- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 118
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Copywriting internetowy
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?
Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.
Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!
(Maciej Dutko)
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.59 zł
54.90 zł(-37%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
49.77 zł
79.00 zł(-37%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)42.21 zł
67.00 zł(-37%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%)
O autorze książki
Maciej DutkoMaciej Dutko - przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Wykładowca w uczelniach ekonomicznych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA), w tym w tzw. „Edukacyjnym WIG 20”, czyli w najlepszych szkołach biznesowych w Polsce (m.in.: Uczelnia Łazarskiego, Akademia Frycza Modrzewskiego, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższe Szkoły Bankowe w całym kraju), honorowy wykładowca i członek Rady Naukowej Uczelni ASBIRO. Dziennikarz i redaktor (TVP 2002 – 2006), felietonista Onet.pl (do 2015) oraz magazynów „Mensis.pl” i — gościnnie — „Online Marketing”. Propagator etyki w marketingu i w mediach. Prelegent podczas konferencji biznesowych w Polsce i na świecie (m.in.: Tajlandia, Wielka Brytania, Szwecja, Norwegia, Australia, Niemcy). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl), „Zen obsługi e-klienta” (www.zenklienta.pl) i „Targuj się!” (www.zennegocjacji.pl). Właściciel firm: Evolu.pl (blog i szkolenia biznesowo-rozwojowe, wcześniej pod marką Akademia-Internetu.pl), Korekto.pl (prawdopodobnie największa w Polsce firma edytorska) i Audite.pl (wykonał audyty i pomógł poprawić skuteczność e-ofert ponad 1400 firmom, zwiększając ich sprzedaż o kilkaset milionów złotych). Ze względu na zamiłowanie do tropienia i eliminowania błędów w ofertach, które psują sprzedaż firmom, nazywany bywa „doktorem House’em polskiego internetu”. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Autor kilkunastu książek (w tym Targuj się!, Efekt tygrysa, Nieruchomościowe seppuku, E-biznes. Poradnik praktyka, Copywriting internetowy, Informacja w internecie), pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób. Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.
Maciej Dutko - pozostałe książki
-
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(101.40 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Czy wiesz, że 97% ofert wynajmu i sprzedaży nieruchomości zawiera 15 błędów, odstraszających klientów w ciągu pierwszej minuty? Nie zabijaj ofert znoszących złote jajka! Unikaj 15 najczęstszych błędów i twórz ekstremalnie skuteczne oferty! &nb...
-
Patroni Medialni i Sponsorzy: Pierwsza polska książka o personal branding! Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów...) oraz skupienie na własnym nosie powodu...
-
Jesteś e-sprzedawcą? To szkolenie jest dla Ciebie. Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczególnie zapraszam. Ale znajdziesz tu rady i techniki uniwersalne, do wykorzystania niemal w każdym innym kanale e-sprzedażowym. Działasz w nietypowej branży? Najbardziej nietypowi sprzedawcy popełnia...
-
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie ...
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedst...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
19.50 zł
39.00 zł(-50%) -
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przeds...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
18.95 zł
37.89 zł(-50%) -
Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to roze...
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.50 zł
39.00 zł(-50%)
Ebooka "Copywriting internetowy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Copywriting internetowy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Copywriting internetowy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-7578-8, 9788301175788
- Data wydania ebooka:
- 2015-07-06 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 38525
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
Spis treści książki
O autorze 7
Wstęp 9
Rozdział 1. Podstawy 11
1.1. Czym nie jest copywriting? 11
1.2. Czym więc copywriting jest? 11
1.3. Jaki jest główny cel copywritera? 16
1.4. Co to jest unikalna cecha oferty? 16
1.5. Jak wyeksponować unikalność swojej oferty? 16
1.6. Czy tekst pisany do Internetu musi różnić się od tego do druku? 22
1.7. Dlaczego copywriter powinien być empatyczny wobec klienta? 24
1.8. Czy należy mówić o swojej konkurencji? 26
1.9. Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie na odbiorcy? 33
Rozdział 2. Tytuły, nazwy, domeny 35
2.1. Jak tytuł lub nazwa wpływają na skuteczność oferty? 35
2.2. Jakie cechy powinien mieć dobry tytuł i slogan? 36
2.3. Czy opis powinien zawierać prezentację cech produktu, czy raczej korzyści dla klienta? 48
2.4. Czy lepiej pisać rzeczowo, czy raczej emocjonalnie? 50
2.5. Jakie błędy najczęściej popełniają autorzy tytułów? 53
2.6. Co cechuje dobrą domenę internetową? 59
Rozdział 3. Język a skuteczność oferty 64
3.1. Jak zbudować skuteczne wprowadzenie (lead)? 64
3.2. Na czym polega zasada odwróconej piramidy? 66
3.3. Czy opis strony w metadanych jest ważny? 66
3.4. Jakie opisy są skuteczniejsze: długie czy krótkie? 69
3.5. Jak komponować opisy zawierające dużą ilość informacji? 70
3.6. Przedstawienie korzyści czy faktów o produkcie – co jest ważniejsze dla odbiorcy? 75
3.7. Jakich błędów należy wystrzegać się tworząc opisy? 76
3.8. Czy warto w jednej ofercie powtarzać jej istotne elementy? 78
3.9. Czy na klienta skuteczniej działają konkretne liczby, czy uogólnienia? 80
3.10. Jakie elementy opisu wpływają na zwiększenie zaufania klienta do sprzedawcy? 81
3.11. Czy można spoufalać się z klientem? 83
3.12. Jakie słowa mogą zniechęcić lub odstraszyć klienta? 84
Rozdział 4. Słowa a wizerunek 88
4.1. Czy e-sprzedawcę może zdradzić charakter pisma? 88
4.2. Jakie środki typograficzne stosować dla wzmocnienia części przekazu? 90
4.3. Czy forma słów może być sama w sobie przekazem? 91
4.4. Czy wzbogacać tekst innymi środkami przekazu? 93
Rozdział 5. Marketing 94
5.1. Co warto wiedzieć o brandingu? 94
5.2. Na czym polega model AIDA? 96
5.3. Czym jest SEO-copywriting? 97
5.4. Jak dobierać słowa kluczowe do swojej oferty? 99
5.5. Czym jest i jak działa crosselling? 100
5.6. Jak budować efektywny crosselling? 105
Zakończenie 108
Skorowidz 113
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych ...(69.68 zł najniższa cena z 30 dni)
83.20 zł
104.00 zł(-20%) -
Publikacja zatytułowana Elektrownie jądrowe w nowoczesnej gospodarce. Technologie. Ekonomika. Bezpieczeństwo dotyczy zagadnień z zakresu energetyki jądrowej w tym technologii, ekonomiki i bezpieczeństwa elektrowni jądrowych w nowoczesnej gospodarce. Książka prezentuje następujące zagadnienia: te...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przegląd...
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania
(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i prawnie. Wymiary polityczne i wojskowe uwidaczniają, jak ws...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Wa...(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%) -
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludz...(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować f...(66.33 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zesp...(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Copywriting internetowy Maciej Dutko (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii