Wojciech - ebooki
-
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
-
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy
-
Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
-
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
-
Rzeczywistość i zapis. Problemy badania tekstów w naukach społecznych i humanistycznych
-
Rynek i marketing w pigułce
-
Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w Unii Europejskiej
-
Wybrane problemy zarządzania w Unii Europejskiej
-
Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków
-
Encyklopedyczne podstawy marketingu
-
Prasowe gatunki dziennikarskie
-
Podmiotowość pracy w sieci
-
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
-
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
-
Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
-
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III
-
Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem