Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie?
- Wydawnictwo:
- SELF-PUBLISHER
- Ocena:
- Stron:
- 23
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie?
Cześć, nazywam się Eryk Szczepański.
Chciałbym przedstawić Ci mojego e-booka, w którym znajdziesz skondensowaną wiedzę na temat marketingu internetowego oraz sposobów wykorzystania go w przedsiębiorstwie.
Tworząc go, moim celem było przekazanie wiedzy w taki sposób, abyś mógł Drogi Czytelniku wyciągnąć z niego jak najwięcej przydatnych informacji, bez względu na to czy dopiero planujesz swoją przygodę z biznesem, czy już ją rozpocząłeś.
Pewnie ciekawi Cię czym się zajmuję, a więc...
Pracuję w jednej z największych agencji marketingowych w Polsce, zajmuję się również biznesem "na własną rękę" - m.in. prowadzę sklep internetowy. Skończyłem także studia na kierunku Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie.
Wybrane bestsellery
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie? Eryk Szczepański (1)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)