Autentyczność przyciąga. Jak bud...

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Autor: 

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (6)
Stron: 192
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Cena:
37,00 zł
Cena:
29,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
37,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
29,90 zł
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

Jeśli tak — zacznij działać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

Patroni medialni:

Wstęp (9)

Rozdział 1. Autentyczność w Biznesie (13)

  • Autentyczność jako trend kulturowy (13)
  • Autentyczność może się stać nowym językiem biznesu (15)
  • Dlaczego warto budować swoją markę w sposób autentyczny? (16)
  • Kto to jest idealny klient? (17)
  • Dlaczego ta książka nie jest dla wszystkich? (18)
  • Dla kogo jest ta książka? (19)
  • W czym może ci pomóc ten poradnik? (20)
    • Dopiero zaczynasz i czujesz, że to coś dla ciebie (20)
    • Masz już firmę, stronę, blog, ale chcesz coś zmienić (20)
    • A co, jeśli nie lubisz pisać? (20)
    • A jeśli nie kochasz swojej pracy? (21)
    • Jeśli ten temat jest ci bliski zawodowo (21)
  • Dlaczego autentyczność przyciąga? (22)
  • Mentor przy kawie (23)
Rozdział 2. Jak budować swoją markę na autentycznym przekazie? (25)

  • Marka w podejściu klasycznym a idea autentyczności (26)
    • Elementy tradycyjnej strategii marketingowej w nieco innym wydaniu (27)
    • Jak korzystać z informacji zawartych w tym rozdziale? (27)
  • Autentyczna marka osobista (28)
    • Co to znaczy być swoją marką? (28)
    • Autentyczny personal branding (29)
    • Czy łatwo jest być swoją marką? (30)
    • Jak autentyczność pomaga w budowaniu swojej marki osobistej? (31)
    • Czy marka osobista jest dla ciebie? (32)
    • Poznaj siebie (32)
    • Poznaj swoje możliwości (32)
    • Poznaj też swoje ograniczenia (33)
    • Szukaj własnej drogi do poznania siebie (34)
    • Autentyczność pomaga (35)
    • Znajomość siebie też pomaga (36)
    • Marka autentyczna to marka unikalna (36)
    • Autentyczna marka osobista zmienia się razem z tobą (37)
    • Ufaj swojej intuicji, proszę! (37)
    • Jak budować autentyczną markę osobistą? (38)
  • Autentyczna marka firmowa (39)
    • Twoja marka firmowa może mówić autentycznym głosem (39)
    • Jak budować autentyczną markę firmową? (40)
    • Chcesz budować autentyczną markę - mów prawdę! (41)
    • Jak komunikować swoją markę firmową w sposób autentyczny? (42)
    • Kto może stworzyć autentyczną komunikację twojej marki firmowej? (43)
  • Twój idealny klient (43)
    • Dlaczego twoi idealni klienci wybierają ciebie? (44)
    • Jak rozpoznać swoich idealnych klientów? (44)
    • Jak stać się dla klientów "oczywistym wyborem"? (45)
    • Jak docierać do swoich idealnych klientów? (45)
    • Jak określać grupy swoich potencjalnych odbiorców? (46)
    • Czym są persony w marketingu? (48)
    • Persona czy prawdziwy klient? (49)
    • Czy persony mogą ci pomóc? (50)
    • Postaw się w miejscu swojego klienta (53)
  • Konkurencja i współpraca (54)
    • Jak radzić sobie z konkurencją? (54)
    • Jak znaleźć swoją niszę? (54)
    • Jak dać się poznać właściwym osobom? (56)
    • Na czym budować swoją konkurencyjną przewagę? (57)
    • Kto jest, a kto nie jest twoją konkurencją? (57)
  • Jak szukać współpracy zamiast konkurencji? (59)
  • Na zielonym fotelu (62)
Rozdział 3. Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może zmienić twoją firmę i twoje życie (67)

  • W czym autentyczność pomaga mi na co dzień? (68)
    • Autentyczność pomaga nawiązać inny rodzaj kontaktu z klientami (69)
    • Autentyczność pomaga budować zaufanie (71)
  • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc tobie i twojej firmie? (72)
    • Autentyczność wyróżnia ciebie i twoje usługi (72)
    • Autentyczność pozwala ci zawsze być sobą (73)
    • Autentyczność pozwala docierać do właściwych odbiorców (75)
    • Autentyczność przybliża cię do klientów (75)
    • Autentyczność zwiększa twoją moc przyciągania (76)
  • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc twoim klientom? (78)
    • Autentyczność ułatwia wybór (78)
  • Cytryny, limonki i zapach podróży (80)
Rozdział 4. Jak pisać w sposób porywający (83)

  • Pisz prosto i zwięźle (84)
    • Jak tworzyć proste i zwięzłe teksty? (85)
    • Pisz krótko i dynamicznie (86)
    • Wyjaśniaj to, co niezrozumiałe i trudne (86)
    • Pisz tak, jak mówisz (87)
    • Alternatywa dla pisania (87)
  • Pokazuj zamiast opisywać (90)
    • Wyświetlaj obrazki w głowie czytelnika (90)
    • Dlaczego lepiej pokazywać niż opisywać? (91)
  • Angażuj zmysły (92)
  • Unikaj wyświechtanych zwrotów (94)
    • O tym, jak niektóre zdania wyłączają mózg (96)
    • Co się stanie, gdy zrezygnujesz z wyświechtanych zwrotów? (96)
    • Jak unikać zużytych zdań? (97)
  • Nie wzbudzaj wątpliwości (98)
    • Nie kieruj uwagi tam, gdzie nie jest potrzebna (98)
  • Pokazuj korzyści (100)
  • Używaj call to action (103)
    • Jak działa wezwanie do działania? (104)
    • Powiedz odbiorcy, co ma zrobić (104)
    • Call to action na twojej stronie (105)
    • Call to action na przycisku (107)
    • Call to action na blogu (108)
    • Call to action na Facebooku (109)
    • Zrób to celnie, nienachalnie i czytelnie (110)
    • Uważaj na niektóre call to action (111)
  • Stosuj nagłówki i wyróżnienia (113)
    • Nagłówki ułatwiają czytanie (113)
    • Nagłówki ułatwiają pisanie (114)
    • Jakie reguły rządzą nagłówkami? (114)
    • Gdzie szukać inspiracji do tworzenia nagłówków? (116)
    • Jak tworzyć nagłówki, które działają? (118)
    • Wyróżniaj to, co chcesz podkreślać (118)
    • Uważaj na nagłówki-fajerwerki (119)
    • Jak tworzyć nagłówki w duchu autentycznym? (119)
  • Pamiętaj o czytelniku (121)
  • Lekcja stylu (122)
Rozdział 5. Jak pisać w sposób autentyczny (125)

  • "O mnie" - najtrudniejsza strona, jaką kiedykolwiek napisałam (125)
    • Jak pisałam o sobie, zanim odkryłam, że można inaczej? (126)
    • Jak odkryłam, że można inaczej? (127)
    • Jak w końcu to zrobiłam? (130)
    • Moje pierwsze bio (131)
    • Co mi pomogło i co może pomóc tobie? (132)
    • Dalsze życie mojego pierwszego bio (133)
    • Drugi tekst "o mnie" (133)
    • Przykłady innych tekstów o sobie napisanych w sposób autentyczny (136)
  • Kilka wskazówek, które pomogą ci napisać tekst o sobie w sposób autentyczny (141)
    • Pisz prawdę (141)
    • Pokazuj siebie w swojej najlepszej wersji (142)
    • Słuchaj siebie (142)
    • Wzbudzaj emocje (143)
    • Kilka pytań, które pomogą ci napisać tekst o sobie (143)
    • Masz już swoje odpowiedzi na pytania. I co teraz? (145)
  • Księżycowe światło na szkle (147)
Rozdział 6. Autentyczna promocja (151)

    • Potrzebujesz promocji (151)
    • Promocja może być przyjemna (152)
    • Jak się promować i pozostać sobą? (152)
  • Content marketing (153)
    • Marketing wychodzący i marketing przychodzący (154)
    • Content marketing, czyli wytwarzanie wartościowych treści (155)
    • Co może być twoim contentem? (155)
    • Rób to, co lubisz (158)
    • Twoja strona jako contentowe centrum dowodzenia (159)
    • Promowanie treści jest tak samo ważne jak ich wytwarzanie (160)
    • Content marketing a pozycjonowanie (163)
  • Media społecznościowe w content marketingu (163)
    • Jak tworzyć i rozpowszechniać swój content za pomocą Facebooka? (163)
    • Jak prowadzić profil na Facebooku w duchu autentycznym? (164)
    • Czym jest, a czym nie jest profil na Facebooku (164)
    • Publikuj regularnie, ale nie za często (165)
    • Pamiętaj, że nie wszyscy widzą to, co publikujesz (166)
    • Jak szukać pomysłu na fanpejdż? (166)
    • Jak prowadzić swój profil? (168)
    • Stwórz plan działań na Facebooku (168)
    • Szybki przegląd innych mediów społecznościowych (170)
    • Jak zacząć? (172)
    • O czym warto pamiętać? (172)
  • Storytelling (174)
    • Na czym polega siła opowieści? (174)
    • Historia jako narzędzie marketingowe (175)
    • Różne sposoby opowiadania historii (176)
    • Storytelling a autentyczność (176)
    • Storytelling a content marketing (177)
    • Jak korzystać z możliwości storytellingu? (178)
    • Jak takie opowieści mogą wyglądać w praktyce? (178)
    • Jak tworzyć własne historie? (179)
    • Jak opisywać swoje historie? (181)
    • Wybieraj to, co najważniejsze (181)
  • Części Wspólne i bardzo spójne (185)
6
(3)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(1)
1
(1)

Liczba ocen: 6

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Bardzo ciekawa i inspirująca książka. Polecam wszystkim, którzy prowadzą swoją firmę i budują swoją markę w internecie – choćby pisząc bloga.
  Ocena : 6 

To jest swietna ksiażka. Takiej mi brakowało na rynku, a wydaje się, że to jest teraz trend który będzie coraz bardziej popularny. Lektura obowiazkowa dla tych co prowadzą swoją firmę lub o niej myślą. To też lektura obowiazkowa dla liderów społecznych i organizacji pozarządowych, dzieki temu miałby szansę swój przekaz ulepszyć.
  Ocena : 6 

Książka trafia w swój czas - o autentyczności będzie tylko głośniej. Bardzo dobre proporcje pomiędzy wyjaśnieniem i argumentowaniem, dlaczego autentyczność jest potrzebna, a konkretnymi poradami, jak autentycznie pisać i opowiadać o swoim biznesie. Warto poświęcić jej swój czas.
  Ocena : 5 

książka może i przegadana, ale mnie tam się podobała. Czytało się ją bardzo przyjemnie, informacje był powtarzane wielokrotnie dzięki czemu lepiej się utrwaliły. W porównaniu do innych podobnych na rynku, ta jest jedną z ciekawszych. Kolejnym niewątpliwym plusem są liczne przykłady. Poleciłbym tą książkę każdemu kto zaczyna się interesować marketingiem w małej firmie, lub chce ugruntować swoje podstawy. Moje oczekiwania ta książka zaspokoiła z nawiązką, a jestem tylko skromnym studentem.
  Ocena : 2 

Przegadana książka. Może zainteresuje kogoś kto jest zupełnie nie obeznany komunikacji, zaczynającego mały biznes. Jednak książka wydaje się być pozycjonowana jako publikacja z dużą ilością merytorycznych treści także dla specjalistów. A tak nie jest - stąd zła ocena. Szkoda, bo zapowiadało się dobrze z opisów i recenzji. Pieniądze wydane na marne, po to by przeczytać: "warto być autentycznym w komunikacji".
  Ocena : 1 

Książka totalnie przegadana, tak naprawdę jej całą zawartość można opisać w kilku zdaniach: 1. Warto wysyłać autentyczny przekaz (większość książki to powtarzanie tej tezy, a nie pisanie jak taki przekaz formułować). 2. Pani autorka pomogła wielu ludziom w formułowaniu autentycznego przekazu (wielokrotnie powtarzana historia w stylu: X zgłosił się do autorki, autorka pomogła X [z reguły nie jest napisane jak konkretnie], X był zadowolony). 3. Książka podaje kilka zupełnych podstaw na temat sporządzania tekstów na strony internetowe - na przykład to, że powinien być "Call to action" ("zamów teraz", "zarejestruj się" itd.). To jest jedyna sensowna zawartość tej książki. Jednak nawet te podstawy są w niej słabo opisane, o wiele lepiej można się ich nauczyć z dowolnego darmowego poradnika na ten temat. Pod względem poświęconej liczby stron te 3 rzeczy wyglądają mniej więcej tak: Punkt 1: 80%, Punkt 2: 18%, Punkt 3: 2%. Gratuluję, jak to przeczytaliście to już znacie całą treść książki.
płatności onepress.pl