New Media in higher education market
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Ocena:
- Stron:
- 416
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
New Media in higher education market
The general mission of this book is to help academicians and administration staff from higher education institutions to create new approach to use new technologies and media in teaching processes as well for internal and external communication. The target audience of this book will be composed of researchers and professionals working in the higher education sector. Academic teachers, administra-tion staff from promotion and international offices should be interested in this book. This book should help them to rethink what they do, how they are doing and to encourage them to create better usage of new media in their activities at universities. The entire publication is divided into seven parts and con-tains selected papers presented at the conference. First part provides inside to changes in environment of higher education institutions. Second one presents selected aspects of innovations in both teaching as well administration processes at universities. Part three is focus on different new media which can be applied to higher education institutions. In part four there are papers which describe new tools and technologies for higher education institutions. Next part presents cases of using social media by differ-ent universities. Part six focus on problem of attitudes of students and teachers toward new media application in educational process. Part seven, which conclude this book, discusses range of papers dedicated to relations between universities and labour market in aspect of new media usage.
Wybrane bestsellery
Sławomir Smyczek, Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek - pozostałe książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: New Media in higher education market Sławomir Smyczek, Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.