PWN jako jedno z największych, najbardziej znanych i najstarszych polskich wydawnictw konsekwentnie realizuje misję nowoczesnego, rzetelnego i spełniającego wszelkie oczekiwania swych odbiorców źródła informacji
Nakładem wydawnictw PWN ukazuje się ponad 500 tytułów rocznie i to zarówno publikacje książkowe, jak również e-booki oraz produkty multimedialne. Wydawnictwa specjalizują się w dostarczaniu wiedzy z wielu różnych dziedzin, w szczególności nauk ścisłych, ekonomii, zarządzania, informatyki, psychologii i medycyny. Czytelnikom oferują zarówno pozycje bardzo specjalistyczne, jak i publikacje o charakterze przekrojowym.
Wydawnictwo Naukowe PWN - ebooki
-
VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
-
Narratologia
-
Badania jako podstawa projektowania user experience
-
Visual Storytelling
-
Sapiens na zakupach
-
Badania marketingowe. Rozdział 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych
-
Marketing Automation
-
Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
-
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
-
Retoryka
-
MARKA 5.0
-
Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu
-
Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
-
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu
-
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
-
Marketing usług turystycznych
-
Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
-
Gamification
-
Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta
-
Rebranding
-
Rewolucja z Marketing Automation
-
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
-
Marketing Automation
-
50 praw marketingu Kotarbińskiego
-
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
-
Marketing Analytics
-
New media in the marketing communication of enterprises in the international market
-
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
-
Marketing w erze technologii cyfrowych
-
Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data
-
Marketing. Podręcznik akademicki
-
Badania marketingowe. Rozdział 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych
-
Badania marketingowe. Rozdział 10. Metody badania cen
-
Badania marketingowe. Rozdział 11. Badania systemu dystrybucji
-
Badania marketingowe. Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
-
Badania marketingowe. Rozdział 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
-
Badania marketingowe. Rozdział 2. System informacji rynkowej i organizacja badań
-
Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych
-
Badania marketingowe. Rozdział 4. Gromadzenie danych pierwotnych
-
Badania marketingowe. Rozdział 5. Badania marketingowe przez internet
-
Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
-
Badania marketingowe. Rozdział 7. Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
-
Badania marketingowe. Rozdział 9. Badania produktu
-
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
-
Marketing w turystyce i rekreacji
-
Copywriting internetowy
-
Ekonomika kultury