Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
- Autor:
- Dave Patten
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Sztab doradców ds. marketingu:
- pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub usługę na tle innych
- wskaże interesującą niszę rynkową
- podpowie, jak pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów
- wyjaśni, jak zaprojektować dobrą stronę internetową i niezapomniane materiały reklamowe
- przygotuje Twoją firmę do udziału w targach i wystawach
- udzieli wskazówek na temat zdobywania rozgłosu bez wydawania dużych pieniędzy
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Marketing już dawno przestał być synonimem zamieszczania ogłoszenia w prasie czy produkcji stoiska targowego. Od wyglądu produktu, poprzez jego cenę, sposób dystrybucji, aż po skrojone na miarę działania promocyjne -- wszystko ma służyć najważniejszemu celowi istnienia Twojej firmy, czyli zarabianiu. Jednak, byś niepotrzebnie nie tracił firmowych funduszy, wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zacznij zamieniać swoje trafione pomysły marketingowe w przychody i zyski. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
- Bezbłędne kierowanie małą firmą.
- Wykorzystywanie zalet small biznesu.
- Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
- Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Obowiązkowa publikacja dla małych przedsiębiorców oraz tych, którzy chcą wiedzieć, jak działa marketing. Ta książka to zbiór praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak stosować poszczególne techniki marketingowe w małym przedsiębiorstwie, jak unikać standardowych błędów oraz w jaki sposób wykorzystać potencjał firmy. Na uwagę zasługuje przyjazny język publikacji, ciekawe przykłady praktyczne oraz stałe nakłanianie czytelnika do aktywnego wprowadzania działań marketingowych. Autor nie mówi, co zrobić -- każde małe przedsiębiorstwo jest bowiem inne -- ale wskazuje, jakie działania należałoby podjąć, aby skutecznie zaistnieć na rynku. Polecam tę książkę tym, którzy zaczynają prowadzić małą firmę, oraz tym, którzy sądzą, że działania marketingowe mają świetnie opanowane -- praktyczna wiedza w niej zawarta ma swoją wartość poznawczą, bez względu na doświadczenie.dr Agnieszka Dejnaka
Publikacja w atrakcyjny sposób przybliża czytelnika do sedna marketingowego problemu małych firm. Zawarte w książce trzy podstawowe zasady dla przedsiębiorstw sprawdzają się. Publikacja zdecydowanie wyróżnia się na rynku jako praktyczny przewodnik marketingu.Iwona Berlińska-Konopka
wykładowca Polish Open University
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
44.90 zł(-67%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
37.00 zł(-60%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
34.90 zł(-72%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(27.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.90 zł
54.90 zł(-64%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
29.90 zł(-67%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
37.00 zł(-68%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
39.90 zł(-75%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
37.00 zł(-73%)
Ebooka "Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: menedzer.wp.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem marketingu dla małych firm, zwłaszcza tych, które zatrudniają mniej niż 20 pracowników. Większe firmy stać bowiem z reguły na fachowych pracowników, którzy umieją zredagować artykuł prasowy, zaprojektować skuteczną reklamę czy witrynę internetową, która będzie generowała sprzedaż. W małych firmach często robi to właściciel. A nawet jeśli nie robi tego sam, ale zleca na zewnątrz, to musi się orientować w temacie, żeby nie wydawać ciężko zarobionych pieniędzy na bezwartościową pracę.
Marketing to więcej - o wiele więcej - niż założenie strony internetowej lub wyprodukowanie ulotki reklamowej. Internet znakomicie zwiększa geograficzny obszar oddziaływania firmy, ale na świecie istnieje około 2 miliardów stron internetowych, a każda z nich konkuruje o uwagę odbiorcy. Jak zatem zdołasz przekazać światu Twoją wiadomość i do kogo ją skierujesz? Przedsiębiorcy muszą wykorzystywać wszystkie szanse w najbliższym otoczeniu, aby nie pozostać w tyle. Sukces należy do tych, którzy potrafią dostosować się do zmian w otoczeniu — zarówno w sferze czynników o znaczeniu globalnym, jak i w odniesieniu do preferencji klientów na rynku lokalnym — które zachodzą coraz szybciej.
Ale to wcale nie znaczy, że musisz rzucić się w wir i za wszelką cenę gonić konkurentów. Chodzi o to, żeby osiągać zyski i przykładać najwyższą wagę do troski o klientów. Staraj się oferować twoje produkty i usługi w sposób nieco inny niż robią to konkurenci. Znajdź niszę, niech marketing niszowy stanie się twoją filozofią. Nisze rynkowe nie zapewniają dużego wolumenu sprzedaży, lecz popyt niszowy jest mniej wrażliwy na cenę, a kiedy zaistniejesz na rynku, ci, którzy będą zainteresowani, znajdą cię sami lub przy niewielkim nakładzie kosztów. Ta książka pomoże ci wcielić powyższe zasady w praktyce twojej firmy.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Successful Marketing for the Small Business : A Practical Guide
- Tłumaczenie:
- Tomasz Rzychoń
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1873-6, 9788324618736
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-10
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4768
- druk na żądanie!
- dnż
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Mała firma
- Serie wydawnicze: W małej firmie Small Business
Spis treści książki
- Produkt czy usługa? (14)
- Kim jest klient? (15)
- Jak nakłaniać ludzi do wydawania pieniędzy? (18)
- Czy cena jest najważniejsza? (20)
- Cechy produktów a korzyści dla klientów (21)
- Segmentuj rynek klientów (22)
- Rozwojowe segmenty na rynku konsumentów (25)
- Rozwojowe segmenty na rynku klientów biznesowych (26)
- Wyróżnij Twój produkt spośród innych (27)
- Oferuj więcej niż jeden produkt (28)
- Pozycjonowanie (29)
- Polowanie na niszę (31)
- Sieć dystrybucji (32)
- Marża, czyli jak wyjść na swoje (34)
- Tożsamość marki (36)
- Ścigaj kluczowych klientów (38)
- Przynosząca zyski polityka cenowa (39)
- Polityka cenowa (40)
- Marketing usług - dyscyplina specjalna (45)
- Cykl życia produktu (49)
- Miks marketingowy (Marketing-mix) (52)
- Lokalizacja (53)
- Plan marketingowy (54)
- Podsumowanie (62)
- Skąd czerpać informacje o rynku? (65)
- Inne źródła informacji (68)
- Prasa branżowa (69)
- Targi i wystawy (70)
- Znaki handlowe, patenty i zarejestrowane projekty (71)
- Sytuacja konkurencyjna (71)
- Testowanie akceptowalności produktu (74)
- Szukanie nowych rynków sprzedaży (76)
- Badanie rynku - lista sprawdzająca (79)
- Po co tworzyć stronę internetową? (85)
- Ile kosztuje stworzenie strony internetowej? (86)
- Nazwy domen (88)
- Dobry projekt strony internetowej (88)
- Wyszukiwarki (94)
- Grupy dyskusyjne i listy wysyłkowe (96)
- Jak budować markę w internecie? (97)
- Jak mierzyć siłę oddziaływania strony internetowej? (98)
- Sprzedaż online - e-commerce (98)
- Jak testować stronę? (100)
- Spraw, by klienci do Ciebie wracali (100)
- Potencjał strony internetowej (101)
- Podsumowanie (102)
- Więcej o stronach internetowych i e-commerce (102)
- Myśl o klientach (105)
- Jak wyznaczać cele? (105)
- Pozycjonowanie (107)
- Gdzie zamieścić reklamę? (109)
- Który środek przekazu reklamy wybrać? (114)
- Żargon techniczny w reklamie (117)
- Jak korzystać z usług agencji reklamowej? (119)
- Jak zaprojektować reklamę samodzielnie? (121)
- Najczęściej popełniane błędy (124)
- Techniki reklamy (132)
- Wkładki mogą być najlepszym środkiem reklamy (138)
- Bezpłatna infolinia (142)
- Jak to powiedzieć... (142)
- Współpraca w reklamie (143)
- Problem Żółtych Stron (145)
- Jak kreować wizerunek firmy? (146)
- Jak drukować? (150)
- Desktop publishing (154)
- Żargon techniczny w projektowaniu grafiki i drukowaniu (155)
- Zdjęcia (157)
- Wiarygodność produktu (159)
- Opakowanie i punkt sprzedaży (160)
- Franchising (franczyza) (162)
- Podsumowanie (163)
- Gdzie jest ukryty zysk? (170)
- Sprzedaż wysyłkowa (170)
- Dlaczego mailing bezpośredni jest tak efektywny kosztowo? (178)
- Profil adresata (184)
- Jaki wysłać materiał? (186)
- Jak napisać skuteczny list sprzedażowy? (187)
- Testuj i jeszcze raz testuj (197)
- Ile to wszystko kosztuje? (200)
- Po co rozwijać mailing bezpośredni? (203)
- Jak przygotować katalog wysyłkowy? (204)
- Dostarczanie materiałów reklamowych pod drzwi (205)
- Jak stworzyć klub? (207)
- Prezentacje w domach klientów (208)
- Kolportaż przez lokalny urząd pocztowy (208)
- Użyteczne adresy (208)
- Telemarketing (209)
- Marketing sieciowy (209)
- Podsumowanie (210)
- Cele public relations (212)
- Jak myślą dziennikarze? (213)
- Inne techniki PR (225)
- Podsumowanie (231)
- Ludzie kupują ludzi (234)
- Jak ustalać cele? (236)
- Poznaj Twoje produkty (237)
- Planowanie to oszczędność czasu (237)
- Sekretarka nie do przejścia? (240)
- Prezentacja (241)
- Jak przekonać klienta? (243)
- Naucz się słuchać (244)
- Jak radzić sobie z trudnymi klientami? (245)
- Jak rozpoznać, że klient chce kupić? (245)
- Ustępstwa (246)
- Jak rozwiać wątpliwości klienta? (246)
- Jak przekonać klienta, żeby zmienił dostawcę? (248)
- Jak sfinalizować sprzedaż? (249)
- Inne produkty i inni klienci (254)
- Sprzedaż albo zwrot (255)
- Jak prezentować produkt? (256)
- Sprawy prawne i księgowe (256)
- Pośrednicy i agenci (260)
- Telesprzedaż (263)
- Jak troszczyć się o klienta? (268)
- Promocja sprzedaży (PS) (269)
- Manipulowanie ceną (270)
- Jak wzmacniać lojalność klientów? (271)
- Konkursy (272)
- Podarki promocyjne (272)
- Podsumowanie (273)
- Jak wybrać właściwą imprezę handlową? (276)
- Określ Twój cel (277)
- Ile to kosztuje? (278)
- Jak zaprojektować stoisko? (280)
- Zdobądź rozgłos jeszcze przed imprezą handlową (286)
- Szkolenie personelu i sprzedaż (287)
- Prezentacja Twojej firmy na imprezie handlowej (288)
- Drogie broszury i inne materiały przeznaczone dla poważnych klientów (289)
- Trzymaj klasę (290)
- Po imprezie handlowej (290)
- Podsumowanie (291)
- Jak eksportować, nie wyjeżdżając z kraju? (296)
- Jak eksportować, wyjeżdżając z kraju? (297)
- Usługi spedytorów (300)
- Dokąd eksportować? (300)
- Formy płatności w obrocie zagranicznym (303)
- Internet (303)
- Minisłownik terminów eksportowych (304)
- O jakie pomysły chodzi? (308)
- Bądź realistą (308)
- Jak zapewnić poufność informacji? (309)
- Własność intelektualna (309)
- Sprzedaż licencji (313)
- Czy opłaca się wdrażać innowacje? (313)
- Historia z morałem (314)
- I wreszcie - moich 12 złotych zasad (314)
Wprowadzenie (9)
1. Czym jest marketing? (13)
2. Badanie rynku (63)
3. Internet (83)
4. Reklama (103)
5. Marketing bezpośredni (165)
6. Public relations (211)
7. Sprzedaż i promocja sprzedaży (233)
8. Wystawy i pokazy (275)
9. Jak rozpocząć działalność eksportową? (293)
10. Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty (307)
Skorowidz (317)
Onepress - inne książki
-
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Dave Patten (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)