Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 421
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym jest poświęcona ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach niniejszego opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gospodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Monika Boguszewicz-Kreft, Małgorzata Rozkwitalska - pozostałe książki
-
Promocja
Gwałtowne, szybkie i głębokie przeobrażenia otoczenia wymuszają zmiany w zarządzaniu i organizacji współczesnych jednostek gospodarczych. Zmianom tym towarzyszy ewolucja wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania.Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40 Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40
(44,28 zł najniższa cena z 30 dni)
44.56 zł
54.00 zł (-17%) -
Promocja
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptulane zbadać.Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42
(43,49 zł najniższa cena z 30 dni)
43.46 zł
53.00 zł (-18%) -
Promocja
Wiedza to najważniejszy zasób jakim dysponują współczesne przedsiębiorstwa. Można ją kupić, ale nie można jej wyprodukować w tradycyjny sposób.Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37 Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37
(34,44 zł najniższa cena z 30 dni)
35.70 zł
42.00 zł (-15%) -
Promocja
Niniejsza publikacja wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zarówno studentów, jak i przedsiębiorców, dostarcza kolejną porcję nowoczesnej wiedzy związanej z funkcjonowaniem organizacji w gospodarce rynkowej.Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36 Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36
(34,44 zł najniższa cena z 30 dni)
34.44 zł
42.00 zł (-18%) -
Promocja
Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21 Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
(52,48 zł najniższa cena z 30 dni)
53.17 zł
64.00 zł (-17%) -
Promocja
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na celu zarówno naświetlenie problematyki uczenia organizacyjnego (zwłaszcza nieformalnego), jak i kulturowego aspektu procesów przekazywania wiedzy. () Monogra- ePub + Mobi pkt
Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu
(45,43 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Współczesne organizacje stają przed szeregiem wyzwań wynikających z przemian, jakie zachodzą w gospodarce polskiej, a będących pod wpływem oddziaływania sytuacji na świecie.Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność - nowe wyzwania w zarządzaniu organizacją. Tom 19 Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność - nowe wyzwania w zarządzaniu organizacją. Tom 19
(43,48 zł najniższa cena z 30 dni)
43.46 zł
53.00 zł (-18%)
Ebooka "Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1419-2, 9788379414192
- Data wydania ebooka :
-
2013-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Ekonomia
Marketing
Spis treści książki
Wstęp 13
Część I
Nowe koncepcje zarządzania
1. Zarządzanie procesowe a kształtowanie się struktury organizacyjnej w przedsiębiorstwie - Bogdan Nogalski, Roman Czapiewski 21
1.1. Zarządzanie poprzez procesy - zwiększenie skuteczności działania w budowaniu relacji z klientami w organizacji przedsiębiorstwa 23
1.2. Nowoczesne podejście do organizacji przedsiębiorstwa 27
1.3. Wykorzystanie zarządzania projektami w powiązaniu z procesową strukturą zarządzania przedsiębiorstwem 32
1.4. Analiza odchyleń w spojrzeniach armatorów i klientów polskich stoczni 33
Streszczenie/Summary 38
Bibliografia 38
2. Ocena sukcesu projektu na podstawie wytycznych metodyki SCRUM - Emil Bukłaha 41
2.1. Sukces w zarządzaniu projektami 42
2.2. Ocena projektów na przykładzie metodyki SCRUM 45
2.2.1. Założenia metodyki SCRUM 45
2.2.2. Role w metodyce SCRUM 46
2.2.3. Struktura metodyki SCRUM z uwzględnieniem sytemu oceny projektu 48
2.2.4. Kontrola i ocena projektów w metodyce SCRUM 52
Streszczenie/Summary 56
Bibliografia 57
3. Segmentacja modułowa procesów w organizacji - model teoretyczny i wymiary ekonomiczne - Janusz Rymaniak 59
3.1. Aspekty teoretyczne segmentacji modułowej 60
3.1.1. Istota i pojęcia segmentacji modułowej 60
3.1.2. Model teoretyczny segmentacji modułowej działalności podstawowej w organizacji 61
3.2. Wyniki badań empirycznych 64
3.2.1. Studium przypadku - narzędziownia 64
3.2.2. Studium przypadku - piekarnia 65
Streszczenie/Summary 68
Bibliografia 69
4. Audyt wewnętrzny jako narzędzie wspomagające jakość - Małgorzata Wiśniewska 71
4.1. Zarządzanie jakością - podejście procesowe w doskonaleniu organizacji 73
4.2. Audyt - narzędzie doskonalenia 78
Streszczenie/Summary 82
Bibliografia 83
5. Sensmaking w zarządzaniu zmianami w polskich szpitalach - Łukasz Sułkowski 85
5.1. Znaczenie sensmakingu w zarządzaniu 85
5.2. Metodyka badań 88
5.3. Schematy narracyjne zarządzających szpitalami 90
5.3.1. "Nowy lider to nowa wizja" 90
5.3.2. "Radykalna zmiana w obliczu katastrofy" 90
5.3.3. "Dobrze gospodarujemy wspólnym dobrem" 91
5.3.4. "Obrońmy bezcenny dorobek" 91
Streszczenie/Summary 92
Bibliografia 93
6. Zmiany w zakresie zarządzania uczelniami w obliczu istotnych przeobrażeń systemu szkolnictwa wyższego oraz otoczenia uczelni - Marcin Geryk 95
6.1. Zmiany prawne systemu szkolnictwa wyższego 95
6.2. Otoczenie i jego wpływ na funkcjonowanie uczelni 99
6.3. Zarządzanie uczelniami pod wypływem uwarunkowań zewnętrznych 103
Streszczenie/Summary 107
Bibliografia 108
7. Obszary zmian w wymiarach jakości usług - Jolanta Łopatowska, Grzegorz Zieliński 111
7.1. Cechy charakterystyczne usług 112
7.2. Wymiary jakości usług 113
7.3. Zarządzanie zmianą 114
7.4. Zmiany w wymiarach jakości usług 116
Streszczenie/Summary 118
Bibliografia 119
8. Gotowość do podejmowania ryzyka a poziom kierowania - Stefan Tokarski, Krzysztof Tokarski, Joanna Sikora 121
8.1. Metody i organizacja badań 124
8.2. Studia empiryczne nad gotowością do podejmowania ryzyka a poziomem kierowania 125
8.2.1. Analiza statystyczna 126
8.2.2. Synteza wyników badań 127
Streszczenie/Summary 130
Bibliografia 131
9. Taksonomia wrocławska jako metoda klasyfikacji spółek na przykładzie wybranego funduszu inwestycyjnego - Karolina Kalińska 133
9.1. Wielowymiarowa analiza porównawcza (taksonomia wrocławska) 134
9.2. Fundusze inwestycyjne w Polsce 136
9.3. Przykład empiryczny 138
Streszczenie/Summary 147
Bibliografia 148
Część II
Organizacja w otoczeniu a strategia rozwoju
10.Konsorcjum jako przykład współpracy przedsiębiorców - Aneta Chrząszcz 151
10.1. Podstawowe rodzaje współpracy w ujęciu ekonomicznym 152
10.2. Konsorcjum a formy współpracy przedsiębiorców w ujęciu prawnym 154
10.3. Zalety i wady konsorcjum 156
Streszczenie/Summary 159
Bibliografia 160
11. Współpraca przemysłu i nauki jako jeden z kierunków rozwoju współczesnych przedsiębiorstw na przykładzie ENERGA SA - Michał Zabielski 161
11.1. Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie 161
11.2. Inicjatywy prowadzone przez ENERGA SA 163
11.2.1. Zadanie badawcze nr 4 163
11.2.2. Czasopismo naukowe "Acta Energetica" 167
11.2.3. Konkurs na grant badawczy i najlepszą pracę doktorską 168
11.2.4. Konkurs "Energia Przyszłości" 169
Streszczenie/Summary 170
Bibliografia 171
12. Strategia publicznej rozgłośni regionalnej na przykładzie Radia Koszalin - Piotr Ostrowski 173
12.1. Metodyka projektu 174
12.2. Synteza strategii Radia Koszalin 175
12.3. Diagnoza strategiczna 176
12.3.1. Radio Koszalin jako nadawca publiczny 176
12.3.2. Miejsce na rynku regionalnym i lokalnym 177
12.3.3. Struktura programowa 178
12.3.4. Oddziaływanie reklamowe 179
12.3.5. Poziom nowoczesności technicznej i technologicznej 180
12.3.6. Źródła finansowania działalności spółki 181
12.4. Projekty strategiczne 182
12.4.1. Rozwój lokalnej i regionalnej informacji 182
12.4.2. Rozwój lokalnej publicystyki 183
12.4.3. Rozwój programów rozrywkowych - redakcja muzyczna 185
12.4.4. Zarządzanie wizerunkiem i marką Radia Koszalin 186
12.4.5. Wzrost przychodów z reklam 188
12.4.6. Wyniki ekonomiczno-finansowe spółki 189
12.4.7. Rozwój nowoczesnej infrastruktury technicznej 189
Streszczenie/Summary 192
Bibliografia 193
13. Restrukturyzacja i jej wpływ na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa HZZ Osowa Sień Sp. z o.o. - Małgorzata Karolewska-Szparaga 195
13.1. Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa 196
13.2. Działania restrukturyzacyjne w badanym przedsiębiorstwie 197
13.3. Wyniki ekonomiczne działań restrukturyzacyjnych w badanym przedsiębiorstwie 201
Streszczenie/Summary 209
Bibliografia 210
14. Modele biznesu firm świadczących usługi medyczne w województwie łódzkim - Aleksandra Krawczyńska 211
14.1. Usługi medyczne w kontekście usług profesjonalnych 212
14.2. Modelowanie działalności usług profesjonalnych 216
14.3. Poziom rozwoju wiedzy rynkowej wśród świadczeniodawców usług medycznych 221
Streszczenie/Summary 224
Bibliografia 224
15. Programy wspierania budowy elektrowni jądrowej na Pomorzu jako element strategicznej koncepcji rozwoju Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Sp. z o.o. - studium przypadku - Jacek Pauli 227
15.1. Dlaczego PSSE wspiera proces budowy elektrowni jądrowej na Pomorzu? 228
15.1.1. Tereny PSSE na potencjalnej lokalizacji elektrowni jądrowej na Pomorzu 228
15.1.2. Bałtycki Port Nowych Technologii w Gdyni jako zaplecze produkcyjno-magazynowe nowej inwestycji 229
15.2. Najważniejsze działania PSSE w zakresie wspierania koncepcji budowy elektrowni jądrowej na Pomorzu 230
15.2.1. Zespół ds. Przygotowań Województwa Pomorskiego do Realizacji Inwestycji Budowy Elektrowni Jądrowej - wsparcie działań przez Gdański Park Naukowo-Technologiczny 230
15.2.2. Dla kogo elektrownia jądrowa? Wielki projekt badawczy PSSE 232
15.2.3. Forum Dialogu i Współpracy Województwa Pomorskiego "Energia i Samorządność" 232
15.2.4. Monografia "Energetyka Jądrowa w Polsce" 233
15.3. Wsparcie działań medialnych - tworzenie pozytywnego wizerunku koncepcji budowy elektrowni jądrowej na Pomorzu jako element działań PSSE 234
15.3.1. Atomowy Autobus 234
15.3.2. Kawiarenki Energetyczne 234
15.3.3. Filmy promocyjne na temat energetyki 235
Streszczenie/Summary 236
Bibliografia 237
16. Determinanty rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Pomorskiem - Andrzej Sułkowski 239
16.1. Charakterystyka IOB w Pomorskiem 240
16.2. Szanse, zagrożenia i bariery systemu wsparcia sektora MŚP 242
16.3. Projekty usprawnienia działania instytucji otoczenia biznesu w Pomorskiem 244
16.4. Charakterystyka badań 246
16.5. Wybrane wyniki i wnioski z badań 248
Streszczenie/Summary 252
Bibliografia 253
17.Determination of Priority of Logistics Service Offerings for SME - Zoia Kaira, Olena Ivanova, Inna Kayira 255
17.1. Methodology proposed 256
17.1.1. Hypotheses to be evaluated 257
17.1.2. Steps in hypothesis testing 257
17.1.3. Forming the logistics service system 258
Summary 267
Bibliography 267
18. Polska firma IT w Dolinie Krzemowej - studium przypadku i próba analizy w kontekście teorii internacjonalizacji - Dominika Latusek-Jurczak 269
18.1. Born global i offshoring 270
18.2. Metoda badań 272
18.3. Studium przypadku "Engineers World" 272
18.3.1. Założenie firmy 272
18.3.2. Kryzys w firmie 274
18.3.3. Ekspansja do USA 276
18.3.4. Projekty w USA 277
Streszczenie/Summary 282
Bibliografia 282
19. Motywy osiedlania się polskich firm na terenie niemieckiego przygranicznego powiatu Uecker-Randow - Kamil Lis 285
19.1. Charakterystyka omawianego regionu przygranicznego 286
19.1.1. Przedstawienie omawianego regionu 286
19.1.2. Ogólne motywy polskich inwestycji bezpośrednich w Niemczech 287
19.2. Przedsiębiorczość polska na terenie niemieckiego przygranicznego powiatu Uecker-Randow 288
19.2.1. Niemieckie instytucje otoczenia biznesu w regionie oraz ich stosunek do przedsiębiorców z Polski 288
19.2.2. Quasi-instytucje wspomagające polskich przedsiębiorców w regionie przygranicznym 291
19.3. Motywy inwestycyjne polskich przedsiębiorstw w badanym regionie przygranicznym 296
Streszczenie/Summary 301
Bibliografia 302
Część III
Innowacje i przedsiębiorczość
20. Zdolność przedsiębiorstw do proinnowacyjnego współdziałania na przykładzie regionu kujawsko-pomorskiego - Mirosław Haffer 305
20.1. Potrzeba proinnowacyjnego współdziałania przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia 307
20.2. Częstotliwość proinnowacyjnego współdziałania przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia 309
20.3. Efekty proinnowacyjnego współdziałania przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia 311
20.4. Bariery proinnowacyjnego współdziałania przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia 313
Streszczenie/Summary 315
Bibliografia 316
21. Determinanty i efekty rozwoju innowacyjnego przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na połączeniach kooperacyjnych, sieciach i klastrach - Sylwia Badowska 317
21.1. Determinanty funkcjonowania przedsiębiorstwa innowacyjnego 318
21.2. Współpraca w powiązaniach kooperacyjnych, sieciach i klastrach jako otoczenie wspierające innowacyjności przedsiębiorstw 325
Streszczenie/Summary 335
Bibliografia 337
22. Kapitał intelektualny małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - Agnieszka Różycka 339
22.1. Zjawisko kapitału intelektualnego 340
22.1.1. Koncepcja kapitału intelektualnego 340
22.1.2. Definicja kapitału intelektualnego 341
22.1.3. Struktura kapitału intelektualnego 342
22.2. Badanie kapitału intelektualnego małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce 343
22.2.1. Grupa docelowa przeprowadzonego badania 343
22.2.2. Metoda badawcza 344
22.2.3. Zakres badań 344
Streszczenie/Summary 352
Bibliografia 353
23. Produktywność pracowników wiedzy jako główne wyzwanie zarządzania w XXI wieku - Michał Igielski 355
23.1. Identyfikacja pracowników wiedzy w przedsiębiorstwie 356
23.2. Produktywność pracowników ery industrialnej 359
23.3. Produktywność pracowników wiedzy 361
Streszczenie/Summary 365
Bibliografia 366
24. Audyt innowacyjności jako narzędzie wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem - Małgorzata Skweres-Kuchta 367
24.1. Podstawy metodyczne i charakterystyka narzędzia badawczego 368
24.2. Analiza komparatywna innowacyjności przedsiębiorstw 371
24.2.1. Charakterystyka próby badawczej 371
24.2.2. Procesy innowacyjne w usługach - region zachodniopomorski na tle hamburskiego 372
24.2.3. Procesy innowacyjne w usługach i przemyśle - podobieństwa i różnice 376
Streszczenie/Summary 380
Bibliografia 380
25. Przedsiębiorczość destruktywna w Polsce - analiza na podstawie panelu ekspertów - Małgorzata Olimpia Bielenia 383
25.1. Prezentacja istoty przedsiębiorczości destruktywnej 383
25.2. Kontekst instytucjonalny 386
25.3. Badanie skali i form przedsiębiorczości destruktywnej w podmiotach gospodarczych w Polsce - wyniki badań i wnioski 388
Streszczenie/Summary 392
Bibliografia 393
26. Mity przedsiębiorczości a postawy wobec własnej działalności gospodarczej - Beata Krawczyk-Bryłka 395
26.1. Znaczenie i źródła mitów przedsiębiorczości 396
26.2. Rodzaje mitów przedsiębiorczości 397
26.3. Studenckie mity przedsiębiorczości - wyniki badań 399
Streszczenie/Summary 404
Bibliografia 404
27. Przedsiębiorcze podejście do zarządzania organizacją - Aniela Mikulska 407
27.1. Kompetencje przedsiębiorcze 408
27.2. Zarządzanie przedsiębiorcze jako wyznacznik przewagi konkurencyjnej 413
27.3. Orientacja przedsiębiorcza jako wyraz przedsiębiorczego podejścia do zarządzania 415
Streszczenie/Summary 417
Bibliografia 418
CeDeWu - inne książki
-
Promocja
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(38,54 zł najniższa cena z 30 dni)
38.93 zł
47.00 zł (-17%) -
Promocja
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(45,10 zł najniższa cena z 30 dni)
46.02 zł
55.00 zł (-16%) -
Promocja
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(43,46 zł najniższa cena z 30 dni)
44.02 zł
53.00 zł (-17%) -
Promocja
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(63,17 zł najniższa cena z 30 dni)
64.21 zł
77.00 zł (-17%) -
Promocja
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(81,57 zł najniższa cena z 30 dni)
81.18 zł
99.00 zł (-18%) -
Promocja
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(41,82 zł najniższa cena z 30 dni)
41.92 zł
51.00 zł (-18%) -
Promocja
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(88,56 zł najniższa cena z 30 dni)
89.05 zł
108.00 zł (-18%) -
-
Promocja
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(80,36 zł najniższa cena z 30 dni)
83.30 zł
98.00 zł (-15%) -
Promocja
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(69,97 zł najniższa cena z 30 dni)
69.70 zł
85.00 zł (-18%) -
Promocja
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(62,32 zł najniższa cena z 30 dni)
64.14 zł
76.00 zł (-16%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22 Monika Boguszewicz-Kreft, Małgorzata Rozkwitalska (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.