Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Public relations w perspektywie naukowej

Public relations w perspektywie naukowej Anna Adamus-Matuszyńska - okladka książki

Public relations w perspektywie naukowej Anna Adamus-Matuszyńska - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
224
Dostępny format:
     PDF

Ebook 16,94 zł najniższa cena z 30 dni

22,00 zł (-23%)
16,94 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(16,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na jakich od początku istnienia znajduje się PR jego praktyka i/lub teoria. Zebrane w tej części artykuły wskazują, do jakich dyscyplin wiedzy i ustaleń, tak naukowych, jak i praktycznych, trzeba sięgać, by zrozumieć współczesną komunikację podejmowaną w celu budowania relacji z otoczeniem. Rozdział drugi poświęcono społecznemu charakterowi public relations. W ostatnim rozdziale opisano międzynarodowe wyzwania przed jakimi stoi public ralations (rozdział w całości w języku angielskim).

Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności