MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II
- Niedostępna
![MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II Sergiusz Flanczewski, Bartosz Gajda, Maria Sokół, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/of23bi.jpg)
Opis
książki
:
MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II
Poznaj możliwości zastosowania pakietu MS Office
Pakiet Microsoft Office to jedno z podstawowych narzędzi informatycznych wykorzystywanych we współczesnych firmach. Znany i rozwijany od lat zestaw aplikacji biurowych zyskał ogromne grono użytkowników. Chyba trudno dziś wyobrazić sobie działanie biura bez możliwości przygotowania pisma w Wordzie, zestawienia wydatków w Excelu czy też prezentacji produktów w programie Power Point. Jednak MS Office oferuje znacznie więcej, niż tylko możliwość tworzenia zwykłych dokumentów tekstowych i prezentacji oraz przeprowadzania prostych obliczeń.
Dzięki książce "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I" poznasz jedną z aplikacji wchodzących w skład pakietu -- arkusz kalkulacyjny Excel. Dowiesz się, jak za pomocą Excela przygotować faktury VAT, oferty, dowody sprzedaży i inne dokumenty przydatne w przedsiębiorstwie. Nauczysz się korzystać z funkcji i formuł oraz przeprowadzać obliczenia matematyczne. Przeczytasz o narzędziach, za pomocą których można wykonywać analizy statystyczne, tworzyć wykresy i zabezpieczać elementy arkusza przed przypadkowymi zmianami.
- Oferty cenowe i dowody sprzedaży
- Rachunki i faktury VAT
- Obliczanie odsetek
- Tworzenie kalendarzy
- Analiza danych za pomocą modułu Solver
- Rejestrowanie i uruchamianie makropoleceń
- Tabele przestawne i wykresy przestawne
- Prognozowanie
- Ochrona danych
Czytając książkę "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom II" nauczysz się wykorzystywać aplikacje wchodzące w skład tego pakietu do wykonywania różnych zadań związanych z Twoją pracą. Dowiesz się, jak profesjonalnie przygotować oferty, umowy i korespondencję seryjną, tworzyć prezentacje multimedialne i gromadzić dane w bazie Access a także, jak stworzyć profesjonalną wizytówkę, która pomoże Ci zaistnieć w świecie biznesu. Poznasz sposoby zarządzania pocztą elektroniczną, kontaktami i zadaniami za pomocą MS Outlook oraz dowiesz się, jak wykorzystać zaawansowane możliwości pakietu MS Office do zautomatyzowania najczęściej powtarzanych czynności.
- Projektowanie dokumentów przeznaczonych do druku
- Korespondencja seryjna
- System dokumentacji kadrowej
- Tworzenie prezentacji
- Wstawianie elementów graficznych i dźwiękowych do slajdów
- Obsługa poczty elektronicznej
- Zarządzanie zadaniami i planowanie spotkań za pomocą MS Outlook
- Wyszukiwanie i edycja danych w bazie
Usprawnij swoją pracę wykorzystując do tego
nowoczesne narzędzia informatyczne.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwem kamery, czy ma jednego odbiorcę, czy kilka tysięcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Przed marcem 2020 roku biurowa praca w domu budziła wątpliwości. Stanowiła rodzaj profitu dla nielicznych. Zakładano, że ten, kto pracuje w domu, właściwie nie pracuje — prawdziwa praca była w biurze. Szersze wykorzystywanie pracy zdalnej traktowano jako pomysł na nieokreśloną przyszłość. Ale potem przyszedł COVID-19 i nagle okazało się, że praca w domu jest dla wielu ludzi jedyną możliwością. Niektórzy chcieliby ją kontynuować po wygaszeniu pandemii. Inni prawdopodobnie zostaną do tego zmuszeni. Jak zatem pracować zdalnie, aby odnosić sukcesy i zachować równowagę?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest przewodnikiem dla każdego, kto musi przekazywać informacje, robiąc przy tym użytek z danych. Szczególnie wartościowa będzie dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych. Pokazano tu prostą i intuicyjną technikę przedstawiania historii przy użyciu danych w sześciu krokach („lekcjach”). Skuteczność tej metody potwierdzono wieloma przykładami zaczerpniętymi z przeróżnych branż. Poszczególne procesy zaprezentowano za pomocą instrukcji „krok po kroku”, opisano także tok rozumowania podczas realizacji projektu graficznej wizualizacji danych. Przy tym wszystkim zawarte w książce praktyczne wskazówki są gotowe do natychmiastowego zastosowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób. Znajdziesz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów wykorzystania prezentacji przez międzynarodowe firmy.
- Druk
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Niedostępna
-
This book offers extensive practice questions, meticulously arranged to prepare you for A+ Core 1 and Core 2 exams, ensuring you’re fully ready. The questions are evenly distributed based on the significance of each exam domain.
-
- ePub pkt
CompTIA A+ Practice Tests Core 1 (220-1101) and Core 2 (220-1102). Pass the CompTIA A+ exams on your first attempt with rigorous practice questions CompTIA A+ Practice Tests Core 1 (220-1101) and Core 2 (220-1102). Pass the CompTIA A+ exams on your first attempt with rigorous practice questions
-
-
This book provides pragmatic guidance on service management as an organizational capability. The chapters will guide you through key information about various methods, best practices, and frameworks that form the foundation for a service management capability, along with common processes and key elements of a service management practice.
-
- PDF + ePub pkt
A Practical Guide to Service Management. Insights from industry experts for uncovering, implementing, and improving service management practices A Practical Guide to Service Management. Insights from industry experts for uncovering, implementing, and improving service management practices
Keith D. Sutherland, Lawrence J. "Butch" Sheets, Lisa Schwartz
-
-
Promocja
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny, złożona jest z czterech rozdziałów (dwóch o charakterze teoretycznym i dwóch empirycznych) oraz wniosków. W rozdziale pierwszym omówiono istotę funkcjonowania przedsiębiorstw w erze IR 4.0, koncentrując się na jej założeniach i wyzwaniach, z którymi muszą radzić sobie współcześni zarządzający. W rozdzOtwarta kultura organizacyjna przedsiębiorstw w erze Przemysłu 4.0 Otwarta kultura organizacyjna przedsiębiorstw w erze Przemysłu 4.0
(39,65 zł najniższa cena z 30 dni)
39.10 zł
42.00 zł (-7%) -
W dzisiejszym dynamicznym świecie online, sztuczna inteligencja (AI) stanowi klucz do osiągnięcia wyjątkowego sukcesu w biznesie. Ta książka jest Twoim niezbędnym przewodnikiem po rozwijaniu i wykorzystywaniu potencjału AI w celu maksymalizacji zysków w świecie internetowej przedsiębiorczości. W "AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacj
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacja i Sukces w Sieci AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacja i Sukces w Sieci
-
This practice book comes with a plethora of practice questions that are designed to condition and prepare you for each domain of the exam. The questions are distributed according to the weightage each domain holds in the exam.
-
- PDF + ePub pkt
CompTIA A+ Practice Test Core 1 (220-1101). Over 500 practice questions to help you pass the CompTIA A+ Core 1 exam on your first attempt CompTIA A+ Practice Test Core 1 (220-1101). Over 500 practice questions to help you pass the CompTIA A+ Core 1 exam on your first attempt
-
O autorze książki
Roland Zimek - nauczyciel-konsultant od wielu lat zatrudniony w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu, gdzie prowadzi konferencje, szkolenia i warsztaty głównie dla nauczycieli. Wcześniej jako nauczyciel pracował z młodzieżą w szkole policealnej i średniej.
Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Opolu, gdzie studiował fizykę i informatykę. Twórca serwisów internetowych popularyzujących znane programy informatyczne. Autor książek i artykułów z dziedziny informatyki.
Miłośnik spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu, jazdy na rowerze. Interesuje się muzyką elektroniczną, Formułą 1 oraz fotografią.
Sergiusz Flanczewski, Bartosz Gajda, Maria Sokół, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek - pozostałe książki
-
Dowiesz się stąd, jak wprowadzić do Excela dane i sformatować je tak, by odpowiadały Twoim potrzebom. Nauczysz się szybko odszukiwać odpowiednie informacje zawarte w arkuszach, a także przetwarzać je na różne sposoby za pomocą formuł, funkcji i własnych miniprogramów, co pozwoli Ci zautomatyzować tysiące powtarzalnych czynności. Sprawdzisz, jak stworzyć w Excelu różne rodzaje dokumentów związanych ze sprzedażą, takich jak cenniki, oferty, dowody dostawy czy rachunki. Zobaczysz też, jak zapanować nad kalendarzem i jak umieszczać arkuszu dane na temat pracowników firmy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka Access 2007 PL w biurze i nie tylko to świetny przewodnik po strukturze tej aplikacji, gwarantujący efektywne przyswojenie wiedzy na temat zakładania bazy danych i korzystania z niej. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i gdzie szukać potrzebnych narzędzi. Nauczysz się tworzyć i obsługiwać tabele, decydować o typach relacji, posługiwać się kwerendami i generować raporty. Poznasz także możliwości formularzy i formantów, zasadę działania i elastyczność makr, a także bardziej zaawansowane zagadnienia z tej dziedziny. Krótko mówiąc -- staniesz się ekspertem od Accessa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat baz danych, przedstawi podstawowe pojęcia, niezbędne do zrozumienia modelu relacyjnego, zaprezentuje interfejs programu Access oraz pokaże, jak za jego pomocą zaprojektować i utworzyć bazę, zarządzać nią i wypełnić ją danymi. Nauczy Cię w praktyce korzystać z tych danych za pomocą kwerend, formularzy i raportów, tworzyć wykresy i posługiwać się makrami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Kto w dzisiejszych zwariowanych czasach chciałby tracić cenne godziny na robienie papierowych sprawozdań i zestawień? Jeśli szef każe Ci przygotować na jutro raport w Excelu, nauczyciel domaga się prezentacji wykresów, a kontrahent przysyła listę towarów i prosi o obliczenie rabatu, musisz działać natychmiast! Jak dostosować komórki Excela do swoich potrzeb? Co zrobić, by wkleić dane z innego arkusza, podsumować liczby z wielu komórek, wstawić właściwy wykres lub obiekt? I jak to wszystko potem wydrukować? Tylko nie panikuj - na sygnale ruszamy Ci z pomocą! W tej książce znajdziesz receptę na sprawne korzystanie z Excela i skuteczne lekarstwo na skomplikowane obliczenia!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Twój szef wierzy, że prezentacje w PowerPoincie to dla Ciebie pestka? Zapewne nie chciałbyś wyprowadzać go z błędu. Co jednak zrobić, gdy nagle zleca Ci szybkie przygotowanie ważnej prezentacji? Przecież nie możesz się przyznać, że nie masz o tym pojęcia... Musisz działać! Jak zaplanować i utworzyć plik prezentacji? Jak rozwiązać kwestię rozmieszczenia tabel, wykresów i tekstu? Wstawić obrazy, dźwięki, animacje? Zaprogramować pokaz slajdów? I jak to wszystko połączyć, by stwarzało wrażenie profesjonalnie przygotowanego materiału? Z opresji wybawi Cię niezwykle skuteczny ratownik - książka, którą właśnie trzymasz w dłoniach. W środku znajdziesz przejrzyste, konkretne recepty na wszystkie Twoje prezentacyjne bolączki!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Excel w biurze i nie tylko to podręcznik pomagający w opanowaniu Excela 2007 od podstaw po kwestie bardzo zaawansowane. Znajdziesz tu informacje na temat tworzenia, usuwania i dostosowywania nowych arkuszy czy skoroszytów, wprowadzania, edycji i formatowania danych, stosowania formuł i funkcji oraz sortowania i filtrowania danych. Nauczysz się tworzyć i wykorzystywać makra, wstawiać formanty, konstruować skoroszyty z wszelkimi danymi towarów, a także skoroszyty dotyczące rachunków czy zamówień. Dowiesz się, jak stworzyć listę obecności pracowników, wystawiać zaświadczenia o zatrudnieniu i używać danych z Excela do opracowania ofert cenowych czy katalogów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Sergiusz Flanczewski proponuje swoim czytelnikom działające przykłady, gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych starań, choć przygotowane w taki sposób, by bardziej ambitny użytkownik Excela mógł je bez większych kłopotów uzupełnić o własne pomysły. W książce znajdziesz także opisy procedur konstruowania poszczególnych elementów arkusza kalkulacyjnego, co pozwoli Ci zrozumieć zasady ich działania i maksymalnie wykorzystać ich możliwości. Zaprzęgnij Excel do pracy i rozwiązuj z nim najbardziej uciążliwe biurowe problemy!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ten wspaniały podręcznik, zawierający ponad sto ćwiczeń poprawiających Twoją zdolność do tworzenia znakomitych prezentacji, zapewni Ci komfort i swobodę w posługiwaniu się programem PowerPoint 2010 PL. Dzięki niemu nauczysz się tworzyć nowe prezentacje, edytować zawartość slajdów i zmieniać ich liczbę, wstawiać i zmieniać tekst, grafikę, tabele, wykresy i klipy multimedialne. Zobaczysz, jak formatować i grupować obiekty, radzić sobie z dźwiękiem, tworzyć album fotograficzny i sortować slajdy. Dowiesz się, jak wykorzystać do swoich celów przejścia i animacje. A gdy wszystko to już opanujesz, możesz szybko spodziewać się awansu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Zestaw dodatków do MS Office znacznie ułatwi Ci życie! Instalacja i obsługa plików z płyty CD -- od dodatków do szablonów Propozycje ułatwień w Excelu -- od zaświadczeń po listy obecności Nowe funkcje w Wordzie -- od listy do sumatora Każdy, kto kiedykolwiek pracował z wykorzystaniem pakietu Microsoft Office, wie, że aplikacja ta w ogromnym sto
- Druk pkt
Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko
Niedostępna
-
„Excel w firmie” w przystępny i jasny sposób pokazuje praktyczne rozwiązania w zakresie prowadzenia bogatej dokumentacji biurowej. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować skoroszyt, zaktualizować poszczególne arkusze, wprowadzić zmiany, stworzyć gotowe dokumenty i zestawienia księgowe, kadrowe i magazynowe. Zawarte w podręczniku przykłady zostały opisane w taki sposób, aby można je było od razu wykorzystać w praktyce lub potraktować jako wzory do tworzenia własnej dokumentacji.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0545-2, 8324605452
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-11-13
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3268
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komputer w biurze
Prezentacje
Spis treści książki
- Zakres zagadnień (18)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (19)
- Obsługa arkusza (19)
- Konstrukcja arkusza (22)
- Uwagi końcowe (27)
- Modyfikacja arkusza (27)
- Wydruk oferty (27)
- Zakres zagadnień (30)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (31)
- Obsługa arkusza (31)
- Konstrukcja części obliczeniowej arkusza (33)
- Konstrukcja części graficznej arkusza (36)
- Uwagi końcowe (45)
- Wydruk oferty (45)
- Zakres zagadnień (46)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (47)
- Obsługa skoroszytu (48)
- Arkusz1 - konstrukcja (50)
- Arkusz Słowo - konstrukcja (51)
- Uwagi końcowe (54)
- Wykorzystanie arkusza Słowo w innym skoroszycie (54)
- Zamiana wielu wartości liczbowych na słowne w jednym arkuszu (54)
- Zakres zagadnień (56)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (57)
- Obsługa skoroszytu (58)
- Arkusz Ustawienia (59)
- Obszar miejsca i daty wystawienia dowodu sprzedaży (arkusz Ustawienia) (60)
- Obszar numeru dowodu sprzedaży (arkusz Ustawienia) (61)
- Arkusz ND (63)
- Generowanie kolejnego numeru (65)
- Arkusz Baza (66)
- Obszar listy oferowanych artykułów (arkusz Baza) (68)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (68)
- Obszar wyboru towarów (70)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (71)
- Obszar listy oferowanych artykułów (arkusz Baza) (68)
- Arkusz Dowód (73)
- Obszar sterujący (arkusz Dowód) (74)
- Obszar wydruku (arkusz Dowód) (75)
- Przygotowanie dowodu sprzedaży (76)
- Zakres zagadnień (78)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (79)
- Obsługa arkusza (81)
- Arkusz Ustawienia (82)
- Obszar miejsca i daty wystawienia dowodu kupna i (lub) sprzedaży (arkusz Ustawienia) (83)
- Obszar numeru Dowodu kupna i (lub) sprzedaży (arkusz Ustawienia) (84)
- Arkusz ND (86)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (88)
- Arkusz Baza (89)
- Obszar listy walut oferowanych do sprzedaży i skupowanych (arkusz Baza) (90)
- Obszar wyboru walut (arkusz Baza) (92)
- Wybór pozycji z listy walut arkusza Baza (93)
- Arkusz Dowód (95)
- Obszar sterujący (arkusz Dowód) (95)
- Obszar wydruku (arkusz Dowód) (98)
- Przygotowanie dowodu sprzedaży (100)
- Arkusz Cennik - wydruk (101)
- Zakres zagadnień (104)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (105)
- Obsługa skoroszytu (107)
- Arkusz Ustawienia (108)
- Obszar danych teleadresowych firmy (arkusz Ustawienia) (109)
- Obszar miejsca i daty wystawienia dowodu dostawy (arkusz Ustawienia) (110)
- Obszar numeru dowodu dostawy (arkusz Ustawienia) (111)
- Obszar określający sposób płatności (arkusz Ustawienia) (113)
- Arkusz ND (114)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (116)
- Arkusz Odbiorcy (118)
- Wybór odbiorcy dostawy z bazy kontrahentów (119)
- Arkusz Towary (120)
- Obszar listy oferowanych towarów (arkusz Towary) (121)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (122)
- Obszar wyboru towarów (arkusz Towary) (124)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (125)
- Obszar listy oferowanych towarów (arkusz Towary) (121)
- Arkusz Dowód (127)
- Obszar sterujący (arkusz Dowód) (128)
- Obszar wydruku (arkusz Dowód) (129)
- Przygotowanie dowodu sprzedaży (132)
- Arkusz Słownie (133)
- Zakres zagadnień (134)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (135)
- Obsługa skoroszytu (137)
- Arkusz Ustawienia (138)
- Obszar danych teleadresowych sprzedawcy (arkusz Ustawienia) (139)
- Obszar miejsca i daty wystawienia rachunku (arkusz Ustawienia) (140)
- Obszar określający sposób płatności (arkusz Ustawienia) (141)
- Obszar numeru rachunku (arkusz Ustawienia) (142)
- Arkusz NR (144)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (146)
- Arkusz Baza (147)
- Obszar listy oferowanych towarów (arkusz Baza) (149)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (149)
- Obszar wyboru towarów (arkusz Baza) (151)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (152)
- Arkusz Rachunek (155)
- Obszar sterujący (arkusz Rachunek) (155)
- Obszar wydruku (arkusz Rachunek) (157)
- Przygotowanie dowodu sprzedaży (159)
- Arkusz Słownie (160)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (163)
- Obsługa skoroszytu (164)
- Arkusz Ustawienia (166)
- Obszar danych teleadresowych sprzedawcy usług (arkusz Ustawienia) (167)
- Obszar miejsca i daty wystawienia rachunku za usługi (arkusz Ustawienia) (168)
- Obszar określający sposób płatności rachunku za usługi (arkusz Ustawienia) (169)
- Obszar numeru ogólnego rachunku za usługi (arkusz Ustawienia) (170)
- Arkusz NR (172)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (174)
- Arkusz Baza (176)
- Obszar listy oferowanych usług (arkusz Baza) (177)
- Przygotowanie bazy oferowanych usług (177)
- Obszar wyboru oferowanych usług (arkusz Baza) (180)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (181)
- Obszar listy oferowanych usług (arkusz Baza) (177)
- Arkusz Rachunek (183)
- Obszar sterujący (arkusz Rachunek) (184)
- Obszar wydruku (arkusz Rachunek) (185)
- Przygotowanie rachunku za usługi (188)
- Arkusz Słownie (188)
- Zakres zagadnień (190)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (191)
- Obsługa skoroszytu (194)
- Arkusz Ustawienia (195)
- Obszar danych teleadresowych zamawiającego, odbiorcy i płatnika zamówienia (arkusz Ustawienia) (196)
- Obszar daty zamówienia (arkusz Ustawienia) (199)
- Obszar określający sposób płatności zamówienia (arkusz Ustawienia) (200)
- Obszar numeru i symbolu zamówienia (arkusz Ustawienia) (201)
- Arkusz Numer (202)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (204)
- Arkusz Sprzedawca (206)
- Wybór odbiorcy dostawy z bazy kontrahentów (207)
- Arkusz Towary (208)
- Obszar listy zamawianych towarów (arkusz Towary) (210)
- Przygotowanie bazy zamawianych towarów (210)
- Obszar wyboru towarów (arkusz Towary) (212)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (213)
- Obszar listy zamawianych towarów (arkusz Towary) (210)
- Arkusz Druk (216)
- Obszar sterujący (arkusz Rachunek) (216)
- Obszar wydruku zamówienia (arkusz Druk) (217)
- Przygotowanie zamówienia (220)
- Zakres zagadnień (222)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (223)
- Obsługa skoroszytu (225)
- Arkusz Ustawienia (226)
- Obszar danych teleadresowych wystawiającego fakturę (arkusz Ustawienia) (227)
- Obszar miejsca i daty wystawienia faktury (arkusz Ustawienia) (229)
- Obszar daty sprzedaży (arkusz Ustawienia) (230)
- Obszar terminu i sposobu płatności (arkusz Ustawienia) (231)
- Obszar numeru faktury (arkusz Ustawienia) (232)
- Arkusz NF (234)
- Generowanie kolejnego numeru porządkowego (236)
- Arkusz Odbiorcy (238)
- Wybór klienta z bazy kontrahentów (240)
- Arkusz Towary (241)
- Obszar listy zamawianych towarów (arkusz Towary) (242)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (242)
- Obszar wyboru towarów (arkusz Towary) (244)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (245)
- Obszar listy zamawianych towarów (arkusz Towary) (242)
- Arkusz Faktura (248)
- Obszar sterujący (arkusz Faktura) (249)
- Obszar wydruku faktury (250)
- Sekcja nagłówkowa obszaru wydruku (250)
- Sekcja specyfikacji ilościowo-wartościowej (252)
- Sekcja podsumowań (254)
- Przygotowanie faktury (257)
- Arkusz Słownie (257)
- Uwagi końcowe (259)
- Zakres zagadnień (260)
- Przeznaczenie i budowa arkusza (261)
- Obsługa arkusza (263)
- Usuwanie wszystkich nieaktualnych wartości z kolumn C i D (264)
- Wprowadzenie kwot podstawy naliczeń odsetek do obszaru D3 - D368 i własnych stóp procentowych w obszarze C3 - C368 (266)
- Korekta kwot podstawy naliczeń w przypadku gdy zadłużenie zostanie częściowo spłacone (267)
- Obsługa arkusza przy dwuletnim (lub większym) okresie naliczania odsetek z wykorzystaniem wielu plików lub arkuszy (267)
- Obsługa arkusza przy dwuletnim (lub większym) okresie naliczania odsetek z wykorzystaniem jednego arkusza (271)
- Konstrukcja arkusza (273)
- Zakres zagadnień (276)
- Przeznaczenie i konstrukcja arkusza (277)
- Obsługa arkusza (279)
- Określenie okresu naliczeń odsetek oraz kwoty bazowej (281)
- Określenie liczby dni w latach zawierających okres, dla którego dokonujemy naliczeń (282)
- Określenie stóp procentowych odsetek (283)
- Wprowadzanie kwot i dat ewentualnych częściowych spłat zadłużenia (285)
- Konstrukcja arkusza (288)
- Zakres zagadnień (292)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (293)
- Obsługa skoroszytu (294)
- Arkusz Tabela (295)
- Obszar informacji o wysokości stóp procentowych odsetek ustawowych oraz terminach ich obowiązywania (296)
- Aktualizacja obszaru informacji o wysokości stóp procentowych odsetek ustawowych oraz terminach ich obowiązywania - procedura postępowania (297)
- Obszar specyfikacji dziennej odsetek ustawowych arkusza Tabela (299)
- Obszar informacji o wysokości stóp procentowych odsetek ustawowych oraz terminach ich obowiązywania (296)
- Arkusz Start (302)
- Praktyczne używanie arkusza - procedura postępowania (307)
- Arkusze Roboczy (1), Roboczy (2), Roboczy (3) (308)
- Zakres zagadnień (314)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (315)
- Obsługa skoroszytu (316)
- Arkusz (kalendarz) 3M (317)
- Obszar kalendarza (318)
- Obszar miesiąca bieżącego (318)
- Obszary miesiąca poprzedniego i następnego (322)
- Obszar przechowywania informacji o datach dni świątecznych (324)
- Obszar kalendarza (318)
- Arkusz (kalendarz) 12M (326)
- Obszar kalendarza (327)
- Obszar informacji o liczbie sobót i niedziel (330)
- Obszar przechowywania informacji o datach dni świątecznych (331)
- Arkusz (kalendarz) Uni (332)
- Obszar kalendarza (333)
- Obszar przechowywania informacji o datach dni świątecznych (336)
- Obszar pomocniczy (337)
- Używanie autofiltru do filtrowania dat według zadanych kryteriów (338)
- Używanie autofiltru do wyświetlenia wszystkich dni świątecznych w roku (338)
- Używanie autofiltru do wyświetlenia wszystkich dni świątecznych niebędących sobotami lub niedzielami po 1 czerwca (339)
- Arkusze 3M-wielkanoc, 12M-wielkanoc, Uni-wielkanoc (343)
- Algorytm Gaussa (344)
- Realizacja algorytmu Gaussa w arkuszu (345)
- Zakres zagadnień (346)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (347)
- Obsługa arkusza (349)
- Wstępne przygotowanie kartoteki (arkusza) (349)
- Aktualizacja arkusza w okresie prowadzenie ewidencji obecności (350)
- Konstrukcja arkusza (351)
- Obszar kartoteki (351)
- Obszar podsumowań (354)
- Zakres zagadnień (356)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (357)
- Obsługa skoroszytu (358)
- Obsługa arkuszy stanowiących karty pracy (359)
- Konstrukcja skoroszytu (362)
- Arkusze 01, 02...12 (362)
- Arkusz Rok (364)
- Zakres zagadnień (366)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (367)
- Obsługa skoroszytu (367)
- Obsługa arkuszy ewidencji paliwa dla poszczególnych pojazdów (368)
- Konstrukcja skoroszytu (370)
- Konstrukcja arkusza pojazd-1, pojazd-2, pojazd-3, pojazd-4 i pojazd-5 (370)
- Konstrukcja arkusza zbiorczo (374)
- Zakres zagadnień (378)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (379)
- Obsługa skoroszytu (379)
- Arkusz Ust (380)
- Arkusz Rok (382)
- Arkusze miesięczne - 01, 02, 03...12 (384)
- Obszar I (384)
- Obszar II (386)
- Obszar III (387)
- Inne funkcje arkuszy miesięcznych - 01, 02, 03...12 (389)
- Zadanie 1. (389)
- Zadanie 2. (391)
- Zakres zagadnień (394)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (395)
- Obsługa skoroszytu (395)
- Arkusz Rejestr (396)
- Obszar I (396)
- Obszar II (398)
- Obszar III (399)
- Obszar IV (401)
- Obsługa funkcji filtrowania w celu naliczania odsetek (403)
- Konstrukcja wykresu (406)
- Raport sprzedaży według województw (422)
- Funkcja Szukanie wyniku (424)
- Narzędzie Solver (426)
- Scenariusze (430)
- Tworzenie raportu podsumowania scenariuszy (433)
- Tabele danych (434)
- Tworzenie tabeli danych z jedną zmienną (435)
- Tworzenie tabeli danych z dwoma zmiennymi (436)
