Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
- Autor:
- David Meerman Scott
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 342
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Wybrane bestsellery
-
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi prz...
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
(38.90 zł najniższa cena z 30 dni)63.93 zł
79.91 zł(-20%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-8439-1, 9788301184391
- Data wydania ebooka:
- 2016-03-10 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 45776
- Rozmiar pliku ePub:
- 743.9kB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 3.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
Spis treści książki
-
Wprowadzenie
TERAZ jest właściwy moment
Żyjąc w przeszłości: stara szkoła sprzedaży i obsługi klienta
Najpierw marketing i PR, a teraz sprzedaż i obsługa klienta
Nowe zasady marketingu i PR zostały już szeroko przyjęte
Technologia mobilna i kontakt w czasie rzeczywistym zmieniły wszystko, co robimy
Dlaczego sprzedaż i obsługa klienta podlegają rewolucyjnej transformacji
Przywracanie czynnika ludzkiego: nieodparta moc autentyczności
Waga opowieści
W mediach cyfrowych chodzi o więzi i dzielenie się
Treści napędzają sprzedaż produktów i usług
Teraz wszyscy sprzedajemy i obsługujemy
Strona internetowa, która informuje, bawi i... sprzedaje ubezpieczenia
Uczenie się na przykładach: jak sukces innych może stać się źródłem pomysłów i rozwiązań dla twojej firmy
Rozdział 1
Stary świat sprzedaży i obsługi klienta
Stary model sprzedaży: „Dzwoń po pieniądze”
Głos autorytetu: kiedy sprzedawca był ekspertem
Ekspertyza handlowca vs. edukacja internetowa konsumenta
„Ten trop prowadzi na manowce!”
Mów prawdę: potęga autentyczności
(Nie)sprawna obsługa klienta: małe rzeczy, które doprowadzają nas do szału
„Poświęć nam nieco czasu i wypełnij tę ankietę”: brać, brać i nie dawać
„Automatyczna infolinia do ciebie. Mówi, że to pilne”
Otrzymanie adresu mailowego nie jest zaproszeniem do wysyłania spamu
Używanie mediów cyfrowych w starej szkole sprzedaży i obsługi klienta niczego nie zmieni
Stare zasady sprzedaży i obsługi klienta
Rozdział 2
Nowe zasady sprzedaży i obsługi klienta
Określenie zasad
Nowe zasady sprzedaży i obsługi klienta
Godni swojej nazwy: firma OPEN otwarcie komunikuje się z klientami
Rewolucja komunikacyjna, której nie sfilmowano
Czas przyłączyć się do rewolucji
Nieoceniony atut w procesie sprzedaży i usług: twój pracownik
Duże zbiory danych. Bogate zbiory danych
Innowacje zgotowane w szarej strefie stają się przepisem na sukces
Operowanie planem sprzedaży i obsługi klienta
Rozdział 3
Twoja opowieść
Snucie opowieści
„Pozwól, że opowiem ci coś o sobie”: narracja w głowie klienta
Zadzwoń do Larry’ego: jak opowieść jednego człowieka definiuje firmę
Nowy model: handlowiec jako konsultant
Opanowanie sztuki skutecznej narracji
Siłownia, która opowiada historię, budując nastawienie
Co dalej? W jaki sposób przekonująca narracja przyciąga zwolenników
Rozdział 4
Integracja marketingu i sprzedaży z osobowościami nabywczymi
Tworzenie magii przez dodanie do treści kontekstu
Moc treści, która zawiera dokładnie to, czego potrzebujesz
Hotel Nobis na usługach Davida Meermana Scotta
Zmyślanie, czyli opowiadanie głodnych kawałków
Nie drażnić klienta
Egocentryczny nonsens
Osobowości nabywcze
Nie chcemy czerwonego alfa romeo
Osobowość wieloraka – w handlu to norma
Badanie osobowości nabywczych
Odwiedzaj ludzi w biurze
Udaj się na konferencje, na które jeżdżą twoi klienci
Oglądaj webinaria, które śledzą twoi klienci
Czytaj książki, które czytają twoi klienci
GoPro ma wyostrzoną wizję osobowości nabywczych i sprzedaje miliony kamer
Zacieśnij relacje między sprzedażą i marketingiem
Wyodrębnianie osobowości nabywczych
Profil osobowości nabywczych
Zarywanie nocy
Współdziałanie sprzedaży i marketingu
Ludzie docierający do ludzi
Rozdział 5
Cykl sprzedaży stał się teraz cyklem kupowania
Kupujemy. Przestań więc sprzedawać
Koniec strefy wysokiego ciśnienia
Kontakt z nabywcą na imprezie edukacyjnej
Edukuj i informuj
Podróż nabywcy
Wprowadzenie w proces nabywczy
Zbiorowa inteligencja miliona inżynierów tworzy unikalny rynek... i więcej
A teraz (proszę) ręce w górę
Masz metraż kwadratowy?
