Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko
- Autor:
- Sergiusz Flanczewski
- Niedostępna
![Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko Sergiusz Flanczewski - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/doszof.jpg)
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 288
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko
Zestaw dodatków do MS Office znacznie ułatwi Ci życie!
- Instalacja i obsługa plików z płyty CD -- od dodatków do szablonów
- Propozycje ułatwień w Excelu -- od zaświadczeń po listy obecności
- Nowe funkcje w Wordzie -- od listy do sumatora
Każdy, kto kiedykolwiek pracował z wykorzystaniem pakietu Microsoft Office, wie, że aplikacja ta w ogromnym stopniu ułatwia wykonywanie wszelkich prac biurowych, takich jak tworzenie dokumentów, tabel, list, zestawień, faktur i grafików. Czy znajdzie się jednak ktoś, kto przyzna, że nigdy nie brakowało mu w Excelu lub Wordzie określonych funkcji czy szablonów, które wydatnie przyspieszyłyby i ułatwiły proces radzenia sobie ze żmudnymi, powtarzalnymi czynnościami?
Książka "Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko" z dołączoną do niej płytą CD odpowiada właśnie na te potrzeby, podpowiadając i wskazując, jak skutecznie oszczędzić cenny czas. Dowiesz się z niej, jak zainstalować proponowane dodatki i szablony do różnych wersji pakietu Office oraz jak używać ich w Twojej codziennej pracy: do tworzenia harmonogramu prac, budowania katalogów i kartotek, obsługi kalkulatorów z wartościami ekonomicznymi oraz zaawansowanych funkcji kalendarza. Dzięki temu podręcznikowi Twoja praca z aplikacjami biurowymi MS Office stanie się szybsza i przyjemniejsza!
- Kalendarz i wyznaczanie dat świąt ruchomych
- Zmiana zapisu cyfrowego na słowny
- Podpisy i dane do podpisów
- Kalkulatory podatkowe i godzin
- Aktualizacja kursów walut NBP
- Procedury wykonywane na arkuszu i komórkach
- Katalogi -- tworzenie, obsługa, aktualizacja
- Szablony skoroszytów, dokumentów i faktur VAT
- Datowanie dokumentów
- Listy, tabele i liczby rzymskie
- Sumator
Odkryj, jak prosta i przyjemna może się stać Twoja praca!
Wybrane bestsellery
-
This book offers extensive practice questions, meticulously arranged to prepare you for A+ Core 1 and Core 2 exams, ensuring you’re fully ready. The questions are evenly distributed based on the significance of each exam domain.
-
- ePub pkt
CompTIA A+ Practice Tests Core 1 (220-1101) and Core 2 (220-1102). Pass the CompTIA A+ exams on your first attempt with rigorous practice questions CompTIA A+ Practice Tests Core 1 (220-1101) and Core 2 (220-1102). Pass the CompTIA A+ exams on your first attempt with rigorous practice questions
-
-
This book provides pragmatic guidance on service management as an organizational capability. The chapters will guide you through key information about various methods, best practices, and frameworks that form the foundation for a service management capability, along with common processes and key elements of a service management practice.
-
- PDF + ePub pkt
A Practical Guide to Service Management. Insights from industry experts for uncovering, implementing, and improving service management practices A Practical Guide to Service Management. Insights from industry experts for uncovering, implementing, and improving service management practices
Keith D. Sutherland, Lawrence J. "Butch" Sheets, Lisa Schwartz
-
-
Promocja
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny, złożona jest z czterech rozdziałów (dwóch o charakterze teoretycznym i dwóch empirycznych) oraz wniosków. W rozdziale pierwszym omówiono istotę funkcjonowania przedsiębiorstw w erze IR 4.0, koncentrując się na jej założeniach i wyzwaniach, z którymi muszą radzić sobie współcześni zarządzający. W rozdzOtwarta kultura organizacyjna przedsiębiorstw w erze Przemysłu 4.0 Otwarta kultura organizacyjna przedsiębiorstw w erze Przemysłu 4.0
(39,65 zł najniższa cena z 30 dni)
39.10 zł
42.00 zł (-7%) -
W dzisiejszym dynamicznym świecie online, sztuczna inteligencja (AI) stanowi klucz do osiągnięcia wyjątkowego sukcesu w biznesie. Ta książka jest Twoim niezbędnym przewodnikiem po rozwijaniu i wykorzystywaniu potencjału AI w celu maksymalizacji zysków w świecie internetowej przedsiębiorczości. W "AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacj
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacja i Sukces w Sieci AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacja i Sukces w Sieci
-
This practice book comes with a plethora of practice questions that are designed to condition and prepare you for each domain of the exam. The questions are distributed according to the weightage each domain holds in the exam.
-
- PDF + ePub pkt
CompTIA A+ Practice Test Core 1 (220-1101). Over 500 practice questions to help you pass the CompTIA A+ Core 1 exam on your first attempt CompTIA A+ Practice Test Core 1 (220-1101). Over 500 practice questions to help you pass the CompTIA A+ Core 1 exam on your first attempt
-
-
Promocja
Microsoft Excel to arkusz kalkulacyjny o wielkich możliwościach. Jako pionier wśród programów biurowych miał duży wpływ na rozwój dziedziny wizualizacji danych. Jeśli chcesz przedstawić dane w graficznej formie, z dużym prawdopodobieństwem skorzystasz w tym celu właśnie z Excela. Nie potrzebujesz zaawansowanej wiedzy statystycznej, by tworzyć wykresy czy filtrować i łączyć dane z różnych źródeł. Na pewno jednak zadasz pytanie: jaki wykres wybrać i jak przygotować dane do prezentacji? Przychodzimy z odpowiedzią! W ciągu 12 godzin naszego kompleksowego szkolenia poznasz najwyższe standardy graficznej prezentacji danych w Excelu. Zgłębisz wiedzę w zakresie dostępnych typów wykresów, ale przede wszystkim dowiesz się, jak prawidłowo przygotować dane przed prezentacją i dobrać odpowiedni wykres w zależności od rodzaju danych.- Videokurs pkt
Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych
(79,59 zł najniższa cena z 30 dni)
79.59 zł
199.00 zł (-60%) -
Promocja
Arkusze kalkulacyjne ułatwiają zarządzanie danymi i ich późniejszą wizualizację. Wśród programów tego formatu szczególne uznanie zdobył Excel. Narzędzie oferuje szereg funkcjonalności umożliwiających szybkie przetwarzanie danych, a za sprawą swojej uniwersalności może być obsługiwany przez osoby na każdym poziomie zaawansowania. Ten niezwykły produkt Microsoftu ma prosty w obsłudze, intuicyjny interfejs, bardziej wymagającym użytkownikom zaś udostępnia zaawansowane formuły, wykresy, funkcje matematyczne i statystyczne. Wiele z tych funkcji usprawnia rutynowe zadania pracowników branży HR. Dziś trudno sobie wyobrazić tworzenie zestawień kadrowo-płacowych, sortowanie pracowników po przepracowanych godzinach, organizację urlopów i pracę z danymi bez Excela, nieprawdaż? Excel bez wątpienia jest biznesowym standardem, a firmy chętnie zatrudniają osoby z jego dobrą lub coraz częściej biegłą znajomością. I choć do rozpoczęcia przygody z tym arkuszem kalkulacyjnym wystarczą chęci, a próg wejścia jest niski, to nadal wielu użytkowników ma problemy z jego zrozumieniem. Nasze autorskie szkolenie jest przeznaczone dla Ciebie, jeśli pracujesz z danymi i chcesz sprawnie poruszać się po excelowych meandrach lub automatyzować swoje codzienne zadania. Na naukę zarezerwuj 13 godzin – tyle właśnie potrzebujesz, by zostać excelowym specjalistą w dziale HR!- Videokurs pkt
(99,59 zł najniższa cena z 30 dni)
112.05 zł
249.00 zł (-55%) -
Arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel to dzisiaj podstawowe narzędzie pracy w większości firm. Niemal na każdym stanowisku umiejętność sprawnego poruszania się w Excelu, zarządzania danymi, szybkiego ich podliczania i wyciągania z nich w wniosków (na przykład w formie zgrabnego wykresu) to warunek konieczny do tego, by zostać zatrudnionym, awansować albo – po prostu – pracować szybciej, wydajniej, sprawniej. Z pewnością zdajesz sobie z tego sprawę, ale może czujesz, że coś Cię powstrzymuje przed zagłębieniem się w tajniki najpopularniejszego na świecie arkusza kalkulacyjnego. Może nie wiesz, jak się do tego zabrać. Może nie masz w pobliżu nikogo, kto ma czas i odpowiednie podejście i mógłby Cię nauczyć odpowiednich trików. A może, podjąwszy decyzję „chcę to wreszcie ogarnąć!”, właśnie rozglądasz się za odpowiednim szkoleniem?
- Videokurs pkt
Excel na rozmowie kwalifikacyjnej. Kurs video. Pokonaj każde zadanie rekrutera Excel na rozmowie kwalifikacyjnej. Kurs video. Pokonaj każde zadanie rekrutera
-
Promocja
W prezentowanym wyborze tekstów zagadnienie zaufania podjęto w sposób możliwie aktualny i wszechstronny. Odnosi się to zarówno do kwestii ogólnych, wręcz filozoficznych, związanych z narzuceniem na sposób działania maszyn pewnych norm, które od wieków postulują etycy (np. Arystoteles); jak również do kwestii bardzo szczegółowych, osadzonych w konte(25,18 zł najniższa cena z 30 dni)
24.93 zł
32.00 zł (-22%) -
Practical Arduino Robotics is a comprehensive, practical guide for anyone new to building mobile robots. This book provides you with the foundational knowledge to create your own robotics projects for any application. The chapters will help you take your projects to the next level by adding powerful robotics technology to them.
-
- PDF + ePub pkt
Practical Arduino Robotics. A hands-on guide to bringing your robotics ideas to life using Arduino Practical Arduino Robotics. A hands-on guide to bringing your robotics ideas to life using Arduino
-
Sergiusz Flanczewski - pozostałe książki
-
Dowiesz się stąd, jak wprowadzić do Excela dane i sformatować je tak, by odpowiadały Twoim potrzebom. Nauczysz się szybko odszukiwać odpowiednie informacje zawarte w arkuszach, a także przetwarzać je na różne sposoby za pomocą formuł, funkcji i własnych miniprogramów, co pozwoli Ci zautomatyzować tysiące powtarzalnych czynności. Sprawdzisz, jak stworzyć w Excelu różne rodzaje dokumentów związanych ze sprzedażą, takich jak cenniki, oferty, dowody dostawy czy rachunki. Zobaczysz też, jak zapanować nad kalendarzem i jak umieszczać arkuszu dane na temat pracowników firmy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka Access 2007 PL w biurze i nie tylko to świetny przewodnik po strukturze tej aplikacji, gwarantujący efektywne przyswojenie wiedzy na temat zakładania bazy danych i korzystania z niej. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i gdzie szukać potrzebnych narzędzi. Nauczysz się tworzyć i obsługiwać tabele, decydować o typach relacji, posługiwać się kwerendami i generować raporty. Poznasz także możliwości formularzy i formantów, zasadę działania i elastyczność makr, a także bardziej zaawansowane zagadnienia z tej dziedziny. Krótko mówiąc -- staniesz się ekspertem od Accessa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat baz danych, przedstawi podstawowe pojęcia, niezbędne do zrozumienia modelu relacyjnego, zaprezentuje interfejs programu Access oraz pokaże, jak za jego pomocą zaprojektować i utworzyć bazę, zarządzać nią i wypełnić ją danymi. Nauczy Cię w praktyce korzystać z tych danych za pomocą kwerend, formularzy i raportów, tworzyć wykresy i posługiwać się makrami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Excel w biurze i nie tylko to podręcznik pomagający w opanowaniu Excela 2007 od podstaw po kwestie bardzo zaawansowane. Znajdziesz tu informacje na temat tworzenia, usuwania i dostosowywania nowych arkuszy czy skoroszytów, wprowadzania, edycji i formatowania danych, stosowania formuł i funkcji oraz sortowania i filtrowania danych. Nauczysz się tworzyć i wykorzystywać makra, wstawiać formanty, konstruować skoroszyty z wszelkimi danymi towarów, a także skoroszyty dotyczące rachunków czy zamówień. Dowiesz się, jak stworzyć listę obecności pracowników, wystawiać zaświadczenia o zatrudnieniu i używać danych z Excela do opracowania ofert cenowych czy katalogów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Sergiusz Flanczewski proponuje swoim czytelnikom działające przykłady, gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych starań, choć przygotowane w taki sposób, by bardziej ambitny użytkownik Excela mógł je bez większych kłopotów uzupełnić o własne pomysły. W książce znajdziesz także opisy procedur konstruowania poszczególnych elementów arkusza kalkulacyjnego, co pozwoli Ci zrozumieć zasady ich działania i maksymalnie wykorzystać ich możliwości. Zaprzęgnij Excel do pracy i rozwiązuj z nim najbardziej uciążliwe biurowe problemy!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
„Excel w firmie” w przystępny i jasny sposób pokazuje praktyczne rozwiązania w zakresie prowadzenia bogatej dokumentacji biurowej. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować skoroszyt, zaktualizować poszczególne arkusze, wprowadzić zmiany, stworzyć gotowe dokumenty i zestawienia księgowe, kadrowe i magazynowe. Zawarte w podręczniku przykłady zostały opisane w taki sposób, aby można je było od razu wykorzystać w praktyce lub potraktować jako wzory do tworzenia własnej dokumentacji.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko" ma za zadanie ułatwić Ci efektywne wykorzystanie programów składających się na całą aplikację.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Pakiet biurowy MS Office jest jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych we współczesnych firmach. Zawarty w nim system zarządzania bazami danych Access to wygodna w obsłudze aplikacja służąca do operowania na zbiorach danych. Dzięki prostocie obsługi, sporym możliwościom i wizualnym narzędziom stanowi doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorst
- Druk pkt
Niedostępna
-
Poznaj możliwości zastosowania pakietu MS Office Pakiet Microsoft Office to jedno z podstawowych narzędzi informatycznych wykorzystywanych we współczesnych firmach. Znany i rozwijany od lat zestaw aplikacji biurowych zyskał ogromne grono użytkowników. Chyba trudno dziś wyobrazić sobie działanie biura bez możliwości przygotowania pisma w Wordzie,
- Druk pkt
MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II
Sergiusz Flanczewski, Bartosz Gajda, Maria Sokół, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek
Niedostępna
-
MS Office w wersji XP oraz 2003 PL jest znacznie lepszy niż jego poprzednicy. Znajdziesz tu bardziej przejrzystego Excela, w którym poprowadzisz księgowość i rejestrację czasu pracy. W nowym Wordzie przygotujesz e-ankietę i estetyczną wizytówkę i będziesz łatwiej operować obiektami rysunkowymi. PowerPoint ożywi każdą Twoją prezentację i sformatuje tekst tak, jak chcesz. A nowy Outlook to już nie tylko skrzynka pocztowa, ale też sprawny organizator Twojego czasu pracy.
- Druk pkt
MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II
Niedostępna
Ebooka "Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Literacki KsiążkiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Sergiusza Flanczewskiego "Dodatki i szablony dla MS Office" z założenia ma ułatwić pracę z aplikacjami biurowy Dołączono do niej nawet płytę CD z bardzo ciekawymi dodatkami i szablonami. Dzięki nim z łatwością ustalimy daje I Wielkanocnych dla określonego roku, kilkoma kliknięcia mi dokonamy przeliczeń międzywalutowych na podstawie kursów walut pobranych wprost ze strony NBP, albo szybko obliczymy wartość podatku VAT. Zwykle potrzebne jest do tego żmudna praca. Prościej się nie da!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1637-3, 8324616373
- Data wydania książki drukowanej :
- 2011-05-28
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 4339
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komputer w biurze
Spis treści książki
- 1.1. Instalowanie dodatku w wersji Excel 2000/XP/2003 (10)
- 1.2. Uruchomienie menu dodatku Helion_EXp2003.xla (13)
- 1.3. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_EXp2003.xla (14)
- 1.4. Odinstalowanie dodatku (15)
- 1.5. Instalowanie dodatku w wersji Excel 2007 (16)
- 1.6. Uruchomienie menu dodatku Helion_EX2007.xla (18)
- 1.7. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_EX2007.xla (23)
- 2.1. Funkcja Wielkanoc() - wyznaczanie daty świąt Wielkanocnych (26)
- 2.2. Funkcja Slox() - zamiana dodatniej wartości liczbowej na zapis słowny (29)
- 2.2.1. Uwagi dotyczące stosowania funkcji Slox() (29)
- 2.3. Funkcja Slox_m() - zamiana ujemnej wartości liczbowej na zapis słowny (30)
- 2.3.1. Uwagi dotyczące stosowania funkcji Slox_m() (31)
- 3.1. Obsługa formularzy (34)
- 3.2. Uwagi dotyczące obsługi okien dialogowych kalendarza (37)
- 4.1. Podpis (41)
- 4.1.1. Modyfikacja podpisu (43)
- 4.2. Dane do podpisu (46)
- 4.2.1. Wprowadzenie nowego lub modyfikacja istniejącego zapisu w polu listy wyboru (48)
- 4.2.2. Zmiana bieżącego ustawienia (49)
- 4.2.3. Zapis w pozycji daty (50)
- 4.2.4. Parametry podpisu jako dane do wizytówki firmy (50)
- 5.1. Kalkulator podatku VAT (56)
- 5.1.1. Obsługa kalkulatora podatku VAT (57)
- 5.1.2. Modyfikacja stawki podatku VAT (60)
- 5.2. Kalkulator godzin (62)
- 5.2.1. Obsługa kalkulatora godzin (64)
- 5.2.2. Uwagi do obsługi kalkulatora godzin (69)
- 5.3. Kursy walut NBP (69)
- 5.3.1. Obsługa okna dialogowego "Kursy walut NBP" (73)
- 5.3.2. Obsługa kalkulatora dla tabeli A oraz tabeli B (76)
- 5.3.3. Obsługa kalkulatora dla tabeli C (80)
- 6.1. Komentarze (82)
- 6.1.1. Obsługa okna dialogowego "Komentarze" (82)
- 6.2. Wstawianie arkuszy (86)
- 6.2.1. Obsługa procedury wstawiania arkuszy (87)
- 6.3. Usuwanie arkuszy (92)
- 7.1. Usuwanie wierszy (96)
- 7.1.1. Obsługa procedury usuwania wierszy z arkusza (98)
- 7.2. Wyróżnienie komórek kolorem (101)
- 7.2.1. Obsługa okna dialogowego "Wyróżnienie komórek wg wybranej zawartości" (103)
- 7.3. Zmiana wielkości liter (105)
- 7.3.1. Obsługa okna dialogowego "Zmiana wielkości liter" (107)
- 7.4. Podział zawartości komórek (109)
- 7.4.1. Obsługa okna dialogowego "Podział zawartości komórek" (110)
- 7.5. Kopiowanie wierszy (115)
- 7.5.1. Obsługa okna dialogowego "Kopiowanie wierszy" (116)
- 8.1. Obsługa okien dialogowych dodatków typu katalog na przykładzie katalogu adresów (121)
- 8.1.1. Wstawianie informacji z katalogu do arkusza kalkulacyjnego (123)
- 8.1.2. Tworzenie danych katalogu (128)
- 8.1.3. Aktualizacja istniejącego katalogu adresów (130)
- 8.1.4. Praca z formularzem standardowym (131)
- 8.2. Uwagi do katalogów (136)
- 8.2.1. Katalog pracowników (136)
- 8.2.2. Katalog towarów (136)
- 8.2.3. Katalog adresów (138)
- 9.1. Lista obecności (142)
- 9.1.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (142)
- 9.1.2. Dane o pracownikach (144)
- 9.1.3. Część nagłówkowa listy (145)
- 9.1.4. Część specyfikacji dni miesiąca dla listy obecności (146)
- 9.1.5. Część specyfikacji dni świątecznych dla listy obecności (148)
- 9.1.6. Formatowanie warunkowe (150)
- 9.1.7. Ustawienia wstępne skoroszytu "Lista obecności" (152)
- 9.2. Kartoteka obecności (153)
- 9.2.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (153)
- 9.2.2. Arkusz "Ewrok" (154)
- 9.2.3. Formatowanie warunkowe komórek zawierających nazwy dni tygodnia (156)
- 9.2.4. Wyznaczenie dni świątecznych w kartotece (159)
- 9.2.5. Formatowanie warunkowe komórek zawierających oznaczenia dni świątecznych (162)
- 9.2.6. Obszar komórek tworzących zestawienie nieobecności (163)
- 9.2.7. Obsługa arkusza "Ewrok" (164)
- 9.2.8. Ustawienia wstępne skoroszytu "Rok" (165)
- 9.3. Kalendarz UNI (167)
- 9.4. Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (172)
- 9.4.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (172)
- 9.4.2. Arkusz "Zaświadczenie" (173)
- 9.4.3. Aktualizacja obszaru danych dokumentu za pomocą dodatku "Katalog pracowników" (176)
- 9.4.4. Wydruk zaświadczenia (178)
- 9.5. Faktura VAT (179)
- 9.5.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (179)
- 9.5.2. Część nagłówkowa faktury (179)
- 9.5.3. Tworzenie części specyfikacji towarów (185)
- 9.5.4. Część sumująca faktury (189)
- 9.5.5. Inne rozwiązania arkusza "Faktura" (190)
- 9.5.6. Ustawienia wstępne skoroszytu "Faktura" (190)
- 9.6. Dowód dostawy (192)
- 9.6.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (192)
- 9.6.2. Arkusz "Dowód" (193)
- 9.6.3. Obsługa arkusza "Dowód" (195)
- 9.6.4. Tworzenie części specyfikacji towarów - "Dowód dostawy" (198)
- 10.1. Instalowanie dodatku w wersji Word 2000/XP/2003 (205)
- 10.2. Uruchomienie menu dodatku Helion_Word (207)
- 10.3. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_Word (208)
- 10.4. Odinstalowanie dodatku (210)
- 10.5. Instalowanie dodatku w wersji Word 2007 (210)
- 10.6. Uruchomienie menu dodatku Helion_Word2007 (212)
- 10.7. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_Word2007 (216)
- 11.1. Obsługa procedury zamiany wartości numerycznej na zapis słowny (220)
- 11.2. Uwagi do konwersji zapisów (221)
- 12.1. Okno dialogowe kalendarza (223)
- 12.1.1. Obsługa okna dialogowego kalendarza (225)
- 12.2. Okno dialogowe "Kalkulator dat" (227)
- 12.2.1. Obsługa okna dialogowego "Kalkulator dat" (228)
- 12.3. Okno dialogowe "Wykaz świąt" (230)
- 12.3.1. Obsługa okna dialogowego "Wykaz świąt ruchomych" (231)
- 13.1. Podpis (234)
- 13.2. Dane do podpisu (235)
- 13.2.1. Wprowadzanie nowego lub modyfikacja istniejącego zapisu w polu listy wyboru (237)
- 13.2.2. Zmiana bieżącego ustawienia (238)
- 13.2.3. Zapis w sekcji daty (238)
- 14.1. Obsługa okna dialogowego "Lista" (242)
- 15.1. Obsługa okna dialogowego "Kopiowanie" (252)
- 15.1.1. Wprowadzanie tekstu do okna dialogowego "Kopiowanie" (252)
- 15.1.2. Wyprowadzenie tekstu z okna dialogowego "Kopiowanie" do dokumentu programu Word (255)
- 16.1. Okno dialogowe "Rzymskie" (257)
- 16.1.1. Obsługa okna dialogowego "Rzymskie" (258)
- 16.2. Okno dialogowe "Tabela" (259)
- 16.2.1. Obsługa okna dialogowego "Tabela" (261)
- 16.2.2. Uwagi dotyczące obsługi okna dialogowego "Tabela" (265)
- 17.1. Obsługa sumatora (269)
- 17.1.1. Wprowadzanie wartości do sumatora (269)
- 17.1.2. Wprowadzanie kilku wartości z dokumentu programu Word do sumatora (270)
- 17.1.3. Modyfikacje wartości wyświetlanych na taśmie sumatora (271)
- 17.1.4. Wyprowadzanie wartości z taśmy sumatora do dokumentu programu Word (272)
- 17.1.5. Wyprowadzanie wartości sumy do dokumentu programu Word (272)
- 17.1.6. Wyprowadzanie wartości z taśmy sumatora oraz sumy do dokumentu programu Word (273)
Rozdział 1. Instalacja dodatków w aplikacji Excel (7)
Rozdział 2. Funkcje zaimplementowane w dodatku (25)
Rozdział 3. Kalendarz - wprowadzanie dat do arkusza (33)
Rozdział 4. Podpis i dane do podpisu (41)
Rozdział 5. Kalkulatory (55)
Rozdział 6. Procedury wykonywane na arkuszu (81)
Rozdział 7. Procedury wykonywane na komórkach (95)
Rozdział 8. Katalogi (119)
Rozdział 9. Szablony skoroszytów (141)
Rozdział 10. Instalacja dodatków w aplikacji Word (203)
Rozdział 11. Zapis słowny (219)
Rozdział 12. Wprowadzanie dat do dokumentu (223)
Rozdział 13. Podpis i dane do podpisu (233)
Rozdział 14. Lista (241)
Rozdział 15. Kopiowanie (251)
Rozdział 16. Tabele i liczby rzymskie (257)
Rozdział 17. Sumator (267)
Skorowidz (275)
Helion - inne książki
-
Promocja
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego. Co ważne, zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami w stopniu określonym przez poziom poznawczy (K1, K2, K3).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje dotyczące mentoringu, wdrażania nowych pracowników, pracy liderów technicznych, kierowników i menedżerów zarządzających wieloma zespołami. Opisano metody radzenia sobie z konfliktami i neutralizowania czynników osłabiających spójność zespołu. Nie zabrakło również praktycznych wskazówek dotyczących zarządzania czasem, delegowania zadań i oceny ich realizacji, a także kreowania strategii firmy i budowania jej kultury.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę — na nową cyfrową ekonomię!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracują maszyny, potrafią je programować, optymalizować i planować ich pracę w sposób odpowiadający bieżącym oczekiwaniom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko Sergiusz Flanczewski (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.