- Rejestrowanie makra (438)
- Umieszczanie logo i adresu firmy w nagłówku arkusza (440)
- Automatyczne formatowanie komórek arkusza (443)
- Przypisanie makra do przycisku paska narzędzi (447)
- Tworzenie raportów tabeli przestawnej (452)
- Funkcje podsumowania w raportach tabeli przestawnej (458)
- Tworzenie wykresu przestawnego (465)
- Sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych (468)
- Śledzenie zmian (472)
- Ochrona danych (476)
- Ochrona całego skoroszytu (480)
- Sortowanie (483)
- Filtrowanie (486)
- Funkcja Autofiltr (486)
- Znajdowanie wartości najmniejszych i największych (488)
- Filtry niestandardowe (490)
- Sumowanie (492)
- Regresja prosta (495)
- Prognozowanie (500)
- Przedłużanie linii trendu z podaniem prognozowanych danych (502)
- Obliczanie regresji dla danych prognozowanych (505)
- Struktura funkcji (510)
- Argument funkcji (512)
- Nazwa funkcji (513)
- Funkcje zagnieżdżone (513)
- Wprowadzanie funkcji (514)
- Funkcja SUMA (515)
- Składnia (515)
- Funkcja SUMY WARUNKOWEJ (517)
- Składnia (517)
- Funkcja SUMY POŚREDNIEJ (518)
- Składnia (518)
- Funkcja ILOCZYNU (520)
- Składnia (520)
- Funkcja ORAZ (522)
- Składnia (522)
- Funkcja LUB (523)
- Składnia (523)
- Funkcja JEŻELI (524)
- Składnia (524)
- Funkcja ŚREDNIA (525)
- Składnia (525)
- Funkcja MAX (526)
- Składnia (526)
- Funkcja ILE.LICZB (527)
- Składnia (527)
- Funkcja ILE.NIEPUSTYCH (528)
- Składnia (528)
- Funkcja LICZ.JEŻELI (529)
- Składnia (529)
- Funkcja LICZBA.CAŁKOWITA (530)
- Składnia (530)
- Funkcja ZAOKR (530)
- Składnia (530)
- Funkcja MOD (531)
- Składnia (531)
- Funkcja DATA (531)
- Składnia (531)
- Funkcja DZIEŃ (532)
- Składnia (532)
- Funkcja MIESIĄC (533)
- Składnia (533)
- Funkcja ROK (533)
- Składnia (533)
- Funkcja DZIEŃ.TYG (533)
- Składnia (533)
- Funkcje TERAZ i DZIŚ (534)
- Składnia (534)
- Funkcja DŁ (535)
- Składnia (535)
- Funkcja TEKST (536)
- Składnia (536)
- Funkcja ZŁĄCZ.TEKSTY (536)
- Składnia (536)
- Funkcja ZNAK (537)
- Składnia (537)
- Funkcja WIERSZ (537)
- Składnia (537)
- Funkcja PORÓWNAJ (538)
- Składnia (538)
- Funkcje LITERY.WIELKIE, LITERY.MAŁE (538)
- Składnia (538)
- Funkcja FRAGMENT.TEKSTU (539)
- Składnia (539)
- Funkcja ZASTĄP (540)
- Składnia (540)
- Funkcja SZUKAJ.TEKST (541)
- Składnia (541)
- Funkcja WARTOŚĆ (542)
- Składnia (542)
- Funkcja INDEKS (542)
- Składnia (542)
- Funkcja PODAJ.POZYCJĘ (544)
- Składnia (544)
- Funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO (546)
- Składnia (546)
- Struktura dokumentu (548)
- Formuły (549)
- Formatowanie danych (549)
- Obramowanie i cieniowanie (549)
- Formaty liczbowe (551)
- Formatowanie miejsc dziesiętnych, odstępów i kolorów (552)
- Waluty (553)
- Daty i czas (553)
- Tekst i dane (554)
- Formatowanie warunkowe (554)
- Przenoszenie arkuszy (556)
- Blokowanie okienek (556)
- Usuwanie podziału okna (557)
- Ochrona skoroszytów i arkuszy (557)
- Ochrona elementów arkusza (557)
- Blokowanie komórek arkusza (559)
- Autofiltr (560)
- Usuwanie filtrów (562)
- Obiekty graficzne (562)
- Obiekty WordArt (563)
- Autokształty (563)
- Kopiowanie (564)
- Drukowanie (565)
- Przygotowanie do drukowania (565)
- Podziały stron (567)
- Drukowanie części danych (567)
- Dokument dane do wizytówki.doc (24)
- Dokument wizytówka.doc (27)
- Tworzenie szablonu wizytówki (27)
- Krok 1. Przygotowanie tabeli szablonu (27)
- Krok 2. Otwieranie źródła danych korespondencji seryjnej (28)
- Krok 3. Wstawianie pól korespondencji seryjnej do tabeli (30)
- Krok 4. Tworzenie zakładki z szablonu (33)
- Krok 5. Tworzenie hiperłącza (34)
- Tworzenie matrycy wizytówki (35)
- Krok 1. Wstawianie pola tekstowego (35)
- Krok 2. Wstawienie odwołania do zakładki (36)
- Krok 3. Elementy graficzne wizytówki (37)
- Krok 4. Budowa pełnej matrycy (42)
- Tworzenie szablonu wizytówki (27)
- Plik dane do zaproszenia.doc (45)
- Plik zaproszenie.doc (46)
- Budowa strony wewnętrznej zaproszenia (46)
- Podział strony na części (46)
- Wstawienie znaku wodnego - jednoelementowego - jako tła zaproszenia (48)
- Wstawienie znaku wodnego - wieloelementowego - jako tła zaproszenia (50)
- Wstawienie pól tekstowych (54)
- Budowa strony zewnętrznej zaproszenia (58)
- Wstawianie obiektów WordArt (59)
- Wstawianie obrazu (62)
- Obsługa dokumentu (63)
- Budowa strony wewnętrznej zaproszenia (46)
- Plik kartka.doc (63)
- Budowa dokumentu (63)
- Identyfikatory - przeznaczenie dokumentu (68)
- Plik dane do indentyfikatora.doc - budowa i obsługa dokumentu (69)
- Plik identyfikator.doc - budowa i obsługa dokumentu (75)
- Przygotowanie tabeli dla pojedynczego identyfikatora (76)
- Wstawienie pól bazy danych (77)
- Przygotowanie strony identyfikatorów do wydruku (80)
- Obsługa dokumentu (81)
- Budowa tabeli dla wersji 2. i 3. (81)
- Tabliczki informacyjne - przeznaczenie dokumentu (84)
- Dokument dane do tabliczek.doc (85)
- Dokument tabliczka.doc - budowa i obsługa (86)
- Budowa pojedynczej tabliczki (86)
- Budowa strony dokumentu tabliczka (91)
- Obsługa dokumentu (92)
- Plik dane do oferty.doc (95)
- Plik oferta.doc (98)
- Budowa dokumentu (98)
- Budowa nagłówka dokumentu oferta.doc (98)
- Zmiana napisu na obiekt typu WordArt (99)
- Budowa tabeli do prezentacji pojedynczego artykułu (102)
- Budowa pola do prezentacji nowej ceny (105)
- Przygotowanie całej strony oferty (106)
- Wstawianie obiektów graficznych - autokształtów (107)
- Obsługa dokumentu (111)
- Budowa dokumentu (98)
- Dokument ankieta elektroniczna.doc (115)
- Informacje ogólne (115)
- Budowa dokumentu (117)
- Budowa tabel (117)
- Wstawianie i konstrukcja pól formularz typu lista rozwijana (118)
- Wstawianie i konstrukcja pól formularza typu pole wyboru (120)
- Obsługa dokumentu (121)
- Zapisywanie danych z ankiet (122)
- Scalanie danych z ankiety (124)
- Przygotowanie wydruku zbiorczego (125)
- Dokument ankieta ręczna.doc (127)
- Dokument rozdzielnik pism.doc (132)
- Budowa nagłówka strony dokumentu rozdzielnik pism.doc (133)
- Dokument poufne.doc (134)
- Budowa nagłówka i stopki dokumentu poufne.doc (135)
- Wstawienie tekstu stałego do nagłówka i stopki dokumentu (135)
- Wstawienie grafiki do nagłówka strony (136)
- Wstawianie liczby stron dokumentu i numeru strony do nagłówka (138)
- Wstawianie pól korespondencji seryjnej do nagłówka i stopki (139)
- Budowa pola tekstowego (141)
- Budowa nagłówka i stopki dokumentu poufne.doc (135)
- Zabezpieczenia dokumentu (144)
- Zabezpieczenia przed otwarciem i modyfikacją systemu (145)
- Ochrona przed kopiowaniem części lub całości tekstu (148)
- Szyfrowanie dokumentu (149)
- Plik menu.doc (154)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (154)
- Budowa tabeli menu (156)
- Obsługa dokumentu menu.doc (159)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (154)
- Pliki baz danych (160)
- Dokument dane do menu.doc (160)
- Budowa i obsługa dokumentu (160)
- Wstawienie ikon do menu (162)
- Ustawienie na ikonach połączeń do plików systemu obsługi pism (162)
- Wstawianie nazw podmenu (hiperłączy) (163)
- Wstawianie obiektów graficznych (164)
- Skoroszyt Baza danych.xls (166)
- Budowa i obsługa skoroszytu (166)
- Ustawienie hiperłącza na kolumnie E arkusza pobrane (171)
- Procedura identyfikacji (172)
- Dokument dane do menu.doc (160)
- Plik dokument.doc - papier firmowy (174)
- Przeznaczenie, obsługa i budowa dokumentu (174)
- Budowa nagłówka papieru firmowego (176)
- Zmiana tekstów na obiekty typu WordArt (177)
- Wstawienie obiektu graficznego do nagłówka (181)
- Budowa stopek papieru firmowego (183)
- Budowa stopki pierwszej strony dokumentu (183)
- Budowa stopki drugiej strony dokumentu (184)
- Wstawienie pól bazy danych do dokumentu (186)
- Pole treści dokumentu (189)
- Obsługa dokumentu (192)
- Plik rejestr pism.doc (193)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (193)
- Budowa nagłówka rejestru (194)
- Wstawienie pól danych do dokumentu rejestr pism.doc (195)
- Wstawianie pola programu Word (197)
- Obsługa dokumentu (197)
- Plik koperta.doc (198)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (198)
- Budowa części graficznej koperty (199)
- Budowa części adresowej koperty (199)
- Wstawianie pól danych do dokumentu koperta.doc (201)
- Obsługa dokumentu wydruku kopert (203)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (198)
- Plik poczta.doc (203)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (203)
- Budowa nagłówka strony Książki opłaty pocztowej (204)
- Wstawianie pól danych do dokumentu poczta.doc (206)
- Wstawianie pola programu Word (207)
- Obsługa dokumentu poczta.doc (207)
- Plik menu_zatrudnienie.doc (212)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (212)
- Budowa nagłówka dokumentu menu_zatrudnienie.doc (213)
- Budowa tabeli menu (215)
- Wstawienie ikon menu (218)
- Ustawienie połączeń do plików systemu obsługi pism (220)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (212)
- Baza danych systemu (221)
- Budowa i obsługa skoroszytu (221)
- Ustawienie hiperłączy na wybranych kolumnach i arkuszach (229)
- Procedura wyboru (230)
- Budowa i obsługa skoroszytu (221)
- Plik umowa o pracę.doc (234)
- Budowa dokumentu (234)
- Budowa tabel umowy (235)
- Wstawienie pola tekstowego Regon (236)
- Wstawienie pola tekstowego dotyczącego miejsca i daty utworzenia dokumentu (237)
- Wstawienie pól bazy danych (239)
- Wstawienie pól typu lista rozwijana (243)
- Obsługa dokumentu umowy (246)
- Budowa dokumentu (234)
- Dokumenty dotyczące rozwiązania umowy o pracę (247)
- Informacje ogólne (247)
- Budowa tabel dokumentów typu rozwiązanie umowy (248)
- Budowa pola tekstowego na informacje o numerach Regon oraz NIP (251)
- Wstawienie pól bazy danych (251)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem (253)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie rozwiązanie umowy o pracę z zastosowaniem skróconego okresu wypowiedzenia (254)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia (256)
- Obsługa dokumentów dotyczących rozwiązania umowy o pracę (257)
- Dokument umowa-zlecenie.doc (258)
- Budowa dokumentu (258)
- Wstawienie elementów typu autokształt (258)
- Wstawienie pól bazy danych (261)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie umowa-zlecenie.doc (262)
- Obsługa dokumentu umowa-zlecenie.doc (265)
- Budowa dokumentu (258)
- Dokument umowa o dzieło.doc (266)
- Budowa i obsługa dokumentu (266)
- Wstawienie pól bazy danych (266)
- Opis lokalizacji pól użytych w dokumencie umowa o dzieło.doc (267)
- Obsługa dokumentu umowa o dzieło.doc (269)
- Budowa i obsługa dokumentu (266)
- Dokument zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach.doc (270)
- Budowa dokumentu (270)
- Wstawienie pól bazy danych (270)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach.doc (272)
- Obsługa dokumentu zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach.doc (273)
- Budowa dokumentu (270)
- Dokument karta obiegowa.doc (275)
- Budowa dokumentu (275)
- Wstawienie pól bazy danych (275)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie karta obiegowa.doc (276)
- Obsługa dokumentu karta obiegowa.doc (277)
- Budowa dokumentu (275)
- Dokument nalepka1.doc (279)
- Budowa pojedynczej nalepki (282)
- Budowa strony nalepek (286)
- Dokument dane do nalepek.doc (287)
- Dokument nalepka2.doc (289)
- Budowa pojedynczej nalepki (289)
- Wstawienie pól bazy danych (292)
- Budowa strony nalepek (295)
- Okno aplikacji (299)
- Widoki (300)
- Konfigurowanie okna programu (302)
- Panele widoku Normalny (302)
- Powiększenie (303)
- Wyświetlanie i ukrywanie elementów okna (304)
- Linijki (304)
- Siatka i prowadnice (305)
- Kolory (306)
- Okienko zadań (307)
- Szablony i schematy kolorów (309)
- Tworzenie nowej prezentacji w oparciu o szablon (309)
- Tworzenie nowej prezentacji za pomocą Kreatora zawartości (309)
- Dodawanie szablonu do Kreatora zawartości (313)
- Tworzenie nowej prezentacji w oparciu o szablon projektu (314)
- Tworzenie pustej prezentacji (315)
- Zmiana szablonu prezentacji (316)
- Schematy kolorów (316)
- Wybór schematu kolorów dla prezentacji (317)
- Zmiana schematu kolorów dla poszczególnych slajdów (318)
- Dostosowywanie schematu kolorów (319)
- Tworzenie nowej prezentacji w oparciu o szablon (309)
- Importowanie tekstu (322)
- Importowanie tekstu z aplikacji Word (322)
- Przygotowanie tekstu (322)
- Importowanie tekstu z widoku Konspekt do PowerPointa (325)
- Importowanie tekstu z innej prezentacji (327)
- Importowanie tekstu z aplikacji Word (322)
- Formatowanie tekstu (328)
- Autodopasowanie tekstu (334)
- Marginesy wewnętrzne (337)
- Nakładanie autokształtu na pole tekstowe (338)
- Tabele (339)
- Podstawowe operacje na tabelach (339)
- Zmiana wypełnienia tabeli (344)
- Tworzenie tabeli z efektem 3-W (349)
- Podstawowe operacje na tabelach (339)
- Narzędzia do rysowania i efekty graficzne (352)
- Rysowanie linii i kształtów (353)
- Autokształty (354)
- Łączniki (355)
- Objaśnienia (356)
- Przyciski akcji (356)
- Więcej autokształtów (358)
- Formatowanie autokształtów (358)
- Obiekty WordArt (361)
- Rozmieszczanie obiektów w obrębie slajdu (362)
- Przesuwanie obiektów (362)
- Grupowanie (362)
- Kolejność (363)
- Wyrównywanie obiektów (364)
- Obróbka zdjęć (366)
- Importowanie plików graficznych (367)
- Tworzenie łącza do pliku (367)
- Skalowanie i kadrowanie zdjęć (369)
- Skalowanie zdjęcia (369)
- Kadrowanie zdjęcia (370)
- Tryby specjalne (371)
- Kompresowanie zdjęć (373)
- Album fotograficzny (374)
- Importowanie plików graficznych (367)
- Korzystanie z biblioteki ClipArt (376)
- Diagramy, schematy, wykresy (380)
- Diagramy i schematy organizacyjne (380)
- Wykresy (384)
- Efekty, ścieżki dźwiękowe i narracje (390)
- Umieszczanie ikony dźwięku wewnątrz slajdu (391)
- Dostosowywanie ustawień odtwarzania dźwięku (394)
- Wskazanie myszą i kliknięcie myszą (394)
- Dostosowywanie ustawień odtwarzania dźwięku dla animacji niestandardowej (395)
- Animacje i przejścia (397)
- Schematy animacji (398)
- Przejścia (400)
- Animacja niestandardowa (403)
- Stosowanie animacji niestandardowych (404)
- Ścieżki ruchu (407)
- Edycja i właściwości animacji niestandardowej (411)
- Klipy multimedialne (423)
- Nawigacja (424)
- Przyciski sterowania (424)
- Menu slajdów (426)
- Notatki (428)
- Prezentacja przenośna (430)
- Czym jest prezentacja przenośna (430)
- Pakowanie na dysk CD (430)
- Kopiowanie prezentacji przenośnej do folderu (433)
- Uruchomienie prezentacji przenośnej (435)
- Opcje (436)
- Tworzenie kopii programu PowerPoint Viewer (437)
- Modyfikowanie wyglądu aplikacji PowerPoint (438)
- Konfigurowanie pasków narzędzi i menu (438)
- Przenoszenie pasków narzędzi (438)
- Paski narzędzi w trybie edycji (440)
- Ustawienia programu (445)
- Konfigurowanie pasków narzędzi i menu (438)
- Okno Outlook na dziś (450)
- Definiowanie folderu startowego (455)
- Menu i paski narzędzi (457)
- Przemieszczanie paska narzędzi i zmiana jego rozmiaru (459)
- Tworzenie własnego paska narzędzi i modyfikowanie pasków już istniejących (462)
- Zmiana ikony na przycisku paska narzędzi lub przy poleceniu menu (466)
- Wybór sposobu opisu przycisku paska narzędzi lub pozycji menu (469)
- Tworzenie na pasku narzędzi przycisku do automatycznego adresowania wiadomości e-mail (472)
- Zmiana kolejności przycisków paska narzędzi i pozycji menu (474)
- Zmiana wielkości ikon na paskach narzędzi (475)
- Okienko nawigacji (476)
- Ukrywanie okienka nawigacji (476)
- Nawigacja bez okienka nawigacji (477)
- Wyświetlanie zawartości folderu (478)
- Zmiana rozmiarów i zawartości okienka nawigacji (478)
- Foldery ulubione (481)
- Ustawianie programu Outlook jako domyślnego programu obsługi poczty e-mail, kontaktów i kalendarza (484)
- Przygotowanie do obsługi poczty (486)
- Definiowanie kont pocztowych (486)
- Importowanie ustawień pocztowych (489)
- Importowanie książki adresowej i poczty (490)
- Modyfikowanie ustawień konta pocztowego (491)
- Wyświetlanie ustawień konta e-mail (491)
- Obsługa poczty przychodzącej (492)
- Foldery poczty (492)
- Nawigacja między folderami poczty (493)
- Odbieranie wiadomości e-mail (494)
- Automatyczne pobieranie poczty e-mail (494)
- Ręczne pobieranie poczty (496)
- Powiadamianie o nadejściu nowych wiadomości (498)
- Modyfikowanie układu okna i sposobu prezentowania wiadomości e-mail (499)
- Okienko odczytu (499)
- Skrzynka odbiorcza (500)
- Oflagowywanie wiadomości (502)
- Ważność wiadomości e-mail (504)
- Okno Opcje wiadomości (505)
- Obsługa załączników poczty e-mail (505)
- Wyszukiwanie wiadomości (508)
- Wyszukiwanie wiadomości e-mail przy użyciu zdefiniowanych kryteriów (508)
- Wyszukiwanie tekstu w wiadomości e-mail (509)
- Wiadomości-śmieci (510)
- Dodawanie adresów do listy blokowanych nadawców (511)
- Przeglądanie folderu Wiadomości-śmieci (512)
- Organizowanie poczty (513)
- Foldery poczty (492)
- Przygotowywanie i wysyłanie wiadomości e-mail (514)
- Tworzenie wiadomości e-mail (514)
- Odpowiadanie na wiadomość (514)
- Przesyłanie wiadomości dalej (515)
- Opcje odpowiadania i przesyłania wiadomości dalej (515)
- Adresowanie i pisanie wiadomości e-mail (517)
- Wybór konta (518)
- Dołączanie załączników (519)
- Formatowanie wiadomości e-mail (521)
- Domyślny format wiadomości e-mail (521)
- Otwieranie okna nowej wiadomości e-mail w zadanym formacie (526)
- Zmiana formatu w oknie odpowiedzi na wiadomość e-mail (527)
- Stosowanie papeterii i kolorowego tła w wiadomości e-mail (529)
- Formatowanie tekstu i akapitu (532)
- Sprawdzanie pisowni (534)
- Opcje wiadomości (535)
- Potwierdzenie przeczytania wiadomości (535)
- Wysyłanie wiadomości e-mail (537)
- Tworzenie wiadomości e-mail (514)
- Książka adresowa (538)
- Adresowanie przy użyciu książki adresowej (538)
- Dodawanie kontaktów do książki adresowej (539)
- Osobista książka adresowa (542)
- Kontakty (544)
- Widoki folderu Kontakty (544)
- Nawigacja w folderze Kontakty (549)
- Do czego służą kontakty? (551)
- Dodawanie kontaktu (553)
- Opcje domyślne kontaktu (555)
- Kalendarz (558)
- Terminy, spotkania i zdarzenia (558)
- Wyświetlanie kalendarza (559)
- Korzystanie z kalendarza (559)
- Dzienny plan zajęć (561)
- Tygodniowy rozkład zajęć (561)
- Miesięczny rozkład zajęć (562)
- Dostosowywanie widoku kalendarza (562)
- Wyświetlanie sobót i niedziel w widoku Tydzień roboczy (562)
- Wyświetlanie bloku zadań (564)
- Wprowadzanie terminów w kalendarzu (565)
- Ręczne wprowadzanie terminów (565)
- Okno dialogowe Termin (567)
- Wydarzenia (570)
- Anulowanie terminu lub wydarzenia (572)
- Tworzenie terminu cyklicznego (572)
- Tworzenie wyjątków w schemacie terminów cyklicznych (574)
- Usuwanie terminów cyklicznych (574)
- Przekształcenie terminu w spotkanie (575)
- Wyszukiwanie elementów (579)
- Drukowanie elementów Kalendarza (580)
- Zadania (582)
- Folder Zadania (582)
- Widoki folderu Zadania (583)
- Definiowanie zadania (587)
- Zadanie pojedyncze (587)
- Tworzenie zadania cyklicznego (590)
- Opcje przypominania o zadaniu (593)
- Oznaczanie zadania jako wykonanego (593)
- Usuwanie zadania (595)
- Przydzielanie zadania (596)
- Notatki (597)
- Folder Notatki (598)
- Tworzenie notatki (598)
- Wprowadzanie tekstu (599)
- Usuwanie notatek (600)
- Zapisywanie notatki za pomocą polecenia Zapisz jako (600)
- Zapisywanie w notatkach odnośników do stron WWW i adresów e-mail (602)
- Kolory notatek (602)
- Korzystanie z widoków (603)
- Drukowanie notatek (604)
- Przechowywanie plików (609)
- Dodawanie pola Obiekt OLE do istniejącej tabeli (610)
- Tworzenie nowej tabeli zawierającej obiekt OLE (612)
- Uruchamianie programu nadrzędnego (614)
- Dodawanie niezwiązanych plików do formularzy i raportów (615)
- Tworzenie nowego formularza i dodawanie plików niezwiązanych (615)
- Tworzenie nowego raportu i dodawanie plików niezwiązanych (618)
- Dodawanie związanych plików do formularzy i raportów (620)
- Tworzenie formularza zawierającego pliki związane (620)
- Użycie Kreatora formularzy (620)
- Ręczne tworzenie formularza (622)
- Tworzenie raportu zawierającego pliki związane (624)
- Użycie Kreatora raportów (624)
- Ręczne tworzenie raportu (625)
- Tworzenie formularza zawierającego pliki związane (620)
- Aktualizowanie i edytowanie łączy oraz plików (628)
- Edytowanie plików w programie Access (629)
- Edytowanie pliku niezwiązanego (629)
- Edytowanie pliku związanego (630)
- Określanie sposobu uaktywniania pliku do edycji (631)
- Edytowanie plików w programie Access (629)
- Łączenie danych (633)
- Importowanie danych (636)
- Importowanie danych z plików tekstowych (638)
- Eksportowanie danych (639)
- Eksportowanie struktury tabeli (641)
- Eksportowanie do innych baz danych i arkuszy (642)
- Eksportowanie do plików tekstowych (643)
- Eksportowanie z formatowaniem (644)
- Eksportowanie ze znakami rozdzielającymi (644)
- Otwieranie i edycja tabeli (648)
- Filtrowanie (649)
- Filtrowanie według wyboru (650)
- Filtrowanie według formularza (650)
- Filtrowanie zaawansowane (652)
- Sortowanie danych (654)
- Proste wyszukiwanie (654)
- Zamiana danych (655)
TOM I
Wstęp (16)
CZĘŚĆ I EXCEL
Rozdział 1. Oferta cenowa - wersja 1.
Rozdział 2. Oferta cenowa - wersja 2.
Rozdział 3. Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny
Rozdział 4. Dowód sprzedaży - ogólny
Rozdział 5. Dowody kupna i sprzedaży dewiz
Rozdział 6. Dowód dostawy
Rozdział 7. Rachunek zwykły
Rozdział 8. Rachunek za usługi
Rozdział 9. Zamówienia
Rozdział 10. Faktura VAT
Rozdział 11. Odsetki - wersja 1.
Rozdział 12. Odsetki - wersja 2.
Rozdział 13. Odsetki ustawowe
Rozdział 14. Kalendarze
Rozdział 15. Ewidencja obecności
Rozdział 16. Ewidencja czasu pracy
Rozdział 17. Rozliczenie paliwa
Rozdział 18. Rejestr zobowiązań finansowych
Rozdział 19. Rejestr należności finansowych
Rozdział 20. Wykresy - graficzna prezentacja danych
Rozdział 21. Narzędzia analizy danych
Rozdział 22. Praca z makrami
Rozdział 23. Obsługa raportów tabeli przestawnej i wykresu przestawnego
Rozdział 24. Audyt i ochrona danych
Rozdział 25. Sortowanie i filtrowanie danych
Rozdział 26. Śledzenie trendów i prognozowanie
Dodatek A Przegląd najczęściej stosowanych funkcji
Dodatek B Przegląd najczęściej stosowanych opcji i ustawień programu
Skorowidz (570)
TOM II
Wstęp (18)
CZĘŚĆ II WORD
Rozdział 1. Wizytówki
Rozdział 2. Zaproszenia i kartki okolicznościowe
Rozdział 3. Identyfikatory i tabliczki informacyjne - grafika i inicjały w korespondencji
Rozdział 4. Oferta
Rozdział 5. Ankiety
Rozdział 6. Korespondencja poufna
Rozdział 7. System obsługi pism wychodzących
Rozdział 8. System dokumentacji zatrudnienia
Rozdział 9. Nalepki samodestrukcyjne
CZĘŚĆ III POWERPOINT
Rozdział 10. Projektowanie prezentacji
Rozdział 11. Praca z tekstem
Rozdział 12. Obrazy
Rozdział 13. Dźwięk i animacja
Rozdział 14. Zarządzanie prezentacją
CZĘŚĆ IV OUTLOOK
Rozdział 15. Środowisko pracy
Rozdział 16. Obsługa poczty elektronicznej
Rozdział 17. Książka adresowa i kontakty
Rozdział 18. Kalendarz, notatki i zadania
CZĘŚĆ V ACCESS
Rozdział 19. Wymiana danych z aplikacjami pakietu Office
Rozdział 20. Importowanie i eksportowanie danych
Rozdział 21. Edycja bazy danych
Skorowidz (658)
Helion - inne książki
-
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
To nie jest klasyczny, trudny w odbiorze podręcznik matematyki. To raczej praktyczny zbiór wzorów uzupełnionych zrozumiałymi wyjaśnieniami, podzielony na tematyczne rozdziały. Układ książki ułatwi managerom wyszukiwanie potrzebnych informacji i stosowanie ich w codziennej pracy. Nie zabrakło również przykładów stosowania wzorów oraz gotowych do użycia formuł Excela. W przystępny sposób wyjaśniono, jak należy obliczać odsetki składane, stopy zwrotu, poziom rentowności, amortyzację czy wskaźniki bilansowe. Pokazano także zasady przygotowywania raportów, budżetów czy wykonywania analizy statystycznej. Dodatkowo znalazło się tu wiele trików, które przyspieszają pozornie czasochłonne obliczenia. Publikację docenią szczególnie osoby z kierownictwa firmy, ale też każdy, kto chce ugruntować matematyczne podstawy prowadzenia biznesu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest inspiracją do rozważań o znaczeniu przywództwa IT w świecie Agile. Pozwoli Ci na przyjrzenie się obszarom zarządzanym przez kierownictwo IT i ułatwi istotną zmianę perspektywy. Po prostu spojrzysz na te obszary pod kątem podejścia Agile i równocześnie zaczniesz myśleć w duchu Agile i Lean z perspektywy kierownika działu IT. Następnie przekonasz się, że przywództwo w duchu idei IT wymaga sporej odwagi: trzeba odrzucić wiele postaw i założeń, zerwać z potulnym przyjmowaniem pośledniej roli w zarządzaniu firmą i... wziąć na siebie odpowiedzialność. Konieczne bowiem będzie kontynuowanie odważnych działań i wykorzystanie wszelkich możliwości technologii.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
Niedostępna
-
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracują maszyny, potrafią je programować, optymalizować i planować ich pracę w sposób odpowiadający bieżącym oczekiwaniom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II Sergiusz Flanczewski, Bartosz Gajda, Maria Sokół, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek (1)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)