Mikroekonomia dla bystrzaków
- Autorzy:
- Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 352
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Mikroekonomia dla bystrzaków
Najważniejsze koncepcje mikroekonomii
Mikroekonomia nie jest nauką dla osób o słabym sercu. Ale nie martw się! Ta książka pomoże Ci przebrnąć przez wszystkie jej tajemnice bez najmniejszych komplikacji. Wyjaśniamy w niej trudniejsze pojęcia i omawiamy mnóstwo przykładów z życia, by pomóc Ci lepiej zrozumieć, jak osoby takie jak Ty oraz zarządzający firmami wykorzystują mikroekonomię do analizy rynków od A do Z — nawet jeśli nie zdają sobie z tego sprawy.
W książce:
- Małe podmioty tworzą wielkie rynki
- Konsument to także Ty
- Firmy to centra decyzyjne
- Dobro społeczeństwa to także wartość
- Warto myśleć strategicznie
Dr Lynne Pepall jest wykładowcą ekonomii w Tuft University. Od 1987 roku naucza mikroekonomii na studiach magisterskich i podyplomowych.
Peter Antonioni jest starszym wykładowcą na wydziale nauk o zarządzaniu i innowacji w University College w Londynie i współautorem drugiego wydania Ekonomii dla bystrzaków.
Dr Manzur Rashid pracuje w New College of the Humanities, gdzie wykłada mikro- i makroekonomię.
Wybrane bestsellery
-
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Chris Miller przedstawia wciągającą i solidnie udokumentowaną historię chipów, które rządzą światem. Jego książka to pasjonująca opowieść o trwającej bitwie pomiędzy Chinami i USA. Bitwie o kontrolę nad najważniejszym zasobem — technologią mikrochipów, która jest niezbędnym elementem geostr...
Wielka wojna o chipy. Jak USA i Chiny walczą o technologiczną dominację nad światem Wielka wojna o chipy. Jak USA i Chiny walczą o technologiczną dominację nad światem
(54.50 zł najniższa cena z 30 dni)54.80 zł
74.90 zł(-27%) -
Jeśli prowadzisz własną firmę albo pracujesz jako menedżer, z pewnością jesteś zainteresowany, jak osiągnąć ambitne cele. Niełatwo jest jednak znaleźć naprawdę wartościowe porady i wskazówki, a jeszcze trudniej dostosować je do konkretnych potrzeb własnej firmy. Dlatego właśnie powinieneś przeczy...
Nawigator Modelu Biznesowego. 55 modeli, które zrewolucjonizują Twój biznes Nawigator Modelu Biznesowego. 55 modeli, które zrewolucjonizują Twój biznes
(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Witaj, zanurz się w niej i nie utoń. Co więcej – pływaj skutecznie i kieruj innymi tak, by i oni nie utonęli – ani Twoi pracownicy, ani Twoja firma. Termin VUCA odnosi się do działania w świecie XXI wieku, w którym „stare, dobre czasy” przewidywalności, stabilności, równom...
Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Znasz film Złap mnie, jeśli potrafisz? To nie jest historia wyssana z palca, ale opowieść, której bohaterem jest autor tej książki! Nowoczesne technologie dostarczyły wielu ekscytujących możliwości. Nie tylko Tobie, ale także całej rzeszy kanciarzy i oszustów, którzy ze wszystkich sił starają się...
Oszukaj mnie, jeśli potrafisz. Proste sposoby przechytrzenia współczesnych kanciarzy Oszukaj mnie, jeśli potrafisz. Proste sposoby przechytrzenia współczesnych kanciarzy
(13.90 zł najniższa cena z 30 dni)13.90 zł
44.90 zł(-69%) -
To nie jest kolejna książka na temat mowy ciała. To zbiór konkretnych, praktycznych technik psychologicznych, które można wykorzystać w każdej życiowej sytuacji, żeby dowiedzieć się, co ktoś naprawdę myśli. Doktor D.J. Lieberman, bazując na badaniach psychologicznych, opracował zestaw uniwersa...(24.64 zł najniższa cena z 30 dni)
29.56 zł
37.90 zł(-22%) -
Konflikt o panowanie nad światem stał się faktem. Czy Polska ma pomysł na swoją pozycję w tej rozgrywce? Z jednej strony mamy walczącą o utrzymanie imperialnego statusu Rosję, z drugiej mające swoje cele kraje Europy Zachodniej, z Niemcami i Francją na czele. Nad głowami tych graczy rozgrywa się ...
Najlepsze miejsce na świecie. Gdzie Wschód zderza się z Zachodem Najlepsze miejsce na świecie. Gdzie Wschód zderza się z Zachodem
(38.92 zł najniższa cena z 30 dni)38.92 zł
49.90 zł(-22%) -
Wraz z eksplozją popularności NFT coraz więcej artystów i przedsiębiorców odkrywa unikalny potencjał, jaki mają tokeny na rynku finansów i sztuki cyfrowej. Giełdy NFT to miejsca, w których spotykają się kolekcjonerzy, inwestorzy i gracze na rynku kryptowalut. A NFT zyskuje na wartości. Jednak w p...
Metaświat. Prawne i techniczne aspekty przełomowych technologii Metaświat. Prawne i techniczne aspekty przełomowych technologii
(36.53 zł najniższa cena z 30 dni)36.98 zł
44.99 zł(-18%) -
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest ró...
Biznes po chińsku Biznes po chińsku
Kamil Biernat, Liwei Cai, Sofya Chashchina, Karol Czekałowski, Beata Frenkiel, Luan Jingxian
(51.92 zł najniższa cena z 30 dni)51.92 zł
64.90 zł(-20%) -
Poznanie zagadnień rewizji finansowej nie należy do łatwych zadań, przede wszystkim dlatego, że jest to wiedza wysoce specjalistyczna. Teoria w zakresie rewizji finansowej powinna być poparta przykładami praktycznymi. Celem tego opracowania jest uzupełnienie wiedzy teoretycznej, zdobywanej w rama...(4.00 zł najniższa cena z 30 dni)
4.00 zł
5.00 zł(-20%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Microeconomics For Dummies
- Tłumaczenie:
- Przemysław Janicki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3385-7, 9788328333857
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-11-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3386-4, 9788328333864
- Data wydania ebooka:
-
2017-11-10
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 62542
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.5MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Ekonomia
Spis treści książki
- O książce (18)
- Naiwne założenia (18)
- Ikony użyte w książce (19)
- Nie tylko książka (20)
- Co dalej (20)
- Ekonomia cząstek elementarnych (24)
- Decyzje, decyzje i jeszcze raz decyzje! (25)
- Jak różni uczestnicy rynku podejmują decyzje (26)
- Gdy decyzje zaczynają tworzyć rynek (27)
- Problem konkurencji i kooperacji (29)
- Dlaczego władze regulują konkurencję (30)
- Przepisy antymonopolowe (31)
- Kiedy i dlaczego rynki mogą zawodzić (32)
- Analiza użyteczności: dlaczego ludzie wybierają jedno, a nie drugie (34)
- Poznajemy koncepcję użyteczności (34)
- Dwie koncepcje użyteczności (35)
- Kim są agenci w modelach zachowań konsumentów (37)
- Racjonalne działanie według ekonomistów: ujęcie matematyczne (37)
- Na ile reprezentatywny jest nasz agent (38)
- Preferencje a obojętność (39)
- Nie bądźmy obojętni wobec krzywych obojętności (40)
- Dlaczego wolimy krzywe wypukłe (42)
- Monotoniczność krzywej (44)
- Słabsze strony modelu preferencji (45)
- Czym jest przedsiębiorstwo (48)
- Dlaczego zyski są tak istotne (48)
- Poznajemy inne rodzaje firm (49)
- Firma jako czarna skrzynka (50)
- Dlaczego ekonomiści myślą tak, a nie inaczej (50)
- Zaglądamy do czarnej skrzynki: technologia (51)
- Minimalizacja kosztów (54)
- Maksymalizacja zysków (54)
- Od przedsiębiorcy do korporacji, czyli dlaczego ludzie tworzą spółki kapitałowe (55)
- Jemy, aż rozbolą nas brzuchy: zakładamy, że więcej oznacza zawsze lepiej (62)
- Dokonujemy wyboru: koszyk konsumpcyjny (63)
- Inne spojrzenie na użyteczność: koszyki dopuszczalne (64)
- Wykreślamy funkcję użyteczności (65)
- Decydujemy, jak daleko się posuniemy: użyteczność krańcowa (67)
- Ostatni będą pierwszymi, czyli o przyroście krańcowym (67)
- Trochę matematyki (69)
- Ograniczenie budżetowe (74)
- Linia ograniczenia budżetowego (75)
- Gdzie przesunie się linia, gdy otrzymasz podwyżkę (76)
- Obrót krzywej, czyli gdy zmieni się cena jednego z dóbr (77)
- Użyteczność konsumenta a ograniczenie budżetowe (78)
- Wyciskamy, ile się da (80)
- Analizujemy ceny relatywne za pomocą numeraire (80)
- Linia budżetu a podatki i dotacje (81)
- Próba generalna: model użyteczności w akcji (85)
- Jak zmiany cen i dochodów wpływają na optimum konsumenta (88)
- Kiedy zmienia się cena jednego z dóbr (89)
- Obracamy linię ograniczenia budżetowego (90)
- Efekt substytucyjny w praktyce (91)
- Włączamy efekt dochodowy (93)
- Efekt efektowi nierówny (94)
- Tropimy preferencje konsumenta (95)
- Dekomponujemy efekt substytucyjny i dochodowy (97)
- Efekt zmiany ceny dla koszyka dwóch dóbr (98)
- Dostajemy to, czego chcemy (99)
- Efekt substytucyjny na przykładzie liczbowym (99)
- Obliczamy wielkość efektu substytucyjnego na podstawie funkcji popytu (100)
- Dodajemy efekt dochodowy (102)
- Efekt substytucyjny i dochodowy a równanie Słuckiego (103)
- Dlaczego księgowi i ekonomiści inaczej rozumieją koszty (108)
- Struktura kosztów w przedsiębiorstwie (109)
- Koszty całkowite, czyli szersza perspektywa (110)
- Koszty przeciętne, czyli koszty w przeliczeniu na jednostkę (111)
- Koszt krańcowy, czyli ile kosztuje wytworzenie dodatkowej jednostki produktu (114)
- Zbieramy wszystko do kupy, czyli o strukturze kosztów przedsiębiorstwa (116)
- Związek między strukturą kosztów a zyskami (119)
- Skąd się biorą przychody (119)
- Osiągamy magiczną granicę, czyli kiedy MC = MR (120)
- Zyski i straty (121)
- Kontynuować działalność czy zamknąć interes (123)
- Sprawdzamy, czy firma rzeczywiście maksymalizuje zyski (126)
- Efektywność w krótkim i długim okresie (127)
- Maksymalizuj zyski, a będziesz wielki! (131)
- Czym jest funkcja produkcji (131)
- Maksymalizacja zysku w długim okresie (134)
- Zrzucamy balast, czyli o minimalizacji kosztów (135)
- Wytwarzamy z myślą o sprzedaży, czyli kilka słów o krzywej podaży (140)
- Od kosztów krańcowych do podaży w przedsiębiorstwie (140)
- Agregacja krzywych, czyli od przedsiębiorstwa do całego rynku (142)
- Dajemy ludziom to, czego pragną, czyli o krzywej popytu (144)
- Od preferencji do popytu (145)
- Jak wygląda krzywa popytu (147)
- Gdy podaż spotyka popyt (151)
- Punkt równowagi, czyli wszystko dobre, co się dobrze kończy (151)
- Przychody a krzywa popytu (153)
- Sumujemy zyski producentów i konsumentów, czyli słowo o dobrobycie (154)
- Testujemy wrażliwość popytu za pomocą elastyczności (156)
- Co oznacza, że rynek jest "doskonały" (162)
- Czym jest konkurencja doskonała (162)
- Kiedy mówimy o konkurencji doskonałej (163)
- Rynki doskonale konkurencyjne w warunkach równowagi (165)
- Analizujemy stronę podażową (165)
- Dołączamy stronę popytową (168)
- Powrót do równowagi w warunkach konkurencji doskonałej (169)
- Konkurencja doskonała a kwestia efektywności (171)
- Konkurencja doskonała to przypadek szczególny (172)
- Doskonała konkurencja w (mniej doskonałym) świecie (173)
- Czym jest oligopol (178)
- Trzy różne modele oligopolu (180)
- Jak funkcjonuje duopol (180)
- Model Cournota, czyli konkurencja ilościowa (181)
- Naśladujemy lidera, czyli model Stackelberga (184)
- Model Bertranda, czyli konkurencja cenowa (186)
- Produkt i cena w trzech modelach oligopolu (187)
- Jak wyróżnić się na tle konkurencji (188)
- Ograniczanie skutków konkurencji bezpośredniej (188)
- Konkurujemy marką w modelu konkurencji monopolistycznej (190)
- Jak konkurują ze sobą marki (191)
- Ile kosztuje różnorodność, czyli konkurencja monopolistyczna oczami konsumentów (192)
- Teoria medianowego wyborcy, czyli do czego zmierza indywidualizacja (193)
- Dobrobyt a ekonomia dobrobytu (197)
- Dwie funkcje dobrobytu społecznego (197)
- Dlaczego równowaga cząstkowa nie wystarcza (198)
- Podział dóbr a skrzynka Edgewortha (199)
- Oceniamy efektywność w rozumieniu Pareto (200)
- Podstawowe twierdzenia, czyli jak osiągnąć optimum Pareto (201)
- Wystawiamy równowagę ogólną na licytację (201)
- Dochodzenie do optimum, czyli jak rynki ustalają ceny na drodze tâttonement (203)
- Twierdzenie pierwsze: wolny rynek prowadzi do optimum (203)
- Twierdzenie drugie: optimum Pareto wyznacza stan równowagi (205)
- Składamy dwa twierdzenia do kupy, czyli sprawiedliwy podział a podział optymalny (206)
- Dlaczego rynki zmierzają ku jednej cenie (207)
- Wkraczamy do świata monopoli (210)
- Monopol a konkurencja, czyli przypadek znikającej krzywej podaży (210)
- "To jest moje, wszystko moje... Ha, ha, ha!", czyli myślimy jak monopolista (212)
- Gdy popyt nie jest elastyczny (215)
- Koszty związane z monopolem (216)
- Zbędne straty społeczne (216)
- Trzy stopnie dyskryminacji cenowej w monopolu (218)
- Różnicowanie produktu (221)
- Zabawa z czasem i przestrzenią (221)
- Monopole a rzeczywistość (222)
- Jak złożony jest to problem? (222)
- Jak to widzi wymiar sprawiedliwości (223)
- Dzięki tobie czuję się jak rasowy monopolista (224)
- Zbyt dużo niechcianych rzeczy, czyli o efektach zewnętrznych (228)
- Ograniczanie efektów zewnętrznych za pomocą podatków (229)
- Rekompensata dla osób trzecich jako wynik negocjacji (231)
- Dobra publiczne, czyli jak zmusić rynek, by dostarczał to, czego nie za bardzo chce (234)
- Definiujemy dobra przez pryzmat ich dostępności (235)
- Skutki uboczne, korzyści publiczne i źródła pochodzenia dóbr publicznych (236)
- Tragedia wspólnego pastwiska (237)
- Blokowanie pożądanych inicjatyw, czyli o tragedii anticommons (239)
- Skutki asymetrii informacji (242)
- Kupujemy cytryny i wiśnie (242)
- Selekcja negatywna, czyli gdy zakup polisy sygnalizuje ryzyko (244)
- Jak asymetria informacji wpływa na zmianę zachowań (248)
- Jak sobie radzić z pokusami (249)
- Asymetria informacji w kontraktach menedżerskich (250)
- Jak stworzyć grę, czyli o projektowaniu mechanizmów (256)
- Rozpracowujemy dylemat więźnia (257)
- Typowy scenariusz dylematu więźnia (258)
- Rozwiązujemy dylemat więźnia za pomocą macierzy wypłat (259)
- Znajdujemy optymalne rozwiązanie, czyli o równowadze Nasha (260)
- Dylemat więźnia w ekonomii, czyli o problemie karteli (261)
- Jak uniknąć dylematu więźnia (262)
- Polowanie na jelenie, czyli o grach kooperacyjnych (264)
- Mechanizm polowania na jelenie (264)
- Polowanie na jelenie w akcji (266)
- Jak zirytować ludzi, czyli o grze w ultimatum (268)
- Pozbywamy się dylematu, powtarzając grę (269)
- Analizujemy gry iteracyjne w formie ekstensywnej (269)
- Wysyłamy zmienne sygnały, czyli o strategiach mieszanych (270)
- Nieformalna definicja równowagi Nasha (275)
- Kiedy równowaga Nasha na pewno istnieje (276)
- Równowaga Nasha musi istnieć w grach opartych na strategiach mieszanych (277)
- Znajdujemy równowagę Nasha przez eliminację (277)
- Rozwiązujemy gry sekwencyjne metodą indukcji wstecznej (278)
- Równowaga Nasha w ekonomii (280)
- Tonący brzytwy się chwyta, czyli o sposobach na przetrwanie monopolisty (281)
- Ekonomiczna analiza społeczeństwa (282)
- Różne typy aukcji (284)
- Zorientuj się, w jakiej aukcji bierzesz udział (284)
- Jak dobrać rodzaj aukcji stosownie do celu (286)
- Aukcje dla początkujących (287)
- Model prostej aukcji (288)
- Licytacja na ostatnią chwilę, czyli o fenomenie aukcji internetowych (289)
- Aukcja jako gra (290)
- Czym jest przekleństwo zwycięzcy (291)
- Aukcja Vickreya jako lek na całe zło (292)
- Przetargi publiczne a przekleństwo zwycięzcy (294)
- Zmieniamy definicję równowagi Nasha, by uwzględnić groźby (298)
- Znajdujemy doskonałą równowagę Nasha metodą eliminacji (299)
- Gra w odstraszanie, czyli szukamy równowagi doskonałej (299)
- Jak odstraszyć konkurentów, czyli przewodnik po ciemnej stronie mocy (301)
- Sygnalizujemy dobre intencje (302)
- Odpowiadamy na pozytywne sygnały (303)
- Analizujemy sygnały przy użyciu modelu (304)
- Pierwsza postać modelu (304)
- Znajdujemy równowagę w modelu (305)
- Oceniamy równowagę w modelu sygnałów (306)
- Alfred Marshall (1842 - 1924) (312)
- Joseph Alois Schumpeter (1883 - 1950) (312)
- Gary S. Becker (1930 - 2014) (313)
- Ronald Coase (1910 - 2013) (314)
- Elinor Ostrom (1933 - 2012) (315)
- William Vickrey (1914 - 1996) (316)
- George Akerlof (ur. 1940) (316)
- Joseph Stiglitz (ur. 1943) (317)
- William Baumol (1922 - 2017) (317)
- Arthur Cecil Pigou (1877 - 1959) (318)
- Respektowanie wyboru (320)
- Wycena dóbr - zadanie trudne, ale wykonalne (320)
- Konkurencja cenowa i konkurencja jakościowa (321)
- Poszukiwanie unikalnych cech rzeczywistych rynków (322)
- Pokonanie rynku w długim okresie jest bardzo trudne (322)
- Świadomość, że zwykle istnieje potrzeba pójścia na kompromis (323)
- Spór o rozwiązanie prawie idealne (324)
- Korzystanie z rynku nie zawsze jest darmowe (325)
- Wiara w to, że konkurencja jest na ogół czymś dobrym (326)
- Współpraca i organizacja w świecie (327)
O autorach (13)
Podziękowania od autorów (15)
Wstęp (17)
CZĘŚĆ I: ZACZYNAMY PRZYGODĘ Z MIKROEKONOMIĄ (21)
Rozdział 1: Dlaczego mikroekonomia to wielka sprawa (23)
Rozdział 2: Wybory konsumenta. Dlaczego ekonomiści uważają Cię za fascynującą osobę (33)
Rozdział 3: Rzut oka na przedsiębiorstwo. Czym jest i co robi? (47)
CZĘŚĆ II: WYCISKAMY Z ŻYCIA, ILE SIĘ DA. TEORIA KONSUMENTA (59)
Rozdział 4: Gdy wiedziemy życie bez żadnych ograniczeń (61)
Rozdział 5: Ograniczenie budżetowe, czyli kiedy trzeba opanować sztukę wyboru (73)
Rozdział 6: Dążymy do optimum pomimo ograniczeń (87)
CZĘŚĆ III: ODKRYWAMY TAJEMNICE NAKŁADÓW I PRODUKCJI W PRZEDSIĘBIORSTWACH (105)
Rozdział 7: Poznajemy koszty i krzywe kosztów (107)
Rozdział 8: Wyciskamy zyski do ostatniej kropli (125)
Rozdział 9: Popyt i podaż rynkowa (139)
Rozdział 10: Konkurencja doskonała, czyli o czym marzą konsumenci (161)
CZĘŚĆ IV: RYNKI I PRZYPADKI, KIEDY ZAWODZĄ. CZYM JEST EKONOMIA DOBROBYTU (175)
Rozdział 11: Uwzględniamy realia, czyli o oligopolu i konkurencji niedoskonałej (177)
Rozdział 12: Poznajemy podstawowe twierdzenia ekonomii dobrobytu (195)
Rozdział 13: Gra w monopol (209)
Rozdział 14: Kiedy rynek zawodzi. Zanieczyszczenia i parki narodowe (227)
Rozdział 15: Czym nam grozi asymetria informacji (241)
CZĘŚĆ V: MYŚLIMY STRATEGICZNIE, CZYLI ŻYCIE TO WIELKA GRA! (253)
Rozdział 16: Podejmujemy grę z teorią ekonomii (255)
Rozdział 17: Równowaga Nasha, czyli kiedy liczy się stabilizacja (273)
Rozdział 18: Wygrywamy aukcje (283)
Rozdział 19: Zrozumieć zagrywki, czyli o sygnałach i groźbach (297)
CZĘŚĆ VI: DEKALOGI (309)
Rozdział 20: Poznajemy dziesięciu gigantów mikroekonomii (311)
Rozdział 21: Dziesięć najważniejszych twierdzeń na wynos (319)
DODATKI (329)
Słowniczek (331)
Skorowidz (339)
Oceny i opinie klientów: Mikroekonomia dla bystrzaków Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.