
Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność
- Autor:
- Stephen Denning
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 0
- Stron:
- 320
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność
Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie odpowiednio jej wykorzystać. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli firma chce dobrze prosperować, musi bardzo sprawnie wprowadzać nowe technologie i dane. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile tradycyjne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo że tego rodzaju transformacja często wydaje się trudna do przeprowadzenia.
W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a przede wszystkim permanentna innowacyjność. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych znakomicie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najlepsze metody kierowania pracą. Można je zastosować wszędzie: w małych i wielkich firmach z praktycznie każdej branży, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.
W tej książce między innymi:
- Agile jako metodyka zarządzania
- prawidła nowego paradygmatu zarządzania
- przejście od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej
- ograniczenia metodologii Agile
Agile: zarządzania ucz się od najlepszych!
Wybrane bestsellery
-
Ten poradnik został stworzony dla wszystkich menedżerów i liderów, którzy nie boją się zdecydowanych rozwiązań i szukają nowych, skutecznych oraz dopasowanych do realnej sytuacji metod zarządzania. Pomaga wdrożyć całkowicie nowy sposób organizacji pracy, oparty na działalności zespołów, śledzeniu...
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera
(26.95 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%)
O autorze książki
Stephen DenningSteve Denning — uznany autorytet w dziedzinie zarządzania, uważany za jednego z najważniejszych na świecie guru biznesu. Autor książek i licznych artykułów dotyczących kierownictwa, innowacji i zwinnego zarządzania. Jest członkiem rady doradczej Forum Druckera w Wiedniu oraz organizacji Scrum Alliance. Od 2000 roku udziela konsultacji wielu firmom z listy Fortune 500 oraz agencjom rządowym. W wolnych chwilach pisze opowiadania i poezje.
Ebooka "Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Age of Agile: How Smart Companies Are Transforming the Way Work Gets Done
- Tłumaczenie:
- Wojciech Moch
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5614-6, 9788328356146
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-11-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5615-3, 9788328356153
- Data wydania ebooka:
-
2019-11-13
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 91953
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Zarządzanie projektami
Spis treści książki
- Ramka 1.1. Manifest programowania zwinnego 45
- Ramka 1.2. Słowniczek: definicje pojęć Agile, Scrum, DevOps, Kanban, Lean 46
- Ramka 3.1. Zmiany paradygmatów w nauce 89
- Ramka 3.2. Klienci ostateczni, wewnętrzni i końcowi 90
- Ramka 3.3. Praktyki prawa klienta 92
- Ramka 3.4. Dostosowanie zarządzania ludźmi do wymagań zarządzania zwinnego 94
- Ramka 4.1. Zwinność jako efekt rozwiązań bazujących na rynku 116
- Ramka 4.2. Uzyskiwanie działań na wielką skalę za pomocą platform 118
- Ramka 4.3. Zmiana w stylu "wielkiego wybuchu": sześć błędów, których nie popełniła firma Salesforce 119
- Uzyskanie odpowiedniej równowagi między autonomią i dostosowaniem 127
- Opanowanie roli zwinnego menedżera 128
- Obsługa zależności na poziomie zespołu 128
- Korzystanie z ciągłej integracji 129
- Ograniczaj dług technologiczny 130
- Korzystaj z DevOps i ciągłego dostarczania 131
- Ciągle monitoruj postępy 132
- Słuchaj, czego chcą klienci, dawaj im to, czego potrzebują 133
- Korzystaj ze wskazówek płynących z góry 133
- Wykorzystaj samoformujące się zespoły, żeby zwiększyć ich zaangażowanie 134
- Zauważ, że to zespół jest produktem 134
- Od początku pracuj nad jakością 135
- Ostrożnie stosuj szkolenia 135
- Zapewnij sobie wsparcie na najwyższym poziomie 136
- Ramka 5.1. Spłaszczenie hierarchii nie jest rozwiązaniem 137
- Zasady zwinności strategicznej 142
- Cztery składowe propozycji wartości otwierających nowe rynki 148
- Ramka 6.1. Zacieranie się granic między sektorami 154
- Ramka 6.2. Ścieżka od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 155
- Ramka 7.1. "Propozycja wartości NABC" dla Siri w firmie SRI 175
- Ramka 8.1. Niejasna sytuacja prawna wartości dla udziałowców 202
- Ramka 8.2. Czym jest prawdziwa wartość dla udziałowców? 202
- Ramka 8.3. Adam Smith i filozoficzne początki wartości dla udziałowców 204
- Ramka 8.4. Nieprzewidziane ryzyko związane z wartościami dla udziałowców 206
- Wyzwanie dla publicznych regulatorów 217
- Wyzwanie dla liderów Agile podczas pracy z giełdą papierów wartościowych 218
- Wyzwanie dla zwinnych menedżerów w korporacji 220
- Ramka 9.1. Obrona operacji odkupywania akcji 221
- Przypadek firmy Dell Inc. 224
- Pęd do przenoszenia za granicę 227
- Trwała utrata wiedzy i doświadczenia 229
- Wyjaśnianie zwinnego zarządzania dyrektorowi finansowemu 231
- Księgowość przepustowości 232
- Ramka 10.1. Dług techniczny, dług prawny i dług marki 234
- Ramka 10.2. Produkcja w USA i w Niemczech 236
- Ramka 11.1. Strategia "robienia więcej tego samego" 251
- Ramka 11.2. Argumenty za opcjami i zarządzanie portfolio 252
- Ramka 12.1. Historia złotych er i nuklearnych zim 268
- Ramka 12.2. Jak wprowadzić zmiany - plan działania 272
Przedmowa 11
Wprowadzenie 13
CZĘŚĆ 1. ZWINNE ZARZĄDZANIE 23
1. Więcej wartości, mniej pracy 25
2. Prawo małego zespołu 49
3. Prawo klienta 71
4. Prawo sieci 103
5. Wprowadzanie Agile na wielką skalę - Microsoft 123
6. Od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej 139
7. Zmienianie kultury organizacji 159
CZĘŚĆ 2. PUŁAPKI 177
8. Pułapka wartości dla udziałowców 183
9. Pułapka odkupywania akcji 211
10. Pułapka redukcji kosztów 223
11. Pułapka strategii analizy przeszłości 239
EPILOG 255
12. Nuklearne zimy i złote czasy 257
Podziękowania 279
Kim jest Steve Denning 283
Przypisy 285
Skorowidz 313
Oceny i opinie klientów: Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność Stephen Denning (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.