ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego Sławomir Smyczek - okładka książki

Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego Sławomir Smyczek - okładka książki

Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego Sławomir Smyczek - okładka audiobooka MP3

Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego Sławomir Smyczek - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
241
Dostępny format:
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W monografii podjęto istotny, choć nadal mało rozpoznany temat we współczesnej gospodarce oraz nauce, jakim jest wykluczenie konsumenckie. Rozważania zawarte w publikacji obejmują analizy zjawiska wykluczenia konsumentów z rynku w jego czterech głównych obszarach: przedmiotowym, odnoszącym się do skali, wymiarów i konsekwencji zjawiska wykluczenia rynkowego konsumentów; podmiotowym, obejmującym identyfikację grup konsumentów podatnych na wykluczenie rynkowe oraz zróżnicowanie konsumentów pod względem skłonności do włączenia konsumenckiego; organizacyjnym, stanowiącym wsparcie biznesu oraz państwa w implementacji metod przeciwdziałania wykluczeniu konsumenckiemu; przestrzennym, koncentrującym się na porównaniach poziomu i wymiarów wykluczenia rynkowego konsumentów w układzie krajowym i międzynarodowym. Przedstawione w monografii analizy rozwijają, uogólniają i integrują dotychczasowe istniejące teorie w obszarze ekonomii behawioralnej z socjologicznymi koncepcjami. Podejmowana w poszczególnych rozdziałach pracy problematyka została osadzona w bogatej literaturze przedmiotu, zarówno krajowej, jak i zagranicznej. Ponadto wykorzystano badania wtórne oraz zaprezentowano wyniki licznych badań własnych autorów o charakterze jakościowym i ilościowym.

Wybrane bestsellery

Sławomir Smyczek

Sławomir Smyczek - pozostałe książki

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności