Prawo dla startupu
- Autor:
- Monika Wieczorek
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Prawo dla startupu
Stwórz jednorożca w zgodzie z przepisami!
Budowanie firmy to proces składający się z wielu elementów, z których aspekt prawny przysparza najwięcej trudności. Skomplikowane przepisy i mnogość regulacji powodują, że czasami trudno odnaleźć się w rzeczywistości biznesowej nie tylko nowicjuszom, ale i doświadczonym przedsiębiorcom. Startupy - młode, innowacyjne firmy działające w warunkach podwyższonego ryzyka biznesowego - doświadczają tych trudności jeszcze mocniej. Kiedy podejmują dynamiczne i odważne decyzje, muszą przefiltrować je przez masę przepisów, niedostosowanych często do warunków działalności startupowej. A na to zwykle nie ma ani wystarczająco dużo czasu, ani środków.Jak zatem nie zagubić się w gąszczu praw i obowiązków przedsiębiorcy? Najlepiej skorzystać z pomocy Moniki Wieczorek. Strona po stronie przybliży Ci ona te aspekty prawne, które musisz znać, jeśli jesteś twórcą startupu. Jeżeli dopiero myślisz o rozpoczęciu przygody biznesowej, w tej książce znajdziesz informacje na temat pierwszych kroków. Dowiesz się, co Cię czeka oraz jak zdobyć kapitał na dalsze działania. Jeżeli jesteś w fazie rozszerzania działalności, poznasz sposoby budowania zaangażowanego zespołu i odpowiedniego zabezpieczania własności intelektualnej. Jeżeli posiadasz już produkt, który chcesz wypuścić na rynek lub który już sprzedajesz, upewnisz się, jakich obowiązków musisz dopełnić, aby zminimalizować związane z tym ryzyko prawne i biznesowe. Dowiesz się również, jak stawić czoła kryzysowi i zmierzyć się z ryzykiem upadłości.
Monika Wieczorek – radca prawny, Partner Zarządzający w Kancelarii prawnej EDGE / Wieczorek, w której doradza firmom znajdującym się na dwóch najbardziej wrażliwych płaszczyznach prowadzenia biznesu: w okresie intensywnego rozwoju oraz w czasie kryzysu. Jest członkiem stałych komisji wyjaśniających w spółkach kapitałowych, badających występowanie nieprawidłowości i działań niepożądanych. Prowadzi również szkolenia dla przedsiębiorców z zakresu prawa pracy, prawa gospodarczego i prawa własności intelektualnej. Publikuje i komentuje m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, „INN Poland” i „Sukcesie Pisanym Szminką”. Skomplikowane problemy prawne stara się wyjaśniać zrozumiałym językiem.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%)
Ebooka "Prawo dla startupu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Prawo dla startupu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Prawo dla startupu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Prawo dla startupu (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Startup Academy Aleksandra Proksa-BielawaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podczas budowania startupu stoi przed Tobą wiele wyzwań. Zarówno na samym początku gdy testujesz swój pomysł, weryfikujesz swoje hipotezy, jak i budujesz zespół i prowadzisz działania marketingowe stoi przed Tobą wiele wątpliwości. Często także ciężko obeznać się w formalnych i prawnych aspektach zakładania i rozwijania startupu. Na rynku pojawiła się książka wydawnictwa Onepress, która w prosty sposób odpowiada na najczęstsze pytania i pozwala zrozumieć ciężki język prawniczy. Autorka Monika Wieczorek pisze o tym, jak nie zgubić się w gąszczu praw i obowiązków przedsiębiorcy. Książka “Prawo w startupie” w prostych słowach opowiada o zakładaniu firmy, szukaniu finansowania, budowaniu zespołu, ochronie własności intelektualnej, świadczeniu usług, a także ochronie konkurencji. Dzięki tej książce jesteś w stanie przygotować się także na kryzys w startupie i stanąć oko w oko z ryzykiem upadłości. Pokazuje jak odnaleźć się w gąszczu przepisów jak również daje cenne wskazówki dotyczące ogólnego funkcjonowania startupu. Dowiesz się między innymi jakie są wady i zalety każdej z form prawnych prowadzenia działalności, dzięki czemu możesz dokonać dobrego wyboru. W publikacji znajdziesz także wiele wskazówek dotyczące pozyskiwania finansowania np. autorka przypomina, że “finansowanie zewnętrzne to środek, za pomocą którego cel chcą osiągnąć firmy na różnych etapach rozwoju. Z dokapitalizowania startupu przez fundusz inwestycyjny skorzystać mogą jednak te firmy, które rozpoczęły już proces realizacji pomysłu i bez zewnętrznego kapitału nie są w stanie pójść na kolejny poziom rozwoju.” Wielu startupowców myśli, że samym pomysłem i umiejętnością sprzedania swojej idei można zdobyć miliony inwestycji i niewiele robić w aspekcie realizacji pomysłu. Przecież 9/10 startupów upada, więc nikt nie będzie miał do nas pretensji o niedotrzymanie warunków. Nie wygląda to tak kolorowo, a dodatkowo jeśli nie osiągnąłeś jeszcze poziomu wypracowania MVP (minimum viable product, minimalnie satysfakcjonujący produkt), istnieje naprawde mała szansa, że pozyskasz inwestora venture capital. Jednak kiedy masz już pomysł i chcesz go zrealizować, szukasz partnerów, inwestorów i… każesz każdemu podpisywać NDA. Czy to rozsądne? Autorka podkreśla, że “Na rynku funkcjonuje wiele startupów o podobnym profilu, rozwijających produkty w tej samej branży. Część z nich obawia się, że po ujawnieniu pomysłu w teaserze lub pitch decku inwestor zrealizuje go sam albo z kimś innym. Te obawy są bezpodstawne, bo nie taki jest cel działalności inwestora, a pomysł rzadko kiedy jest na tyle unikalny, aby ktoś wcześniej na niego nie wpadł. Tym, w co inwestują aniołowie biznesu i fundusze, nie jest sam pomysł, a sposób jego realizacji.” Dokładnie to powtarzamy współpracującym z nami startupowcom. Sam pomysł jest wart przysłowiowego dolara – to Twoja determinacja, unikalny sposób jego realizacji są wiele warte. Jak górnolotnie by to nie zabrzmiało, to Ty i Twój zespół jesteście mocną stroną biznesu. Zespół budujący startup jest niezwykle ważny. Ale zwróć uwagę także na aspekt prawny. Jest wiele regulacji prawnych, które są opisane właśnie w tej książce. Procedury i przepisy nie są tylko dla dużych korporacji, ale już najmniejszy zespół powinien uregulować wszelkie zależności i umowy wewnątrzfirmowe. W książce “Prawo w startupie” znajdziesz wiele wskazówek dotyczących tego aspektu. W życiu nie ma ideałów więc w książce znalazła się też mała wpadka. Autorka opisując aspekty dotyczące marketingu vs. prawo przytacza historię reklamy wódki Żytniej Extra. Brak dobrego researchu lub po prostu roztargnienie spowodowało, że autorka pomyliła miejscowość Lubin z Lublinem. Można to jednak wybaczyć, wielu internautów popełnia ten błąd opisując wskazaną sytuację. Zdecydowanie warto zaopatrzyć się w tę książkę i dobrze przygotować się do prowadzenia biznesu nie tylko pod względem zarządzania, finansowania, czy marketingu, ale też prawnych aspektów. Na pewno zgodzisz się, że przez niedopełnienie tych spraw nawet bardzo dobry biznes może skończyć się fiaskiem.
-
Recenzja: Biznes kocha Kobiety Łarysa WujcikRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka z tych, które każdy przedsiębiorca powinien przeczytać i trzymać w biurze – i niech nie zmyli Cię tytuł tej książki! Można powiedzieć, że to książka, którą powinna przeczytać każda osoba planująca założyć własny biznes. Po tej lekturze zdecydowanie pewniej będzie nim zarządzać. Zawarte są w niej wszystkie niezbędne informacje potrzebne przy zakładaniu i prowadzeniu własnej działalności. Autorka lekki i przystępny sposób przeprowadza nas krok po kroku przez zawiłości prawne związane z przedsiębiorczością. Przy kluczowych tematach znajdziemy ostrzeżenia i uwagi, do których łatwiej będzie wrócić i zapamiętać.
Z książki dowiesz się m.in. jakie są wady i zalety poszczególnych form prawnych firm. To sprawia, że jeszcze przed rozpoczęciem możemy zdecydować się na najbardziej dogodną formę dla nas i naszego projektu. Przeczytasz też, jakie są możliwości dofinansowania firmy oraz na jakich zasadach zatrudniać pracowników. Poznasz procedury związane z ochroną danych osobowych klientów oraz jak ochronić własną markę i produkty. Jest również rozdział o zarządzaniu kryzysowymi sytuacjami, bo nie czarujmy się, przecież nas nie ominą! Niesamowite, jak wiele istotnych zagadnień prowadzenia biznesu poruszyła autorka, mecenas Monika Wieczorek.
Nieznajomość prawa szkodzi. Nie wszyscy jesteśmy prawnikami. Dlatego warto mieć „Prawo dla startupu” na swojej półce, by w razie potrzeby zajrzeć i upewnić się, że działamy zgodnie z prawem. Przeczytaj ją koniecznie 🙂 Żeby potem nie było narzekania: “ooo, gdybym wiedziała, to nie przechodziłabym takich nieprzyjemności…”! Niezmiennie przypominamy, że do tego, by dobrze funkcjonować w biznesie, trzeba się dobrze przygotować i na pewno przysłuży się w tym celu właśnie ta książka. -
Recenzja: Miesięcznik Benefit AUTOR NIEZNANYRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Moniki Wieczorek jest kompleksowym zbiorem niezwykle przydatnej każdemu przedsiębiorcy wiedzy z zakresu prawa, Ogromnym atutem "Prawa dla startupu"jest prezentowanie często skomplikowanych zagadnień prostym językiem, beztypowych dla prawniczych pism zawiłych zdań, odwołań do ustaw i rozporządzeń czy żargonu.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2672-9, 9788328326729
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-12-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3352-9, 9788328333529
- Data wydania ebooka:
- 2016-12-07 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 49152
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.3MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Start-up
Spis treści książki
- Projektowanie startupu (10)
- Początek (10)
- Zarys działalności (11)
- Formalizacja (13)
- Founders' Agreement (13)
- Formy prawne (16)
- Inkubator (16)
- Jednoosobowa działalność gospodarcza (17)
- Spółka cywilna (24)
- Spółki jawna (28)
- Spółka partnerska (33)
- Spółka komandytowa (35)
- Spółka komandytowo-akcyjna (38)
- Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (40)
- Spółka akcyjna (45)
- Q&A (49)
- Rodzaje finansowania (52)
- Bootstrapping (52)
- Family, friends and... fools (54)
- Kredyt instytucjonalny (61)
- Inkubator (62)
- Akcelerator (62)
- Anioł biznesu (63)
- Fundusz venture capital (65)
- Dotacje (66)
- Proces inwestycyjny (67)
- Zainteresowanie inwestora (67)
- Przygotowanie do inwestycji (70)
- Umowa inwestycyjna (73)
- Exit (78)
- Q&A (79)
- Proces rekrutacji (83)
- Planowanie (83)
- Poszukiwanie (88)
- Rozmowa i wybór (90)
- Formy prawne zatrudnienia (92)
- Umowa cywilnoprawna (93)
- Umowa o pracę (95)
- Współpraca z obcokrajowcem (98)
- Polityka sukcesu w startupie (100)
- Wdrożenie pracownika (100)
- Ochrona tajemnicy (101)
- Kultura startupu (106)
- Zarządzanie talentami i konfliktami (108)
- Zwalnianie pracowników (111)
- Wybór i powód (111)
- Rozwiązanie umowy (113)
- Q&A (117)
- Ochrona marki (122)
- Nazwa i logo (122)
- Slogan (129)
- Wygląd produktu (130)
- Ochrona utworów (132)
- Zasady ochrony (132)
- Rodzaje utworów w startupie (136)
- Odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich (139)
- Ochrona rozwiązań technicznych i technologicznych (141)
- Patenty (141)
- Wzory użytkowe (143)
- Topografie układów scalonych (144)
- Ochrona tajemnic firmowych (145)
- Informacje prawnie chronione (145)
- Narzędzia ochrony (147)
- Ochrona przed nieuczciwą konkurencją (151)
- Czyny nieuczciwej konkurencji (151)
- Instrumenty ochrony prawnej (152)
- Q&A (154)
- Usługi w internecie (158)
- Ochrona danych osobowych (158)
- Świadczenie usług w internecie (163)
- Marketing vs prawo (167)
- Współpraca z konkurencją i... konsumentami (173)
- Ochrona konkurencji (173)
- Ochrona konsumentów (176)
- Q&A (183)
- Minimalizacja kryzysu (187)
- Monitoring stanu ekonomicznego (187)
- Negocjacje (189)
- Restrukturyzacja zamiast upadłości (192)
- Stan niewypłacalności (192)
- Procedury restrukturyzacyjne (201)
- Sprzedaż pre-pack (205)
- Lekcje od upadłych startupów (208)
- Ograniczenie osobistego ryzyka (213)
- Odpowiedzialność za zobowiązania firmy (213)
- Zakaz prowadzenia działalności gospodarczej (218)
- Odpowiedzialność podatkowa (220)
- Odpowiedzialność karna (221)
- Q&A (222)
Wstęp (7)
Rozdział 1. Zakładasz firmę (9)
Rozdział 2. Szukasz finansowania (51)
Rozdział 3. Budujesz zespół (81)
Rozdział 4. Chronisz własność intelektualną (121)
Rozdział 5. Zyskujesz klientów (157)
Rozdział 6. Radzisz sobie z kryzysem (185)
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Prawo dla startupu Monika Wieczorek (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii