Ekonomia wdzięczności. Zasada wz...

Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

Autor: 

Ocena:
   4.8/6  Opinie  (14)
Stron: 304
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
niedostępna
eBook
Pdf ePub Mobi
39,90 zł

Bestseller „New York Timesa”

Przeczytajcie tę książkę, jesteście to sobie winni!
Tony Hsieh,
dyrektor generalny Zappos.com
Dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj POTEM PROŚ! KROPKA!
Gary Vaynerchuk na Twitterze
Gary Vaynerchuk widzi przyszłość marketingu oraz pokazuje, jak ją tworzyć — za pomocą tradycyjnych technik, opartych na słuchaniu i trosce o klienta, jak również nowych usług, takich jak Twitter, które pozwalają na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem na bezprecedensową skalę i z bezprecedensową szybkością. Książka, podobnie jak Gary, jest bardzo zabawna i pełna pasji.
Dick Costolo,
dyrektor generalny Twittera
To kuszące, dać się zwieść naturalnemu podejściu Gary’ego do świata i uwierzyć, że nowy marketing jest czymś dla osób hiperenergicznych, przesadnie pewnych siebie, wnikliwych, wygadanych i mających ambicje zostania właścicielami klubu piłkarskiego. To nieprawda. On jest dla wszystkich, którym zależy. Po raz kolejny Gary uczynnie wskazuje drogę, naucza na przykładach z życia i sprawia, że prawda staje się oczywista. Kup tę książkę dla swojego szefa.
Seth Godin,
autor książek Najmocniejsze ogniwo, Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować oraz innych bestsellerów wydanych przez Onepress

Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.

Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci.

Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.

Podziękowania (9) Przedmowa (11) CZĘŚĆ I. WITAMY W ŚWIECIE EKONOMII WDZIĘCZNOŚCI (15) 1. O tym, jak wszystko się zmienia, poza naturą ludzką (17) 2. Zacieranie linii na piasku (65) 3. Dlaczego rozsądni ludzie odrzucają media społecznościowe i dlaczego robić tego nie powinni (73) CZĘŚĆ II. JAK ZWYCIĘŻYĆ (115) 4. Od szczytu: wpajanie właściwej kultury (117) 5. Idealna randka: tradycyjne media spotykają się ze społecznościowymi (145) 6. Sziedzę na konju: o tym, jak Old Spice grał w ping-ponga, a potem upuścił piłeczkę (153) 7. Intencje: jakość kontra ilość (165) 8. Szok i respekt (179) CZĘŚĆ III. EKONOMIA WDZIĘCZNOŚCI W AKCJI (189) 9. Avaya: znaleźć się tam, gdzie są inni (191) 10. AJ Bombers: komunikacja ze społecznością (197) 11. Hotele Joie de Vivre: dbałość o rzeczy wielkie i małe (211) 12. Irena Vaksman, doktor chirurgii stomatologicznej: mała praktyka zjada zęby na mediach społecznościowych (223) 13. Hank Heyming: krótki przykład właściwego wykorzystania kultury i intencji (235) Zakończenie (241) CZĘŚĆ IV. ŚCINKI (249) Garść refleksji... (251) CZĘŚĆ V. JAK ZWYCIĘŻYĆ W ŚWIECIE EKONOMII WDZIĘCZNOŚCI - WERSJA SKRÓCONA (285) Źródła (289)

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie plus Sztuka rozpoczynania 2.0 plus Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Cena zestawu: 105,98 zł 124,70 zł
Oszczędzasz: 18,72 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
6
(4)
5
(5)
4
(3)
3
(2)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 14

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Wiele ciekawych treści. Warta przeczytania kilka razy.
  Ocena : 6 

W książce jest wiele cennych uwag, które dały mi do myślenia na temat social media. Polecam.
  Ocena : 6 

Zupełnie inne podejście do ekonomii, wartości i kontaktów z klientami. Gary pokazuje, że troszczyć się = mieć przewagę konkurencyjną i to jest przyszłość!
  Ocena : 6 

R.E.W.E.L.A.C.J.A!! Uważam, że każdy kto chce rozwijać dalej swój biznes w obecnych czasach, powinien zapoznać się z koncepcją "thank you economy" i wziąć z niej tyle ile uważa za słuszne, a najlepiej wszystko!
  Ocena : 5 

Książka pokazująca siłę ludzi w biznesie. Myślę, że mogłaby być z powodzeniem krótsza, jednak warto ją przeczytać.
  Ocena : 5 

Gary jest właścicielem sklepu internetowego oferującego wina i odkrył social media jako kanał promocji i zwiększenia poziomu sprzedaży.Jego najważniejsza myśl to:pamiętaj o satysfakcji klienta,a on nie zapomni o tobie kupując oferowane produkty.Jeżeli myślisz o prowadzeniu sklepu internetowego warto zapoznać się z jego uwagami. DO WYDAWNICTWA HELION-NA OSTATNIEJ STRONIE PODANO ADRES INTERNETOWY: Gary Vanyerchuk.com tymczasem Pan nazywa się Gary Vaynerchuk pozdrawiam darekj
  Ocena : 5 

Czytałem sporo książek nt. mediów społecznościowych do tej pory, i mimo często rewelacyjnych opinii (na zachodzie i w Polsce), byłem zawiedziony. Niby dużo pisali, argumenty za używaniem mediów brzmiały logicznie, do dzisiaj nie wiedziałem właściwie jak na tym można zarabiać? Zajrzałem przykładowo na twitera, zasubskrybowałem parę firm i znanych ludzi, i mam wrażenie, że to jedno wielkie spamowisko. Naprawdę ludzie to kupują? Znudziłem się twiterem już po parunastu minutach, ale nie dawałem za wygraną. Niestety, kolejne dni próbowania załapania jakiegoś sensownego pomysłu jak się do tego zabrać, tak, bym nie musiał jednocześnie spamować, ale można by to (w jakiś magiczny sposób) przełożyć na jakieś konkretne zarobki, okazały się stratą czasu. Mam wiele książek na ten temat z Onepress (zresztą prawie wszystkie są pisane raczej dla dużych przedsiębiorstw), ale każda z nich pozostawiała mnie w tym samym miejscu, w którym byłem. "Ekonomia wdzięczonści" to duża odmiana. Już pierwsze strony dały mi pojęcie co mogą zrobić, by móc zacząć pracować na własną "widownię" (bo o to chodzi w tych wszystkich mediach społecznościowych), jednocześnie nie zostać jednym z wielu spamerów na twiterze. Jeśli potrzebujecie tylko jednej książki na temat przekuwania mediów społecznościowych na zarobki - a nie tylko o mediach społeczościowych dla nich samych - myślę, że możecie zaopatrzyć się wyłącznie w ten tytuł.
  Ocena : 5 

Rewelacyjna książka!! Gary Vaynerchuk wydaje się być guru social media , który niemal na talerzu podaje tu wszystkie wskazówki dotyczące zaistnienia na rynku oraz zdobycia i utrzymania zaufania i sympatii klientów. Gdyby tylko wszystkie firmy miały takie podejście do tematu!
  Ocena : 5 

Książka, która pokazuje co znaczy dobrze wykorzystywać social media i jak budować długotrwałe relacje z klientem. Polecam
  Ocena : 4 

Inspirująca jeżeli lubisz swoich klientów :) Książka opowiada o tym, że warto inwestować w social media, utrzymywać mniej sformalizowane relacje z klientami, rozpieszczać ich drobnymi gestami czy nietypowymi akcjami promocyjnymi. Pokazuje konkretne przykłady takich działań i można zaczerpnąć pomysłów dla własnej firmy. W pierwszej części przez kilkadziesiąt stron autor w kółko przekonuje, że trzeba mieć FB czy Twittera i mnie to znudziło, druga i trzecia część ratują książkę.
  Ocena : 4 

Świat w którym obecnie żyjemy mówi stanowcze nie nachalnej sprzedaży i nachalnemu marketingowi... I ta publikacja jest doskonałym przyczynkiem, by zastanowić się nad mechanizmami, jakimi kieruje si rynek, a jakimi powinien się kierować... Idealna lektura, by rozpocząć dyskusję na ten temat
  Ocena : 4 

Polecam
  Ocena : 3 

Książka nie jest zła. Jednak tak naprawdę to przez połowę książki autor leje wodę. Bardzo krótkie rozdziały, które nie zawsze są dobrze rozwinięte.
  Ocena : 3 

Ciekawie pokazane zalety mediów społecznościowych. Minus - dużo lania wody.
płatności onepress.pl