Sprzężenie sprzedaży i treści skutecznie domyka transakcję
Klient na całe życie
Licznik generowania klientów
Rozwijać biznes na kurczącym się rynku... bez kontaktów do potencjalnych klientów
Proszę, nie stawiaj zapór
Czy mogę prosić o numer telefonu?
Lekcje od Grateful Dead
Hybrydowy model generowania kontaktów
Zdefiniuj swoje miejsce na rynku
Przyglądasz się swojej bezpośredniej konkurencji czy swoim klientom?
Uczenie się poza swoją strefą komfortu
Czy sprzedawcy są w ogóle potrzebni?
Produkt, który praktycznie sam się sprzedaje
Tobie idzie, a co z całą resztą?
Rozdział 6
Elastyczna, społecznościowa sprzedaż w czasie rzeczywistym
Wygrywa najszybszy
Ideał: sprzedaż elastyczna
Decydująca przewaga: szybkość
Kontekst: klucz do każdego klienta
Pozyskiwanie klientów przez zdominowanie wiadomości
Ronnie Dunn i przeszkadzanie w czasie rzeczywistym
Sztuka i nauka dominowania wiadomości w celu dotarcia do klienta i tworzenia okazji nabywczych w czasie rzeczywistym
Przechwytywanie wiadomości: pewien prawnik rozważa konsekwencje
Automatyka wymyka się spod kontroli
Kiedy sprzedaż w czasie rzeczywistym ustawia cię na początku kolejki
Kto komu sprzedaje?
Sprzedaż elastyczna wymaga działania w czasie rzeczywistym
Sprzedaż elastyczna oznacza rezygnację ze skryptu
Duże zbiory danych i technologia umożliwiająca kontakt w czasie rzeczywistym nakręcają sprzedaż
Analiza prognostyczna
Sprzedaż społecznościowa i zarządzanie relacją z klientem
Mięśnie czy mózg?
Sygnały kupowania!
Rozdział 7
Nowy imperatyw obsługi
Zepsuta zmywarka. Świetna obsługa
A czym właściwie jest obsługa klienta?
Elementy obsługi klienta
Obsługa klienta a kultura korporacyjna
Tworzenie treści
Świetna obsługa klienta nakręca sprzedaż
Dostrojenie sprzedaży i obsługi klienta
Kiepska obsługa klienta jest normą
Klient czekający na okazję
Klarowny obraz – jak świetna obsługa generuje potencjalnych klientów
Organizacja non profit zmienia zasady raportowania, a przy okazji zmienia świat
„Mam nadzieję, że wszyscy wasi pracownicy będą się smażyć w piekle”
Świetna obsługa klienta zaczyna się w tobie
„Wow” dla obsługi klienta
Najpierw edukuj i informuj
Kwestionariusze: okazja do zebrania rzeczywistych danych
Wykorzystanie informacji zwrotnej od klienta dla rozwoju firmy
Jak ankietować, aby zwiększać przychody
Rozdział 8
Elastyczna, społecznościowa obsługa klienta w czasie rzeczywistym
Zaakceptować zmiany
Idea kontaktu z klientem w czasie rzeczywistym
Jak Boeing komunikował się w czasie rzeczywistym podczas kryzysu Dreamlinera
Stawiać klientów na pierwszym miejscu
Obsługa klienta przez media społecznościowe
Egipski Vodafone udowadnia, że społecznościowa obsługa klienta ma zasięg światowy
Ludzie chcą robić interesy z ludźmi
Zagubieni w klinicznym bełkocie
Skandaliczna obsługa klienta w służbie zdrowia
Pacjenci zdrowsi dzięki obsłudze klienta przez video
Zacieśnianie relacji
Personalizacja opieki zdrowotnej
Klienci a rozwój firmy
Wprowadzanie elastycznej obsługi w życie
Rozdział 9
Ty w mediach społecznościowych
Kiedy uwaga świata zwraca się ku twoim kompetencjom
Działaj w mediach społecznościowych
Dlaczego aktywność na portalach jest podobna do ćwiczeń fizycznych
Ludzie, których znasz
Już jesteś w sieci
Budowanie bazy fanów małymi kroczkami
Nie chowaj się w cieniu
Nie jesteś kotem
Budowanie grupy zwolenników
„Wytweetuj” sobie posadę
Szukanie pracy przez marketing przychodzący
Spełnianie marzeń
Rozdział 10
Twoja firma w mediach społecznościowych
Wprowadzanie nowego procesu sprzedaży do dużej organizacji
Nowe kryteria zatrudniania
Menedżerowie też muszą się przystosować
Nowe metody szkolenia
Nowy model firmy
Ekosystem sprzedaży i usług
Twoja kolej
Podziękowania
O autorze
Zaproś Davida Meermana Scotta na swoją kolejną konferencję!
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach David Meerman Scott (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.