ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategie przedsiębiorstw handlu elektronicznego (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
SELF-PUBLISHER
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
103
     PDF

Ebook

29,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W ostatnich latach obserwujemy intensywny rozwój sektora e-commerce. Branża ta rośnie dynamicznie, ale też bardzo intensywnie się zmienia, co stanowi duże wyzwanie dla konkurujących w niej przedsiębiorstw. Publikacja ta pozwala spojrzeć na strategie przedsiębiorstw handlu elektronicznego z perspektywy szkoły zasobowej. Celem tej publikacji jest:

  • pokazanie czytelnikowi kontekstu, w jakim rozwija się handel internetowy;
  • przybliżenie głównych elementów wpływających na dynamikę rozwoju branży e‑commerce;
  • przybliżenie relacji i zależności, jakie zachodzą między modelami biznesu handlu internetowego a metodami generowania wartości i ich implikacji dla budowania kompetencji i strategii;
  • zrozumienie optymalnych strategii firm sektora handlu internetowego oraz mechanizmów ich tworzenia w oparciu o podejście szkoły zasobowej.

Rozważania teoretyczne dotyczące strategii i modeli biznesowych poparte zostały przykładami praktycznymi oraz studium przypadku przedsiębiorstwa Amazon jednej z największych i najbardziej innowacyjnych firm sektora.

Jan Michalewski

Zamknij

Wybierz metodę płatności