Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

100 taktycznych zasad sprzedaży

Autor:
Karol Froń
100 taktycznych zasad sprzedaży Karol Froń - okladka książki

100 taktycznych zasad sprzedaży Karol Froń - okladka książki

Wydawnictwo:
Karol Froń
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Audiobook
Audiobook w mp3

Audiobook w mp3 40,18 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-18%)
40,18 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(40,18 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki podane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.

Znajdziesz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami oraz przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków oraz dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem lub które prowadziłem.

Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:

ROZDZIAŁ I

Nastawienie

ROZDZIAŁ III

Narzędzia

ROZDZIAŁ II

Rozwój

  • Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki podane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.
  • Znajdziesz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami oraz przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków oraz dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem lub które prowadziłem.
  • Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:
  • Dowiesz się z nich m.in:
  • jak rozpocząć swoją karierę w sprzedaży, od czego zaczać, co robić, aby osiągnąć w tej branży sukces?
  • w jaki sposób dojść w swoim życiu do pieniędzy pracując w sprzedaży?
  • czego oczekuje od ciebie dzisiaj klient i co musisz mu dać, aby chciał kupić, dzięki czemu prowadzenie rozmów z klientami stanie się łatwiejsze?
  • w jaki sposób prowadzić rozmowy handlowe, aby klienci chętnie słuchali i kupowali od Ciebie, co da Ci przewagę konkurencyjną na Twoim rynku?
  • jakie są najważniejsze elementy każdego spotkania z klientem, które decydują o powodzeniu w sprzedaży bądź porażce, dzięki którym przestaniesz popełniać błędy, które robi 90% sprzedawców?
  • jak budować swój biznes w oparciu o potrzeby swoich klientów, a nie manipulację, co pozwoli Ci każdego dnia spoglądać na swoją twarz w lustrze i nadal się do siebie uśmiechać?
  • jak powinieneś myśleć na co dzień o sobie i swoim produkcie, aby być przekonywującym sprzedawcą i dzięki temu czerpać radość ze sprzedaży?
  • jak budować relacje z klientami, żeby chcieli się otwierać i mówić wprost, co musisz im dać, aby chcieli od Ciebie kupić, dzięki czemu nie będziesz musiał "wciskać", tylko zaczniesz dostarczać to, na co klient czeka i czego naprawdę chce
  • jak przekonywać rozmówców do swojego zdania, punktu widzenia, towaru, za pomocą gestów i słów, co pozwoli Ci od pierwszej do ostatniej minuty rozmowy mieć kontrolę nad rozmową i prowadzić w wyznaczonym przez siebie kierunku
  • jak wzbudzać pragnienie posiadania w głowie klienta, za pomocą skutecznych technik sprzedaży, które umiejętnie stosowane podniosą Twoją sprzedaż o kilkadziesiąt procent?

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Karol Froń - przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży. Od 13 lat sprzedaje, od 10 lat buduje zespoły sprzedaży, w tym najskuteczniejszy zespół telesprzedawców w korporacji zatrudniającej 3500 ludzi. Wykonał osobiście 30 000 rozmów handlowych, wyszkolił 80 menedżerów sprzedaży. Znany z praktycznego podejścia do sprzedaży, ostrego języka i prostego, ale skutecznego przekazu. Autor czterech książek, wykładowca akademicki, charyzmatyczny mówca. Pomaga małym i średnim firmom budować zwycięskie zespoły sprzedażowe. Wydobywa osobisty potencjał do sprzedaży z każdego, kto tego chce; uczy autorskiej metody sprzedaży autentycznej, dopasowanej do polskich realiów, która sprawdziła się już u ponad 24 000 klientów z kilkuset branż. Absolwent Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Art & Science of Coaching. Miłośnik survivalu, prepperingu i podróży z plecakiem.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności