Efekt tygrysa. puść swoją osobis...

Efekt tygrysa. puść swoją osobistą markę w ruch

Autor: 

Efekt tygrysa. puść swoją osobistą markę w ruch
Ocena:
   4.6/6  Opinie  (8)
Stron: 160
Czyta: Grzegorz Pawlak
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Cena:
39,00 zł
Cena:
29,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena:
35,01 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
29,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
35,01 zł
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach! Dowiedz się: dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku? jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć? dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to za 5 zł? jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube? czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić? w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach? czym są i jak stosować dźwignie brandingowe? czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach? czy zapach i czcionka mogą być utrwalaczami Twojej marki? dlaczego Twoje cv jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić? z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio? co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać? jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę? jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają kiedy jesteś droższy od
6
(3)
5
(0)
4
(4)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 8

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Bardzo fajne wprowadzenie w temat personal brandingu - dużo praktycznych sposobów, ubranych w ciekawe historie - polecam.
      Ocena : 6 

    Polski autor doskonale oddaje jak w polskich realiach można zadbać o swój personal branding.
      Ocena : 6 

    Polecam rzeczowo i konkretnie !
      Ocena : 4 

    Książka dobra, ale spodziewałem się więcej.
      Ocena : 4 

    Książka ciekawie napisana, żywym językiem, prowadzi czytelnika przez meandry personal brandingu. Minusem jest trochę nieuporządkowana struktura, wgłębianie się bardzo szczegółowo w niektóre zagadnienie, a pozostawianie innych nieco powierzchownie. Za to jej mocną stroną, mocno wpływającą na wiarygodność, jest opisywanie faktycznie zastosowanych przez autora rozwiązań w naszej rzeczywistości, na polskim rynku. Dzięki temu większość pomysłów prezentowanych w książce można zastosować praktycznie od ręki, bez wydawania dużych pieniędzy i ruszyć swą osobistą markę w ruch.
      Ocena : 4 

    Polecam. Napisana przystępnym językiem, zawiera szereg ciekawych porad.
      Ocena : 4 

    Ciekawa pozycja. Można polecić.
      Ocena : 3 

    Ciekawa książka ale dałoby się to samo napisać w książce o 2/3 mniejszej.
    płatności onepress.pl