Negocjacje i komunikacja
- Wydawnictwo:
- edu-Libri
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 184
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Negocjacje i komunikacja
W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej staje się podstawowym atrybutem nie tylko profesjonalnych negocjatorów, ale również wszystkich osób, które zawodowo wchodzą w interakcje międzyludzkie. W książce omówiono istotę i przygotowanie do negocjacji, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikację werbalną i niewerbalną, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji. Książka adresowana jest do osób praktycznie i teoretycznie zajmujących się problemami negocjacji i komunikacji.
Wybrane bestsellery
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(31.91 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(37.17 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(25.92 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Leszek Gracz, Kamila Słupińska Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska - pozostałe książki
-
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.(41.65 zł najniższa cena z 30 dni)
41.65 zł
49.00 zł(-15%) -
Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunika...
Komunikacja międzykulturowa w biznesie Komunikacja międzykulturowa w biznesie
Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska
-
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.(58.65 zł najniższa cena z 30 dni)
58.65 zł
69.00 zł(-15%) -
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości.
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
(50.15 zł najniższa cena z 30 dni)50.15 zł
59.00 zł(-15%) -
Osoby z badanego segmentu młodych dorosłych (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastani...(47.04 zł najniższa cena z 30 dni)
47.04 zł
58.80 zł(-20%)
Ebooka "Negocjacje i komunikacja" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Negocjacje i komunikacja" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Negocjacje i komunikacja" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-656-4850-1, 9788365648501
- Data wydania ebooka:
- 2019-01-08 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 95007
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
Wstęp
1. Wprowadzenie do negocjacji (Kamila Słupińska)
1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady
1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów
1.3. Style negocjacyjne
1.4. Konflikt w negocjacjach
1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji
2. Fazy procesu negocjacji (Leszek Gracz)
2.1. Proces negocjacji i jego fazy
2.2. Faza przygotowania do negocjacji
2.3. Faza otwarcia negocjacji
2.4. Faza negocjacji właściwych
2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna
3. Techniki negocjacyjne (Leszek Gracz)
3.1. Istota technik negocjacyjnych
3.2. Techniki otwarcia negocjacji
3.3. Techniki właściwej części negocjacji
3.4. Techniki zamknięcia negocjacji
3.5. Podsumowanie technik negocjacji
4. Komunikacja w negocjacjach (Grażyna Rosa)
4.1. Istota komunikacji
4.2. Kanały komunikacji
4.3. Modele i elementy procesu komunikacji
4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach
4.5. Efektywność procesu komunikacji
5. Komunikacja werbalna (Urszula Chrąchol-Barczyk)
5.1. Istota komunikacji werbalnej
5.2. Zadawanie pytań
5.3. Argumentacja i perswazja
5.4. Rozmowa telefoniczna
6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach (Izabela Ostrowska)
6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej
6.2. Typy procesu słuchania
6.3. Etapy procesu słuchania
6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach
6.5. Bariery utrudniające proces słuchania
6.6. Techniki usprawniające proces słuchania
7. Komunikacja niewerbalna (Kamila Słupińska)
7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej
7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej
7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy
7.4. Gestyka
7.5. Postawa ciała
7.6. Prosemika (dystans względem innych)
8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska)
8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach
8.2. Podział kultur biznesowych na świecie
8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych
8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii
8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania
8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji
8.3. Europejska kultura biznesowa
8.3.1. Niemieccy negocjatorzy
8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy
8.3.3. Francuscy negocjatorzy
8.3.4. Włoscy negocjatorzy
8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy
8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy
8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy
8.3.8. Polska kultura biznesowa
8.4. Wschodnia kultura biznesowa
8.5. Amerykańska kultura biznesowa
8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa
8.7. Arabska kultura biznesowa
9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach (Urszula Chrąchol-Barczyk)
9.1. Savoir-vivre na co dzień
9.2. Wizytówki
9.3. Ubiór
10. Komunikacja elektroniczna (Leszek Gracz)
10.1. Istota komunikacji elektronicznej
10.2. Komunikacja przez e-mail
10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych
10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne
10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową
Zakończenie
Bibliografia
edu-Libri - inne książki
-
Przewodnik ma być przydatny wszystkim kandydatom przygotowującym rozprawy doktorskie w dyscyplinie nauk o zarządzaniu oraz początkującym promotorom rozpraw. W Polsce wszystkie doktoraty mają taką samą naturę naukową, stawiane im są te same oczekiwania, zróżnicowanie polega tylko na dwóch różnych ...
Przewodnik opracowywania rozprawy doktorskiej w naukach o zarządzaniu Przewodnik opracowywania rozprawy doktorskiej w naukach o zarządzaniu
-
Książka składa się z dwóch części zawierających osiem rozdziałów. Część pierwsza zatytułowana „Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa” odnosi się do analizy rozwiązań z zakresu wybranych podatków w Polsce – stanowiących zarówno dochó...
Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze
Katarzyna Maj-Waśniowska, Katarzyna Stabryła-Chudzio, Bartłomiej Siwek, Jakub Koczar
-
Monografia przybliża Czytelnikom problematykę związaną z inteligentnymi miastami. Zawarto w niej szerokie spektrum zagadnień teoretycznych dotyczących samych miast i rozwoju miast inteligentnych, co powinno przyczynić się do lepszego zrozumienia przez Czytelnika istoty tworzenia i wspierania nowo...
Smart City - modele, generacje, pomiar i kierunki rozwoju Smart City - modele, generacje, pomiar i kierunki rozwoju
-
The authors of the monograph apply their competences in the field of risk management in the financial system in order to organise what is currently known about the COVID-19 pandemic. They recognise that by nature it is both endogenous as a result of health habits and exogenous in relation to loc...
-
Ciągle postępująca degradacja tkanki miejskiej, permanentny brak środków pieniężnych będących w dyspozycji samorządu terytorialnego powoduje, że jednostki samorządowe coraz częściej poszukują alternatywnych form finansowania przedsięwzięć rewitalizacyjnych, sięgając po dotychczas niewykorz...
Rewitalizacja miast we współpracy z podmiotem prywatnym w formule partnerstwa publiczno-prywatnego Rewitalizacja miast we współpracy z podmiotem prywatnym w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
-
Trwają poszukiwania analogii dla COVID-19. W języku zarządzania ryzykiem używa się analogii do Białego Łabędzia, rozkładu normalnego, Czarnego Łabędzia epidemii, która pojawia się raz na sto lat, Zielonego Łabędzia wydarzenia, które pociąga za sobą ogromne straty i jest nieuniknione...
Całościowe zarządzanie ryzykiem systemowym. Pandemia COVID-19 Całościowe zarządzanie ryzykiem systemowym. Pandemia COVID-19
-
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obsz...
-
Analiza modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje. Celem monografii było przedstawienie wpływu sztucznej inteligencji na zarządzanie, generowanie wartości i...
Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
-
Autorka, podejmując pioniersko na gruncie naukowym problematykę triady: startupy – zarządzanie – edukacja z pozycji poznawczych, badawczych i aplikacyjnych, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na naukowe podejście do zjawiska startupów, które są emanacją rewolucji cyfro...
Startupy. Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości Startupy. Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości
-
Opracowanie wpisuje się w nurt badań nad możliwościami dalszego rozwoju na szczeblu regionalnym i niższym lokalnym. Celem, jaki postawiły sobie Autorki opracowania, było dokonanie wszechstronnej analizy warunków finansowych, które mogą sprzyjać lub osłabiać rozwój na poziomie...
Finansowe determinanty rozwoju lokalnego i regionalnego Finansowe determinanty rozwoju lokalnego i regionalnego
Krystyna Brzozowska, Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Magdalena Kogut-Jaworska, Marta Szaja
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Negocjacje i komunikacja Leszek Gracz, Kamila Słupińska Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.