MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II
- Autorzy:
- Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland Zimek
- Niedostępna
![MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland Zimek - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/offbox.jpg)
Opis
książki
:
MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II
MS Office XP/2003 PL -- cała firma na Twoim biurku
MS Office w wersji XP oraz 2003 PL jest znacznie lepszy niż jego poprzednicy. Znajdziesz tu bardziej przejrzystego Excela, w którym poprowadzisz księgowość i rejestrację czasu pracy. W nowym Wordzie przygotujesz e-ankietę i estetyczną wizytówkę i będziesz łatwiej operować obiektami rysunkowymi. PowerPoint ożywi każdą Twoją prezentację i sformatuje tekst tak, jak chcesz. A nowy Outlook to już nie tylko skrzynka pocztowa, ale też sprawny organizator Twojego czasu pracy.
Myślisz "Prezentacja" i PowerPoint daje Ci gotowy projekt. Zamiast dzwonić do księgowej, sięgasz po Excela. Na pytanie "Czy mam jutro czas?" odpowiada Ci Outlook. A pisma przygotowuje Twój redaktor Word. Poznaj bliżej swoich nowych pracowników. Dowiedz się, jak wydawać im polecenia i zapytaj, co jeszcze mogą dla Ciebie zrobić. Opanuj obsługę pakietu MS Office XP/2003 PL.
Excel:
- dokumenty księgowe: rejestr należności i zobowiązań, faktury VAT, rozliczenia dewizowe,
- rozliczanie wyników sprzedaży i kosztów paliwa,
- tworzenie cenników i ofert,
- bardziej i mniej znane funkcje Excela.
Word:
- korzystanie z gotowych wzorów umów o pracę, zlecenia i o dzieło,
- gotowe szablony: wizytówka, zaproszenie, naklejka samoprzylepna,
- indywidualizowanie listów wysyłanych do wielu osób: korespondencja seryjna,
PowerPoint:
- animacje i obiekty rysunkowe w prezentacji,
- gotowe tła i rozkłady tekstu na slajdach,
- sposoby wyświetlania prezentacji,
Outlook:
- ustawianie kont pocztowych,
- organizowanie czasu pracy: kalendarz i przypomnienia o ważnych terminach,
- opracowanie graficzne wiadomości: papeterie, kolory, czcionki, podpisy.
Dlaczego warto się przestawić na nową wersję MS Office?
Nawet duże firmy rozwiązują większość problemów finansowych w Excelu. Korzystając z Worda XP/2003 PL, nie będziesz musiał płacić za projektowanie firmówek. Dobrze przygotowanej prezentacji w PowerPoincie pozazdroszczą Ci nawet profesjonalni graficy komputerowi. A systematycznie prowadzony Outlook nie pozwoli Ci zapomnieć o ważnych sprawach. Nie myśl więcej o czasach, kiedy komputer był maszyną do pisania i kiedy musiałeś wyrywać sobie włosy z głowy, aby zmusić go do współpracy.
- Twórz dokumenty z elementami grafiki: plikami WordArt, autokształtami i znakami wodnymi
- Buduj w Wordzie bazy kontaktów i automatycznie adresuj koperty i pisma
- Wprowadź system obsługi pism wchodzących i wychodzących
- Opracowuj animowane, dźwiękowe i dobrze rozplanowane prezentacje na slajdach
- Włączaj do prezentacji zdjęcia, schematy i rysunki
- Sprawnie korzystaj z książki adresowej Outlooka,
- Planuj w Outlooku zadania dla siebie i współpracowników,
- Poznaj bliżej formuły i funkcje Excela,
- Przygotuj system korespondujących ze sobą dokumentów rozliczeniowych.
Wybrane bestsellery
-
Przed marcem 2020 roku biurowa praca w domu budziła wątpliwości. Stanowiła rodzaj profitu dla nielicznych. Zakładano, że ten, kto pracuje w domu, właściwie nie pracuje — prawdziwa praca była w biurze. Szersze wykorzystywanie pracy zdalnej traktowano jako pomysł na nieokreśloną przyszłość. Ale potem przyszedł COVID-19 i nagle okazało się, że praca w domu jest dla wielu ludzi jedyną możliwością. Niektórzy chcieliby ją kontynuować po wygaszeniu pandemii. Inni prawdopodobnie zostaną do tego zmuszeni. Jak zatem pracować zdalnie, aby odnosić sukcesy i zachować równowagę?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy
Niedostępna
-
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób. Znajdziesz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów wykorzystania prezentacji przez międzynarodowe firmy.
- Druk
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
Niedostępna
-
This book offers extensive practice questions, meticulously arranged to prepare you for A+ Core 1 and Core 2 exams, ensuring you’re fully ready. The questions are evenly distributed based on the significance of each exam domain.
-
- ePub pkt
CompTIA A+ Practice Tests Core 1 (220-1101) and Core 2 (220-1102). Pass the CompTIA A+ exams on your first attempt with rigorous practice questions CompTIA A+ Practice Tests Core 1 (220-1101) and Core 2 (220-1102). Pass the CompTIA A+ exams on your first attempt with rigorous practice questions
-
-
This book provides pragmatic guidance on service management as an organizational capability. The chapters will guide you through key information about various methods, best practices, and frameworks that form the foundation for a service management capability, along with common processes and key elements of a service management practice.
-
- PDF + ePub pkt
A Practical Guide to Service Management. Insights from industry experts for uncovering, implementing, and improving service management practices A Practical Guide to Service Management. Insights from industry experts for uncovering, implementing, and improving service management practices
Keith D. Sutherland, Lawrence J. "Butch" Sheets, Lisa Schwartz
-
-
Promocja
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny, złożona jest z czterech rozdziałów (dwóch o charakterze teoretycznym i dwóch empirycznych) oraz wniosków. W rozdziale pierwszym omówiono istotę funkcjonowania przedsiębiorstw w erze IR 4.0, koncentrując się na jej założeniach i wyzwaniach, z którymi muszą radzić sobie współcześni zarządzający. W rozdzOtwarta kultura organizacyjna przedsiębiorstw w erze Przemysłu 4.0 Otwarta kultura organizacyjna przedsiębiorstw w erze Przemysłu 4.0
(39,65 zł najniższa cena z 30 dni)
39.10 zł
42.00 zł (-7%) -
W dzisiejszym dynamicznym świecie online, sztuczna inteligencja (AI) stanowi klucz do osiągnięcia wyjątkowego sukcesu w biznesie. Ta książka jest Twoim niezbędnym przewodnikiem po rozwijaniu i wykorzystywaniu potencjału AI w celu maksymalizacji zysków w świecie internetowej przedsiębiorczości. W "AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacj
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacja i Sukces w Sieci AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacja i Sukces w Sieci
-
This practice book comes with a plethora of practice questions that are designed to condition and prepare you for each domain of the exam. The questions are distributed according to the weightage each domain holds in the exam.
-
- PDF + ePub pkt
CompTIA A+ Practice Test Core 1 (220-1101). Over 500 practice questions to help you pass the CompTIA A+ Core 1 exam on your first attempt CompTIA A+ Practice Test Core 1 (220-1101). Over 500 practice questions to help you pass the CompTIA A+ Core 1 exam on your first attempt
-
-
Promocja
Microsoft Excel to arkusz kalkulacyjny o wielkich możliwościach. Jako pionier wśród programów biurowych miał duży wpływ na rozwój dziedziny wizualizacji danych. Jeśli chcesz przedstawić dane w graficznej formie, z dużym prawdopodobieństwem skorzystasz w tym celu właśnie z Excela. Nie potrzebujesz zaawansowanej wiedzy statystycznej, by tworzyć wykresy czy filtrować i łączyć dane z różnych źródeł. Na pewno jednak zadasz pytanie: jaki wykres wybrać i jak przygotować dane do prezentacji? Przychodzimy z odpowiedzią! W ciągu 12 godzin naszego kompleksowego szkolenia poznasz najwyższe standardy graficznej prezentacji danych w Excelu. Zgłębisz wiedzę w zakresie dostępnych typów wykresów, ale przede wszystkim dowiesz się, jak prawidłowo przygotować dane przed prezentacją i dobrać odpowiedni wykres w zależności od rodzaju danych.- Videokurs pkt
Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych Microsoft Excel. Kurs video. Wykresy i wizualizacja danych
(79,59 zł najniższa cena z 30 dni)
79.59 zł
199.00 zł (-60%) -
Promocja
Arkusze kalkulacyjne ułatwiają zarządzanie danymi i ich późniejszą wizualizację. Wśród programów tego formatu szczególne uznanie zdobył Excel. Narzędzie oferuje szereg funkcjonalności umożliwiających szybkie przetwarzanie danych, a za sprawą swojej uniwersalności może być obsługiwany przez osoby na każdym poziomie zaawansowania. Ten niezwykły produkt Microsoftu ma prosty w obsłudze, intuicyjny interfejs, bardziej wymagającym użytkownikom zaś udostępnia zaawansowane formuły, wykresy, funkcje matematyczne i statystyczne. Wiele z tych funkcji usprawnia rutynowe zadania pracowników branży HR. Dziś trudno sobie wyobrazić tworzenie zestawień kadrowo-płacowych, sortowanie pracowników po przepracowanych godzinach, organizację urlopów i pracę z danymi bez Excela, nieprawdaż? Excel bez wątpienia jest biznesowym standardem, a firmy chętnie zatrudniają osoby z jego dobrą lub coraz częściej biegłą znajomością. I choć do rozpoczęcia przygody z tym arkuszem kalkulacyjnym wystarczą chęci, a próg wejścia jest niski, to nadal wielu użytkowników ma problemy z jego zrozumieniem. Nasze autorskie szkolenie jest przeznaczone dla Ciebie, jeśli pracujesz z danymi i chcesz sprawnie poruszać się po excelowych meandrach lub automatyzować swoje codzienne zadania. Na naukę zarezerwuj 13 godzin – tyle właśnie potrzebujesz, by zostać excelowym specjalistą w dziale HR!- Videokurs pkt
(99,59 zł najniższa cena z 30 dni)
112.05 zł
249.00 zł (-55%) -
Arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel to dzisiaj podstawowe narzędzie pracy w większości firm. Niemal na każdym stanowisku umiejętność sprawnego poruszania się w Excelu, zarządzania danymi, szybkiego ich podliczania i wyciągania z nich w wniosków (na przykład w formie zgrabnego wykresu) to warunek konieczny do tego, by zostać zatrudnionym, awansować albo – po prostu – pracować szybciej, wydajniej, sprawniej. Z pewnością zdajesz sobie z tego sprawę, ale może czujesz, że coś Cię powstrzymuje przed zagłębieniem się w tajniki najpopularniejszego na świecie arkusza kalkulacyjnego. Może nie wiesz, jak się do tego zabrać. Może nie masz w pobliżu nikogo, kto ma czas i odpowiednie podejście i mógłby Cię nauczyć odpowiednich trików. A może, podjąwszy decyzję „chcę to wreszcie ogarnąć!”, właśnie rozglądasz się za odpowiednim szkoleniem?
- Videokurs pkt
Excel na rozmowie kwalifikacyjnej. Kurs video. Pokonaj każde zadanie rekrutera Excel na rozmowie kwalifikacyjnej. Kurs video. Pokonaj każde zadanie rekrutera
O autorze książki
Roland Zimek - nauczyciel-konsultant od wielu lat zatrudniony w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu, gdzie prowadzi konferencje, szkolenia i warsztaty głównie dla nauczycieli. Wcześniej jako nauczyciel pracował z młodzieżą w szkole policealnej i średniej.
Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Opolu, gdzie studiował fizykę i informatykę. Twórca serwisów internetowych popularyzujących znane programy informatyczne. Autor książek i artykułów z dziedziny informatyki.
Miłośnik spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu, jazdy na rowerze. Interesuje się muzyką elektroniczną, Formułą 1 oraz fotografią.
Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland Zimek - pozostałe książki
-
Dowiesz się stąd, jak wprowadzić do Excela dane i sformatować je tak, by odpowiadały Twoim potrzebom. Nauczysz się szybko odszukiwać odpowiednie informacje zawarte w arkuszach, a także przetwarzać je na różne sposoby za pomocą formuł, funkcji i własnych miniprogramów, co pozwoli Ci zautomatyzować tysiące powtarzalnych czynności. Sprawdzisz, jak stworzyć w Excelu różne rodzaje dokumentów związanych ze sprzedażą, takich jak cenniki, oferty, dowody dostawy czy rachunki. Zobaczysz też, jak zapanować nad kalendarzem i jak umieszczać arkuszu dane na temat pracowników firmy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka Access 2007 PL w biurze i nie tylko to świetny przewodnik po strukturze tej aplikacji, gwarantujący efektywne przyswojenie wiedzy na temat zakładania bazy danych i korzystania z niej. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i gdzie szukać potrzebnych narzędzi. Nauczysz się tworzyć i obsługiwać tabele, decydować o typach relacji, posługiwać się kwerendami i generować raporty. Poznasz także możliwości formularzy i formantów, zasadę działania i elastyczność makr, a także bardziej zaawansowane zagadnienia z tej dziedziny. Krótko mówiąc -- staniesz się ekspertem od Accessa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat baz danych, przedstawi podstawowe pojęcia, niezbędne do zrozumienia modelu relacyjnego, zaprezentuje interfejs programu Access oraz pokaże, jak za jego pomocą zaprojektować i utworzyć bazę, zarządzać nią i wypełnić ją danymi. Nauczy Cię w praktyce korzystać z tych danych za pomocą kwerend, formularzy i raportów, tworzyć wykresy i posługiwać się makrami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Twój szef wierzy, że prezentacje w PowerPoincie to dla Ciebie pestka? Zapewne nie chciałbyś wyprowadzać go z błędu. Co jednak zrobić, gdy nagle zleca Ci szybkie przygotowanie ważnej prezentacji? Przecież nie możesz się przyznać, że nie masz o tym pojęcia... Musisz działać! Jak zaplanować i utworzyć plik prezentacji? Jak rozwiązać kwestię rozmieszczenia tabel, wykresów i tekstu? Wstawić obrazy, dźwięki, animacje? Zaprogramować pokaz slajdów? I jak to wszystko połączyć, by stwarzało wrażenie profesjonalnie przygotowanego materiału? Z opresji wybawi Cię niezwykle skuteczny ratownik - książka, którą właśnie trzymasz w dłoniach. W środku znajdziesz przejrzyste, konkretne recepty na wszystkie Twoje prezentacyjne bolączki!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Excel w biurze i nie tylko to podręcznik pomagający w opanowaniu Excela 2007 od podstaw po kwestie bardzo zaawansowane. Znajdziesz tu informacje na temat tworzenia, usuwania i dostosowywania nowych arkuszy czy skoroszytów, wprowadzania, edycji i formatowania danych, stosowania formuł i funkcji oraz sortowania i filtrowania danych. Nauczysz się tworzyć i wykorzystywać makra, wstawiać formanty, konstruować skoroszyty z wszelkimi danymi towarów, a także skoroszyty dotyczące rachunków czy zamówień. Dowiesz się, jak stworzyć listę obecności pracowników, wystawiać zaświadczenia o zatrudnieniu i używać danych z Excela do opracowania ofert cenowych czy katalogów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Sergiusz Flanczewski proponuje swoim czytelnikom działające przykłady, gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych starań, choć przygotowane w taki sposób, by bardziej ambitny użytkownik Excela mógł je bez większych kłopotów uzupełnić o własne pomysły. W książce znajdziesz także opisy procedur konstruowania poszczególnych elementów arkusza kalkulacyjnego, co pozwoli Ci zrozumieć zasady ich działania i maksymalnie wykorzystać ich możliwości. Zaprzęgnij Excel do pracy i rozwiązuj z nim najbardziej uciążliwe biurowe problemy!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ten wspaniały podręcznik, zawierający ponad sto ćwiczeń poprawiających Twoją zdolność do tworzenia znakomitych prezentacji, zapewni Ci komfort i swobodę w posługiwaniu się programem PowerPoint 2010 PL. Dzięki niemu nauczysz się tworzyć nowe prezentacje, edytować zawartość slajdów i zmieniać ich liczbę, wstawiać i zmieniać tekst, grafikę, tabele, wykresy i klipy multimedialne. Zobaczysz, jak formatować i grupować obiekty, radzić sobie z dźwiękiem, tworzyć album fotograficzny i sortować slajdy. Dowiesz się, jak wykorzystać do swoich celów przejścia i animacje. A gdy wszystko to już opanujesz, możesz szybko spodziewać się awansu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Zestaw dodatków do MS Office znacznie ułatwi Ci życie! Instalacja i obsługa plików z płyty CD -- od dodatków do szablonów Propozycje ułatwień w Excelu -- od zaświadczeń po listy obecności Nowe funkcje w Wordzie -- od listy do sumatora Każdy, kto kiedykolwiek pracował z wykorzystaniem pakietu Microsoft Office, wie, że aplikacja ta w ogromnym sto
- Druk pkt
Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko
Niedostępna
-
„Excel w firmie” w przystępny i jasny sposób pokazuje praktyczne rozwiązania w zakresie prowadzenia bogatej dokumentacji biurowej. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować skoroszyt, zaktualizować poszczególne arkusze, wprowadzić zmiany, stworzyć gotowe dokumenty i zestawienia księgowe, kadrowe i magazynowe. Zawarte w podręczniku przykłady zostały opisane w taki sposób, aby można je było od razu wykorzystać w praktyce lub potraktować jako wzory do tworzenia własnej dokumentacji.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko" ma za zadanie ułatwić Ci efektywne wykorzystanie programów składających się na całą aplikację.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0542-8, 8324605428
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-08-18
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3395
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komputer w biurze
Spis treści książki
- Obsługa arkusza (13)
- Konstrukcja arkusza (15)
- Obsługa arkusza (22)
- Konstrukcja części obliczeniowej arkusza (22)
- Konstrukcja części graficznej arkusza (26)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (33)
- Obsługa arkusza (34)
- Arkusz1 (35)
- Arkusz Słowo (36)
- Uwagi końcowe (38)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (41)
- Obsługa arkusza (42)
- Arkusz Ustawienia (43)
- Pole miejsca i daty wystawienia dowodu sprzedaży (44)
- Pole numeru dowodu sprzedaży (45)
- Arkusz Nds (46)
- Arkusz Baza (47)
- Przygotowanie bazy towarowej (materiałowej) (48)
- Arkusz Dowód (52)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (55)
- Obsługa arkusza (56)
- Arkusz Ustawienia (57)
- Pole miejsca i daty wystawienia dowodu sprzedaży (59)
- Pole numeru dowodu sprzedaży (59)
- Arkusz ND (60)
- Arkusz Baza (62)
- Przygotowanie bazy wartości dewizowych (63)
- Wybór pozycji z bazy wartości dewizowych (64)
- Arkusz Dowód (65)
- Arkusz Cennik - wydruk (69)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (71)
- Obsługa arkusza (72)
- Arkusz Ustawienia (73)
- Arkusz ND (76)
- Arkusz Odbiorcy (78)
- Arkusz Towary (80)
- Wybór pozycji z bazy towarowej (materiałowej) (82)
- Arkusz Dowód (84)
- Arkusz Słownie (87)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (89)
- Obsługa skoroszytu (90)
- Arkusz Ustawienia (91)
- Arkusz NR (94)
- Arkusz Baza (96)
- Arkusz Rachunek (100)
- Arkusz Słownie (104)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (105)
- Obsługa skoroszytu (106)
- Arkusz Ustawienia (107)
- Arkusz NR (110)
- Arkusz Baza (112)
- Arkusz Rachunek (116)
- Arkusz Słownie (119)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (121)
- Obsługa skoroszytu (122)
- Arkusz Ustawienia (124)
- Arkusz Numer (126)
- Arkusz Sprzedawca (127)
- Arkusz Towary (129)
- Arkusz Druk (133)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (137)
- Obsługa skoroszytu (138)
- Arkusz Ustawienia (139)
- Arkusz NF (143)
- Arkusz Odbiorcy (145)
- Arkusz Towary (147)
- Arkusz Faktura (151)
- Arkusz Słownie (154)
- Inne operacje związane z budową arkusza (156)
- Przeznaczenie i konstrukcja arkusza (161)
- Obsługa arkusza (163)
- A. Usuwanie wszystkich wartości z obszaru D3:D368 lub obszaru C3:C368 (165)
- B. Wprowadzenie kwoty podstawy do obszaru D3:D368 lub własnych stóp procentowych w obszarze C3:C368 (166)
- C. Wprowadzenie częściowych kwot zapłaty do obszaru D3:D368 (166)
- D. Obsługa arkusza przy dwuletnim (lub większym) okresie naliczania odsetek (167)
- Przeznaczenie i konstrukcja arkusza (171)
- Obsługa arkusza (172)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytów (183)
- Obsługa skoroszytu - wersja 1. (184)
- Arkusz Start (184)
- Arkusz Tabela (187)
- Arkusze Roboczy(1), Roboczy(2), Roboczy(3) (192)
- Obsługa skoroszytu - wersja II (194)
- Arkusz Start - wersja 2. (197)
- Arkusze Roboczy(1), Roboczy(2), Roboczy(3) - w wersji II (199)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (201)
- Obsługa skoroszytu (202)
- Arkusz (kalendarz) 3M (203)
- Arkusz (kalendarz) 12M (212)
- Arkusz (kalendarz) Uni (216)
- Arkusze 3M-wielkanoc, 12M-wielkanoc, Uni-wielkanoc (223)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (227)
- Obsługa arkusza (228)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (235)
- Obsługa skoroszytu (236)
- Arkusze ewidencji czasu pracy (236)
- Arkusz Rok (240)
- Przeznaczenie i budowa skoroszytu (243)
- Obsługa skoroszytu (244)
- Arkusz pojazd-1 (244)
- Arkusz Zbiorczo (248)
- Przeznaczenie skoroszytu (251)
- Obsługa skoroszytu (252)
- Arkusz Ust (253)
- Arkusz Rok (253)
- Arkusze miesięczne - 01, 02, 03...12 (255)
- Inne funkcje arkuszy miesięcznych - 01, 02, 03...12 (262)
- Przeznaczenie arkusza (265)
- Obsługa skoroszytu (266)
- Arkusz Rejestr (266)
- Obsługa funkcji filtrowania w celu naliczeń odsetek (273)
- Konstrukcja wykresu (278)
- Przeznaczenie skoroszytu (293)
- Obsługa skoroszytu (294)
- Arkusz Katalog (295)
- Arkusz Rejestr (296)
- Konstrukcja i "oprogramowanie" przycisków arkusza Rejestr (302)
- Formularz arkusza Rejestr (312)
- Kolumny wyliczane formularza (316)
- Praca z formularzem (319)
- Arkusz Zestawienia ilościowe (326)
- Konstrukcja tabel przestawnych w arkuszu Zestawienia ilościowe (327)
- Obsługa oraz modyfikacja tabeli przestawnej (343)
- Arkusz Zestawienia wartościowe (373)
- Otwieranie plików z różnych aplikacji bazodanowych (402)
- Importowanie danych z plików innych aplikacji (414)
- Odświeżanie danych (417)
- Importowanie plików z Internetu (417)
- Wyszukiwanie danych (421)
- Informacje podstawowe z zakresu sortowania (425)
- Sortowanie za pomocą przycisków standardowego paska narzędzi (428)
- Sortowanie za pomocą polecenia Sortuj (430)
- Sortowanie z uwzględnieniem wielkości liter (432)
- Sortowanie wielokolumnowe (434)
- Sortowanie za pomocą listy (437)
- Informacje podstawowe dotyczące filtrowania (439)
- Wybór kolumn przeznaczonych do filtrowania (440)
- Obsługa autofiltru (442)
- Informacje podstawowe dotyczące filtrowania zaawansowanego (452)
- Wiele warunków w jednej kolumnie (454)
- Jeden warunek w dwóch lub większej liczbie kolumn (455)
- Jeden z dwóch zestawów warunków dla dwóch lub większej liczby kolumn (456)
- Opis struktury przykładowej tabeli (457)
- Informacje podstawowe z zakresu sum częściowych (466)
- Sumy częściowe - operacje zaawansowane (484)
- Wiele funkcji dla jednej kolumny grupującej (485)
- Jedna funkcja dla wielu kolumn grupujących (493)
- Procedury złożone wykorzystywane do analizowania danych (502)
- Konstrukcja wykresu tabeli przestawnej (510)
- Przykłady tworzenia wykresu tabeli przestawnej (514)
- Struktura funkcji (552)
- Argument funkcji (553)
- Nazwa funkcji (554)
- Funkcje zagnieżdżone (554)
- Wprowadzanie funkcji (555)
- Funkcja SUMA (556)
- Funkcja SUMY WARUNKOWEJ (557)
- Funkcja ILOCZYN (559)
- Funkcja ORAZ (560)
- Funkcja LUB (562)
- Funkcja JEŻELI (563)
- Funkcja ŚREDNIA (564)
- Funkcja ILE.LICZB (565)
- Funkcja ILE.NIEPUSTYCH (566)
- Funkcja LICZ.JEŻELI (567)
- Funkcja LICZBA.CAŁKOWITA (567)
- Funkcja ZAOKR (568)
- Funkcje TERAZ i DZIŚ (569)
- Funkcja DŁ (570)
- Funkcja ZŁĄCZ.TEKSTY (570)
- Funkcja ZNAK (571)
- Funkcja PORÓWNAJ (571)
- Funkcje LITERY.WIELKIE, LITERY.MAŁE (572)
- Funkcja FRAGMENT.TEKSTU (573)
- Funkcja ZASTĄP (574)
- Funkcja SZUKAJ.TEKST (574)
- Funkcja WARTOŚĆ (576)
- Funkcja INDEKS (576)
- Funkcja PODAJ.POZYCJĘ (578)
- Funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO (580)
- Przeznaczenie dokumentu (23)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (24)
- Dokument dane do wizytówki.doc (26)
- Dokument wizytówka.doc (29)
- Tworzenie "szablonu" wizytówki (29)
- Tworzenie "matrycy" wizytówki (39)
- Przeznaczenie dokumentu (47)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (49)
- Plik dane do zaproszenia.doc (50)
- Budowa dokumentu (50)
- Plik zaproszenie.doc (51)
- Budowa strony wewnętrznej zaproszenia (51)
- Budowa strony zewnętrznej zaproszenia (66)
- Obsługa dokumentu (73)
- Plik kartka.doc (74)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (74)
- Budowa dokumentu (75)
- Przeznaczenie dokumentu (79)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (80)
- Plik dane do identyfikatora.doc (81)
- Budowa i obsługa dokumentu (81)
- Plik identyfikator.doc (88)
- Budowa i obsługa dokumentu (88)
- Przeznaczenie dokumentu (102)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (103)
- Dokument dane do tabliczek (103)
- Dokument tabliczka (105)
- Budowa i obsługa dokumentu (105)
- Przeznaczenie dokumentu (119)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (123)
- Dokument rozdzielnik pism (125)
- Budowa nagłówka strony dokumentu rozdzielnik pism.doc (126)
- Dokument poufny (128)
- Budowa nagłówka i stopki strony dokumentu "poufne" (130)
- Budowa pola tekstowego (138)
- Zabezpieczenia dokumentu (142)
- Zabezpieczenie przed otwarciem i modyfikacją dokumentu (142)
- Ochrona przed kopiowaniem części lub całości tekstu do innego pliku (146)
- Szyfrowanie dokumentu (147)
- Opis systemu (151)
- Konstrukcja i obsługa systemu (154)
- Plik Menu (154)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (154)
- Obsługa dokumentu Menu (160)
- Pliki baz danych (161)
- Dokument dane do menu (162)
- Skoroszyt Baza danych.xls (169)
- Plik dokument.doc - papier firmowy (178)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (178)
- Budowa nagłówka "firmówki" (178)
- Budowa stopek "firmówki" (187)
- Wstawienie pól bazy danych do dokumentu (190)
- Pole treści dokumentu (192)
- Obsługa dokumentu (197)
- Plik Rejestr pism.doc (198)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (198)
- Budowa nagłówka rejestru (199)
- Wstawienie pól danych do dokumentu Rejestr pism (200)
- Obsługa dokumentu (203)
- Plik Koperta.doc (204)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (204)
- Wstawienie pól danych do dokumentu Koperta (207)
- Obsługa dokumentu wydruku kopert (208)
- Plik Poczta.doc (210)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (210)
- Budowa nagłówka strony Książki opłaty pocztowej (210)
- Wstawienie pól danych do dokumentu Poczta (212)
- Obsługa dokumentu Książka pocztowa (214)
- Przeznaczenie dokumentu (217)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (219)
- Plik dane do oferty.doc (219)
- Budowa dokumentu (219)
- Plik oferta.doc (223)
- Budowa dokumentu (223)
- Wstawianie obiektów graficznych - autokształtów (233)
- Obsługa dokumentu (238)
- Przeznaczenie dokumentu (242)
- Konstrukcja i obsługa systemu (244)
- Plik Menu_zatrudnienie (245)
- Przeznaczenie, budowa i obsługa dokumentu (245)
- Baza danych systemu (255)
- Budowa i obsługa skoroszytu (255)
- Ustawienie hiperłączy na wybranych kolumnach i arkuszach (262)
- Procedura wyboru (265)
- Umowa o pracę (268)
- Budowa dokumentu (268)
- Obsługa dokumentu umowy (282)
- Dokumenty odnośnie rozwiązania umowy o pracę (283)
- Informacje ogólne (283)
- Budowa tabel dokumentów typu rozwiązanie umowy (284)
- Budowa pola tekstowego na informacje o numerach Regon oraz NIP (288)
- Wstawienie pól bazy danych (289)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem (290)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Rozwiązanie umowy o pracę z zastosowaniem skróconego okresu wypowiedzenia (291)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia (293)
- Obsługa dokumentów rozwiązania umowy o pracę (293)
- Dokument Umowa-zlecenie (295)
- Budowa dokumentu (295)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Umowa-zlecenie (300)
- Obsługa dokumentu Umowa-zlecenie (303)
- Dokument Umowa o dzieło (305)
- Budowa i obsługa dokumentu (305)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Umowa o dzieło (306)
- Obsługa dokumentu Umowa o dzieło (309)
- Dokument Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (310)
- Budowa dokumentu (310)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (314)
- Obsługa dokumentu Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (314)
- Dokument Karta obiegowa (316)
- Budowa dokumentu (316)
- Opis i lokalizacja pól użytych w dokumencie Karta obiegowa (318)
- Obsługa dokumentu Karta obiegowa (318)
- Przeznaczenie dokumentu (321)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (325)
- Dokument A-elektro (326)
- Informacje ogólne (326)
- Budowa dokumentu (327)
- Obsługa dokumentu (333)
- Zapisywanie danych z ankiet (334)
- Scalanie danych z ankiet (335)
- Przygotowanie wydruku zbiorczego (337)
- Dokument A-reczna (339)
- Przeznaczenie dokumentu (341)
- Konstrukcja i obsługa dokumentu (343)
- Dokument nalepka1 (343)
- Dokument dane do nalepek (351)
- Dokument nalepka2 (354)
- Co nowego? (367)
- Instalacja (369)
- Uruchamianie (370)
- Przydatne uwagi (373)
- Okno programu (377)
- Podstawowe operacje na plikach oraz edycja plików (380)
- Zapisywanie prezentacji (381)
- Otwieranie prezentacji (384)
- Cofanie ostatnio wykonanej czynności (384)
- Anulowanie cofnięcia ostatnio wykonanej czynności (385)
- Wyświetlanie niewidocznych poleceń (386)
- Slajd tytułowy (389)
- Wstawianie nowych slajdów (390)
- Edycja pól tekstowych (393)
- Układy slajdów (398)
- Tabele (399)
- Wykresy (406)
- Kliparty (411)
- Obrazy (415)
- Diagramy i schematy organizacyjne (416)
- Klipy multimedialne (421)
- Wstawianie własnych elementów do slajdu (422)
- Pola tekstowe, rysunki i diagramy (423)
- Obiekty WordArt (424)
- Kształty podstawowe (425)
- Autokształty (426)
- Grupowanie i rozmieszczanie obiektów (435)
- Sortowanie slajdów (441)
- Wyświetlanie prezentacji (444)
- Kreator zawartości (450)
- Album fotograficzny (454)
- Szablony projektów (459)
- Schematy kolorów (463)
- Wzorzec slajdów (465)
- Nagłówek i stopka slajdu (472)
- Wstawianie przycisków akcji i hiperłączy (474)
- Wyświetlenie określonego slajdu (474)
- Wyświetlenie określonej strony internetowej lub uruchomienie pliku (475)
- Przyciski akcji (477)
- Prezentacja przenośna (479)
- Pakowanie na dysk CD (479)
- Kopiowanie prezentacji przenośnej do folderu (480)
- Uruchomienie prezentacji przenośnej (483)
- Opcje (485)
- Ożywienie prezentacji (487)
- Schematy animacji (488)
- Przejście slajdu (491)
- Animacja niestandardowa (495)
- Stosowanie animacji niestandardowych (496)
- Ścieżki ruchu (499)
- Edycja i właściwości animacji niestandardowej (505)
- Instalowanie programu Outlook 2003 (524)
- Uruchamianie programu Outlook 2003 (529)
- Aktywacja programu Outlook 2003 (531)
- Okno Outlook na dziś (536)
- Definiowanie folderu startowego (540)
- Menu i paski narzędzi (543)
- Przemieszczanie paska narzędzi i zmiana jego rozmiaru (546)
- Tworzenie własnego paska narzędzi i modyfikowanie pasków już istniejących (549)
- Zmiana ikony na przycisku paska narzędzi lub przy poleceniu menu (554)
- Wybór sposobu opisu przycisku paska narzędzi lub pozycji menu (556)
- Tworzenie na pasku narzędzi przycisku do automatycznego adresowania wiadomości e-mail (560)
- Zmiana kolejności przycisków paska narzędzi i pozycji menu (561)
- Zmiana wielkości ikon na paskach narzędzi (564)
- Okienko nawigacji (566)
- Ukrywanie okienka nawigacji (566)
- Jak nawigować, gdy nie ma okienka nawigacji? (567)
- Wyświetlanie zawartości folderu (567)
- Zmiana rozmiarów i zawartości okienka nawigacji (567)
- Foldery ulubione (572)
- Ustawianie programu Outlook jako domyślnego programu obsługi poczty e-mail, kontaktów i kalendarza (575)
- Definiowanie konta e-mail (577)
- Importowanie ustawień pocztowych (584)
- Importowanie książki adresowej i poczty (585)
- Modyfikowanie ustawień konta pocztowego (588)
- Wyświetlanie ustawień konta e-mail (588)
- Usuwanie konta e-mail (589)
- Ustawianie konta jako domyślnego (589)
- Foldery poczty (592)
- Nawigacja między folderami poczty (593)
- Otrzymywanie wiadomości e-mail (595)
- Automatyczne pobieranie poczty e-mail (596)
- Ręczne pobieranie poczty (599)
- Powiadamianie o nadejściu nowych wiadomości (601)
- Czytanie poczty e-mail (604)
- Modyfikowanie układu okna i sposobu prezentowania wiadomości e-mail (605)
- Okienko odczytu (605)
- Skrzynka odbiorcza (608)
- Oznaczenia wiadomości e-mail (610)
- Wiadomości nieprzeczytane i przeczytane (611)
- Oflagowywanie wiadomości (614)
- Ważność wiadomości e-mail (618)
- Okno Opcje wiadomości (618)
- Obsługa załączników poczty e-mail (620)
- Drukowanie wiadomości e-mail (623)
- Wyszukiwanie wiadomości i tekstu w wiadomości (625)
- Wyszukiwanie wiadomości e-mail (625)
- Wyszukiwanie wiadomości e-mail przy użyciu zdefiniowanych kryteriów (628)
- Wyszukiwanie tekstu w wiadomości e-mail (630)
- Usuwanie wiadomości (632)
- Wiadomości-śmieci (634)
- Dodawanie adresów do listy blokowanych nadawców (635)
- Przeglądanie folderu Wiadomości-śmieci (637)
- Przenoszenie wiadomości do folderu (639)
- Organizowanie poczty (640)
- Tworzenie wiadomości e-mail (644)
- Otwieranie okna nowej wiadomości (644)
- Odpowiadanie na list (645)
- Przesyłanie wiadomości dalej (648)
- Opcje odpowiadania i przesyłania wiadomości dalej (649)
- Adresowanie i pisanie listu e-mail (651)
- Wybór konta (653)
- Dołączanie załączników (654)
- Formatowanie wiadomości e-mail (657)
- Domyślny format wiadomości e-mail (657)
- Otwieranie okna nowej wiadomości e-mail w zadanym formacie (664)
- Zmiana formatu w oknie odpowiedzi na wiadomość e-mail (665)
- Stosowanie papeterii i kolorowego tła w wiadomości e-mail (667)
- Formatowanie tekstu i akapitu (670)
- Sprawdzanie pisowni (677)
- Opcje wiadomości (677)
- Potwierdzenie przeczytania wiadomości (678)
- Wysyłanie wiadomości e-mail (680)
- Adresowanie przy użyciu Książki adresowej (683)
- Dodawanie kontaktów do Książki adresowej (685)
- Osobista książka adresowa (689)
- Okno Kontakty (693)
- Otwieranie folderu Kontakty (694)
- Widoki folderu Kontakty (695)
- Nawigacja po folderze Kontakty (700)
- Otwieranie kontaktów (703)
- Do czego służą kontakty? (703)
- Dodawanie kontaktu (706)
- Opcje domyślne kontaktu (712)
- Terminy, spotkania i zdarzenia (714)
- Wyświetlanie Kalendarza (715)
- Korzystanie z Kalendarza (717)
- Dzienny plan zajęć (719)
- Tygodniowy rozkład zajęć (720)
- Miesięczny rozkład zajęć (721)
- Dostosowywanie widoku Kalendarza (723)
- Wyświetlanie sobót i niedziel w widoku Tydzień roboczy (723)
- Wyświetlanie bloku zadań (725)
- Wprowadzanie terminów w Kalendarzu (727)
- Ręczne wprowadzanie terminów (727)
- Okno dialogowe Termin (730)
- Wydarzenia (733)
- Anulowanie terminu lub wydarzenia (736)
- Tworzenie terminu cyklicznego (737)
- Tworzenie wyjątków w schemacie terminów cyklicznych (740)
- Usuwanie terminów cyklicznych (741)
- Przekształcenie terminu w spotkanie (742)
- Wyszukiwanie elementów (747)
- Drukowanie elementów Kalendarza (748)
- Folder Zadania (754)
- Wyświetlanie folderu Zadania (754)
- Widoki folderu Zadania (754)
- Definiowanie zadania (761)
- Zadanie pojedyncze (761)
- Tworzenie zadania cyklicznego (765)
- Opcje przypominania o zadaniu (768)
- Oznaczanie zadania jako wykonanego (769)
- Usuwanie zadania (771)
- Przydzielanie zadania (773)
- Wyszukiwanie zadań (775)
- Drukowanie zadań (777)
- Folder Notatki (781)
- Tworzenie notatki (783)
- Wprowadzanie tekstu (786)
- Usuwanie notatek (787)
- Zapisywanie notatki za pomocą polecenia Zapisz jako (788)
- Zapisywanie w notatkach odnośników do stron WWW i adresów e-mail (790)
- Kolory notatek (791)
- Korzystanie z widoków (791)
- Drukowanie notatek (794)
TOM I
Wstęp (11)
Rozdział 1. Oferta cenowa - wersja 1. (13)
Rozdział 2. Oferta cenowa - wersja 2. (21)
Rozdział 3. Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny (33)
Rozdział 4. Dowód sprzedaży - ogólny (41)
Rozdział 5. Dowody kupna i sprzedaży dewiz (55)
Rozdział 6. Dowód dostawy (71)
Rozdział 7. Rachunek zwykły (89)
Rozdział 8. Rachunek za usługi (105)
Rozdział 9. Zamówienia (121)
Rozdział 10. Faktura VAT (137)
Rozdział 11. Odsetki - wersja 1. (161)
Rozdział 12. Odsetki - wersja 2. (171)
Rozdział 13. Odsetki ustawowe - wersje 1. i 2. (183)
Rozdział 14. Kalendarze (201)
Rozdział 15. Ewidencja obecności (227)
Rozdział 16. Ewidencja czasu pracy (235)
Rozdział 17. Rozliczenie paliwa (243)
Rozdział 18. Rejestr zobowiązań finansowych (251)
Rozdział 19. Rejestr należności finansowych (265)
Rozdział 20. Wykresy - graficzna prezentacja danych (277)
Rozdział 21. Rejestr oraz analiza wyników sprzedaży bezpośredniej (293)
Rozdział 22. Manipulacja danymi w arkuszach rozległych (401)
Rozdział 23. Wykres tabeli przestawnej (509)
Dodatek A Przegląd najczęściej stosowanych funkcji (551)
Skorowidz (583)
TOM II
Wstęp (15)
CZĘŚĆ I EDYCJA TEKSTU. WORD 2003 (19)
Rozdział 1. Zakres tematyczny części I (21)
Rozdział 2. Wizytówki (23)
Rozdział 3. Zaproszenia i kartki okolicznościowe (47)
Rozdział 4. Identyfikatory - grafika w korespondencji seryjnej (79)
Rozdział 5. Tabliczki informacyjne - inicjał w korespondencji seryjnej (101)
Rozdział 6. Korespondencja poufna (119)
Rozdział 7. System obsługi pism wychodzących (151)
Rozdział 8. Oferta (217)
Rozdział 9. System dokumentacji zatrudnienia (241)
Rozdział 10. Ankiety (321)
Rozdział 11. Stickery - naklejki samodestrukcyjne (341)
CZĘŚĆ II PREZENTACJE MULTIMEDIALNE. POWERPOINT 2003 (363)
Rozdział 12. Zakres tematyczny części II (365)
Rozdział 13. Opis programu (367)
Rozdział 14. Podstawy pracy z programem (377)
Rozdział 15. Edycja slajdów (389)
Rozdział 16. Projekty i kreatory (449)
Rozdział 17. Animacje (487)
CZĘŚĆ III POCZTA ELEKTRONICZNA. OUTLOOK 2003 (519)
Rozdział 18. Zakres tematyczny części III (521)
Rozdział 19. Pierwsze kroki użytkownika programu Outlook 2003 PL (523)
Rozdział 20. Środowisko pracy programu Outlook 2003 (535)
Rozdział 21. Przygotowanie obsługi poczty e-mail (577)
Rozdział 22. Obsługa poczty przychodzącej (591)
Rozdział 23. Przygotowanie i wysyłanie wiadomości e-mail (643)
Rozdział 24. Książka adresowa (683)
Rozdział 25. Kontakty (693)
Rozdział 26. Kalendarz (713)
Rozdział 27. Zadania (753)
Rozdział 28. Notatki (781)
Skorowidz (795)
Helion - inne książki
-
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
To nie jest klasyczny, trudny w odbiorze podręcznik matematyki. To raczej praktyczny zbiór wzorów uzupełnionych zrozumiałymi wyjaśnieniami, podzielony na tematyczne rozdziały. Układ książki ułatwi managerom wyszukiwanie potrzebnych informacji i stosowanie ich w codziennej pracy. Nie zabrakło również przykładów stosowania wzorów oraz gotowych do użycia formuł Excela. W przystępny sposób wyjaśniono, jak należy obliczać odsetki składane, stopy zwrotu, poziom rentowności, amortyzację czy wskaźniki bilansowe. Pokazano także zasady przygotowywania raportów, budżetów czy wykonywania analizy statystycznej. Dodatkowo znalazło się tu wiele trików, które przyspieszają pozornie czasochłonne obliczenia. Publikację docenią szczególnie osoby z kierownictwa firmy, ale też każdy, kto chce ugruntować matematyczne podstawy prowadzenia biznesu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach lidera. Zarządzanie produktem to trudna sztuka, której opanowanie może jednak dać wiele satysfakcji i... przynieść całkiem niezłe pieniądze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest inspiracją do rozważań o znaczeniu przywództwa IT w świecie Agile. Pozwoli Ci na przyjrzenie się obszarom zarządzanym przez kierownictwo IT i ułatwi istotną zmianę perspektywy. Po prostu spojrzysz na te obszary pod kątem podejścia Agile i równocześnie zaczniesz myśleć w duchu Agile i Lean z perspektywy kierownika działu IT. Następnie przekonasz się, że przywództwo w duchu idei IT wymaga sporej odwagi: trzeba odrzucić wiele postaw i założeń, zerwać z potulnym przyjmowaniem pośledniej roli w zarządzaniu firmą i... wziąć na siebie odpowiedzialność. Konieczne bowiem będzie kontynuowanie odważnych działań i wykorzystanie wszelkich możliwości technologii.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
Niedostępna
-
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracują maszyny, potrafią je programować, optymalizować i planować ich pracę w sposób odpowiadający bieżącym oczekiwaniom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland Zimek (1)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)