97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know

- Autor:
- Bill Franks
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 346
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know
Most of the high-profile cases of real or perceived unethical activity in data science aren’t matters of bad intent. Rather, they occur because the ethics simply aren’t thought through well enough. Being ethical takes constant diligence, and in many situations identifying the right choice can be difficult.
In this in-depth book, contributors from top companies in technology, finance, and other industries share experiences and lessons learned from collecting, managing, and analyzing data ethically. Data science professionals, managers, and tech leaders will gain a better understanding of ethics through powerful, real-world best practices.
Articles include:
- Ethics Is Not a Binary Concept—Tim Wilson
- How to Approach Ethical Transparency—Rado Kotorov
- Unbiased ≠ Fair—Doug Hague
- Rules and Rationality—Christof Wolf Brenner
- The Truth About AI Bias—Cassie Kozyrkov
- Cautionary Ethics Tales—Sherrill Hayes
- Fairness in the Age of Algorithms—Anna Jacobson
- The Ethical Data Storyteller—Brent Dykes
- Introducing Ethicize™, the Fully AI-Driven Cloud-Based Ethics Solution!—Brian O’Neill
- Be Careful with "Decisions of the Heart"—Hugh Watson
- Understanding Passive Versus Proactive Ethics—Bill Schmarzo
Wybrane bestsellery
-
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(34.30 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy ...
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)30.55 zł
47.00 zł(-35%) -
Sukces, zarówno pięć wieków temu, jak i dziś, uzależniony jest od kilku czynników — szczęścia, przedsiębiorczości, talentu oraz aktywności. Ważne, by opracować odpowiednią strategię i maksymalnie wykorzystać to, co dostajemy od losu. Machiavelli chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem w ...(25.35 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł(-35%) -
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego ...
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ta książka pomoże Ci w odwróceniu toksycznych wzorców myślenia i w odbudowie ścisłej więzi z rzeczywistością. To unikatowy zbiór medytacji na kolejne dni roku; każdy z tych tekstów zajmie Ci najwyżej kilka minut. Ich zestaw jest efektem 25 lat badań nad takimi zagadnieniami jak władza, biegłość, ...
Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkiej Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkiej
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja. Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad d...
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę nauk...
Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Dzięki temu wydaniu każdy może odświeżyć swoją znajomość Sztuki wojny, a także zagłębić się bardziej w kulturę Państwa Środka poprzez lekturę 36 forteli. Nie są one sformalizowanym dziełem, lecz stanowią swoisty zbiór powiedzeń wywodzących się z myśli politycznej i militarystycznej lub z nią powi...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-920-7261-4, 9781492072614
- Data wydania ebooka:
-
2020-08-06
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 42.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 42.6MB
- Kategorie:
Przywództwo
Spis treści książki
- Preface
- Why Now?
- Ethics Are Fuzzy
- Take Ownership of Ethics!
- How the Book Is Organized
- OReilly Online Learning
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- I. Foundational Ethical Principles
- 1. The Truth About AI Bias
- Cassie Kozyrkov
- Data and Math Dont Equal Objectivity
- What Is Algorithmic Bias?
- Datasets Have Human Authors
- This Is No Excuse to Be a Jerk
- Fairness in AI
- Fair and Aware
- Cassie Kozyrkov
- 2. Introducing Ethicize, the fully AI-driven cloud-based ethics solution!
- Brian T. ONeill
- 3. Ethical Is Not a Binary Concept
- Tim Wilson
- 4. Cautionary Ethics Tales: Phrenology, Eugenics,...and Data Science?
- Sherrill Hayes
- So What Did Phrenologists and Eugenicists Do?
- So What Was the Problem?
- What About Data Science?
- Conclusions
- Sherrill Hayes
- 5. Leadership for the Future: How to Approach Ethical Transparency
- Rado Kotorov
- 1. Playing God
- 2. Moral Blinding
- How Should Companies Tackle Such Issues?
- Rado Kotorov
- 6. Rules and Rationality
- Christof Wolf Brenner
- 7. Understanding Passive Versus Proactive Ethics
- Bill Schmarzo
- What Is AI Ethics?
- The Ramifications of Unintended Consequences
- Defining the AI Utility Function
- Passive Ethics Versus Proactive Ethics
- Summary
- Bill Schmarzo
- 8. Be Careful with Decisions of the Heart
- Hugh Watson
- 9. Fairness in the Age of Algorithms
- Anna Jacobson
- References
- Anna Jacobson
- 10. Data Science Ethics: What Is the Foundational Standard?
- Mario Vela
- 11. Understand Who Your Leaders Serve
- Hassan Masum
- II. Data Science and Society
- 12. Unbiased Fair: For Data Science, It Cannot Be Just About the Math
- Doug Hague
- 13. Trust, Data Science, and Stephen Covey
- James Taylor
- Listen First
- Extend Trust
- Clarify Expectations
- Confront Reality
- Create Transparency
- Deliver Results
- Practice Accountability
- Get Better
- James Taylor
- 14. Ethics Must Be a Cornerstone of the Data Science Curriculum
- Linda Burtch
- 15. Data Storytelling: The Tipping Point Between Fact and Fiction
- Brent Dykes
- 16. Informed Consent and Data Literacy Education Are Crucial to Ethics
- Sherrill Hayes
- 17. First, Do No Harm
- Eric Schmidt
- 18. Why Research Should Be Reproducible
- Stuart Buck
- 19. Build Multiperspective AI
- Hassan Masum and Sébastien Paquet
- 20. Ethics as a Competitive Advantage
- Dave Mathias
- 21. Algorithmic Bias: Are You a Bystander or an Upstander?
- Jitendra Mudhol and Heidi Livingston Eisips
- Understanding Bystanderism
- Are You a Bystander or an Upstander?
- The Time to Be an Upstander Is Now
- Jitendra Mudhol and Heidi Livingston Eisips
- 22. Data Science and Deliberative Justice: The Ethics of the Voice of the Other
- Robert J. McGrath
- 23. Spam. Are You Going to Miss It?
- John Thuma
- 24. Is It Wrong to Be Right?
- Marty Ellingsworth
- 25. Were Not Yet Ready for a Trustmark for Technology
- Hannah Kitcher and Laura James
- III. The Ethics of Data
- 26. How to Ask for Customers Data with Transparency and Trust
- Rasmus Wegener
- 27. Data Ethics and the Lemming Effect
- Bob Gladden
- 28. Perceptions of Personal Data
- Irina Raicu
- 29. Should Data Have Rights?
- Jennifer Lewis Priestley
- 30. Anonymizing Data Is Really, Really Hard
- Damian Gordon
- 31. Just Because You Could, Should You? Ethically Selecting Data for Analytics
- Steve Stone
- 32. Limit the Viewing of Customer Information by Use Case and Result Sets
- Robert J. Abate
- 33. Rethinking the Get the Data Step
- Phil Bangayan
- 34. How to Determine What Data Can Be Used Ethically
- Leandre Adifon
- 35. Ethics Is the Antidote to Data Breaches
- Damian Gordon
- 36. Ethical Issues Are Front and Center in Todays Data Landscape
- Kenneth Viciana
- 37. Silos Create ProblemsPerhaps More Than You Think
- Bonnie Holub
- 38. Securing Your Data Against Breaches Will Help Us Improve Health Care
- Fred Nugen
- IV. Defining Appropriate Targets & Appropriate Usage
- 39. Algorithms Are Used Differently than Human Decision Makers
- Rachel Thomas
- 40. Pay Off Your Fairness Debt, the Shadow Twin of Technical Debt
- Arnobio Morelix
- 41. AI Ethics
- Cassie Kozyrkov
- Levels of Distraction
- AI Automates the Ineffable
- AI Enables Thoughtlessness
- Am I Afraid of AI?
- Cassie Kozyrkov
- 42. The Ethical Data Storyteller
- Brent Dykes
- 43. Imbalance of Factors Affecting Societal Use of Data Science
- Nenad Jukić
- 44. Probabilitythe Law That Governs Analytical Ethics
- Thomas Casey
- When Probability and Ethics Collide
- How Humans Try to Interject Ethics into Algorithms
- The Ethical Implications of Nonhuman Decision Making
- Thomas Casey
- 45. Dont Generalize Until Your Model Does
- Michael Hind
- 46. Toward Value-Based Machine Learning
- Ron Bodkin
- An Example of the Importance of Values
- How to Proceed?
- Ron Bodkin
- 47. The Importance of Building Knowledge in Democratized Data Science Realms
- Justin Cochran
- 48. The Ethics of Communicating Machine Learning Predictions
- Rado Kotorov
- 49. Avoid the Wrong Part of the Creepiness Scale
- Hugh Watson
- 50. Triage and Artificial Intelligence
- Peter Bruce
- The Triage Nurse
- The Ranking of Records
- Ethics in Data Science
- Peter Bruce
- 51. Algorithmic Misclassificationthe (Pretty) Good, the Bad, and the Ugly
- Arnobio Morelix
- 52. The Golden Rule of Data Science
- Kris Hunt
- 53. Causality and FairnessAwareness in Machine Learning
- Scott Radcliffe
- 54. Facial Recognition on the Street and in Shopping Malls
- Brendan Tierney
- V. Ensuring Proper Transparency & Monitoring
- 55. Responsible Design and Use of AI: Managing Safety, Risk, and Transparency
- Pamela Passman
- Security and Safety
- Ongoing Risk Management
- Transparency
- Conclusion
- Pamela Passman
- 56. Blatantly Discriminatory Algorithms
- Eric Siegel
- 57. Ethics and Figs: Why Data Scientists Cannot Take Shortcuts
- Jennifer Lewis Priestley
- 58. What Decisions Are You Making?
- James Taylor
- Designing Ethical Decision-Making Systems
- Demonstrating Ethical Decision Making
- James Taylor
- 59. Ethics, Trading, and Artificial Intelligence
- John Power
- 60. The Before, Now, and After of Ethical Systems
- Evan Stubbs
- 61. Business Realities Will Defeat Your Analytics
- Richard Hackathorn
- Conceiving
- Developing
- Deploying
- Governing
- Conclusion
- Richard Hackathorn
- 62. How Can I Know Youre Right?
- Majken Sander
- Data Literacy for Data Users
- Declare Your Work
- Majken Sander
- 63. A Framework for Managing Ethics in Data Science: Model Risk Management
- Doug Hague
- Data
- Math
- Performance
- Appropriate Use
- Monitoring
- Validation
- Summary
- Doug Hague
- 64. The Ethical Dilemma of Model Interpretability
- Grant Fleming
- 65. Use Model-Agnostic Explanations for Finding Bias in Black-Box Models
- Yiannis Kanellopoulos and Andreas Messalas
- 66. Automatically Checking for Ethics Violations
- Jesse Anderson
- 67. Should Chatbots Be Held to a Higher Ethical Standard than Humans?
- Naomi Arcadia Kaduwela
- Examples of Chatbots Inheriting Human Biases
- How Chatbots Perpetuate Human Biases
- Ways to Correct Biases in Chatbots
- Why Continuous Learning Is Required for Chatbots
- Naomi Arcadia Kaduwela
- 68. All Models Are Wrong. What Do We Do About It?
- Miroslava Walekova
- 1. Prevent
- 2. Rectify
- 3. Improve
- Miroslava Walekova
- 69. Data Transparency: What You Dont Know Can Hurt You
- Janella Thomas
- 70. Toward Algorithmic Humility
- Marc Faddoul
- VI. Policy Guidelines
- 71. Equally Distributing Ethical Outcomes in a Digital Age
- Keyur Desai
- 72. Data EthicsThree Key Actions for the Analytics Leader
- John F. Carter
- 73. Ethics: The Next Big Wave for Data Science Careers?
- Linda Burtch
- 74. Framework for Designing Ethics into Enterprise Data
- Keri McConnell
- Take a Tiered Approach
- Do Your Research
- Identify and Engage Your Stakeholders
- Be Agile
- Keri McConnell
- 75. Data Science Does Not Need a Code of Ethics
- Dave Cherry
- 76. How to Innovate Responsibly
- Carole Piovesan
- 77. Implementing AI Ethics Governance and Control
- Steve Stone
- Adopt an AI Code of Ethical Conduct
- Stress Diversity in Hiring and Recruiting
- Ensure Compliance with an Ethical Review Board
- Establish Audit and Feedback Loops
- Steve Stone
- 78. Artificial Intelligence: Legal Liabilities amid Emerging Ethics
- Pamela Passman
- Data Privacy
- Cybersecurity
- Use for Lawful Purposes
- Pamela Passman
- 79. Make Accountability a Priority
- Yiannis Kanellopoulos
- 80. Ethical Data Science: Both Art and Science
- Polly Mitchell-Guthrie
- 81. Algorithmic Impact Assessments
- Randy Guse
- 82. Ethics and Reflection at the Core of Successful Data Science
- Mike McGuirk
- 83. Using Social Feedback Loops to Navigate Ethical Questions
- Nick Hamlin
- 84. Ethical CRISP-DM: A Framework for Ethical Data Science Development
- Collin Cunningham
- Business Understanding
- Data Understanding
- Data Preparation
- Modeling
- Evaluation and Deployment
- Collin Cunningham
- 85. Ethics Rules in Applied Econometrics and Data Science
- Steven C. Myers
- 86. Are Ethics Nothing More than Constraints and Guidelines for Proper Societal Behavior?
- Bill Schmarzo
- Asimovs Three Laws of Robotics Ethics
- Summary
- Bill Schmarzo
- 87. Five Core Virtues for Data Science and Artificial Intelligence
- Aaron Burciaga
- 1. Resilience
- 2. Humility
- 3. Grit
- 4. Liberal Education
- 5. Empathy
- Conclusion
- Aaron Burciaga
- VII. Case Studies
- 88. Auto Insurance: When Data Science and the Business Model Intersect
- Edward Vandenberg
- 89. To Fight Bias in Predictive Policing, Justice Cant Be Color-Blind
- Eric Siegel
- 90. When to Say No to Data
- Robert J. Abate
- 91. The Paradox of an Ethical Paradox
- Bob Gladden
- 92. Foundation for the Inevitable Laws for LAWS
- Stephanie Seward
- Performance Expectation Methodology (PEM)
- LAWS Performance During PEM
- PEM: Continuous and Cyclical
- Extensions to PEM
- Stephanie Seward
- 93. A Lifetime Marketing Analysts Perspective on Consumer Data Privacy
- Mike McGuirk
- 94. 100% Conversion: Utopia or Dystopia?
- Dave Cherry
- 95. Random Selection at Harvard?
- Peter Bruce
- An art collection that could conceivably come our way...
- Another Way
- Random Selection with Geographic Stratification
- Peter Bruce
- 96. To Prepare or Not to Prepare for the Storm
- Kris Hunt
- 97. Ethics, AI, and the Audit Function in Financial Reporting
- Steven Mintz
- 98. The Gray Line
- Phil Broadbent
- Contributors
- Index
- About the Editor
- Bill Franks
O'Reilly Media - inne książki
-
Digital transformation has accelerated nearly tenfold in recent years as both a business and technology journey. Yet, most white papers and how-to guides still focus solely on the business side, rather than include methods for optimizing the technology behind it. This handbook shows CIOs, IT dire...(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Product management has become a critical function for modern organizations, from small startups to corporate enterprises. And yet, the day-to-day work of product management remains largely misunderstood. In theory, product managers are high-flying visionaries who build products that people love. ...(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
NLP has exploded in popularity over the last few years. But while Google, Facebook, OpenAI, and others continue to release larger language models, many teams still struggle with building NLP applications that live up to the hype. This hands-on guide helps you get up to speed on the latest and mos...
Applied Natural Language Processing in the Enterprise Applied Natural Language Processing in the Enterprise
(245.65 zł najniższa cena z 30 dni)254.15 zł
299.00 zł(-15%) -
If you want to build an enterprise-quality application that uses natural language text but aren’t sure where to begin or what tools to use, this practical guide will help get you started. Alex Thomas, principal data scientist at Wisecube, shows software engineers and data scientists how to ...
Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale Natural Language Processing with Spark NLP. Learning to Understand Text at Scale
(237.15 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Many books and courses tackle natural language processing (NLP) problems with toy use cases and well-defined datasets. But if you want to build, iterate, and scale NLP systems in a business setting and tailor them for particular industry verticals, this is your guide. Software engineers and data ...
Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems Practical Natural Language Processing. A Comprehensive Guide to Building Real-World NLP Systems
(237.15 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Your team will change whether you like it or not. People will come and go. Your company might double in size or even be acquired. In this practical book, author Heidi Helfand shares techniques for reteaming effectively. Engineering leaders will learn how to catalyze team change to reduce the risk...
Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition Dynamic Reteaming. The Art and Wisdom of Changing Teams. 2nd Edition
(152.15 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Many people think leadership is a higher calling that resides exclusively with a select few who practice and preach big, complex leadership philosophies. But as this practical book reveals, what’s most important for leadership is principled consistency. Time and again, small things done wel...(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
If you’re striving to make products and services that your customers will love, then you’ll need a customer-driven organization. As companies transform their businesses to meet the demands of the digital age, they find themselves grappling with uniquely human challenges. Organizationa...
The Customer-Driven Culture: A Microsoft Story. Six Proven Strategies to Hack Your Culture and Develop a Learning-Focused Organization The Customer-Driven Culture: A Microsoft Story. Six Proven Strategies to Hack Your Culture and Develop a Learning-Focused Organization
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Companies from startups to corporate giants face massive amounts of disruption today. Now more than ever, organizations need nimble and responsive leaders who know how to exploit the opportunities that change brings. In this insightful book, Jean Dahl, a senior executive and expert in the Lean mi...
Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership Leading Lean. Ensuring Success and Developing a Framework for Leadership
(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Is your organization prepared for the next paradigm of customer experience, or will you be left behind? This practical book will make you a winner in a market driven by experience, enabling you to develop desirable offerings and standout service to attract loyal customers.Author Simon Clatworthy ...
The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience The Experience-Centric Organization. How to Win Through Customer Experience
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: 97 Things About Ethics Everyone in Data Science Should Know Bill Franks (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.