Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Grzegorz Kubera
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
248
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

39,90 zł
27,93 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

39,90 zł
19,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Jeśli nie masz własnego marzenia, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych.

A jeśli masz marzenie, wstrzymaj się chwilę. Zanim zaczniesz je realizować, odrób zadanie domowe. Dowiedz się, jak pracują ludzie, którzy stworzyli takie firmy, jak: Uber, Xiaomi, Airbnb czy Dropbox. Poznaj sposób myślenia twórców jednorożców, czyli firm wartych co najmniej miliard dolarów.

Dziś do założenia firmy najbardziej potrzebna jest zaradność, nie duże pieniądze. Jeśli tylko wiesz, gdzie szukać i jakich narzędzi używać, możesz małym kosztem stworzyć dobry startup i zacząć zarabiać już po kilku miesiącach. A gdy trafisz na swoją niszę i zaczniesz zdobywać klientów, uzyskanie wsparcia finansowego z funduszy venture capital nie powinno być trudne. Wtedy przeprowadzisz globalną ekspansję i — kto wie — może dołączysz do grona twórców jednorożców?
 
Dowiedz się:
  • dlaczego obecne czasy to najlepszy okres na zakładanie startupów;
  • gdzie zdobywać kompetencje i wiedzę;
  • na czym polega marketing mix jednorożców i jakie działania są najskuteczniejsze;
  • dlaczego warto rozwijać firmę metodą bootstrappingu, czyli z własnych środków;
  • jak współpracować z innymi przedsiębiorcami i wykorzystywać możliwości ekonomii dzielenia się;
  • jak uruchamiać nowe projekty i testować rynek na prawdziwych klientach z pomocą serwisów crowdfundingowych;
  • jak skalować biznes przy wsparciu funduszy venture capital i zdobyć inwestora;
  • z jakich narzędzi powinien korzystać współczesny przedsiębiorca.

Grzegorz Kubera — przedsiębiorca i założyciel studia startupowego GLIVE.pl, redaktor naczelny magazynów i serwisów informacyjnych z branży ICT, dziennikarz ekonomiczny i technologiczny, od 10 lat publikujący w czasopismach i serwisach online (m.in. „Bloomberg Businessweek Polska”, „Sukces”, „Focus”, „PLAYBOY", „IT Professional”). Prowadzi blog www.jednorozce.pl  dla zaradnych przedsiębiorców. 

Patroni medialni:

Selling onepress.pl