Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
- Autorzy:
- Jay Conrad Levinson, Seth Godin
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 264
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
Odkryj potencjał swojej firmy
- Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
- Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
- Zastosuj sprawdzone techniki działania
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
- Poszukiwanie niszy rynkowej
- Zdobywanie referencji
- Przygotowywanie materiałów reklamowych
- Reklama bezpośrednia
- Budowanie kanałów sprzedaży
- Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
- Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Jay Conrad Levinson, Seth Godin - pozostałe książki
-
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się ni...(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów o...
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.45 zł
39.00 zł(-45%) -
Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mających hobby i dziwactwa zmienia politykę, ekonomię, marketing, produkcję i wszystko inne. Możesz wa...
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%)
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%)
Ebooka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Trend Dorota Sierakowska, 2010-11Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Levinsona ukazuje dość mało znane oblicze marketingu. Marketing partyzancki jest bowiem koncepcją różną od tego, co można wyczytać w popularnych podręcznikach. Autor książki analizuje strategie marketingowe z punktu widzenia niewielkiej firmy, nie zaś dużego przedsiębiorstwa o ogromnym budżecie marketingowym. Głównym przedmiotem rozważań Levinsona są sposoby na tanią a zarazem skuteczną promocję własnej firmy. Efektywność marketingu partyzanckiego jest bowiem w największym stopniu uzależniona nie od kwoty wydatków, lecz od włożonego w strategię czasu i wyobraźni. Autor przytacza konkretne przykłady działań prowadzących do wzrostu zysków- lub przeciwnie: działań, które okazały się pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. Levinson doradza, jak umiejętnie wykorzystywać różne metody dotarcia do klienta - od minimarketingu, poprzez marketing w dużych mediach (prasa, radio, telewizja, internet), aż po środki marketingu pozamedialnego. W książce podkreślone jest także duże znaczenie wiedzy psychologicznej w zdobywaniu i utrzymywaniu klientów. Nie ulega wątpliwości, że „Marketing partyzancki” jest lekturą ciekawą i pouczającą. Jest to książka przydatna w szczególności osobom prowadzącym działalność gospodarczą na niewielką skalę - a więc osobom, które dążą do jak najefektywniejszego wykorzystania zazwyczaj skromnego budżetu marketingowego.
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. DI, 2010-03-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta, są Ci potrzebne jeszcze inne chwyty partyzanckie, takie jak zdolność do szybkiego manewrowania, wytrwałość i umiejętność nadawania na tych samych falach, co adresat Twojej oferty.
W podręczniku znajdziesz m.in.: * przykłady na to, jak pomysłowość i odwaga pomagają otworzyć drzwi w biznesie, * metody tworzenia sieci kontaktów handlowych, * rady, jak zbudować zaufanie w relacjach z klientem, * sposoby zmieniania wachlarza produktów na życzenie klienta, * wskazania, jak dostosowywać ofertę handlową do osobistego stylu odbiorcy, * techniki podsuwania klientowi rozwiązań, zanim jeszcze ujawnią się jego nowe potrzeby.
Autor - Jay Conrad Levinson - zarządza firmą Guerilla Marketing International. Prowadzi na całym świecie wykłady o technikach partyzanckich w biznesie. Jest autorem lub współautorem 20 książek z bestsellerowej serii "Marketing partyzancki", kupionych przez ponad milion ludzi na całym świecie. -
Recenzja: Eurostudent jk; 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Obecnie coraz więcej osób decyduje się na prowadzenie własnej firmy w domu. Pociąga to za sobą aspekty bardziej lub mniej pozytywne. Praca w domu stanowi pewnego rodzaju wyzwanie, jednak oferuje wiele możliwości i perspektywę samorealizacji. Podejmując taką decyzję stajesz się specjalistą od wszystkiego, cała odpowiedzialność spoczywa właśnie na Tobie, ale dzięki temu nie musisz się podporządkowywać poleceniom szefa. Możesz pozwolić sobie na inwencję i oryginalność, w końcu to ty jesteś pracownikiem, zaopatrzeniowcem i dyrektorem w jednej osobie. W dużych firmach zadania te rozdzielone są pomiędzy kilkunastu pracowników. Dodatkowym aspektem jest to, że nie płacisz za czynsz, nie tracisz czasu ani pieniędzy na dojazdy do pracy.
Autor opisuje różne sprawdzone metody i techniki, które umożliwiają dotarcie do oddanych klientów, wypromowanie firmy oraz wypracowanie uznania i pozycji. Główne działy, które proponuje rozważyć to: obsługa klienta, opinie przekazywane z ust do ust, rozgłos, materiały drukowane, reklama bezpośrednia, biuletyny, ogłoszenia drobne, tworzenie sieci kontaktów, telefon oraz sfinalizowanie sprzedaży. Myślisz o założeniu własnej firmy w domu? Ta książka jest właśnie dla Ciebie!
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 04/06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Z trzech wydanych przez HELION poradników z serii "Marketing partyzancki" ten jest "najstarszy" (1995). Poradnik promuje pracę w domu. Przygotowany z myślą o Amerykanach jest wyprawą na rynek "samozatrudnienia" za oceanem. Wiadomość, że kilkanaście milionów osób pracuje tam w domu; nie dla każdego Polaka jest to wystarczająco motywujące. Książka należy do gatunku "Możesz i potrafisz zrobić to sam!".
Autorzy Levison i Godin napisali: "Podobno od każdej osoby na świecie dzieli nas sześć uścisków dłoni!" Ich rady są niezbyt skomplikowane, ale inspirujące:
- poznaj pozycjonowanie,
- doceniaj klienta,
- uprawiaj "marketing szeptany" z ust do ust,
- zdobądź rozgłos,
- wydawaj biuletyn,
- telefonuj (dzwoń) skutecznie,
- bądź cierpliwy!
- miej plan!
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Guerrilla Marketing for the Home-Based Business
- Tłumaczenie:
- Anna Koryczan, Joanna Sugiero
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0262-3, 8324602623
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-03-16
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3152
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Mała firma
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
Wstęp (7)
1. Pozycjonowanie (15)
2. Obsługa klienta (37)
3. Opinia przekazywana z ust do ust (51)
4. Rozgłos (67)
5. Materiały drukowane (95)
6. Reklama bezpośrednia (121)
7. Biuletyny (151)
8. Ogłoszenia drobne (177)
9. Tworzenie sieci kontaktów (199)
10. Telefon (219)
11. Sfinalizowanie sprzedaży (239)
Oceny i opinie klientów: Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę Jay Conrad Levinson, Seth Godin (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(2)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii