Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone
- Autor:
- Jarek Szczepański
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 6
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone
Jarek Szczepański
Opis
książki
:
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone
Teraz marketing jest prosty!
Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.
Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.
Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.
Wybrane bestsellery
-
Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od Ciebie...
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nowość Promocja
To już szóste, zaktualizowane wydanie kompleksowego wprowadzenia do zagadnień ryzyka biznesowego i organizacyjnego. Treść książki jest w pełni zgodna z normą ISO 31000 i ze strukturą ramową COSO ERM. Omówiono tu kluczowe zasady zarządzania ryzykiem (zarówno w przedsiębiorstwie, jak i w projektach) i planowania ciągłości działania, dokonano też przeglądu międzynarodowych standardów w tym zakresie. To wydanie uwzględnia również takie zagadnienia jak ryzyko cybernetyczne, wysoce nieprawdopodobne zdarzenia o wielkim wpływie i ryzyko zmian klimatycznych. Zawiera ponadto omówienie kwestii kultury ryzyka i apetytu na ryzyko, a także zagrożeń występujących w łańcuchu dostaw i tematyki sprawozdawczości w zakresie ryzyka. Poszczególne aspekty zostały zilustrowane rysunkami, schematami, wykresami, tabelami i podsumowaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
60.99 zł
99.00 zł (-38%) -
Nowość Promocja
Autor bestsellerów Leniwy umysł i Buntownicy opowiada o tym, co możemy zrobić, aby wspiąć się na nieosiągalne dotąd wyżyny i pomóc w tym innym. Nasz świat ma obsesję na punkcie talentu. W szkołach chwalimy utalentowanych uczniów, w sporcie zachwycamy się naturalnymi zdolnościami, w muzyce szukamy cudownych dzieci. Podziwiamy ludzi, którzy mają wrod- ePub + Mobi pkt
(48,48 zł najniższa cena z 30 dni)
48.48 zł
64.90 zł (-25%) -
Bestseller Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Bestseller Promocja
Termin „płynna nowoczesność”, który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Bestseller Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł (-20%) -
Bestseller Promocja
Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ― i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Książka stanowi wprowadzenie w świat notestormingu. Metoda ta opiera się na użyciu karteczek samoprzylepnych w procesie poszukiwania pomysłów i podejmowania decyzji podczas warsztatów, sesji rozwojowych i spotkań biznesowych, co czyni je wysoce bardziej efektywnymi niż tradycyjna rozmowa lub dyskusja. Istotą notestormingu jest „zobaczenie” problemu i znalezienie jego rozwiązania na drodze od myślowego rozważania do konkretnej pisemnej formy.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia — w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów — dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
45.60 zł
57.00 zł (-20%)
O autorze książki
Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu, nieustannie ją weryfikuje w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota Strategia Marki (Onepress, 2018). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł (-20%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł (-20%) -
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
-
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%)
Ebooka "Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Booknięci Honorata SzkudlarekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Strategiczny brand marketing” to drugie rozszerzone wydanie oraz praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menadżerów i nie tylko. Nowe wydanie zwiera dodatek specjalny o strategiach detalistów i ich marek własnych. Jest to książka, która z pewnością ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii marki i portfela. Marketing jest prosty? Dotąd nie interesowało mnie pojęcie marketingu. Umiałam je wyjaśnić tylko swoimi słowami i opierając się wyłącznie na doświadczeniu. Znam chwyty marketingowe i oczywiście, że lubię popularne marki – jak większość moich znajomych. Jestem konsumentem i w wyborach produktów zazwyczaj kieruję się jakością. Tak mi się przynajmniej wydawało. Jednak, dzięki panu Jarkowi Szczepańskiemu dowiedziałam się, że na moją decyzję odnośnie wyboru, składa się wiele czynników takich jak m.in. cena, dostępność, czy użyteczność przedmiotu. Na pytanie czy marketing jest prosty, można odpowiedzieć na dwa sposoby. Tak, marketing jest prosty, jeśli patrzymy od strony właściciela firmy czy marketingowca. Wiedzą oni co z czym połączyć, żeby mieć najlepszy efekt końcowy, który skłoni klienta do zakupu. Natomiast jeśli patrzymy od strony klienta, czyli osoby, która tylko nabywa dany przedmiot, która nie ma żadnej wiedzy na temat marketingu, to oczywiście odpowiedź na to pytanie będzie przecząca. Nostalgia za przeszłością jest falą pozytywnej energii, która na nowo oświetla markę na rynku i na krótko zwraca uwagę masowego odbiorcy. Język, jakim operuje autor, jest lekki i przyjemny. Nie pojawiają się tam wyrażenia, które są kosmicznie trudne. Na pewno każdy gdzieś, kiedyś coś słyszał, ale nie wiedział dokładnie co to takiego. Książkę dzięki temu czyta się w każdych warunkach i można wiele razy wrócić do interesujących nas zagadnień. Spokojnie, autor również wszystko wyjaśnia po kolei ze starannością, a zawarte tabelki, rysunki itp. tylko w tym pomagają. W poradniku zabrakło mi z pewnością pewnego rodzaju spisu definicji czy małego słownika w aneksie, który by zebrał wszystkie wyrażenia w jednym miejscu dla większej wygody czytania. Można również użyć karteczek samoprzylepnych, aby z łatwością wracać do pojęć. Tę metodę stosuję od wielu lat i nigdy mnie nie zawiodła. Im silniej wizerunek marki wpisany jest we wzorce kultury danego czasu, tym bardziej zagrażają mu zmiany stylu życia. Na przełomie ostatnich dwudziestu lat rynek zmieniał się wielokrotnie i przez kolejne lata również będzie to robił. W obecnych czasach dominuje konsumpcjonizm, który w efekcie niesie ze sobą nie tylko złe nawyki żywieniowe, ale również ogromne katastrofy ekologiczne dla naszej planety. Poradnik uświadamia, że wszystko jest jednym wielkim kołem, że gdy jest na coś popyt, to jest także podaż. Brzmi jak oczywistość? Możliwe, że tak. Możliwe, że to jest tak banalne, a nikt o tym na co dzień nie myśli. Autor przedstawia firmę X, która dla zwiększenia pozycji na rynku wprowadza parę „nowych” produktów, ale nietożsamych ze swoją podstawą kategorią. Dla przykładu firma X posiada produkty do higieny jamy ustnej, ale wprowadza na rynek produkty do pielęgnacji włosów. Brzmi abstrakcyjnie? „Nowe” produkty naturalnie się nie przyjęły, ale tu pojawia się pytanie: co w takim razie stało się z tymi wszystkimi produktami? Firma straciła na tym sporą ilość pieniędzy, ale przecież konsument zapomni o tym przykładzie, gdy tylko zobaczy kolejną reklamę „nowych” produktów od firmy Y. Niechciane produkty trafiają w nieznane miejsca, a jest ich coraz więcej, bo firmy chcą iść wyżej. Może powinniśmy też zwracać uwagę na to, jak bardzo dajemy się złapać na chwyty marketingowe. Dla kogo? Uważam, że poradnik nadaje się doskonale dla kogoś kto chciałby w przyszłości założyć własną firmę, a nie ma dość wystarczającej wiedzy. Poradnik może przeczytać również zwykły konsument, do czego z osobiście zachęcam. Temat został wyczerpany. Każda kwestia zawarta w poradniku jest poparta przykładami marek z całego świata. Autor jest specjalistą w dziedzinie marketingu, więc można mu zaufać. Wie, o czym mówi. Nie zauważyłam, aby pojawiała się manipulacja w tym, co chce on przekazać odbiorcy. Na pewno sięgnę po tę pozycję nie jeden raz, chociażby przy powrocie ze sklepu, aby sprawdzić czy dałam się nabrać po raz kolejny firmie X lub Y. Dopóki ludzie będą kupować – firmy będą uprawiać marketing.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4267-5, 9788328342675
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-10-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5307-7, 9788328353077
- Data wydania ebooka :
- 2018-10-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 71224
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 17.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Zarządzanie
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Co to jest marka? 9
- Dlaczego i jak powstała marka? 11
- Za co płacimy, kupując markę? 12
- Markowe korzyści - podsumowanie 22
- Struktura marki 24
- Tożsamość marki z bliska 27
- Wartość marki 32
- Wartość marki w praktyce rynkowej 35
- Finansowa wycena marki 39
- Rozwój marki na rynku, czyli od próbowania do przywiązania 40
- Konsumenci dojrzałej marki 44
- Budowanie marki w grupie konsumentów 46
- Granice marki 48
- Konieczność dywersyfikacji 53
- Sposoby dywersyfikacji - wąska dywersyfikacja 54
- Sposoby dywersyfikacji - szeroka dywersyfikacja 55
- Typologia marek 56
- Cykl życia marki 64
- Starzenie się marki 66
- Promowanie marki w pokoleniu 75
- Marka wielowymiarowa, marka czasów obecnych 77
- Przyczyny obecnej różnorodności potrzeb 80
- Marka producenta a marka dystrybutora 81
- Marka lokalna, regionalna, globalna 85
- Od znaku handlowego do marki 88
- Struktura rynku 91
- Segmenty cenowe rynku 92
- Macierzysty segment cenowy 96
- Segmenty emocjonalne rynku 102
- Budowanie mapy motywacyjnej kategorii 106
- Łamanie schematów motywacyjnych 110
- Segmenty konsumenckie 111
- Odróżnienie marki na rynku. Krok 1.: STP i spójny mix 114
- Odróżnienie marki na rynku. Krok 2.: dyferencjacja 122
- Nowa formuła komunikacji marki 125
- Główne kanały komunikacji (dotarcia) 129
- Masa krytyczna sprzedaży 134
- Zasięg dystrybucji 135
- Koncentracja dystrybucji 138
- Optymalizowanie dystrybucji 139
- Sprzedaż a marketing (sell-in a sell-out) 141
- Współpraca, czyli trade marketing 143
- Taktyki trade marketingu 145
- Cena w kanale dystrybucji 152
- Merchandising producenta w sieciach, czyli category management 157
- Co to jest innowacja rynkowa? 161
- Adaptacja innowacji 162
- Etapy rozprzestrzeniania się innowacji (dyfuzja innowacji) 169
- Ekspansja innowacji w pięciu grupach konsumenckich 172
- Rozpowszechnianie informacji o innowacji na rynku masowym 178
- Wykorzystanie ekosystemu informacyjnego 181
- Komunikacja heterofilna i liderzy opinii 184
- Kreowanie marek z trendem, rytuałem i stylem życia 187
- Częstość upowszechniania się mód i trendów 192
- Przewaga pierwszego i czempioni innowacji 193
- Model biznesowy 197
- Model myślenia, czyli strategia biznesu 199
- Poziomy strategii 200
- Cykl planistyczny 203
- Strategia marketingu 205
- Składowe ogólnej strategii marketingu 207
- Plan działań rynkowych (strategia rynku) 219
- Model działania, czyli procesy i standardy marketingu 222
- Taktyki mixu 226
- Nadzór marketingu 256
- Co to jest brand marketing? 261
- Marka to pieniądz 261
- Biznes jako marketing 262
- Pracownicy firmy zorientowanej marketingowo 264
- Marketing jako biznes 265
- Inwestycja marketingowa 269
- Człowiek marketingu - człowiek 4P 270
- Marketing, który nie jest marketingiem 274
- Skuteczny marketing - dekalog 275
- Etyka a marketing 276
- Rola marketingu w firmie XXI wieku 277
- Na zakończenie - cytat 278
- Nowy układ sił w detalu 279
- Metamorfoza detalistów 279
- Ewolucja dużych producentów 282
- Szorstka przyjaźń gigantów 283
- Mały producent wobec wielkiego detalisty 284
- Świat oczami detalistów 286
- Jak detaliści konkurują między sobą? 290
- Konkurowanie formatem sklepu 290
- Konkurowanie sklepową ceną 291
- Konkurowanie asortymentem sklepu 295
- Marka własna, czyli najnowszy sposób detalistów na dyferencjację 295
- Pięć inkarnacji marki własnej 296
- Zalety marki własnej z punktu widzenia detalisty 297
- Rodzaje private label (PL) i ich różne zadania w strategii detalisty 298
- Docelowy portfel marek własnych detalisty 306
- Sytuacja private label (PL) na świecie 307
- SYTUACja private label (PL) w poszczególnych kategoriach produktowych 309
- Niejednoznaczna przyszłość marki własnej 311
- Marki własne kontra marki niezależne - bolesne doświadczenia detalistów 313
- Ile marki własnej w sklepie - kwestia modelu operacyjnego i strategii 318
- Marki niezależne (producentów) w portfelu detalisty 319
- Zarządzanie kategorią przez liderów detalu 320
- Twoja marka u detalisty 322
- Spory na linii detalista - producent i szantaż de-listingiem 324
- Strategia obrony marek niezależnych przed ekspansją private label 327
- Prawdziwy obraz konkurencji z markami detalistów 329
- Strategie współpracy marek niezależnych z detalistami 330
- Stosunek markowych firm do produkcji na zlecenie 331
- Iluzja a rzeczywistość 335
Wstęp. Marketing jest prosty 7
Rozdział 1. Zrozumieć markę 9
Rozdział 2. Zrozumieć rynek 91
Rozdział 3. Markowe innowacje 161
Rozdział 4. Rynkowa strategia marki 197
Rozdział 5. Skuteczny brand marketing 261
Dodatek specjalny (do wydania II). Detaliści kontra producenci - starcie gigantów 279
Przypisy końcowe 337
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(31,99 zł najniższa cena z 30 dni)
31.99 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
43.92 zł
54.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działalność zajmuje wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To w wyniku ich manipulacji tracimy poczucie własnej wartości, dajemy się porwać poczuciu winy czy z każdym dniem takich interakcji stajemy się coraz to bardziej uwikłani w układ, z którego tak trudno jest się wyzwolić. To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a po motywacji do czegokolwiek z czasem nie zostaje już ani śladu. A mimo to wciąż dajemy się im omotać — czasem nieświadomie, a czasem celowo odpuszczając przysłowiowe „kopanie się z koniem”. Wtedy to manipulatorzy wygrywają, zamieniając nasze życie — tak zawodowe, jak rodzinne — w koszmar.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
43.92 zł
54.90 zł (-20%) -
Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, dlaczego zalecane dziś rozwiązania i tak zwane dobre praktyki skutkują pogłębieniem frustracji marginalizowanych osób i sprawiają, że intencje liderów są odbierane jako nieszczere. Dowiesz się również, jak przygotować konkretny plan działania, który uwzględni postulaty DEI i będzie skuteczny również w trudnych realiach funkcjonującego przedsiębiorstwa. Przewodnik prezentuje pragmatyczne podejście do DEI, oparte na wynikach badań nad przeprowadzaniem zmian w organizacji, a także na wnikliwych spostrzeżeniach płynących z doświadczeń w pracy oddolnej i odgórnej. Poprzez kompleksowe omówienie sprawdzonych technik wytyczy rozsądną drogę postępowania dla każdego, kto chce się stać skutecznym praktykiem, rzecznikiem i liderem DEI. Niczego więcej nie trzeba, aby przemienić jednostkowe i oderwane od siebie inicjatywy w prawdziwą, systemową zmianę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
39.92 zł
49.90 zł (-20%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone Jarek Szczepański (6) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(5)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii