- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Jak założyć własną firmę
Jak założyć firmę, która odniesie sukces?
- Jak znaleźć prosty i oryginalny pomysł na działalność?
- Jak przetrwać pierwszy, najtrudniejszy okres po założeniu firmy?
- Jak opracować i zrealizować ambitny plan rozwoju?
Czy wiesz, że jedna trzecia małych firm upada w pierwszym roku działalności? Najczęściej z powodu braku przygotowania właściciela i niewłaściwie określonych celów w stosunku do możliwości finansowych początkującego przedsiębiorcy. Aby przetrwać pierwszy, najtrudniejszy okres na rynku, musisz umiejętnie omijać czyhające na Ciebie pułapki, przewidywać problemy z dużym wyprzedzeniem i znajdować w sobie siłę, kiedy sprawy nie toczą się po Twojej myśli. Zdaj się na zawarte w tej książce wskazówki i sprawdzone metody, a nie będziesz musiał błądzić po omacku.
Świeżo upieczony przedsiębiorca bez doświadczenia i udokumentowanej działalności ma ogromne trudności z pozyskaniem kredytów i pożyczek. Bankowcy uznają jego kondycję finansową za zbyt niepewną. Jak więc pozyskać środki na rozwój raczkującej firmy? Zdradzę Ci parę sposobów.
Siłą napędową biznesu są proste, ale oryginalne pomysły oraz determinacja w dążeniu do celu. Ale to nie wystarczy. Musisz mieć w sobie to "coś", co pozwala tworzyć i rozwijać firmę. I nawet jeżeli masz wrodzony instynkt i świetnie znasz się na ludziach, aby prowadzić własną firmę, musisz także opanować podstawy prawa i rachunkowości. W przeciwieństwie do pracownika najemnego, przedsiębiorca musi znać się na wszystkim, co dotyczy jego przedsiębiorstwa. Musisz decydować, które zadania są najważniejsze i na co przeznaczyć ograniczone środki. Obok wiedzy potrzebujesz strategii rozwoju i dobrego biznesplanu -- powiem Ci, jak je opracować, a potem konsekwentnie zrealizować.
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania przedsiębiorcy, a także praktyczne wskazówki dotyczące:
- tworzenia biznesplanu;
- negocjacji handlowych;
- zatrudniania, wynagradzania i szkolenia pracowników;
- pozyskiwania kapitału i zarządzania finansami;
- podatków, w tym VAT-u,
- marketingu i reklamy,
- korzystania z usług doradców i konsultantów;
- ubezpieczeń.
Jeżeli jesteś ambitnym przedsiębiorcą, a Twoim celem jest założenie i rozwijanie własnej działalności, docenisz zawarte tu użyteczne informacje i sprawdzone metody działania, które pomogły przetrwać i rozwijać się wielu firmom na całym świecie. Skorzystaj z tej wiedzy, a unikniesz najbardziej niebezpiecznych pułapek i poprowadzisz Twoją firmę drogą wzrostu.
Wybrane bestsellery
-
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady ...
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcal...
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
(29.49 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Dzisiejszy świat pędzi bardzo szybkim tempem. Zmiany, które mogą dotknąć Twoją firmę wchodzą w życie z dnia na dzień. Dlatego uważamy, że prowadząc firmę ryzykowanie całym swoim majątkiem - to trochę zbyt duża odpowiedzialność. Spółka z o.o. pomoże Ci: ograniczyć ryzyko biznesowe ...(89.05 zł najniższa cena z 30 dni)
86.50 zł
137.00 zł(-37%) -
Podjąłeś decyzję o założeniu firmy? Odnosisz wrażenie, że przeczytałeś już cały internet, ale nadal niewiele wiesz? Trafiłeś w dobre miejsce, w tej książce uporządkujemy Twoją wiedzę oraz pomożemy podjąć odpowiednie decyzje. Książka zawiera najnowsze aktualizacje zmian od 1 stycznia 2024...
-
Ebook zawiera praktyczne wskazówki dotyczące zmiany ścieżki zawodowej i rozpoczęcia własnej działalności. Dzięki niemu dowiesz się, co może Cię spotkać, gdy zdecydujesz się na założenie własnej firmy, oraz jak do tej zmiany się przygotować. Określisz swój cel, zweryfikujesz pomysły i zaplanuje...
Własny biznes - 7 kroków do zmiany ścieżki zawodowej Własny biznes - 7 kroków do zmiany ścieżki zawodowej
-
Sprawdź, jak możesz zaoszczędzić w 2024 roku. Praktyczne porady dla przedsiębiorców Chcesz optymalizować koszty w swojej firmie? Pobierz darmowego e-booka i dowiedz się, w jaki sposób możesz zaoszczędzić w 2024 roku. Przykładowe tematy poruszone w e-booku: Wybór właściwej formy opodat...
-
Rejestracja firmy. E-book z najważniejszymi informacjami Przymierzasz się do własnej firmy, ale nie wiesz jak założyć działalność; co trzeba zrobić, gdzie się zgłosić, jakie dokumenty wypełnić? Właśnie dla Ciebie stworzyliśmy e-booka dotyczącego rejestracji firmy. Przedstawiamy w nim instrukcj...
-
Obowiązki przedsiębiorcy na koniec roku. Przełom roku 2023/2024 w Twojej firmie Prowadzisz firmę i obawiasz się, że zapomnisz o czymś ważnym na koniec roku? Pobierz darmowego e-booka o obowiązkach przedsiębiorcy na przełomie roku i dowiedz się, czego musisz dopilnować w najbliższych miesiącach...
Obowiązki przedsiębiorcy na przełomie roku 2023/2024 Obowiązki przedsiębiorcy na przełomie roku 2023/2024
-
Kluczowe zmiany dla przedsiębiorców 2024. Co czeka Twoją firmę w nowym roku? Jako przedsiębiorca pod koniec roku nie tylko musisz wywiązać się ze swoich obowiązków, ale także śledzić i analizować nadchodzące zmiany. Pobierz darmowego e-booka, w którym zebraliśmy wszystkie kluczowe informacje, ...
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(27.45 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(22.20 zł najniższa cena z 30 dni)24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(18.50 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%)
Ebooka "Jak założyć własną firmę" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak założyć własną firmę" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak założyć własną firmę" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Starting a Successful Business
- Tłumaczenie:
- Magdalena Abramowska, Edyta Zbrońska
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1621-7, 8373616217
- Data wydania książki drukowanej:
- 2005-04-28
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 2605
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Mała firma
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
- 1.1. Cel tego rozdziału (15)
- 1.2. Jak to jest prowadzić małą firmę? (15)
- 1.3. Wymagania wobec Ciebie i innych (17)
- 1.4. Sport i rozrywka (19)
- 1.5. Jakiego rodzaju osobą jesteś? (19)
- 1.6. Cztery typy osób zakładających firmy (21)
- 1.7. Twoje osobiste finanse (28)
- 1.8. W jakiej dziedzinie działalności wystartować? (29)
- 1.9. Franchising (30)
- 1.10. Rozkręcanie interesu w dobie informatyzacji firm (32)
- 1.11. Czy powinieneś założyć firmę internetową? (34)
- 1.12. Podstawowe zadania do wykonania (36)
- 2.1. Cel tego rozdziału (37)
- 2.2. Co sprzedajesz? (37)
- 2.3. Kto to kupi? (38)
- 2.4. Jak znaleźć klientów? (38)
- 2.5. Źródła informacji (40)
- 2.6. Prognozowanie sprzedaży (41)
- 2.7. Oferta sprzedaży (42)
- 2.8. Pragnienia wyrażane przez klientów (43)
- 2.9. Rzeczywiste potrzeby klientów (44)
- 2.10. Dlaczego klienci powinni kupować u Ciebie, a nie u Twojego konkurenta? (45)
- 2.11. Dostarczanie produktu do klienta (46)
- 2.12. Sprzedaż bezpośrednia (48)
- 2.13. Bezpośrednie kontakty z odbiorcami (49)
- 2.14. Marża sprzedawcy (50)
- 2.15. Jak sklepy kalkulują swoje ceny sprzedaży? (51)
- 2.16. W których sklepach sprzedawać? (53)
- 2.17. Dlaczego właściciele sklepów mają poświęcić Ci czas? (53)
- 2.18. Czego szuka właściciel sklepu? (54)
- 2.19. Co możesz zaoferować? (55)
- 2.20. Sprzedaż z prawem zwrotu (komisowa) (56)
- 2.21. Sprzedaż hurtownikom i dystrybutorom (57)
- 2.22. Przygotowania przed wizytą u klienta (58)
- 2.23. Wchodząc do siedziby klienta (59)
- 2.24. W kontakcie z kupcem (60)
- 2.25. Planowanie prezentacji (61)
- 2.26. Przyciągnięcie uwagi (62)
- 2.27. Wzbudzenie zainteresowania (62)
- 2.28. Pragnienie posiadania produktu (63)
- 2.29. Działanie: skłonienie do złożenia zamówienia (64)
- 2.30. Ustalanie ceny (65)
- 2.31. Korzyści (66)
- 2.32. Promocja sprzedaży (68)
- 2.33. Sprzedaż za pośrednictwem katalogów wysyłkowych (68)
- 2.34. Sprzedaż przez zamówienie pocztowe (69)
- 2.35. Sprzedaż za pomocą direct mail (71)
- 2.36. Sprzedaż przez telefon (71)
- 2.37. Sprzedaż podczas domowych prezentacji (72)
- 2.38. Gdzie się reklamować? (73)
- 2.39. Kupowanie ogłoszenia (74)
- 2.40. Badanie skuteczności reklamy (77)
- 2.41. Public relations (79)
- 2.42. Pisanie notatki prasowej (80)
- 2.43. Promowanie Twojej firmy w dobie informacji (82)
- 2.44. Sprzedaż przez internet (84)
- 2.45. Główne zadania do wykonania (86)
- 3.1. Cel tego rozdziału (87)
- 3.2. Określanie kosztów (88)
- 3.3. Kalkulowanie stawki godzinowej (89)
- 3.4. Uwagi do podrozdziału 3.3 (91)
- 3.5. Jak ważna jest gotówka? (95)
- 3.6. Jak wyczerpać zasoby gotówki? (95)
- 3.7. Jak dbać o gotówkę? (96)
- 3.8. Po co zawracać sobie głowę pozycją kasową? (98)
- 3.9. Co składa się na prognozę przepływów pieniężnych? (99)
- 3.10. Przygotowanie prognozy przepływów pieniężnych (101)
- 3.11. Planowanie zysków i strat (105)
- 3.12. Kontrola należności (107)
- 3.13. Unikanie udzielania kredytu kupieckiego (107)
- 3.14. Udzielanie kredytu o minimalnej wartości (108)
- 3.15. Wprowadzenie procedur, które sprawią, że należności będą wpływać szybko (109)
- 3.16. Ściąganie pieniędzy od zalegającego dłużnika (112)
- 3.17. Minimalizowanie ryzyka kredytowego (113)
- 3.18. Ściąganie należności od większych firm (115)
- 3.19. Jak niski może być poziom sprzedaży niepowodujący strat? (117)
- 3.20. Kalkulowanie kosztów w bardziej skomplikowanych sytuacjach (120)
- 3.21. Główne zadania do wykonania (122)
- 4.1. Cel tego rozdziału (123)
- 4.2. Dotacje (123)
- 4.3. Po co pożyczać? (125)
- 4.4. Dostępne rodzaje pożyczek (126)
- 4.5. Zabezpieczenie kredytu (127)
- 4.6. Poręczenia spłaty kredytów i pożyczek (127)
- 4.7. Pożyczki pozabankowe (128)
- 4.8. Stopy procentowe (128)
- 4.9. Wybór banku (129)
- 4.10. Przedstawianie swojego projektu w banku (131)
- 4.11. Główne zadania do wykonania (132)
- 5.1. Cel tego rozdziału (133)
- 5.2. Kłopoty z komputerami osobistymi (134)
- 5.3. Zwiększanie sprzedaży dzięki internetowi (135)
- 5.4. Katalogi w sieci i na płytach CD (136)
- 5.5. Zakupy w sieci (137)
- 5.6. Komunikacja elektroniczna (137)
- 5.7. Informacje z internetu (140)
- 5.8. Zakładanie strony internetowej (140)
- 5.9. Koszt strony internetowej (144)
- 5.10. Tworzenie katalogu na płycie CD (144)
- 5.11. Główne zadania do wykonania (146)
- 6.1. Cel tego rozdziału (147)
- 6.2. Możliwości do wyboru (147)
- 6.3. Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (148)
- 6.4. Spółka cywilna (149)
- 6.5. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (150)
- 6.6. Wybór statusu prawnego (152)
- 6.7. Tworzenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (152)
- 6.8. Twoja nazwa handlowa (153)
- 6.9. Ujawnianie nazw spółek handlowych (154)
- 6.10. Główne zadania do wykonania (156)
- 7.1. Cel tego rozdziału (157)
- 7.2. Prawo cywilne i karne (157)
- 7.3. Prawo cywilne (158)
- 7.4. Niedotrzymanie umowy (158)
- 7.5. Czyny niedozwolone (159)
- 7.6. Prawo pracy (161)
- 7.7. Wejście na drogę sądową (161)
- 7.8. Pozywanie i bycie pozywanym (162)
- 7.9. Kupno i sprzedaż towarów (163)
- 7.10. Co składa się na umowę? (164)
- 7.11. Warunki umowy kupna (164)
- 7.12. Warunki sprzedaży (166)
- 7.13. Warunki i zapewnienia producenta (170)
- 7.14. Gwarancja (171)
- 7.15. Wyłączenie prawa (172)
- 7.16. Przedmiot handlu (172)
- 7.17. Kredyt konsumencki (173)
- 7.18. Inspekcja Handlowa (173)
- 7.19. Prawa autorskie, wzory zastrzeżone, znaki firmowe i patenty (174)
- 7.20. Sprzedaż u klienta, czas na ochłonięcie (176)
- 7.21. Główne zadania do wykonania (176)
- 8.1. Cel tego rozdziału (177)
- 8.2. Czy można prowadzić działalność w domu? (177)
- 8.3. Dostępność małych lokali (179)
- 8.4. Znalezienie małego lokalu (180)
- 8.5. Zgłoszenie prowadzenia działalności w danym miejscu (181)
- 8.6. Najem (184)
- 8.7. Stawki i opłaty za wodę (185)
- 8.8. Główne zadania do wykonania (185)
- 9.1. Cel tego rozdziału (187)
- 9.2. Planowanie działalności (187)
- 9.3. Kontrola działalności (188)
- 9.4. Bezpieczeństwo (192)
- 9.5. Zakupy (192)
- 9.6. Negocjacje przy kupowaniu (194)
- 9.7. Kontrola jakości (195)
- 9.8. Projekt (195)
- 9.9. Główne zadania do wykonania (196)
- 10.1. Cel tego rozdziału (197)
- 10.2. Księgowość (197)
- 10.3. Rachunki bankowe (199)
- 10.4. Podatek od towarów i usług - VAT - w zarysie (199)
- 10.5. Rejestracja VAT (200)
- 10.6. Podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych (201)
- 10.7. Ubezpieczenie społeczne (201)
- 10.8. Główne zadania do wykonania (202)
- 11.1. Cel tego rozdziału (203)
- 11.2. Prawo, duży problem? (203)
