książce metodologia 4DX, czyli czterech dyscyplin realizacji, jest zestawem zasad, dzięki którym w samym środku wiru bieżących spraw zapewnisz realizację kluczowych celów strategicznych w swojej organizacji. Cztery dyscypliny wydają się banalne i łatwe do zrozumienia. Ich wdrożenie ...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Stephen DenningSteve Denning — uznany autorytet w dziedzinie zarządzania, uważany za jednego z najważniejszych na świecie guru biznesu. Autor książek i licznych artykułów dotyczących kierownictwa, innowacji i zwinnego zarządzania. Jest członkiem rady doradczej Forum Druckera w Wiedniu oraz organizacji Scrum Alliance. Od 2000 roku udziela konsultacji wielu firmom z listy Fortune 500 oraz agencjom rządowym. W wolnych chwilach pisze opowiadania i poezje.
Ebooka "Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: biznes.onet.pl Grzegorz Pacuła, 2012-05-09
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaCzujesz, że twój zespół nie pracuje na takim poziomie na jakim mógłby pracować Twoi przełożeni i klienci nie do końca są zadowoleni z rezultatów, które osiąga twój team Może właśnie nadszedł najlepszy moment, by wprowadzić zasady radykalnego zarządzania w twoją organizację. Tradycyjny system zarządzania, który od lat prezentowany jest podczas kursów i zajęć na uczelniach wyższych ma podstawową wadę.
Pozbawia pracowników możliwości wniesienia swojego wkładu do pracy, a co z tym idzie ogranicza wydajność firmy i praktycznie gwarantuje brak zadowolenia klientów. Pracownicy, którzy nie czują sensu swojej pracy, nie mają całościowego oglądu na to, w jaki sposób element projektu nad którym pracują, przekłada się na końcowy rezultat. Bywają tym mocno zdemotywowani. Dlatego też dla zwiększenia wydajności zespołu warto przeformułować zasady jego funkcjonowania, cele, a także samą rolę menadżera, który stoi na czele zespołu.
Wśród całej teorii zarządzania radyklanego główną rolę odgrywa 7 podstawowych zasad. Aby osiągnąć sukces należy je bezsprzecznie wdrożyć w naszym zespole. Uwolnią one energię, potencjał umysłów i pasję naszych pracowników. Zwiększone zostanie ich zaangażowanie w działanie, a to ostatecznie przełoży się na wydajność i końcowy sukces.
Klient musi być zadowolony
Pierwszą i najważniejszą zasadą jest koncentracja na zadowoleniu klienta. Musimy zdać sobie sprawę, że celem naszego zespołu nie powinno być wyprodukowanie określonej liczby dóbr, czy dostarczenie określonych usług. Cel, jaki powinniśmy postawić przed zespołem, to nie produkcja określonych rzeczy, lecz osiągniecie ostatecznego zadowolenia klienta. Jak się okazuje, samo dostarczenie danego przedmiotu czy usługi nie jest kluczowe. Równie istotny jest sposób w jaki zostanie to przeprowadzone. To już w dużej mierze zależy od danego specjalisty w zespole, który musi być odpowiednio umotywowany.
Potencjał tkwi w twoim zespole
Drugą zasadą prowadzącą do wcielenia teorii radyklanego zarządzania w życie jest wykorzystanie samoorganizujących się zespołów. To w tego typu organizacjach zauważa się najwyższy poziom wydajności, a także bardzo dobry przepływ wiedzy między członkami danego zespołu. Aby stworzyć samoorganizujący się team, należy stworzyć w pierwszej kolejności jasny i przekonujący cel, odnoszący się do wspomnianego wcześniej zadowolenia klientów. W drugiej kolejności trzeba przekonać do jego słuszności cały zespół. Gdy to się już uda można przejść do przekazania zespołowi uprawnień, tak by ten mógł realizować postawione przed nim zadanie. Ten ostatni aspekt jest najtrudniejszy dla menadżerów. Wymaga on pójścia na pewnego rodzaju ryzyko. Polega ono na oddaniu części kompetencji. Przekazanie uprawnień automatycznie zmniejsza rolę kierowniczą dyrektora zespołu, jednak z drugiej strony zwiększa odpowiedzialność za zadanie u członków zespołu, co prowadzi zaś do większego zaangażowania ich. Tak naprawdę rola menadżera zespołu zmienia się z funkcji dyrektywnej na funkcją pomocniczą w likwidacji barier i utrudnień w realizacji poszczególnych zadań przez członków grupy.
Kolejne zasady
Po wprowadzeniu dwóch pierwszych zasad można przejść do kolejnych, które polegają m.in. na dopasowaniu działalności firmy do schematów i zachowań klienta, czy też na stworzeniu środowiska pracy, w którym zespół będzie dążył do samodoskonalenia. Model zarządzania radykalnego sprawdza się doskonale w świecie, gdzie nie jest ważne już samo posiadanie klienta, ale równie istotne jest jego utrzymanie przy sobie. Nie możemy przecież pozwolić by przeszedł on w pewnym momencie do konkurencji. Więcej o teorii radyklanego zarządzania można przeczytać w książce Stephena Denninga – „Radykalna rewolucja w zarządzaniu – przewodnik menadżera” (wydawnictwo Helion/Onepress, 2012). W publikacji tej bardzo dokładnie opisana jest teoria modelu zarządzania radyklanego oparta na przedstawieniu odpowiednich casów. -
Recenzja: biznes.onet.pl Sabina Stodolak
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaJak nie wciskać kitu w zarządzaniu
Czy szczerość w pracy popłaca Czy można stworzyć takie warunki pracy, by pracownicy i managerowie mówili sobie prawdę, a nie to co każdy z nich chce usłyszeć Czy otwartość w komunikacji może pomóc w rozwoju firmy i jest w stanie zapewnić jej większy sukces, niż tradycyjne zamiatanie problemu pod dywan „Tak szefie, nie ma żadnych problemów szefie, to przejściowe trudności szefie, oczywiście że damy radę szefie”- mówi oficjalnie pracownik do managera, by po wyjściu z gabinetu kląć na kolejne redukcje i zwiększenie ilości pracy w zespole do poziomu, który nie pozwala na prawidłowe i terminowe wykonanie pracy. Takie są jednak współczesne warunki pracy, a typowy, tradycyjny model zarządzania sprzyja hierarchii i umacnianiu władzy, a nie szukaniu rozwiązań bieżących problemów.
Czy można coś z tym zrobić Dopóki nie zmieni się podejście do szczerości i komunikacji w organizacji będzie to niezwykle trudne.
Zarządzanie „na konia”
Co dzieje się w tradycyjnej organizacji kiedy pojawia się problem związany ze spadkiem efektywności pracy Zarząd dowiaduje się o tym dość późno – dopiero wtedy, kiedy osoby odpowiedzialne za analizy nie są w stanie dłużej ukrywać trudności pod liczbami. Zarząd zleca wtedy innemu działowi znalezienie powodów takiej sytuacji – najczęściej sprowadza się to do szukania kozła ofiarnego, którego można uznać winnym tej sytuacji. Co może być kozłem Kryzys, sytuacja gospodarcza kraju, pokolenie pracowników (np. słynne pokolenie Y), przepisy, określona procedura, a wreszcie kilku nieudolnych managerów. Jak rozwiązuje się problem Najpierw organizuje się sporo zebrań. Ludzie mówią o pracy w pracy, pojawiają się plotki i szeptanie po kątach. Kadra zarządzająca nie pyta wprost pracowników o co chodzi – tworzy za to modele teoretyczne. Pracownicy nie mówią co jest problemem, nikt nie chce się wychylać i ryzykować. Wszyscy potakują potrząsając łbem jak koń. W końcu trzeba podjąć decyzje zmierzające do rozwiązania problemu. Zwalnia się więc kilka osób, wprowadza nowe procedury, organizuje szkolenia i imprezy motywacyjne, które odwracają uwagę od problemu. Po jakimś czasie, spadek efektywności jest jeszcze większy i cała procedura zaczyna się od nowa.
Zarządzanie „na konia” to sytuacja w której każdy każdemu potakuje, kiwając głową jak koń w stajni. Pracownicy potakują przyznając rację kadrze zarządzającej, kadra potakuje słuchając zarzutów klientów, klienci potakują, słuchając wyjaśnień pracowników. Kadra jest sfrustrowana, pracownicy nie mają motywacji, a klienci są niezadowoleni. Nikt jednak nic nie mówi – dopóki wszyscy się uśmiechamy - jest miło. Często nie chodzi nawet o kłamanie innych wprost, ale o tzw. „wciskanie kitu”- czyli nie dzielenie się wiedzą i wybielanie rzeczywistości. Taka sytuacja nie prowadzi do rozwoju firmy, nie sprawia, że pracownicy z przyjemnością przychodzą do pracy a produkty firmy są innowacyjne i konkurencyjne. Firma może i zwiększa zyski, ale wyprzedzają ją firmy bardziej innowacyjne. Dlaczego Bo w firmach tych panuje szczera i otwarta komunikacja skoncentrowana na zapewnieniu pełnej informacji o wszelkich przeszkodach, które uniemożliwiają poprawę sytuacji.
Szczerość w zarządzaniu
Zasadę otwartości i informowania o trudnościach, zwaną radykalną przejrzystością, wprowadza do zarządzania Stephen Denning - praktyk biznesu - proponując 7 zasad radykalnego zarządzania, które mają być odpowiedzią na tradycyjne, coraz mniej skuteczne techniki prowadzenia firmy. O co w zasadzie radykalnej przejrzystości chodzi
Otóż aby możliwe było efektywne rozwiązywanie trudności i problemów, trzeba o nich wiedzieć. Pracownicy, kadra zarządzająca oraz klienci – czyli wszystkie osoby związane z wartością, którą wytwarza firma, muszą być ze sobą szczerzy. Dopiero wtedy możliwa jest właściwa diagnoza problemu i wspólne znalezienie rozwiązania.
Co daje radykalna przejrzystość
Członkom zespołu daje jasność celów i wytycznych, co przekłada się na motywację do pracy zaangażowanie w projekt. Ludzie po prostu wiedzą co mają robić i po co to robią. Pracownicy wiedzą, że ich zdanie się liczy a ich wiedza jest ceniona – dlatego chcą wiedzieć więcej i mocniej angażują się w proces doskonalenia produktu. Pracownicy mają ze sobą lepsze relacje – nie boją się mówić otwarcie co myślą, bo wiedzą, że nie staną się kozłem ofiarnym a ich przełożony nie nazwie ich malkontentami. Mają poczucie kontroli i wpływu, na to, co się dzieje w firmie.
Kadra zarządzająca wie dokąd zmierza zespół i na jakim jest etapie. Może na bieżąco analizować to, czy prace idą właściwym torem, ale pracownicy nie czują się przez to kontrolowani. Jeśli prace zbaczają z pierwotnego kursu, łatwo to wyłapać. Pracownicy nie oszukują, zatem nie trzeba wdrażać czasochłonnych systemów kontroli pracy po to, by dowiedzieć się co kto robi. Problemy i uwagi klientów też są wysłuchiwane i szczerze analizowane, przez co kadra wie, czy klienci są zadowoleni z produktów i czego jeszcze potrzebują. Jeśli trzeba produkt unowocześnić, wystarczy zwrócić się do pracowników.
Klienci czują się dopieszczeni. Wiedzą, że firmie zależy na ich zadowoleniu – są za to wdzięczni. Mają jasność, że ich wnioski i problemy zostaną przeanalizowane i chętnie się nimi dzielą. Produkty, które otrzymują, dzięki jasnej komunikacji częściej odpowiadają w 100% ich oczekiwaniom.
Oczywiście wprowadzanie szczerości i otwartości komunikacyjnej nie jest łatwe i nie odbywa się w miłej i przyjemnej atmosferze wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Prawda może być (i najczęściej jest) trudna. To trochę tak, jak zamiataniem problemu pod dywan. Jeśli robisz to umiejętnie, cały kurz znajdzie się pod nim, a wszyscy będą zachwyceni czystością i nikt nie zauważy wybrzuszenia na dywanie. Przy radykalnej przejrzystości komunikacyjnej kurz wydostaje się na zewnątrz i osiada na wszystkim. Nie jest to przyjemne, ale jeśli wykąpiemy i wytrzepiemy dywan, jest naprawdę czysto. Na szczęście twórca metody radykalnego zarządzania, przygotował listę dobrych praktyk, które wspomagają wprowadzanie tych rewolucyjnych zasad do organizacji.
Otwartość komunikacyjna zapewniająca jasność wszystkich przeszkód na drodze realizacji projektu to jedynie jedna z 7 zasad nowoczesnego zarządzania. O tym jak brzmią pozostałe i jaka jest ich wartość w zarządzaniu można dowiedzieć się z książki „Radykalna rewolucja w zarządzaniu”- Stephen'a Denning'a, wyd. Onepress 2012. -
Recenzja: Personel Plus 2012-03-01
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaPoradnik został stworzony dla wszystkich menedżerów i liderów, którzy nie boją się zdecydowanych rozwiązań i szukają nowych, skutecznych oraz dopasowanych do realnej sytuacji metod zarządzania. Autor pokazuje, jak zarządzać w zupełnie nowy sposób, opierając się na lepszym zrozumieniu mechanizmów przyczyniających się do efektywnej współpracy między ludźmi w środowisku biznesowym. Rady zawarte w tej publikacji pomagają wdrożyć całkowicie nowy sposób organizacji pracy oparty na działalności zespołów, śledzeniu ewoluujących zachowań klientów czy reorganizacji kanałów komunikacyjnych. Przedstawione zasady zwiększają potencjał ludzi i prowadzą do podwyższonej efektywności, nieustających innowacji, głębokiego zadowolenia z pracy i wysokiego poziomu satysfakcji klienta. To świetna lektura o przejęciu kontroli nad życiem i radości z nadzwyczajnych osiągnięć oraz materiał do dyskusji o tym, jak powinniśmy lepiej robić to, co robimy.
-
Recenzja: Personel Plus 2012-02-01
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaTo poradnik dla wszystkich menedżerów i liderów, którzy nie boją się zdecydowanych rozwiązań i szukają nowych, skutecznych oraz dopasowanych do realnej sytuacji metod zarządzania. Pomaga wdrożyć całkowicie nowy sposób organizacji pracy, oparty na działalności zespołów, śledzeniu ewoluujących zachowań klientów czy reorganizacji kanałów komunikacyjnych. Prowadzi do zbudowania zupełnie nowego, bardziej wydajnego środowiska pracy. Autor pokazuje, jak zarządzać w zupełnie nowy sposób, opierając się na lepszym zrozumieniu mechanizmów przyczyniających się do efektywnej współpracy między ludźmi w środowisku biznesowym. Zasady zawarte w tej książce zwiększają potencjał ludzi i prowadzą do podwyższonej efektywności, nieustających innowacji, głębokiego zadowolenia z pracy i wysokiego poziomu satysfakcji klienta. To książka o przejęciu kontroli nad życiem i radości z nadzwyczajnych osiągnięć.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Leader's Guide to Radical Management. Reinventing the Workplace for the 21st Century
- Tłumaczenie:
- RENTIER-LANG Cezary Welsyng
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3420-0, 9788324634200
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-02-24
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5522-9, 9788324655229
- Data wydania ebooka:
-
2013-02-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 7502
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.1MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1. Zarządzanie dzisiaj (17)
- 2. Krótka historia zarządzania (29)
- 3. Czym jest zarządzanie radykalne? (47)
- 4. Zasada nr 1: skoncentruj się na zadowoleniu klienta (65)
- 5. Zasada nr 2: samoorganizujące się zespoły (97)
- 6. Zasada nr 3: iteracje zorientowane na klienta (123)
- 7. Zasada nr 4: zapewnianie wartości każdorazowo
podczas kontaktu z klientem (153)
- 8. Zasada nr 5: radykalna przejrzystość (181)
- 9. Zasada nr 6: nieustanne samodoskonalenie (199)
- 10. Zasada nr 7: interaktywna komunikacja (223)
- 11. Rozmowa niczym rwąca rzeka (241)
- 12. Epilog (277)
Przedmowa (5)
Wstęp (9)
Część I. Siedem zasad ciągłej innowacji (63)
Część II. Implementacja (239)
Podsumowanie praktyk zarządzania radykalnego (283)
Podziękowania (289)
O autorze (291)
Oceny i opinie klientów: Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera Stephen Denning (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.