Opis książki: Pozytywna siła słowa NIE
Jak często dajesz się urabiać i mówisz TAK, gdy myślisz NIE?
- Naucz się mówić NIE, ilekroć ktoś przekracza wyznaczoną przez Ciebie granicę
- Utrzymuj dyscyplinę finansową w firmie, gdy wszyscy wyciągają ręce po więcej
- Odrzucaj powszechnie akceptowane innowacje, które niczemu nie służą
Bądź zawsze na TAK, zgadzaj się na wszystko i ulegaj woli innych ludzi. Tak, możemy obniżyć cenę tylko po to, by dać klientowi satysfakcję. Tak, możemy zdążyć w terminie, choć jest to nierealne. Tak, możemy pana dalej zatrudniać mimo tragicznej sytuacji finansowej. Tak, tak, tak. Zawsze to powtarzaj, nawet gdy myślisz nie.
To właśnie postawa akceptowana społecznie, którą klienci wpajają nam pod hasłem elastyczności, a wcześniej robili to nauczyciele, ucząc nas posłuszeństwa. Łatwo jest być łagodnym i unikać konfrontacji... tyle że na końcu tej drogi zostajesz z niczym: poświęcasz wartości, wolną wolę i korzyści materialne, by spełniać czyjeś zachcianki. Teraz możesz z tym skończyć. Przeczytaj tę książkę, zanim po raz kolejny dasz się przekonać do czegoś, czego nie chcesz. Dowiedz się, jak:
- rezygnować z nieopłacalnych klientów,
- uderzać pięścią w stół, zamiast bać się reakcji drugiej strony,
- zwalniać nieproduktywnych pracowników,
- ustanawiać w firmie wysokie standardy etyczne,
- nie dać klientowi wszystkiego, czego chce, a mimo to sfinalizować sprzedaż,
- realizować założoną strategię i nie dać się zepchnąć z kursu.
Przetrwają tylko drzewa, których nie złamie wiatr
i którym ulewy nie podmyją korzeni.
Wybrane bestsellery
-
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(31.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(32.43 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady ...
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(21.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do ...
Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
(32.45 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczn...(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
"Uwierz w siebie", "poznaj siebie", "bądź pewny siebie, a..." - zdobędziesz w życiu wszystko, czego chcesz, ludzie będą robić to, czego od nich oczekujesz, będziesz bogaty i spełniony. Kto wie, może nawet sięgniesz po władzę polityczną albo duchową i powiedziesz za sobą tłumy? Ludzie lubią wiedzi...
Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk i sięgnąć po swoje Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk i sięgnąć po swoje
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(27.45 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(22.20 zł najniższa cena z 30 dni)24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%)
Ebooka "Pozytywna siła słowa NIE" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Pozytywna siła słowa NIE" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Pozytywna siła słowa NIE" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Pozytywna siła słowa NIE (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: kobietabezpieczna.pl MA; 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mało kto, ma świadomość tego, że ukierunkowanie na klienta w dużych i średnich firmach, nie musi oznaczać zgadzania się na wszystko czego klient sobie życzy. Raczej powinno oznaczać oferowanie starannie wybranej grupie klientów, wyjątkowych wartości w konkretny, równie starannie dobrany sposób. To, że klient chce innego produktu, nie musi oznaczać, że ma go dostać. Sprzedajesz usługi (lub produkty) konkretnego dostawcy bądź rodzaju? Nie baw się w "szukacza" i nie modyfikuj swojej oferty na skinienie klienta!
Podobnie rzecz ma się z techniką sprzedaży. Od wieków znane jest hasło: klient nasz pan. To fakt. Ale równie istotnym faktem jest to, że np. obsługujemy klienta w biurze a nie w jego domu. Nasi pracownicy są ubrani elegancko w służbowe uniformy i nie zmieniamy tych zasad od 10 lat. Każdego roku klient otrzymuje od nas podsumowanie kontaktów i transakcji, które strony zawarły. Ale nie będziemy tego robić ani częściej ani rzadziej. Zasady które przyjęliśmy, stanowią pewien kręgosłup moralny naszej formy. Jesteśmy elastyczni, ale w granicach, które uważamy za słuszne. W wielkim i małym biznesie musimy nauczyć się słowa NIE.
Hasła: Bądź zawsze na TAK. Zgadzaj się na wszystko i ulegaj woli innych ludzi. Tak, możemy obniżyć cenę tylko po to by dać klientowi satysfakcję. Tak, możemy zdążyć w terminie, choć jest to nierealne. Tak, możemy pana dalej zatrudniać mimo tragicznej sytuacji finansowej. Tak, tak, tak, zawsze to powtarzaj nawet, gdy myślisz NIE. To właśnie postawa akceptowana społecznie, którą klienci wpajają nam pod hasłem elastyczności, a wcześniej robili to nauczyciele ucząc nas posłuszeństwa.
Łatwo jest być łagodnym i unikać konfrontacji.. tyle, że na końcu tej drogi zostajesz z niczym: poświęcasz wartości, wolną wolę i korzyści materialne, by spełniać czyjeś zachcianki. Naucz się zatem słowa NIE. Pomoże w tym świetnie książka wydana nakładem OnePress "Pozytywna siła słowa NIE". Jeśli interesujesz się komunikacją, potrzebujesz pomocy w pozbyciu się nieopłacalnych klientów, nie potrafisz zwalniać nieproduktywnych pracowników, koniecznie ją przeczytaj.
-
Recenzja: miekkie-kompetencje.pl Paweł Smółka, 11/06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorzy tego poradnika (jest ich w sumie dziewięciu) przekonująco udowadniają, że nauczenie się mówienia "nie" na wiele różnych sposobów może być dla nas bardzo intratne i pomocne. W życiu zawodowym, podczas prowadzenia biznesu mówienie "nie" może oznaczać m.in.: zwycięską strategię naszej firmy, sprawniejsze zarządzanie współpracownikami, lepsze decyzje finansowe oraz bardziej okazałe wyniki sprzedażowe. Jak to możliwe? Niezbędne strategie znajdą Państwo na blisko trzystu stronach bardzo praktycznego poradnika.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Positive Power of No: How the Little Word You are Afraid to Use Can Make or Break Your Business
- Tłumaczenie:
- Tomasz Misiorek
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0364-6, 8324603646
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-07-17
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3269
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Mała firma
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
"Pozytywna siła słowa NIE" -- spis treści:
Wstęp (5)
Rozdział 1. Podstawy NIE, czyli dlaczego, kiedy, gdzie i jak mówić NIE
Kim DeMotte (9)
Rozdział 2. Znaj siebie, czyli indywidualne strategie myślenia i wybierania
Sarah Basset (39)
Rozdział 3. Sztuka strategii, czyli formuła ujawniona
Art Kimbrough (59)
Rozdział 4. Zmiana, czyli stały element biznesu
Linda Nash (91)
Rozdział 5. Ustalanie granic, czyli prawo nie zwalnia nas od myślenia
Scott Levine (127)
Rozdział 6. (Wartość)2, czyli stosowanie zasad siły słowa NIE do nadzorowania pracowników
Hank Epstein (149)
Rozdział 7. Dyscyplina podejmowania decyzji finansowych, czyli dobry, zły i brzydki
Margaret DeMotte (179)
Rozdział 8. Marketing doskonałości, czyli usuwanie z równania wszystkiego, w czym jesteś mniej niż doskonały
Celia Rocks (207)
Rozdział 9. Poszukiwania, czyli złów i wypuść. W tym stawie są wielkie ryby. Czemu zadowalać się płotkami?
Kim DeMotte (223)
Rozdział 10. Siła słowa NIE a sprzedaż, czyli handlowanie i robienie interesów
David Allen (251)
Rozdział 11. Posłowie, czyli dwie strony NIE
Kim DeMotte (281)
Skorowidz (283)
Oceny i opinie klientów: Pozytywna siła słowa NIE Kim Demotte (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.