- 11.3. Znalezienie odpowiednich ludzi (204)
- 11.4. Rozmowa kwalifikacyjna (204)
- 11.5. Referencje (205)
- 11.6. Oferta pracy i jej przyjęcie (206)
- 11.7. Jak znaleźć i zatrzymać odpowiednich ludzi? (206)
- 11.8. Umowa o pracę (207)
- 11.9. Ochrona zatrudnienia (209)
- 11.10. Sądy pracy (210)
- 11.11. Uzasadnione zwolnienie (211)
- 11.12. Postępowanie dyscyplinarne (211)
- 11.13. Procedura rozpatrywania skarg (213)
- 11.14. Redukcja etatów (214)
- 11.15. Bezpieczeństwo i higiena pracy (214)
- 11.16. Główne zadania do wykonania (215)
- 12.1. Cel tego rozdziału (217)
- 12.2. Sugerowane rozwiązanie (217)
- 12.3. Ubezpieczenia ustawowe (217)
- 12.4. Ubezpieczenia na życie i od zdarzeń losowych (218)
- 12.5. Pakiety ubezpieczeniowe (219)
- 12.6. Firmy ubezpieczeniowe i ich polityka (219)
- 12.7. Brokerzy, agenci i doradcy ubezpieczeniowi (220)
- 12.8. Główne zadania do wykonania (220)
- 13.1. Cel tego rozdziału (221)
- 13.2. Wybór doradcy (221)
- 13.3. Korzystanie z usług doradcy (222)
- 13.4. Doradcy z sektora prywatnego (223)
- 13.5. Organizacje sektora publicznego (223)
- 13.6. Główne zadania do wykonania (224)
- 14.1. Cel tego rozdziału (225)
- 14.2. Czego nie trzeba wiedzieć ani się uczyć? (225)
- 14.3. Kiedy rozważać kupno komputera? (226)
- 14.4. Jak może pomóc komputer? (227)
- 14.5. Baza danych (227)
- 14.6. Arkusz kalkulacyjny (228)
- 14.7. Edytor tekstu (229)
- 14.8. Wybór systemu (230)
- 14.9. Problemy z komputerem i inne kwestie (231)
- 14.10. Programy do komunikacji (232)
- 14.11. Główne zadania do wykonania (233)
- 15.1. Cel tego rozdziału (235)
- 15.2. Kto i dlaczego potrzebuje biznesplanu? (235)
- 15.3. Co składa się na biznesplan? (236)
- 15.4. Prezentacja (240)
- 15.5. Dalsze wykorzystanie biznesplanu (240)
- 15.6. Główne zadania do wykonania (240)
- 16.1. Cel tego rozdziału (241)
- 16.2. Kwestie zasadnicze (241)
- 16.3. Strategia rozwoju (242)
- 16.4. Nowe zadania (243)
- 16.5. Kultura firmy (245)
- 16.6. Bycie menadżerem (246)
- 16.7. Firma a doradcy (246)
- 16.8. Misja firmy (247)
- 16.9. Główne zadania do wykonania (250)
Wstęp do trzeciego wydania (11)
Wstęp do czwartego wydania (13)
1. Wstęp i pierwsze kroki (15)
2. Marketing, sprzedaż i reklama (37)
3. Finanse i kontrola finansowa (87)
4. Jak i gdzie pozyskać środki finansowe? (123)
5. E-business i mała firma (133)
6. Nazwa i status prawny Twojej firmy - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, tak czy nie? (147)
7. Firma a prawo (157)
8. Lokal (177)
9. Zarządzanie firmą (187)
10. Księgowość, gospodarowanie finansami, podatek VAT i inne (197)
11. Zatrudnianie ludzi (203)
12. Ubezpieczenie (217)
13. Źródła pomocy (221)
14. Komputery a nowa firma (225)
15. Biznesplan (235)
16. Po udanym starcie... co dalej? (241)
A Ćwiczenie. Opracowanie budżetu firmy opałowej Yule (251)
B Pomoc dla małych firm (257)
C Słowniczek (259)
D Gdzie szukać informacji? (271)
Skorowidz (287)
Oceny i opinie klientów: Jak założyć własną firmę Michael Morris (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii