ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Daniel H. Pink
Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi Daniel H. Pink - okładka książki

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi Daniel H. Pink - okładka książki

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi Daniel H. Pink - okładka audiobooka MP3

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi Daniel H. Pink - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Studio Emka
Ocena:
5.0/6  Opinie: 5
Stron:
272
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook (25,97 zł najniższa cena z 30 dni)

33,00 zł (-40%)
19,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(25,97 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu

Wybrane bestsellery

Daniel H. Pink

Studio Emka - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności