Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
- Autor:
- Monika Czaplicka
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 204
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Uwiedź klienta. Marketing w social mediach
Wybrane bestsellery
-
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(101.40 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważni...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Monika CzaplickaMonika Czaplicka - działa w branży marketingu internetowego od 2006 r. Właścicielka agencji social mediów Wobuzz. Popularność przyniosły jej akcje „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy”. Autorka Uwiedź klienta. Marketing w social mediach (PWN), Zarządzanie kryzysem w social mediach (Helion). Prowadzi bloga https:// czaplicka.eu. Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje startupy i wspiera firmy w działaniach reklamowych na Facebooku.
Ebooka "Uwiedź klienta. Marketing w social mediach" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Uwiedź klienta. Marketing w social mediach" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Uwiedź klienta. Marketing w social mediach" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0908-7, 9788301209087
- Data wydania ebooka:
- 2019-10-22 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 100511
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.1MB
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Spis treści
- Strona redakcyjna
- Social media
- 1 .Miłość od pierwszego wejrzenia .Jak poznawać nowych klientów i ich w sobie rozkochać?
- 1.1. Gdzie poznawać nowych partnerów?
- 1.2. Kogo szukasz?
- 1.3. Strategia poszukiwań
- Ćwiczenie
- 1.3.1. ONS czy TJ? cel
- 1.3.2. Festyniara, ciacho, kaszalot i towar grupa docelowa
- Ćwiczenie
- 1.3.3. Pikieta, branżówka kanały komunikacji
- Ćwiczenie
- 1.3.4. Bułka przez bibiułkę, a ch gołą ręką taktyka
- Ćwiczenie
- 1.3.5. a czy p? Lokum? zasoby
- 1.3.6 Lipton czy zdjęliśmy simlocka ewaluacja
- Ćwiczenie
- 1.3.7. Typowe błędy strategiczne
- 1.4. Pierwsze spotkanie!
- 1.5. Sex education
- 2 .Randka (nie) w ciemno .Jak pielęgnować przyszłego klienta?
- 2.1. Randka w ciemno (prawie noc)
- 2.2. Znaj czas sposobny
- 2.2.1. Praktyczny przykład: salon fryzjerski
- 2.3. Idealna randka
- 2.4. Tale as old as time
- 2.4.1. Praktyczny przykład: Allegro
- 2.5. Jeśli drzewo upadnie w lesie, ale nikt tego nie słyszy, to czy upadło?
- 2.6. Odkryjmy Amerykę na nowo
- 2.7. Widzą mnie, więc jestem
- 2.8. Przez żołądek do serca
- 2.8.1. Zasięg
- 2.8.2. Zaangażowanie
- 2.8.3. Wpływ
- 2.8.4. Akcja
- 2.9. Przeć naprzód
- 2.7.1. Nie myl klientów i prospektów
- 2.10. Miej rozdane, a będzie Ci dane 3 × W
- 3 . Sakramentalne tak! .Jak zamykać proces sprzedażowy?
- 3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już?
- 3.1.1. Ale skąd wiedzieć, że nasi klienci są gotowi?
- 3.1.2. Praktyczny przykład: sklep z ubraniami
- 3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już?
- 3.2. The L Word
- 3.2.1. Drip marketing czy lead nurturing?
- 3.3. Klientocentryzm
- 3.4. Trzeba być jakimś
- 3.4.1. Ale to oznacza, że będę odstraszać klientów!
- 3.4.2. DNA marki
- 3.5. Jak zamykać?
- 3.6. Nie ma sprzedaży bez wiedzy
- 3.6.1. Z partnerem lepiej
- 3.6.2. UTM
- 3.8. Nail it!
- Ćwiczenie
- 3.8.1. Sprzedawaj
- 3.9. Nagi instynkt
- Ćwiczenie
- 3.10. Miarka za miarkę
- 3.10.1. Praktyczny przykład: wskaźniki
- 3.10.2. Praktyczny przykład: produkt dystrybuowany u partnerów
- 3.11. Sztuka kochania według Cialdiniego
- 4 . I żyli długo i szczęśliwie .O lojalności i budowaniu relacji
- 4.1. Bondage budowanie relacji
- 4.1.1. Praktyczny przykład: NGO
- 4.1. Bondage budowanie relacji
- 4.2. 24/7/365
- 4.3. Marketing to maraton, a nie sprint
- 4.4. Czy dzień dobry ma ROI?
- 4.5. Lojalna Jola
- 4.5.1. Praktyczny przykład: agencja social media
- 4.5.2. Jak budować program lojalnościowy?
- 4.6. Lojalność to emocja
- 4.7. Wierność jest nudna
- 4.8. Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem
- 4.8.1. Dziewięć i pół tygodnia praca nad recenzjami 3 × P
- 4.9. Rabat? Stolica Maroka!
- 4.10. Partner, nie przyjaciel
- Ćwiczenie
- 5 . Techniki podrywu .Jak skutecznie podrywać?
- 5.1. A co z innymi kanałami komunikacji?
- 5.2. Wirus wszystko załatwi
- 5.3. Oczy szeroko zamknięte
- 5.3.1. Zrewiduj stronę
- Ćwiczenie
- 5.3.2. Doszlifuj teksty (nie tylko na stronie www)
- 5.4. Prawie się udało!
- 5.4.1. Praktyczny przykład: produkt spożywczy
- 5.5. Algorytm miłości
- 5.5.1. Praktyczny przykład: pizzeria
- 5.5.2. Linkedin
- 5.6. Najlepszy kochanek w mieście personal branding
- 5.7. Czułe słówka
- 5.7.1. Torowanie drogi do serca
- 5.7.2. Halo?
- 5.7.3. Podobieństwo i grupy
- 5.7.4. Błędy poznawcze
- 5.7.5. System 1 i System 2
- 5.7.6. Samospełniające się proroctwo
- Ćwiczenie
- 5.8. Moje miasto, a w nim
- 5.9. Na sexappeal składa się w połowie to, co kobieta ma, a w połowie to, co myślą, że ma employer branding
- 5.10. Dlaczego klienci nie kupują?
- 5.10.1. Odrzucone zaręczyny
- 6 .W buduarze .Techniki, gadżety i perwersje, czyli wszystko dla naszych
- 6.1. Pejcz na klientów RFM
- 6.2. Go the Distance, czyli jeśli masz liczyć, licz na siebie
- 6.3. Kamasutra
- 6.4. Do you think Im sexy?
- 6.5. Dobry content jest jak dobry seks
- 6.6. Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę
- 6.7. Swatka
- 6.8. Dobry profil w social mediach
- 6.9. Reklamy na Facebooku i ich optymalizacja
- Ćwiczenie
- 7 . Stare dobre małżeństwo .Obsługa klienta, czyli kiedy klient pisze Ma na myśli
- 7.1. Zamiast widzieć klienta w każdym człowieku, dostrzegajmy człowieka w każdym kliencie
- 7.2. Czy klient to nasz pan?
- Ćwiczenie
- 7.3. Never second best
- Ćwiczenie
- 7.4. Wychowanie to wyzwanie
- 7.5. Patrz na konsumentów jak na klientów na całe życie!
- 7.6. Są zbliżenia, które prowadzą bardzo daleko
- 7.7. Zasady bezpiecznego seksu zasada 8P
- 7.8. Dekalog małżeński, czyli dobra obsługa klienta
- 7.8.1. Praktyczny przykład: sklep z gadżetami dla dzieci
- 7.8.2. Dekalog
- 7.8.3. Praktyczny przykład: księgarnia
- 7.8.4. Dekalog
- 7.8.5. Praktyczny przykład: producent telefonów
- 7.8.6. Dekalog
- 7.8.7. Praktyczny przykład: hotel
- 7.8.8. Dekalog
- 7.8.9. Praktyczny przykład: producent telewizorów
- 7.8.10. Praktyczny przykład: sklep z gadżetami dla dzieci (odpowiedź)
- 7.9. Jak uniknąć rozwodu?
- 7.9.1. Bez orzeczenia o winie
- 7.10. Mamy dwoje oczu i uszu oraz jedną klawiaturę
- 7.10.1. Dlaczego nie słuchamy?
- 7.10.2. Skąd wiedzieć, że masz problem ze słuchaniem?
- 7.10.3. Po co słuchać uchem, a nie brzuchem?
- 7.11. Jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby
- 7.11.1. Praktyczny przykład: panele podłogowe
- 7.12. Biznes nie jest o tym, co sprzedajesz, ale komu służysz
- 7.13. Odpowiadać czy nie odpowiadać?
- 8 .Poliamoria w praktyce .Jak mieć wiele szczęśliwych relacji z klientami?
- 8.1. Kiedy mieć na to wszystko czas?
- 8.2. Recykling treści
- 8.3. Gdy któraś jest w moim guście, zaraz marzę o rozpuście
- 8.4. [] w nauce, podobnie jak w miłości, koncentrowanie się na technice prowadzi łacno do impotencji
- Ćwiczenie
- 8.5. Oprogramowanie jest jak seks lepsze, jeśli nie trzeba za nie płacić
- Za co warto płacić?
- Za co raczej nie warto płacić?
- Czy da się za darmo?
- 9 .MILF-y, kuguarzyce, ogiery i tatuśkowie - Cykle życia klientów, lejki sprzedażowe i ścieżki zakupowe
- 9.1. Nie potrzebujesz więcej klientów
- 9.1.1. Praktyczny przykład: coaching
- 9.1.2. Praktyczny przykład: dziury w lejku
- 9.1. Nie potrzebujesz więcej klientów
- 9.2. Nie-lejek durszlakowy
- 9.3. Niebezpieczne związki cykl życia
- 9.4. Nowa szprycha
- 9.4.1. Praktyczny przykład: preparat na żylaki, deski sedesowe, preparaty na hemoroidy
- 9.5. Kabaret? ścieżka zakupowa
- Do zobaczenia!
- Bibliografia, czyli co jeszcze polecam Twojej uwadze
- O Autorce
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy części: teoria przedsiębiorczości, etyka przedsiębiorczości oraz odpowiedzialność przedsiębiorcy. Poruszana w pu...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Uwiedź klienta. Marketing w social mediach Monika Czaplicka (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)