Małgorzata - ebooki
Tytuły autora: Małgorzata dostępne w księgarni Onepress
-
The prepared scientific monograph entitled The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions is an attempt to further exemplify social innovations by identifying real links between social need and a specific good, service, method and process, in the context of solutions used in the footw
The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions
-
-
Promocja
Autorka książki wnikliwie przedstawia aktualny obraz literatury Internetu wraz z szerokimi odwołaniami do tradycji kultury, a także pokazuje najnowsze zjawiska literackie na przykładzie różnorodnych odmian tekstów. Udowadnia, że zmiany w sposobie istnienia tekstu literackiego okazują się fundamentalne i tworzą „nową literackość&Literatura doby Internetu. Interaktywność i multimedialność tekstu Literatura doby Internetu. Interaktywność i multimedialność tekstu
(10,33 zł najniższa cena z 30 dni)
10.13 zł
15.00 zł (-32%) -
Promocja
Dominique Wolton, Informacja i komunikacja Przełożył Marcin Frybes Redakcja naukowa Małgorzata Jacyno Informacja to nie komunikacja. To komunikacja, a nie informacja stanowi dziś prawdziwe wyzwanie. Informacje już nie wystarczają, aby zaistniała komunikacjaInformacja i komunikacja. Seria MUTACJE KAPITALIZMU Informacja i komunikacja. Seria MUTACJE KAPITALIZMU
(20,69 zł najniższa cena z 30 dni)
20.64 zł
25.20 zł (-18%) -
Promocja
Książka porusza tematykę fenomenu kultury i praktyk cytowań literatury kultywowanych w społecznościach naukowych. Przedstawia wyniki autorskich badań w poszczególnych nurtach składających się na całość tematyki cykli życia publikacji naukowych oraz procesu starzenia literatury na tle aktualnego stanu badań prezentowanych w literaturze światoCykle życia publikacji naukowych warunkowane praktyką cytowania piśmiennictwa Cykle życia publikacji naukowych warunkowane praktyką cytowania piśmiennictwa
(40,62 zł najniższa cena z 30 dni)
40.12 zł
54.90 zł (-27%) -
Komunikacja naukowa (science communication), definiowana jako przekazywanie treści naukowych szerokiej grupie odbiorców, przeszła długą drogę - od jednokierunkowego przekazu, polegającego na podawaniu faktów naukowych i informacji w odpowiedzi na deficyt wiedzy, poprzez otwarty dialog ze społeczeństwem, aż do pełnego zaangażowania opartego na wielo
Komunikacja naukowa w Polsce. Partycypacja. Dialog. Zaufanie Komunikacja naukowa w Polsce. Partycypacja. Dialog. Zaufanie
-
Promocja
Jeśli chcesz poznać tajniki przywództwa i zarządzania sprawdzone przez ludzi morza w ekstremalnych sytuacjach - ta książka jest dla Ciebie.- ePub + Mobi pkt
(33,85 zł najniższa cena z 30 dni)
33.92 zł
39.90 zł (-15%) -
Promocja
W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, niezbędnych do osiągania jej strategicznych celów....Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji
(81,60 zł najniższa cena z 30 dni)
81.50 zł
99.00 zł (-18%) -
Promocja
Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już niedobry. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło zgodny z regułami sztuki,(23,19 zł najniższa cena z 30 dni)
23.19 zł
29.00 zł (-20%) -
Promocja
"Oddajemy do rąk Czytelników publikację Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów, która stanowi pokłosie ogólnopolskiej konferencji naukowej przygotowanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu i Sekcję Historii Mediów Polskiego Towarzystwa KoSpołeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów Społeczne i historyczne konteksty funkcjonowania mediów
red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott, Magdalena Boczkowska, Małgorzata Koszembar-Wiklik
(18,70 zł najniższa cena z 30 dni)
18.70 zł
22.00 zł (-15%) -
Promocja
"Komunikowanie w UE jest problemem złożonym, dlatego też nieodzownym dla tego typu studium wydaje się podejście interdyscyplinarne. W pracy zostały zawarte refleksje z zakresu nauk politycznych i stosunków międzynarodowych, wiedzy o komunikowaniu i mediach, studiów europejskich, socjologii oraz nauk prawnych."Europa Obywateli? Proces komunikowania politycznego w Unii Europejskiej Europa Obywateli? Proces komunikowania politycznego w Unii Europejskiej
(39,10 zł najniższa cena z 30 dni)
39.10 zł
46.00 zł (-15%) -
Promocja
Małgorzata Kita, profesor doktor habilitowana, pracuje w Katedrze Międzynarodowych Studiów Polskich Uniwersytetu Śląskiego. Zainteresowania badawcze: współczesna polszczyzna (zwłaszcza język mediów, język prywatny i potoczny, grzeczność językowa), genologia językoznawcza (wywiad prasowy), komunikacja werbalna,(39,65 zł najniższa cena z 30 dni)
39.55 zł
49.90 zł (-21%) -
Promocja
W publikacji wykorzystano koncepcję dynamiki grupowej, zgodnie z którą każdy zespół można scharakteryzować, opisując jego cechy statyczne (m.in. liczba członków, ich płeć i pochodzenie oraz ich kompetencje) oraz właściwości funkcjonowania grupy, czyli...Konflikty wewnątrzgrupowe jako determinanty efektywności rad nadzorczych Konflikty wewnątrzgrupowe jako determinanty efektywności rad nadzorczych
(81,22 zł najniższa cena z 30 dni)
81.18 zł
99.00 zł (-18%) -
Promocja
Publikacja jest zwartym opracowaniem przedstawiającym procesy projektowania i realizacji inwestycji budowlanych w świetle ich wartości.Zarządzanie wartością inwestycji budowlanych. Projektowanie i realizacja Zarządzanie wartością inwestycji budowlanych. Projektowanie i realizacja
(81,50 zł najniższa cena z 30 dni)
81.18 zł
99.00 zł (-18%) -
Promocja
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are u- ePub + Mobi pkt
New media in the marketing communication of enterprises in the international market New media in the marketing communication of enterprises in the international market
(72,38 zł najniższa cena z 30 dni)
75.20 zł
94.00 zł (-20%) -
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta
-
Promocja
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowy- ePub + Mobi pkt
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
(60,83 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%) -
Promocja
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uni- ePub + Mobi pkt
Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
(63,20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%) -
Promocja
Przedstawiona książka stanowi zbiór ośmiu artykułów o zróżnicowanej tematyce skoncentrowanej jednakże na fenomenie sieci. Rosnąca popularność pojęcia sieci w publicystyce i naukach społecznych związana jest nie tylko z powszechną komputeryzacją i gęstniejącą siecią internetową, lecz także ze swego rodzaju matnią, która nW sieci i w matni społecznej W sieci i w matni społecznej
red. Piotr Skudrzyk, red. Małgorzata Suchacka, red. Marek S. Szczepański
(15,79 zł najniższa cena z 30 dni)
15.74 zł
21.00 zł (-25%) -
Promocja
Tom Język w internecie. Antologia jest uszczegółowieniem poprzedniej publikacji redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W tym cyklu ukazał się też niedawno zbiór Język w telewizji. Antologia (2016). Internet jest medium i zarazem środowiskiem komunikacyjnym niewyobrażalnie rozległym, zróżnicowanym i sfragmentaryzowanym. Wy(33,38 zł najniższa cena z 30 dni)
32.88 zł
42.00 zł (-22%) -
Promocja
Słowem redaktorów Monografia „Zarządzanie organizacjami w partnerstwie publiczno – prywatnym” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i rekomendacji dla rozwiązywania aktualnych wyzwań wZarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła Zarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła
Dominik Kabus, Łukasz Czarnecki, Bernard Długosz, Andrzej Łączak, Anna Bazan-Krzywoszańska, Maria Mrówczyńska, Marta Skiba, Anna Matel, Łukasz Menart, Aneta Sobiegraj, Natalia Jędrzejas, Krystyna Zimnoch, Michał Matuszak, Marzena Sylwia Kruk, Waldemar Jagodziński, Marzena Sielenzak, Małgorzata Martynoga, Anna Zych, Jadwiga Korzeniowska, Sylwia Król, Ewa Dębińska-Rudy, Angelika Gumieniak
(19,33 zł najniższa cena z 30 dni)
19.28 zł
28.16 zł (-32%) -
Promocja
Analizy, wnioski i interpretacje wieloznakowych komunikatów reklamowych (werbalnych i graficznych) dotyczących różnych sfer aktywności ludzkiej (m.in. aktywność kulinarna, szeroko rozumiana aktywność komercyjna i konsumpcyjna, aktywność estetyczna skoncentrowana na doskonaleniu wizerunku ponowoczesnego człowieka, a także na upięks(31,75 zł najniższa cena z 30 dni)
31.65 zł
39.90 zł (-21%) -
Promocja
Zbiorowy tom poświęcony Profesorowi Robertowi Mrózkowi charakteryzuje się rozmaitością tematyczną i metodologiczną. Dzieli się na trzy części: I. W przestrzeni onimicznej, II. W przestrzeni apelatywnej, III. W przestrzeni komunikacyjnej. Różnorodność podejmowanej przez autorów poszczególnych tekstów problematyW komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
(48,13 zł najniższa cena z 30 dni)
48.03 zł
60.90 zł (-21%) -
Promocja
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategieNowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22 Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22
(52,48 zł najniższa cena z 30 dni)
54.40 zł
64.00 zł (-15%) -
Promocja
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami.(39,36 zł najniższa cena z 30 dni)
39.88 zł
48.00 zł (-17%) -
Przedmowa Innowacja jest skuteczną realizacją pomysłów w organizacji. W tym ujęciu, kreatywność przez osobisty wkład i zespołów jest punktem wyjścia dla innowacji, jest to konieczne, ale nie wystarczającym warunkiem sukcesu innowacji. Zależy od innych czynników, jak również i to może wynikać nie tylko z pomysł&oa
Innowacje przyszłością rozwoju gospodarki - Część II Innowacje przyszłością rozwoju gospodarki - Część II
Roman Tylżanowski, Katarzyna Kazojć, Joanna Wiśniewska, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Katarzyna Kozioł-Nadolna, Malwina Szczepkowska, Tomasz Buchwald, Anna Bielawa, Katarzyna Szopik-Depczyńska, Arkadiusz Świadek, Jadwiga Gorączkowska, Piotr Dzikowski, Marek Tomaszewski
Niedostępna
-
Przedmowa Prezentujemy Państwu pierwszą część monografii naukowej pod tytułem „Zarządzanie przedsiębiorstwem”, która zostało opracowana przez pracowników naukowych. Książka prezentuje wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, stanowi prezentację badań oraz diagnoz poświęconej problematyce aspektó
Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część I Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część I
Krystyna Serafin, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Ireneusz Miciuła, Jacek Wożniak, Tomasz Szemraj, Tomasz Buchwald, Adam Dymitrowski
Niedostępna