Lean Analytics. Use Data to Build a Better Startup Faster

- Autorzy:
- Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 440
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Lean Analytics. Use Data to Build a Better Startup Faster
Whether you’re a startup founder trying to disrupt an industry or an entrepreneur trying to provoke change from within, your biggest challenge is creating a product people actually want. Lean Analytics steers you in the right direction.
This book shows you how to validate your initial idea, find the right customers, decide what to build, how to monetize your business, and how to spread the word. Packed with more than thirty case studies and insights from over a hundred business experts, Lean Analytics provides you with hard-won, real-world information no entrepreneur can afford to go without.
- Understand Lean Startup, analytics fundamentals, and the data-driven mindset
- Look at six sample business models and how they map to new ventures of all sizes
- Find the One Metric That Matters to you
- Learn how to draw a line in the sand, so you’ll know it’s time to move forward
- Apply Lean Analytics principles to large enterprises and established products
Wybrane bestsellery
-
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
Every year, tens of thousands of companies—from industry giants to aspiring upstarts—apply to speak at conferences. They pump millions of dollars into these events, hoping to find new customers, strengthen their brand, and meet new partners. Sadly, for most of them, things don’t...
Propose, Prepare, Present. How to become a successful, effective, and popular speaker at industry conferences Propose, Prepare, Present. How to become a successful, effective, and popular speaker at industry conferences
(34.09 zł najniższa cena z 30 dni)46.74 zł
54.99 zł(-15%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce ela...
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności ...
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce dowiesz się, jak jedno proste przekonanie na swój własny temat w dużej mierze kontroluje twoje życie. Ba, w istocie rzeczy przenika ono wszystkie jego obszary. Większość naszych wyobrażeń o własnej osobowości wyrasta z tego podstawowego nastawienia. I jest ono również źródłem w...(26.99 zł najniższa cena z 30 dni)
28.31 zł
35.99 zł(-21%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%)
Kup polskie wydanie:
Ebooka "Lean Analytics. Use Data to Build a Better Startup Faster" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Lean Analytics. Use Data to Build a Better Startup Faster" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Lean Analytics. Use Data to Build a Better Startup Faster" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-3571-7, 9781449335717
- Data wydania ebooka:
-
2013-03-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 12.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 31.1MB
- Kategorie:
Ekonomia
Start-up
Onepress Classic
Spis treści książki
- Lean Analytics: Use Data to Build a Better Startup Faster
- Praise for Lean Analytics
- Dedication
- Foreword
- Preface
- Who This Book Is For
- How This Book Works
- The Building Blocks
- Customer Development
- Lean Startup
- Wed Like to Hear from You
- Safari Books Online
- Thanks and Acknowledgments
- I. Stop Lying to Yourself
- 1. Were All Liars
- The Lean Startup Movement
- Poking a Hole in Your Reality Distortion Field
- Airbnb PhotographyGrowth Within Growth
- 1. Were All Liars
- 2. How to Keep Score
- What Makes a Good Metric?
- Qualitative Versus Quantitative Metrics
- Vanity Versus Real Metrics
- Eight Vanity Metrics to Watch Out For
- Exploratory Versus Reporting Metrics
- Circle of Moms Explores Its Way to Success
- Leading Versus Lagging Metrics
- Correlated Versus Causal Metrics
- Moving Targets
- HighScore House Defines an Active User
- Segments, Cohorts, A/B Testing, and Multivariate Analysis
- Segmentation
- Cohort Analysis
- A/B and Multivariate Testing
- The Lean Analytics Cycle
- Evaluating the Metrics You Track
- 3. Deciding What to Do with Your Life
- The Lean Canvas
- What Should You Work On?
- Create a Lean Canvas
- 4. Data-Driven Versus Data-Informed
- How to Think Like a Data Scientist
- Lean Startup and Big Vision
- II. Finding the Right Metric for Right Now
- 5. Analytics Frameworks
- Dave McClures Pirate Metrics
- Eric Riess Engines of Growth
- Sticky Engine
- Virality Engine
- Paid Engine
- Ash Mauryas Lean Canvas
- Sean Elliss Startup Growth Pyramid
- The Long Funnel
- The Lean Analytics Stages and Gates
- 5. Analytics Frameworks
- 6. The Discipline of One Metric That Matters
- Moz Tracks Fewer KPIs to Increase Focus
- Four Reasons to Use the One Metric That Matters
- Solare Focuses on a Few Key Metrics
- Drawing Lines in the Sand
- The Squeeze Toy
- Define Your OMTM
- 7. What Business Are You In?
- About Those People
- The Business Model Flipbook
- Lots to Choose From
- Six Business Models
- Pick Your Business Model
- 8. Model One: E-commerce
- What Mode of E-commerce Are You?
- A Practical Example
- Conversion Rate
- Purchases Per Year
- Shopping Cart Size
- Abandonment
- Cost of Customer Acquisition
- Revenue Per Customer
- WineExpress Increases Revenue by 41% Per Visitor
- Keywords and Search Terms
- Recommendation Acceptance Rate
- Virality
- Mailing List Click-Through Rates
- Offline and Online Combinations
- Shipping Time
- Stock Availability
- Visualizing the E-commerce Business
- Wrinkles: Traditional E-commerce Versus Subscription E-commerce
- Key Takeaways
- 9. Model Two: Software as a Service (SaaS)
- Backupifys Customer Lifecycle Learning
- Measuring Engagement
- Churn
- Churn Complications
- Visualizing the SaaS Business
- ClearFit Abandons Monthly Subscriptions for 10x Growth
- Wrinkles: Freemium, Tiers, and Other Pricing Models
- Key Takeaways
- 10. Model Three: Free Mobile App
- Installation Volume
- Average Revenue Per User
- Percentage of Users Who Pay
- Churn
- Visualizing the Mobile App Business
- Wrinkles: In-App Monetization Versus Advertising
- Key Takeaways
- 11. Model Four: Media Site
- Audience and Churn
- Inventory
- Performance and the Sessions-to-Clicks Ratio
- Ad Rates
- Content/Advertising Trade-off
- Visualizing the Media Business
- Wrinkles: Hidden Affiliates, Background Noise, Ad Blockers, and Paywalls
- Key Takeaways
- 12. Model Five: User-Generated Content
- Visitor Engagement
- Content Creation and Interaction
- Engagement Funnel Changes
- Value of Created Content
- Content Sharing and Virality
- Notification Effectiveness
- Visualizing a UCG Business
- Wrinkles: Passive Content Creation
- Key Takeaways
- 13. Model Six: Two-Sided Marketplaces
- What DuProprio Watches
- Rate at Which Youre Adding Buyers and Sellers
- Rate of Inventory Growth
- Buyer Searches
- Conversion Rates and Segmentation
- Buyer and Seller Ratings
- Percent of Flagged Listings
- Visualizing a Two-Sided Marketplace
- Wrinkles: Chicken and Egg, Fraud, Keeping the Transaction, and Auctions
- Key Takeaways
- 14. What Stage Are You At?
- Pick the Stage That Youre At
- 15. Stage One: Empathy
- Metrics for the Empathy Stage
- This Is the Best Idea Ive Ever Had! (or, How to Discover Problems Worth Solving)
- Finding a Problem to Fix (or, How to Validate a Problem)
- Signs Youve Found a Problem Worth Tackling
- Running Lean and How to Conduct a Good Interview
- How to Avoid Leading the Witness
- Convergent and Divergent Problem Interviews
- How Do I Know If the Problem Is Really Painful Enough?
- Calculating the Scores
- Cloud9 IDE Interviews Existing Customers
- How Are People Solving the Problem Now?
- Are There Enough People Who Care About This Problem? (or, Understanding the Market)
- What Will It Take to Make Them Aware of the Problem?
- A Day in the Life of Your Customer
- Finding People to Talk To
- Getting Answers at Scale
- LikeBright Mechanical Turks Its Way into TechStars
- Creating an Answers-at-Scale Campaign
- Build It Before You Build It (or, How to Validate the Solution)
- Localmind Hacks Twitter
- Before You Launch the MVP
- Deciding What Goes into the MVP
- Measuring the MVP
- Dont Ignore Qualitative Analytics
- Be Prepared to Kill Features
- Static Pixels Eliminates a Step in Its Order Process
- A Summary of the Empathy Stage
- Should You Move to the Next Stage?
- 16. Stage Two: Stickiness
- MVP Stickiness
- Iterating the MVP
- qidiq Changes How It Adds Users
- Premature Virality
- The Goal Is Retention
- Seven Questions to Ask Yourself Before Building a Feature
- How Rally Builds New Features with a Lean Approach
- How to Handle User Feedback
- The Minimum Viable Vision
- The Problem-Solution Canvas
- VNN Uses the Problem-Solution Canvas to Solve Business Problems
- A Summary of the Stickiness Stage
- Exercise #1: Should You Move to the Next Stage?
- Exercise #2: Have You Identified Your Biggest Problems?
- 17. Stage Three: Virality
- The Three Ways Things Spread
- Inherent Virality
- Artificial Virality
- Word-of-Mouth Virality
- The Three Ways Things Spread
- Metrics for the Viral Phase
- Beyond the Viral Coefficient
- Timehop Experiments with Content Sharing to Achieve Virality
- Instrumenting the Viral Pattern
- Growth Hacking
- Attacking the Leading Indicator
- What Makes a Good Leading Indicator?
- Correlation Predicts Tomorrow
- Causality Hacks the Future
- A Summary of the Virality Stage
- Should You Move On to the Revenue Stage?
- 18. Stage Four: Revenue
- Metrics for the Revenue Stage
- The Penny Machine
- Penny Machines and Magic Numbers
- Finding Your Revenue Groove
- Where Does the Money Come From?
- Customer Lifetime Value > Customer Acquisition Cost
- Parse.ly and the Pivot to Revenue
- Market/Product Fit
- Review Your Old Assumptions
- Begin a Process of Elimination
- Deep Dive
- Find Similarities
- The Breakeven Lines in the Sand
- Breakeven on Variable Costs
- Time to Customer Breakeven
- EBITDA Breakeven
- Hibernation Breakeven
- Revenue Stage Summary
- 19. Stage Five: Scale
- The Hole in the Middle
- Metrics for the Scale Stage
- Is My Business Model Right?
- Buffer Goes from Stickiness to Scale (Through Revenue)
- The Three-Threes Model
- Finding Discipline as You Scale
- A Summary of the Scale Stage
- 20. Model + Stage Drives the Metric You Track
- III. Lines in the Sand
- 21. Am I Good Enough?
- WP Engine Discovers the 2% Cancellation Rate
- Average Isnt Good Enough
- What Is Good Enough?
- Growth Rate
- Is Growth at All Costs a Good Thing?
- Bottom Line
- Number of Engaged Visitors
- Bottom Line
- 21. Am I Good Enough?
- Pricing Metrics
- Socialight Discovers the Underlying Metrics of Pricing
- Bottom Line
- Cost of Customer Acquisition
- Bottom Line
- Virality
- Bottom Line
- Mailing List Effectiveness
- Bottom Line
- Uptime and Reliability
- Bottom Line
- Site Engagement
- Bottom Line
- Web Performance
- Bottom Line
- Make Your Own Lines in the Sand
- 22. E-commerce: Lines in the Sand
- Conversion Rate
- Bottom Line
- Conversion Rate
- Shopping Cart Abandonment
- Bottom Line
- Search Effectiveness
- Bottom Line
- 23. SaaS: Lines in the Sand
- Paid Enrollment
- Bottom Line
- Paid Enrollment
- Freemium Versus Paid
- Upselling and Growing Revenue
- Bottom Line
- Churn
- OfficeDrops Key Metric: Paid Churn
- Bottom Line
- 24. Free Mobile App: Lines in the Sand
- Mobile Downloads
- Bottom Line
- Mobile Downloads
- Mobile Download Size
- Bottom Line
- Mobile Customer Acquisition Cost
- Bottom Line
- Sincerely Learns the Challenges of Mobile Customer Acquisition
- Application Launch Rate
- Bottom Line
- Percent Active Mobile Users/Players
- Bottom Line
- Percentage of Mobile Users Who Pay
- Bottom Line
- Average Revenue Per Daily Active User
- Bottom Line
- Monthly Average Revenue Per Mobile User
- Bottom Line
- Average Revenue Per Paying User
- Bottom Line
- Mobile App Ratings Click-Through
- Bottom Line
- Mobile Customer Lifetime Value
- 25. Media Site: Lines in the Sand
- Click-Through Rates
- Bottom Line
- Click-Through Rates
- Sessions-to-Clicks Ratio
- Bottom Line
- Referrers
- Bottom Line
- Engaged Time
- Bottom Line
- What Onsite Engagement Can Tell You About Goals and Behaviors
- Sharing with Others
- Bottom Line
- JFL Gags Cracks Up YouTube
- 26. User-Generated Content: Lines in the Sand
- Content Upload Success
- Bottom Line
- Content Upload Success
- Time on Site Per Day
- Bottom Line
- Reddit Part 1From Links to a Community
- Engagement Funnel Changes
- Bottom Line
- Reddit Part 2Theres Gold in Those Users
- Spam and Bad Content
- Bottom Line
- 27. Two-Sided Marketplaces: Lines in the Sand
- Transaction Size
- Bottom Line
- Transaction Size
- What Etsy Watches
- Top 10 Lists
- Bottom Line
- 28. What to Do When You Dont Have a Baseline
- IV. Putting Lean Analytics to Work
- 29. Selling into Enterprise Markets
- Why Are Enterprise Customers Different?
- Big Ticket, High Touch
- Formality
- Why Are Enterprise Customers Different?
- Legacy Products
- Incumbents
- Slower Cycle Time
- Rationality (and Lack of Imagination)
- 29. Selling into Enterprise Markets
- The Enterprise Startup Lifecycle
- Inspiration
- Empathy: Consulting and Segmentation
- How Coradiant Found a Market
- Stickiness: Standardization and Integration
- Virality: Word of Mouth, Referrals, and References
- Revenue: Direct Sales and Support
- Scale: Channel Sales, Efficiencies, and Ecosystems
- So What Metrics Matter?
- Ease of Customer Engagement and Feedback
- Pipeline for Initial Releases, Betas, and Proof-of-Concept Trials
- Stickiness and Usability
- Integration Costs
- User Engagement
- Disentanglement
- Support Costs
- User Groups and Feedback
- Pitch Success
- Barriers to Exit
- The Bottom Line: Startups Are Startups
- 30. Lean from Within: Intrapreneurs
- Span of Control and the Railroads
- Skunk Works for Intrapreneurs
- Changingor Innovating to Resist Change?
- Stars, Dogs, Cows, and Question Marks
- Swiffer Gives Up on Chemistry
- Doritos Chooses a Flavor
- Working with an Executive Sponsor
- EMI Embraces Data to Understand Its Customers
- The Stages of Intrapreneur Lean Analytics
- Beforehand: Get Buy-in
- Empathy: Find Problems, Dont Test Demand
- Skip the Business Case, Do the Analytics
- Stickiness: Know Your Real Minimum
- Viral from the Start
- Revenue Within the Ecosystem
- Scale and the Handoff
- 31. Conclusion: Beyond Startups
- How to Instill a Culture of Data in Your Company
- Start Small, Pick One Thing, and Show Value
- Make Sure Goals Are Clearly Understood
- Get Executive Buy-in
- Make Things Simple to Digest
- Ensure Transparency
- Dont Eliminate Your Gut
- Ask Good Questions
- How to Instill a Culture of Data in Your Company
- A. References and Further Reading
- B. About the Authors
- C. The Lean Series
- Index
- About the Authors
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
Effective, repeatable, and insightful analytics are key to ROI in customer relationship management systems. Many organizations, however, lack the automated reporting tools they need to run their businesses and instead choose to massage the data in Excel. But there's a better way. Salesforce's sta...(160.58 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%) -
Slow systems are frustrating. They waste time and money. But making consistently great decisions about performance can be easy, if you understand what's going on. This book explains in a clear and thoughtful voice why systems perform the way they do. It's for anybody who's curious about how compu...(135.78 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
If you're planning, building, or implementing a cloud strategy that supports digitalization for your financial services business, this invaluable guide clearly sets out the crucial factors and questions to consider first. With it, you'll learn how to avoid the costly and time-consuming pitfalls a...
Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud Digitalization of Financial Services in the Age of Cloud
(117.18 zł najniższa cena z 30 dni)160.65 zł
189.00 zł(-15%) -
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(98.58 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(185.38 zł najniższa cena z 30 dni)254.15 zł
299.00 zł(-15%) -
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right ch...
97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
(110.98 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(172.98 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Many books and courses tackle natural language processing (NLP) problems with toy use cases and well-defined datasets. But if you want to build, iterate, and scale NLP systems in a business setting and tailor them for particular industry verticals, this is your guide. Software engineers and data ...
Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems
(172.98 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Your team will change whether you like it or not. People will come and go. Your company might double in size or even be acquired. In this practical book, author Heidi Helfand shares techniques for reteaming effectively. Engineering leaders will learn how to catalyze team change to reduce the risk...
Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition
(110.98 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Lean Analytics. Use Data to Build a Better Startup Faster Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.