Opis
książki
:
Droga na szczyt
Wykorzystaj wiedzę największych autorytetów świata biznesu
- Dowiedz się, jak odnieść sukces, od tych, którzy go odnieśli
- Podejmuj trafne decyzje i steruj przebiegiem swojej kariery
- Poznaj sekrety powodzenia największych firm
Nie można przewidzieć wszystkich sytuacji, jakie wystąpią w pracy i podczas rozwijania własnej firmy. Nawet najlepiej wykształceni menedżerowie nie są w stanie zareagować na niektóre problemy i nie posiadają całej wiedzy zapewniającej firmie dynamiczny rozwój. Najlepszym sposobem na zdobycie takiej wiedzy jest uczenie się od najlepszych -- od tych, którzy zbudowali własne imperia i odnieśli błyskotliwe sukcesy.
Autor książki "Droga na szczyt" -- Donald Trump, poprosił najlepszych menedżerów z różnych branż i firm o odpowiedź na pytanie, jaką najlepszą radę biznesową otrzymali w trakcie swojej kariery. Efektem jest niniejsza książka -- zbiór zasad, jakimi kierowało się i kieruje 150 czołowych biznesmenów współczesnego świata, kolekcja inspirujących i praktycznych rad dotyczących tego, jak podejmować trafne decyzje, działać stosownie do sytuacji, rozwijać karierę, komunikować się z innymi i kierować zespołem.
Ta książka powinna znaleźć się na półce każdego,
kto poważnie myśli o swojej karierze i rozwoju firmy.
O autorze:
Donald J. Trump jest znany na świecie ze swego talentu do biznesu. Jest uosobieniem amerykańskiego sukcesu.
[więcej...]
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Pomoże Ci w tym ta niewielka książeczka - jej lektura sprawi, że nawet jeśli brak Ci motywacji albo nie lubisz jakiegoś zagadnienia, przyswoisz je szybko i skutecznie! Zorientujesz się, jaki sposób uczenia się jest dla Ciebie najwłaściwszy i jak ćwiczyć, aby osiągnąć mistrzostwo w wybranej dziedzinie. Dowiesz się, czym się różnią ćwiczenia nowych umiejętności od ćwiczeń doskonalących, a także jak działa ludzka pamięć. Poznasz znakomite metody ułatwiające zapamiętywanie informacji, takie jak fiszki, mnemotechniki czy historie. Nawet gdyby od czasu do czasu (niestety!) konieczne było wykucie czegoś na pamięć, za sprawą zawartych tu porad zrobisz to bez trudu!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
23.68 zł
37.00 zł (-36%) -
Promocja
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?- Druk
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Promocja
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł (-36%)
Donald J. Trump - pozostałe książki
-
Promocja
Zgromadzone w tej książce wykłady i inspirujące studia przypadków pomogą Ci pobudzić Twój talent konstruktorski, byś samodzielnie stworzył maszynkę do zarabiania! Wrzucisz do niej pomysły i sprzyjające okoliczności, dodasz wyjątkową wartość stworzoną dla klientów oraz Twoją ciężką pracę, a w efekcie wyjmiesz pieniądze. Nauczyciele z Uniwersytetu Donalda Trumpa oprócz objaśnienia samego procesu przedsiębiorczości podpowiedzą Ci, jak zgromadzić niezbędne zasoby, przygotować zwycięską strategię, napisać dobry biznesplan, negocjować z inwestorami oraz wreszcie rozpocząć swoje przedsięwzięcie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Promocja
Kto powiedział, że cokolwiek na świecie jest poza Twoim zasięgiem? Pewnie nie zostaniesz już ani pierwszym kosmonautą, ani odkrywcą Ameryki, ale w gruncie rzeczy możesz osiągnąć niemal wszystko! Kluczem do sukcesu — Twojego i wszystkich innych ludzi — jest edukacja! Badania i wiedza, eksperymentowanie i doświadczanie: to wszystko stoi za sukcesem Donalda Trumpa. To dzięki nim ten ekscentryczny miliarder odnosi sukcesy we wszystkim, czego się dotknie. To nie magia — to twarde dane, chłodne analizy, podstawowe zasady relacji biznesowych i społecznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(18,50 zł najniższa cena z 30 dni)
23.68 zł
37.00 zł (-36%) -
Promocja
Życie Donalda Trumpa to materiał na prawdziwy dreszczowiec. Raz na szczycie, raz na dnie, zawsze na krawędzi — oto jak działa nowy prezydent Stanów Zjednoczonych. To, co wyróżnia go spośród innych wielkich biznesmenów, rekinów finansowych i liderów, to niesamowita energia, wiara w sukces i fanatyczny wręcz upór. Dzięki tym cechom podniósł się po każdym spektakularnym upadku. Trzymasz w ręku książkę napisaną przez człowieka, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych. Wygrzebał się z długów sięgających dziewięciu miliardów dolarów i dziś znów jest miliarderem. Postanowił zawalczyć o Biały Dom i... sam wiesz, jak się to skończyło. Czy znasz kogoś, kto może zdradzić Ci więcej tajemnic sukcesu?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
23.68 zł
37.00 zł (-36%) -
Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności. Osiągnij swój cel — zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Power
-
Promocja
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategii pokonywania tej jeszcze jednej trudności, wyrabiania jeszcze jednego nawyku, budowania jeszcze jednej relacji. Zainspirujesz się głębokimi przemyśleniami na temat przywództwa, zarządzania czasem, wyznaczania celów, wiary, wreszcie ― równowagi i potrzeby przyjęcia niewygody w swoim życiu. Dziewiętnaście treściwych rozdziałach zawiera mnóstwo konkretnych i praktycznych wskazówek, dzięki którym odnajdziesz to, czego szukasz: więcej szczęścia i sukcesów w życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Bestseller Promocja
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to mieć. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różne opcje i sposoby zdobycia pieniędzy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najważniejsze było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, ale będę to mieć!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Trzymasz w ręku kolejne, uzupełnione i zaktualizowane, wydanie bestsellerowej książki, dzięki której wkroczysz na sprawdzoną ścieżkę do sukcesu. Jeśli jesteś jeszcze szeregowym pracownikiem, dowiesz się, jak przejąć inicjatywę, uzyskać potrzebną pomoc i odnieść sukces. Jeśli już kierujesz zespołem, nauczysz się, w jaki sposób inspirować i pracować z samodzielnymi osobami. W obydwóch przypadkach przekonasz się, że kiedy zaczniesz postępować zgodnie z zasadami zarządzania sobą w miejscu pracy, nawet najtrudniejsze zadania okażą się wykonalne, zespół stanie się bardziej zgrany i zaangażowany, a duże sukcesy po prostu pojawią się na Twojej ścieżce kariery.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Wiedza zawarta w tej książce może wydać Ci się zaskakująco oczywista — gdy tylko uda Ci się ją ogarnąć. To wszystko zasługa intuicji i bezbłędnie wykorzystującego jej istnienie planu działania. Z właściwym sobie poczuciem humoru oraz wykorzystując skuteczność programu Getting Things Done, David Allen przedstawi Ci 52 sposoby na to, jak sprawić, by wszystkie Twoje poczynania wiązały się z mniejszym nakładem pracy i mniejszym stresem. Poza tym każde podejmowane działanie będzie wyzwalać w Tobie więcej energii, kreatywności i pozytywnych myśli.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
49.00 zł (-76%) -
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem - klik, klik, klik - i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga - klik, klik, klik - i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą…
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
Czasowo niedostępna
-
Dowiedz się, jak przekonywać innych do swoich racji, forsować swój punkt widzenia i wywierać trwały wpływ na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe zagadnienia mowy ciała. Zostań ekspertem ds. perswazji i zawsze zdobywaj to, czego chcesz - na własnych warunkach. Odkryj dziesiątki bezcennych strategii, zawartych w jednej, niewielkiej książce.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Ebooka "Droga na szczyt" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Droga na szczyt" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Droga na szczyt" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Droga na szczyt (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki ost; 12/2005Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Donald Trump, autor książki "Droga na szczyt", jest znany na świecie ze swego talentu do biznesu. Jest uosobieniem amerykańskiego sukcesu. Poprosił on najlepszych menedżerów z różnych branż i firm o odpowiedź na pytanie, jaką najlepszą radę biznesową otrzymali w trakcie swojej kariery. Efektem jest niniejsza książka -- zbiór zasad, jakimi kierowało się i kieruje 150 czołowych biznesmenów współczesnego świata, kolekcja rad dotyczących tego, jak podejmować trafne decyzje, działać stosownie do sytuacji, rozwijać karierę, komunikować się z innymi i kierować zespołem. Niestety, po przeczytaniu tej książki czytelnik nie jest dużo mądrzejszy niż przed lekturą. Wszystkie, w większości trywialne (czy też zdroworozsądkowe) zasady ("słońce nie świeci wiecznie" czy "rób to, co należy") sprowadzają się do przesłania: bądź uczciwy, rozważny i ciężko pracuj. Jednak wyznawanie tych wartości powinniśmy zawdzięczać raczej dobremu wychowaniu niż biznesowemu poradnikowi. Ale, jak widać, mając dobre nazwisko można sprzedać wszystko, nawet książkę odkrywającą na nowo wszystkie mądrości, które wpajali nam już rodzice. A może po prostu wielki biznes zbyt łatwo o nich zapomina?
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Way to the Top
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Masłowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1717-5, 8373617175
- Data wydania książki drukowanej :
- 2005-01-19
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 2658
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
Kompetencje osobiste
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Prezes zarządu i dyrektor naczelny Roche North American Pharmaceuticals Operations (23)
- Prezes zarządu i dyrektor naczelny Vail Resorts, Inc. (24)
- Prezes zarządu i dyrektor naczelny American Airlines (25)
- Prezes zarządu DHB Financial Services, Inc. (26)
- Twórca, prezes zarządu i dyrektor naczelny Colony Capital, LLC (27)
- Prezes zarządu i dyrektor naczelny 1-800-MATTRESS (28)
- Twórca i dyrektor naczelny Auntie Anne's, Inc. (29)
- Prezes zarządu i dyrektor naczelny salesforce.com (30)
- Prezes Food City Markets, Inc. (33)
- Założyciel, prezes zarządu i dyrektor naczelny Manhattan Beer Distributors (34)
- Dyrektor naczelna Russ Berrie and Company, Inc. (35)
- Prezes i dyrektor naczelny EarthLink (36)
- Prezes i dyrektor naczelny Primordium Holding, LLC (37)
- Prezes Hearst Magazines (38)
- Prezes zarządu i dyrektor naczelny Viad Corp (39)
- Prezes zarządu North Jersey Media Group (40)
- Prezes zarządu i dyrektor naczelny Scientific Learning Corporation (41)
- Prezes i dyrektor naczelny Trump Hotels and Casinos Resorts (42)
- Prezes i dyrektor naczelny Development Dimensions International, Inc. (44)
- Prezes i dyrektor naczelny Calhoun Enterprises (45)
- Prezes i dyrektor naczelny McDonald's Corporation (46)
- Prezes i dyrektor naczelny Vasomedical, Inc. (47)
- Prezes i dyrektor naczelny KeySpan Corporation (49)
- Prezes Buena Vista Home Entertaintment (50)
- Prezes Charles Industries, Ltd. (51)
- Dyrektor naczelny Accessory Network Group oraz Ghurka (52)
- Prezes Crystal Window and Door Systems (53)
- Partner zarządzający i współzałożyciel Peppercom, Inc. (55)
- Przewodnicząca i założycielka Corcoran Group Real Estate (57)
- Dyrektor naczelny Atlanta Bread Company (66)
- Prezes i dyrektor naczelny Pitney Bowes Inc. (67)
- Prezes zarządu i dyrektor naczelny The Brink's Company (68)
- Była wiceprezes The Howard-Sloan-Koller Group (69)
- Prezes Quicksilver Resources (70)
- Prezes zarządu i dyrektor naczelny ASTAR Air Cargo (71)
- Współzałożyciel, prezes i dyrektor naczelny American Axle & Manufacturing (72)
- Prezes i dyrektor naczelny Sonoco (76)
- Prezes i dyrektor naczelny Pepco Holdings Inc. (77)
- Prezes Beau Dietl & Associates (78)
- Prezes, główny menadżer i dyrektor naczelny Detroit Tigers, Inc. (80)
- Prezes i dyrektor naczelny Medarex, Inc. (81)
- Prezes i dyrektor naczelny Callaway Golf Company (82)
- Dyrektor naczelny Salton, Inc. (83)
- Prezes Conoco Philips (84)
- Prezes i dyrektor naczelny Engineered Plastic Products, Inc. (87)
- Dyrektor naczelny Jenny Craig, Inc. (88)
- Wiceprezes Advance Magazine Group (89)
- Prezes Lebhar-Friedman, Inc. (91)
- Prezes Atlanta Corporation (93)
- Dyrektor naczelny U.S. Toy Company/ Constructive Playthings (94)
- Prezes EMK Design (95)
- Prezes i dyrektor naczelny Tupperware Corporation (96)
- Dyrektor naczelna Federation of Protestant Welfare Agencies, Inc. (97)
- Prezes i dyrektor naczelny Paychex (98)
- Twórca, prezes i dyrektor naczelny SAS (99)
- Prezes Tootsie Roll Industries (100)
- Prezes RFR Realty, LLC (104)
- Prezes i dyrektor naczelny Earl G. Graves Limited i wydawca Black Enterprise Magazine (105)
- Prezes The Bear Stearns Companies, Inc. (107)
- Prezes i dyrektor naczelny Genuity Inc. (108)
- Prezes i dyrektor naczelna Playboy Enterprises, Inc. (109)
- Przewodniczący rady, prezes i dyrektor naczelny St. Mary's Land & Exploration Company (110)
- Prezes i dyrektor naczelny Applebee's International, Inc. (113)
- Prezes i dyrektor naczelny Cooker Restaurant Corporation (114)
- Prezes i dyrektor naczelny Stonyfield Farm, Inc. (115)
- Prezes i dyrektor naczelny Hubbard Broadcasting, Inc. (118)
- Prezes północnoamerykańskiego zarządu Pepsi-Cola, Inc. (119)
- Prezes i dyrektor naczelna Brown & Williamson Tobacco Corporation (120)
- Prezes i dyrektor naczelny United Rentals, Inc. (121)
- Prezes i dyrektor naczelny GreenPoint Bank (123)
- Prezes i twórca Dippin' Dots, Inc. (124)
- Właściciel i generalny menadżer Dallas Cowboys Football Club (125)
- Prezes i dyrektor naczelny Knight Trading Group (127)
- Prezes The First American Corporation (129)
- Przewodniczący rady, prezes i dyrektor naczelny Cedar Fair, L.P. (130)
- Prezes i dyrektor naczelny CUNA Mutual Group (131)
- Prezes i dyrektor naczelny Gumley Haft Kleier (133)
- Prezes Education Management Corporation (134)
- Prezes i dyrektor naczelny Brightpoint, Inc. (135)
- Prezes i dyrektor naczelny Black Hills Corporation (136)
- Prezes i dyrektor naczelna Synovis Life Technologies (137)
- Dyrektor naczelna Kings County Hospital i starsza wiceprezes Central Brooklyn Family Health Network of New York City Health and Hospitals Corporation (138)
- Prezes i dyrektor ds. operacyjnych Union Oil of California (139)
- Prezes i dyrektor naczelny C. R. Bard, Inc. (144)
- Prezes i dyrektor naczelny Federated Department Stores, Inc. (145)
- Współdyrektor naczelny Credit Suisse Group i dyrektor naczelny Credit Suisse First Boston (147)
- Prezes i dyrektor naczelny Saks, Inc. (149)
- Dyrektor naczelny 1-800-FLOERS.COM (150)
- Prezes i dyrektor naczelny PEZ Candy, Inc. (151)
- Prezes i dyrektor naczelny AMS (153)
- Prezes Modell's Sporting Goods (154)
- Prezes i dyrektor naczelny Imation Corporation (155)
- Prezes i dyrektor naczelny Boeing Commercial Airplanes Group (156)
- Przewodniczący, prezes i dyrektor naczelny Birds Eye Food, Inc. (157)
- Prezes i dyrektor naczelny GE Asset Management Incorporated (159)
- Twórca i dyrektor naczelny Natori Company (166)
- Prezes i dyrektor naczelna Carlson Companies (167)
- Prezes i dyrektor naczelny Benchmark Electronics, Inc. (168)
- Prezes i dyrektor naczelny Republic Services, Inc. (169)
- Prezes Montana Mills Bread Company (170)
- Prezes Olasky and Associates, Inc. (171)
- Prezes i dyrektor naczelny Orleans Homebuilders (172)
- Prezes i dyrektor naczelny Eateries, Inc. (174)
- Współwłaściciel i dyrektor naczelny Maverick Recording Company (175)
- Prezes i dyrektor naczelna C. Ottley Strategies, Ltd. (COS) (177)
- Prezes i dyrektor naczelny New York - Presbyterian Hospital (178)
- Prezes i dyrektor naczelny Time Warner Inc. (179)
- Prezes i dyrektor naczelny Univision Communications, Inc. (180)
- Prezes i dyrektor naczelny Visteon Corporation (181)
- Prezes Warburg Reality Partnership, Ltd. (182)
- Przewodniczący, prezes i dyrektor naczelny UniSource Energy Corporation (183)
- Prezes i dyrektor naczelny Tasty Baking Co. (184)
- Dyrektor naczelny InSight Health Corporation (185)
- Prezes EG Bowman Company, Inc. (188)
- Prezes Burt's Bees (189)
- Prezes i dyrektor naczelny Jim Beam Brands Worldwide, Inc. (190)
- Prezes Chicago White Sox oraz Chicago Bulls (191)
- Prezes nowojorskiego rejonu Jones Lang Lasalle (192)
- Prezes i dyrektor naczelny Nebraskaland (193)
- Prezes i dyrektor naczelny Expeditors International of Washington, Inc. (194)
- Prezes Clean Water Technologies, Inc. (196)
- Prezes Benihana Inc. (197)
- Przewodniczący, prezes i dyrektor naczelny Alcon, Inc. oraz Alcon Laboratories, Inc. (198)
- Prezes i dyrektor naczelny Verizon (199)
- Prezes i dyrektor naczelny Archstone Smith (200)
- Starszy wiceprezes Boston Properties (201)
- Przewodniczący, prezes i dyrektor naczelny Constellation Energy Group (202)
- Prezes i dyrektor naczelny Insignia/ESG Inc. (203)
- Przewodniczący, prezes i dyrektor naczelny Cendant Corporation (204)
- Prezes Silverstein Properties (205)
- Prezes i skarbnik EMC Corporation (206)
- Założyciel i prezes Evergreen International Aviation, Inc. (209)
- Prezes i dyrektor naczelny FedEx Corporation (210)
- Prezes Publishers Clearing House (211)
- Prezes i dyrektor naczelna Capital Beverage Corporation DBA Diversified Distributors Network (212)
- Prezes Staples, Inc. (213)
- Prezes Allen-Edonds Shoe Corporation (214)
- Prezes RPM International Inc. (215)
- Prezes i dyrektor naczelny Raytheon Company (216)
- Dyrektor naczelna i kreatywna Patrice Tanaka & Company, Inc. (217)
- Prezes The Timken Company (218)
- Dyrektor naczelny Loews Corporation (219)
- Współprezes Loews Corporation oraz prezes i współdyrektor naczelny New York Football Giants (220)
- Prezes i dyrektor naczelny Toll Brothers (221)
- Prezes i dyrektor naczelny The Stanley Works (222)
- Prezes The Tyree Organization (223)
- Prezes i dyrektor naczelny Urstadt Biddle Properties, Inc. (224)
- Prezes i dyrektor naczelny Motion Picture Association of America, Inc. (225)
- Założycielka i prezes Lillian Vernon Catalogs oraz www.lillianvernon.com (226)
- Założyciel i prezes Amerindo Investment Advisors Inc. (228)
- Dyrektor naczelny Deutsche Bank America (229)
- Wiceprezes Stein Mart (230)
- Prezes i dyrektor naczelny Battalia Winston International (231)
- Dyrektor naczelny Men's Wearhouse (232)
O Autorze (17)
Wstęp - Donald J. TRUMP (19)
George ABERCROMBIE
Adam M. ARON
Gerard J. ARPEY
Diane N. BARK
Thomas J. BARRACK, junior
Napoleon BARRAGAN
Anne BEILER
Marc BENIOFF
Barbara G. BERGER
Simon BERGSON
Angelica BERRIE
Garry BETTY
Robert J. BIRNBACH
Cathie BLACK
Robert BOHANNON
Malcolm A. BORG
Robert C. BOWEN
Mark A. BROWN
William C. BYHAM
Gregory B. CALHOUN
Jim CANTALUPO
Gregory D. CASH
Robert B. CATELL
Bob CHAPEK
Joseph T. CHARLES
Abe CHEHEBAR
Thomas CHEN
Steve CODY
Barbara CORCORAN
Jerry COUVARAS
Michael J. CRITELLI
Michael DAN
Karen N. DANZIGER
Thomas F. DARDEN
John DASBURG
Richard E. DAUCH
Harris E. DeLOACH, junior
John M. DERRICK, junior
Richard "Bo" DIETL
David DOMBROWSKI
Donald L. DRAKEMAN
Ron DRAPEAU
Leon DREIMANN
Archie W. DUNHAM
Gerald D. EDWARDS
James P. EVANS
Steven T. FLORIO
J. Roger FRIEDMAN
Geore G. GELLERT
Fances GERSHON
Kristina GOBBLE
Rick GOINGS
Fatima GOLDMAN
B. Thomas GOLISANO
Jim GOODNIGHT
M. J. GORDON
Mark GRANATA, junior
Earl G. GRAVES, senior
Alan C. GREENBERG
Paul R. GUDONIS
Christie HEFNER
Mark HELLERSTEIN
Lloyd L. HILL
Henry R. HILLENMEYER
Gary HIRSHBERG
Stanley S. HUBBARD
Dawn HUDSON
Susan M. IVEY
Bradley S. JACOBS
Thomas S. JOHNSON
Curt JONES
Jerry JONES
Thomas M. JOYCE
Parker S. KENNEDY
Richard L. KINZEL
Michael B. KITCHEN
Michele KLEIER
Robert B. KNUTSON
Robert J. LAIKIN
Daniel P. LANDGUTH
Karen Gilles LARSON
Jean G. LEON, pielęgniarka dyplomowana
Timothy H. LING
Wiliam H. LONGFIELD
Terry J. LUNDGREN
John J. MACK
Brad MARTIN
Jim McCANN
Scott McWHINNIE
Alfred T. MOCKETT
Mitchell B. MODELL
William T. MONAHAN
Alan MULALLY
Dennis M. MULLEN
John H. MYERS
Josie NATORI
Marilyn CARLSON NELSON
Don NIGBOR
Jim O'CONNOR
Gene O'DONOVAN
Nancy OLASKY
Jeffrey P. ORLEANS
Vincent F. ORZA, junior
Guy OSEARY
Charlotte V.M. OTTLEY
Herbert PARDES, lekarz
Richard D. PARSONS
Jerry PERENCHIO
Peter J. PESTILLO
Frederick WARBURG PETERS
James PIGNATELLI
Charles P. PIZZI
Steven PLOCHOCKI
Ernesta G. PROCOPE
Roxanne QUIMBY
Rich REESE
Jerry M. REINSDORF
Peter G. RIGUARDI
Richard ROMANOFF
Peter J. ROSE
Laurie SCALA
Joel A. SCHWARTZ
Tim SEAR
Ivan SEIDENBERG
R. Scot SELLERS
Robert E. SELSAM
Mayo A. SHATTUCK III
Stephen B. SIEGEL
Henry R. SILVERMAN
Larry A. SILVERSTEIN
Irina SIMMONS
Del SMITH
Frederick W. SMITH
Robin B. SMITH
Carmine N. STELLA
Thomas G. STEMBERG
John J. STOLLENWERK
Thomas C. SULLIVAN
William H. SWANSON
Patrice TANAKA
W. R. TIMKEN, junior
James S. TISCH
Preston Robert TISCH
Robert I. TOLL
John M. TRANI
William F. TYREE
Charles J. URSTADT
Jack VALENTI
Lillian VERNON
Alberto VILAR
Seth WAUGH
John H. WILLIAMS, junior
Dale WINSTON
George ZIMMER
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Promocja
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od nich właśnie zależy przyszły dobrobyt Twój i Twoich bliskich.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
49.28 zł
77.00 zł (-36%) -
Promocja
Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i ― w efekcie ― przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interesują ponadnormatywne wzrosty i spektakularne spadki. Bohaterami masowej wyobraźni zostają wielcy wygrani i wielcy przegrani. Tacy gracze oczywiście istnieją na realnym rynku, ale w rzeczywistości jest ich niewielu. Większość zawodowych traderów to osoby skupiające się na powolnym, systematycznym wzroście wartości swoich aktywów. Nuda? Być może. Ale nuda bezpieczna, spokojna i opłacalna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: [email protected]
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Droga na szczyt Donald J. Trump (2) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii