Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Sprawdź nowe wydanie
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone
Jarek Szczepański
Opis książki: Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Marka, czyli wszystko co masz
Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu wiele sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:Marketing jest prosty!
Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od Ciebie...
Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...
Wybrane bestsellery
Onepress - inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana

Oceny i opinie klientów: Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko Jarek Szczepański (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2017-01-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Władyslaw Foltyński, konsultant
Opinia dodana: 2016-04-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-02-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-01-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: ipzalewska@gmail.com, -
Opinia dodana: 2015-11-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Joanna Burbridge, artdirector/konsultant komunikacji wizualnej i projektowania graficznego
Opinia dodana: 2016-01-02 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii