ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska - okładka książki

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska - okładka książki

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska - okładka audiobooka MP3

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
320
     PDF

Ebook (32,40 zł najniższa cena z 30 dni)

40,50 zł (-20%)
32,40 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(32,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Prezentowana publikacja jest kolejną pracą w cyklu monografii poświęconych zagadnieniom teorii i praktyki public relations. Każdy tom ilustruje aktualne trendy praktyczne, jak i priorytety badawcze. Niniejszy wolumen koncentruje się na dwóch istotnych kierunkach badawczych: public relations w przestrzeni publicznej oraz zagadnieniu społecznej odpowiedzialności. W monografii omówiono wiele istotnych problemów PR. Pierwsza część jest próbą wskazania nowych obszarów badań i praktyki. W drugiej części opracowania omówione są badania nad wykorzystaniem PR w sferze publicznej. Trzecia część publikacji zawiera zbiór opracowań, które rozprawiają o roli, funkcjach oraz znaczeniu społecznej odpowiedzialności zarówno w zarządzaniu organizacjami, jak i budowaniu reputacji. Jest to temat dzisiaj ważny, wymagający analizy, aby pogłębić zrozumienie CSR w praktyce biznesowej i działalności publicznej. Każde badania, które wyjaśniają fenomen społecznej odpowiedzialności pozwalają na rozwój tak praktyki, jak i teorii. Doskonalenie komunikowania, uwzględnianie nowych możliwości i sposobów budowania relacji oraz wymogi profesjonalnego PR to główne wyzwania dzisiejszego public relations. Autorzy monografii podejmują próbę zmierzenia się z tymi wyzwaniami poszukując nowych rozwiązań teoretycznych, budując modele i analizując funkcjonowanie praktyki public relations.

Wybrane bestsellery

Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności