- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.4/6 Opinie: 5
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Zrozumieć social media
Facebook na kozetce
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:
- Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
- Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
- Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
- W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto? MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Strategiczne podejście do działania w social mediach Strategiczne podejście do działania w social mediach
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania go do pomysłu na wspólne działanie. Im wytrawniejszy i skuteczniejszy rozmówca, tym większy wpływ wywiera na innych ludzi. I właśnie o to w tym wszystkim chodzi: o wywieranie wpływu przy użyciu słów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%)
O autorze książki
Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.
Ebooka "Zrozumieć social media" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zrozumieć social media" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zrozumieć social media" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zrozumieć social media (7) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Kobiecaintuicja.wordpress.com Klaudia KwiatkowskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Praktycznie każdy z nas ma większą lub mniejszą styczność z portalami społecznościowymi. Jeśli nie bezpośrednio, to z całą pewnością osoby z naszego otoczenia codziennie używają social media. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku czy You Tube. Nie da się ukryć, że media społecznościowe cały czas rosną w siłę, co może wzbudzać niepokój. Artur Roguski postanowił wyjaśnić czym są social media, na jakich zasadach działają i dlaczego jesteśmy ich użytkownikami. Żyjemy w czasach, w których social media są prawdziwą władzą. Standardowe media jak telewizja czy prasa powoli odchodzą do lamusa. Kolejne pokolenia urodzone w erze mediów społecznościowych żyją w tym wirtualnym świecie, spędzając godziny przed ekranem laptopów czy smartfonów. Od social media można bardzo łatwo się uzależnić. Są one także doskonałym źródłem najnowszych informacji, a także sprawiają, że w szybki sposób możemy skontaktować się z kimś na drugim końcu świata. „Zrozumieć social media” to bardzo ciekawa pozycja. Wydawała mi się, że o social mediach wiem wiele, ale okazało się, że za mało. Przyznam szczerze, że spodziewałam się czegoś innego, a mianowicie tego, w jaki sposób zyskać popularność i wykreować swoje miejsce w sieci. Co prawda pojawia się jeden rozdział na ten temat, ale autor skupia się zupełnie na czym innym. Artur Roguski rozkłada na czynniki pierwsze funkcjonowanie mediów społecznościowych, pokazuje plusy i minusy ich użytkowania, przestrzega przed niebezpieczeństwem oraz jak mądrze korzystać z ich mocy. Książka jest bardzo dobrze napisana, przystępnym językiem wyjaśnia wiele pojęć. Artur Roguski umieścił wiele wyników badań społecznych, ukazał nie tylko negatywne, ale również pozytywne strony social mediów. W „Zrozumieć social media” znajdziemy też wypowiedzi znanych osób na różne tematy w obrębie social media. Tak naprawdę to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
-
Recenzja: Paweł Polejowski - Trener Języka Angielskiego Polejowski PawełRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sięgając po „Zrozumieć Social Media”, myślałem, że będzie to książka, która uzupełni moją wiedzę z zakresu Social Media Marketingu o dozę teoretycznych informacji na temat tego jak właściwie social media działają i w jaki sposób je konsumujemy. Pozytywnym zaskoczeniem okazało się to, że otrzymałem o wiele więcej praktycznej i świetnie podanej wiedzy. „Zrozumieć Social Media” to nie tylko pozycja dla tych, którzy z mediami społecznościowymi mają kontakt czysto zawodowy, wykorzystując je jako narzędzie marketingowe. Książkę tę można z czystym sumieniem polecić każdemu, kto ma jakąkolwiek styczność z social mediami, czyli praktycznie każdemu z nas. Pomoże ona zrozumieć nam nasze własne zachowania i przywiązanie do tej formy kontaktu ze światem, pomoże również rodzicom zrozumieć to dlaczego tak chętnie sięgają do nich i zatracają się w nich ich nastoletnie pociechy. Książka ta jest napisana niezwykle swobodnym popularnonaukowym stylu, sprawiając, że odbiorca nie jest przytłoczony nazbyt naukowymi szczegółami, jednocześnie mogąc w pełni zrozumieć, na czym polega fenomen Facebooka, Instagrama czy YouTube oraz to, czy i jakie niosą one ze sobą zagrożenia, tudzież co pozytywnego mogą one wnieść do naszego życia. Obcując ze „Zrozumieć Social Media”, czuje się, że autor chciał przedstawić fakty na temat opisywanego przez siebie zjawiska, unikając nadmiernego demonizowania jak i stawiania w pozytywnym świetle mediów społecznościowych. W „Zrozumieć Social Media” otrzymujemy wybitnie dobrze podane fakty, które niejednej osobie mogą otworzyć oczy na to jak duży wpływ media społecznościowe miały, mają i będą mieć na nas. Pozycja godna polecenia.
-
Recenzja: BOOK wie co Kusztelski MaciejRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wedle najnowszych danych, obecnie z portali społecznościowych aktywnie korzysta 3,80 miliarda użytkowników, czyli 49% populacji. Ciężko zatem zaprzeczyć idei, że social media dobrze jest poznać i zrozumieć - zarówno z praktycznego, jak i psychologicznego punktu widzenia. Taką skumulowaną wiedzę, w bardzo przystępnej wersji, przygotował dla nas właśnie Artur Roguski. Przede wszystkim target tej publikacji jest o wiele większy, niż mogłoby się wydawać. Wystarczy wziąć pod uwagę fakt, że ludzie mylnie interpretują social media jako jedynie zbiór kilku gigantów, takich jak Facebook, Instagram, TikTok czy YouTube. Tak naprawdę zalicza się do nich każde miejsce w sieci, gdzie pojawia się jakaś interakcja, wymiana informacji w dwie strony. Należyte funkcjonowanie na tych płaszczyznach jest dziś bardzo istotne, a w przyszłości, zaryzykuję stwierdzenie, iż będzie wręcz konieczne. Książka ta zawiera w sobie zbiór informacji o genezie i definicji mediów społecznościowych, tłumaczy dlaczego z nich korzystamy oraz jakie korzyści i zagrożenia z tego tytułu, pukają w szybki naszych smartfonów czy komputerów. Artur Roguski cechuje się lekkim piórem oraz doborem nieskomplikowanego słownictwa, co naprawdę znacząco ułatwia pochłanianie kolejnych działów, jak i przyswajanie płynącej z nich wiedzy. Nieważne, czy do tej pory czytelnik korzystał z social mediów sporadycznie czy był od nich wręcz uzależniony - mnóstwo wiedzy, statystyk oraz faktów jest jeszcze do odkrycia, a ten podręcznik zawiera ich ogromną ilość. Zainteresować i szokować mogą różne analizy, jak i fakty, że można popełnić samobójstwo za sprawą głosowania na Instagramie czy pomóc prezydentowi wygrać wybory dzięki odpowiednim manipulacjom na Facebook'u. Poza wieloma takimi ciekawostkami, mamy szansę uporządkować swoją wiedzę w temacie social mediów, jak i nauczyć się prawidłowo z nich korzystać. Świadomość mogą poszerzyć zarówno najmłodsi ich użytkownicy, jak i rodzice, tak samo osoby korzystające z nich dla zabawy, jak i w celach zarobkowych czy promocji własnej marki. Wszyscy mamy okazję zagłębić się w istotę pracy influencer'ów, jak i potęgi fake-news'ów, a przede wszystkim na to, jak zmniejszyć szansę na to, że zostaniemy zmanipulowani czy oszukani w internecie. Autor przygotował książkę bardzo rzetelnie - znajdziemy w niej ogrom przypisów, co świadczy o konkretnym researchu informacji, jak i wiele analiz, badań i liczb. Z drugiej strony mamy odniesienia psychologiczne oraz konkretne przykłady z życia. Książka może być udanym prezentem niemalże dla każdego i za to naprawdę należy ją wyróżnić i docenić. Popularność i funkcjonalność social mediów z roku na rok wzrasta i dotyczy to każdej sfery życia: prywatnej, zawodowej, gospodarczej, politycznej i wielu innych. Nie sposób nie zgodzić się z Panem Roguskim, że wiedza tego typu powinna być wykładana także w szkołach. Najpewniej - jedynie kwestią czasu jest to, kiedy dokładnie to się stanie, zatem może warto zacząć zgłębiać tę, z dnia na dzień bardziej przydatną, wiedzę?
-
Recenzja: joanne_books_lover Lewandowska JoannaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka jest bardzo dobrze przygotowana merytorycznie a przy tym napisana przystępnym językiem. Dowiecie się z niej dlaczego w ogóle korzystamy z social mediów, jakie czerpiemy z tego korzyści a co przy tym tracimy. Autor wyjaśni Wam jak wielkie firmy i politycy wykorzystują zebrane dane użytkowników i jaki to może mieć wpływ na chociażby wynik wyborów prezydenckich😱 Znajdziecie tu również garść dobrych rad jak mądrze wykorzystać potencjał poszczególnych mediów społecznościowych od Facebook'a zaczynając po Twitter'a kończąc. Nie ma tu może wiedzy niezbędnej dla twórcy internetowego, ale z perspektywy użytkownika to skarbnica wiedzy. Polecam Wam ją serdecznie jeśli interesujecie się ową tematyką.
-
Recenzja: girlinthebooks Skórowska NataliaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
“Zrozumieć social media” to książka, która przybliża powstanie, funkcjonowanie, przyszłość, zalety i wady mediów społecznościowych zarówno z perspektywy twórców jak i zwykłych użytkowników, a co najważniejsze robi to wszystko prostym językiem. Dużą zaletą tytułu jest to, że zawartość merytoryczna została podzielona na rozdziały, z których każdy porusza inną sferę związaną z mediami społecznościowymi. W dużym stopniu ułatwia to zarówno przyswojenie wiedzy w usystematyzowany sposób jak i znalezienie konkretnych informacji po czasie, gdy np. będzie się chciało odwołać do danych rozważań czy badań. To właśnie kolejny plus tej pozycji - duża ilość badań, eksperymentów i czystych danych, których źródła zostały podane i jeśli zainteresuje Cię dana kwestia np. ile godzin w mediach społecznościowych spędzamy każdego dnia to zawsze możesz sięgnąć do przypisów i poznać jeszcze więcej szczegółów. A już teraz wiem, że wielokrotnie będę wracała do wielu fragmentów z tej pozycji, szczególnie po to, aby uświadomić niektórym jakie „sztuczki” stosują twórcy mediów społecznościowych, aby zabrać nam czas, prywatność czy decyzyjność. Warto wspomnieć, że książka napisana jest językiem zrozumiałym dla aktywnego użytkownika serwisów i portali internetowych, ale także dla osób, które nie do końca wiedzą jak funkcjonuje cały ten nowy, interaktywny świat. Bardzo mi się to podoba, gdyż stwarza możliwość polecenia tej książki także starszemu pokoleniu i wyjaśnieniu pewnych kwestii np. związanych z tym, że w Internecie można zarabiać, albo, że powinni uważać na fake newsy. Znajdziemy tu nawet porady dotyczące tego jak weryfikować informację, które czytamy w sieci. Twórcy internetowi z pewnością będą zachwyceni poradami jak tworzyć skuteczniej, rozsądniej, ale także informacjami dotyczącymi najlepszych dni, a nawet godzin na publikowanie swoich postów. Być może po lekturze książki Artura Rogozińskiego zwiększycie swoje zasięgi i rozwiniecie skrzydła jako influencer? Swoją drogą, definicja takiej osoby także się tu znalazła, a nie jest to prosta sprawa. Dlaczego ten tytuł trafia na listę tych najlepszych i najbardziej wzbogacających moją wiedzę w tym roku? Dlatego, że popularność social mediów z roku na rok wzrasta i dotyczy to każdej sfery życia: prywatnej, zawodowej, politycznej, gospodarczej i wielu innych, dlatego warto zgłębić ten temat i mieć szersze spojrzenie dotyczące tego ja duży wpływ na nasze zachowanie i myślenie mają zamieszczane tam treści. Ponadto część książki została napisana już w trakcie trwającej pandemii, a w związku z nią także zmieniło się zachowanie użytkowników mediów społecznościowych i wiele ciekawostek dotyczących np. wzrostu popularności niektórych aplikacji zostało tu zawartych. Jeśli to czytasz to najprawdopodobniej masz konto na jednym, dwóch albo i kilkunastu portalach społecznościowych więc ta książka zdecydowanie jest dla Ciebie. Pomoże ona poruszać się w tym świecie świadomie, a nie być sterowanym przez duże firmy i błądzić jak dziecko we mgle.
-
Recenzja: kobietainspiruje Kasper MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka to prawdziwa petarda. Jeśli prowadzicie profil firmowy lub osobisty gdzieś w mediach społecznościowych, to powinniście po nią sięgnąć. To kopalnia wiedzy, w której przeczytacie nie tylko o poradach dotyczących wykorzystania hashtagów czy o algorytmach, ale również poznacie mnóstwo praktycznych przykładów. Super sprawa i dla starych wyjadaczy i dla tych, co to dopiero rozpoczynają przygodę z kanałami w Social Media. _______________ #arturrogulski #zrozumiećsocialmedia #socialmedia #rozwojosobisty #inwestycjawsiebie #inwestujewsiebie #czytambolubię #czytaniemojapasja #helion #wydawnictwohelion #książkoholik
-
Recenzja: _zakamarek_ Twaróg AngelikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ciekawa pozycja dla każdego. Jeśli interesuje Was temat mediów społecznościowych, zastanawiacie się jaki jest ich wpływ na nasze życia oraz skutki zbytniego uzależniania się od nich, koniecznie musicie sięgnąć po tą pozycję. Szczególnie polecam rodzicom, żeby zapoznali się ze skutkami zbyt nadmiernego udzielania się swoich dzieci w mediach. Przedstawionych jest wiele ciekawych historii i doświadczeń wielu ludzi, dzięki czemu możemy zobaczyć jak social media mogą zawładnąć czymś życiem. Dla jednych jeden ,,like" mniej lub więcej to nie problem, a dla innych to sprawa życia lub śmierci. Myślę, że specjaliści od mediów społecznościowych też znajdą wiele pomocnych informacji, które będą mogli wykorzystać w pracy. W książce zawartych jest wiele informacji o wynikach badań, odwołań do różnych stron, co daje możliwość poszerzenia wiedzy o danym temacie.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6600-8, 9788328366008
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-09-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7396-9, 9788328373969
- Data wydania ebooka :
- 2020-09-08 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 100963
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Social Media
Spis treści książki
- Kiedy powstały media społecznościowe? 18
- Jak rozwijały się media społecznościowe w Polsce? 21
- Z komputera na telefon, czyli pierwsza rewolucja w mediach społecznościowych 23
- Każdy z nas jest reporterem i publicystą 25
- Od feedu do stories, czyli druga rewolucja w mediach społecznościowych 27
- Jak działają algorytmy wyświetlania treści Facebooka, Instagrama i innych serwisów społecznościowych? 30
- Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 36
- Miejsce mediów społecznościowych w piramidzie potrzeb Maslowa 42
- Potrzeba kontaktu z bliskimi główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych 45
- Ile czasu spędzamy na konsumowaniu treści? 46
- Czas czasowi nierówny w mediach społecznościowych 49
- Kto i dlaczego NIE korzysta z serwisów społecznościowych? 52
- Kim jest influencer? 59
- Za co kochamy influencerów? 65
- Jak media społecznościowe zmieniły życie celebrytów? 70
- Od lekarza do influencera 71
- Czy ufamy influencerom? 73
- Idealne życie na Instagramie 77
- Historia pewnej instagramerki oraz naleśników, które okazały się plackami tortilli 78
- "Instagram dał mi w kość i wywrócił moje życie do góry nogami" - wywiad 81
- Ile osób w Polsce ma FOMO? 92
- Pokolenie Z, czyli always on 94
- Fonoholizm wśród polskich nastolatków 102
- Emocje podstawowe i złożone 108
- Eksperyment Facebooka z manipulacją treściami 111
- Co się dzieje w mózgu, gdy dostajemy like'a? 115
- Jak zmienił nas Instagram? 117
- Czym jest wielka piątka? 124
- Jak poszczególne wymiary osobowości determinują korzystanie z mediów społecznościowych i internetu? 127
- Po like'ach ich poznacie 130
- Media społecznościowe lepsze od psychiatry? 134
- Jak różnice kulturowe wpływają na korzystanie z mediów społecznościowych? 136
- Chińska utopia 138
- Przez media społecznościowe żyjemy w erze zazdrości 147
- Zabiła się, bo dostawała za mało polubień w serwisach społecznościowych 151
- Bierne i aktywne korzystanie z mediów społecznościowych 153
- Negatywny wpływ mediów społecznościowych na zdrowie 160
- Nie śpię, bo lajkuję posty 161
- Media społecznościowe a zadowolenie z własnego wyglądu 163
- Przemoc w mediach społecznościowych 165
- Jak minimalizować negatywny wpływ mediów społecznościowych? 171
- Jakie są pozytywne efekty korzystania z mediów społecznościowych? 175
- Jak pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów społecznościowych rozkładają się na poszczególne serwisy? 179
- Fake news groźniejszą bronią niż karabin maszynowy 184
- Co łączy Trumpa z macedońskim miastem Wełes? 188
- Jak rozpoznać fałszywe informacje? 190
- Deepfake nową formą fake newsa 197
- Wpływ mediów społecznościowych na politykę 200
- O takich, co ukradli dane 203
- Media społecznościowe w czasach pandemii 206
- Jakie dane przekazujemy serwisom społecznościowym? 218
- Media społecznościowe napędzają nas do wydawania pieniędzy 220
- Przepis na fałszywego influencera 223
- Marketing szeptany 226
- Chcę zaistnieć ze swoją marką w mediach społecznościowych. Jak to zrobić? 232
- Ucz się na błędach innych, czyli zestawienie wpadek w mediach społecznościowych 247
- Jak pokonać trolla? 251
- Chcę mieć więcej like'ów! Jakie posty publikować? 255
- Jak korzystać z hasztagów w mediach społecznościowych? 259
- Biznesowe media społecznościowe 263
- W grupie raźniej. Zwłaszcza na Facebooku 270
- Kim jest community manager? 275
- Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 279
Wstęp. Dlaczego powstała ta książka? 7
Rozdział 1. Czym są media społecznościowe? 13
Rozdział 2. Dlaczego i jak używamy mediów społecznościowych? 39
Rozdział 3. Nowi idole w mediach społecznościowych 57
Rozdział 4. W pogoni za treściami, czyli strach przed niedoinformowaniem 87
Rozdział 5. Emocje w mediach społecznościowych 105
Rozdział 6. Cechy osobowościowe a korzystanie z mediów społecznościowych 121
Rozdział 7. Czy korzystanie z mediów społecznościowych powoduje depresję? 143
Rozdział 8. Serwisy społecznościowe i ich wpływ na odbiorców 157
Rozdział 9. Wpływ mediów społecznościowych na duże grupy ludzi 181
Rozdział 10. Media społecznościowe w reklamie i promocji 213
Rozdział 11. Jak używać serwisów społecznościowych na co dzień? 241
Zakończenie. Jakie będą media społecznościowe w przyszłości? 283
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.- Druk
Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym Notestorming. Atlas narzędzi rozwiązywania problemów w biznesie i rozwoju osobistym
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, a nawet przepisy prawa. Pojawiły się nowe media społecznościowe, masowo uzbroiliśmy się w superkomputer, który nosimy w torebce lub kieszeni spodni i dla niepoznaki wciąż nazywamy telefonem. Sprzedaż produktów przez internet wzrosła dwudziestokrotnie. Dlatego dziś, sięgając po Mistrza sprzedaży, możesz się spodziewać innego poradnika niż ten, który ukazał się w 2009 roku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżniają się niczym szczególnym. Najczęściej są to uczciwi, ciężko pracujący ludzie, którzy podjęli ryzyko, rozwinęli specjalistyczną wiedzę w swoich dziedzinach i nie poddali się, gdy natrafili na trudności. Sukces finansowy nie jest więc żadnym cudem ani nie zależy od szczęścia. Przychodzi zgodnie z prawem przyczyny i skutku. Jeśli zainicjujesz przyczyny, otrzymasz skutki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe Wzbogać się po swojemu. Jak szybko osiągać własne cele finansowe
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał — minuta po minucie i godzina po godzinie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele! Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zrozumieć social media Artur Roguski (5) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
więcej opinii