Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
- Autor:
- Franciszek Georgiew
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y.
Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...
... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.
Patron:
Wybrane bestsellery
-
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi t...
Strategiczne podejście do działania w social mediach Strategiczne podejście do działania w social mediach
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadni...
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)32.95 zł
59.90 zł(-45%) -
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientó...
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%)
O autorze książki
Franciszek GeorgiewFranciszek Georgiew - założyciel i szef Social Tigers. Strateg z 9-letnim doświadczeniem w kampaniach dla setek firm każdej wielkości. Ma na koncie setki szkoleń z SM dla korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych. Autor kompleksowej publikacji na temat systemu reklamowego Facebooka – Księga Adsów 3.
Ebooka "Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Typowy Technik InformatykRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Cześć Informatycy, nie da się ukryć, że media społecznościowe w obecnych czasach są jedną z najważniejszych i najtańszych gałęzi promocji własnego przedsiębiorstwa. Sporo z was prowadzi zapewne własne firmy. Warto zatem pomyśleć nad tym, jak prowadzić ich profile w mediach społecznościowych. Chciałbym, abyście zapoznali się z książką „Księga Adsów”, której autorem jest Franciszek Georgiew. Stanowi ona kompleksowe kompendium wiedzy, które przeprowadzi Cię przez najkrótszą drogę pojęć marketingowych, aż do etapu, w którym uruchomisz swoją pierwszą skuteczną kampanię reklamową w mediach społecznościowych. W treści książki napotkasz łopatologiczne objaśnienia, dotyczące reklam na Facebooku, kontekstu mediów społecznościowych, a także szeregu pojęć związanych z celem i strukturą kampanii marketingowej. Wszystko to upchnięte oczywiście w niewielkiej pigułce w formie 200 stronnicowej książki. Omawiana książka wydana została w 2020 roku. Zawiera część nieaktualnych już informacji, sprowadzających się np. do interfejsu Facebooka, bo jego wygląd uległ zmianie. Niemniej pozostałe wiadomości pozostają aktualne i wydaje mi się, że z czystym sumieniem mogę polecić tę lekturę na pochmurne wieczory.
-
Recenzja: Sztukater.pl MMICHALOWARecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zastanawiam się ilu z Was słyszało już wcześniej o agencji Tigers W moim odczuciu jednej z najważniejszych, o ile nie najważniejszej, zajmującej się social mediami. Działając chociaż trochę na którejś z platform: czy to na Facebooku czy na Instagramie, prędzej czy później do naszych uszu dotrze informacja o niej. I wcale nie dlatego, że mają jako firma monopol na takie usługi, ale właśnie przez to, że są skuteczni w swoich działaniach. A chyba na samym początku tej drogi, nikt nie przypuszczał, że to ma prawo się udać… Działający od przeszło 10 lat w digital marketingu Franciszek Georgiew postanowił postawić na siebie. Zapragnął rozwinąć swoje innowacyjne podejście do świata social mediów i 6 lat temu założył Tigers’a. Nazwę firmy, jak sam mówi, zaczerpnął z legginsów z tygrysem. Ponieważ branża ta jest mocno dynamiczna, przeciętnemu użytkownikowi ciężko nadążyć za kolejnymi zmianami. Wielu z nas nie czuje się specjalnie dobrze w temacie SEO, jeszcze mniejsze grono zna zasady, jakimi rządzą się algorytmy. Trudno się więc dziwić, że bardzo często naprawdę wartościowe strony giną w czeluściach internetu, a kolejne próby ich wybicia (niekiedy mocno kosztowne) kończą się fiaskiem. A nawet jeśli dają jakiś efekt, zwykle nie jest on spektakularny, a pomaga jedyne nieznacznie zwiększyć grono odbiorców. Prowadząc fanpage branżowy nie mogę powiedzieć, że jestem zupełnym laikiem w kwestiach, które porusza publikacja. Jednak poszukiwania informacji w sieci nie zawsze przynoszą oczekiwane efekty. Bardzo często najwięcej czasu zajmuje „przefiltrowanie” masy dostępnych treści celem wyodrębnienia tych najistotniejszych. Nie ukrywam, że zależało mi na czymś, gdzie znajdę skumulowane informację, a dzięki temu obiorę konkretny kierunek dalszych działań marketingowych. Czasy są takie, że naprawdę wyjście do klienta online, jest teraz mocno angażujące, a wysłanie newslettera nie wystarczy do tego, by utrzymać go przy sobie. Nie zawiodłam się. Treści zawarte w „Księdze Adsów” są w przystępny sposób posegregowane i opisane naprawdę prostym językiem. Bez obaw przyswoją je osoby, dla których będzie to pierwszy kontakt z takim sposobem działań. Mocno zaangażowani użytkownicy mogą stwierdzić, że nie znaleźli w niej nic ponad to, co już znają. Zgadzam się. Ale czy znacie drugą taką pozycję traktującą od zera, do której zawsze można wrócić właśnie po to, by zweryfikować i odświeżyć swoją wiedzę? Wydaje mi się, że niestety polski rynek czytelniczy nie doczekał się niczego, nawet podobnego w formie. To co najbardziej skupiło moją uwagę to postawienie na różnorodność. Autor nie zapewnia, że po zrobieniu konkretnych kroków nagle wzbijemy się ze swoją stroną na wyżyny. On daje nam możliwości. Wskazuje, co przy naszej branży i naszych dotychczasowych działaniach ma szansę na powodzenie i dlaczego akurat takie kroki mogą okazać się skuteczne. A nad tym zagadnieniem zastanawia się pewnie niewielu z internetowych twórców. Dodatkowym atutem tej pozycji jest to, że nie jest to „jednorazowa” akcja, a zachodzące zmiany zostają szybko zauważone i aktualizowane. Potencjalne Tygrysy social mediów mogą dodatkowo liczyć na artykuły, czy webinary tematyczne prowadzone przez zespół specjalistów. Cieszę się, że miałam możliwość skonfrontowania swojej wiedzy, z tą zawartą przez autora w książce. Życzę sobie, by takie pozycje coraz częściej gościły w mojej biblioteczce.
-
Recenzja: Paweł Polejowski - Trener Języka Angielskiego Polejowski PawełRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Myślę, że Księga Adsów nie wymaga zbyt długiej recenzji. Jest to po prostu Księga ogarnięcia marketingu opartego o Facebook od początku do końca. Franciszek Georgiew w swojej książce w sposób klarowny i zrozumiały nawet dla kogoś, kto z marketingiem na co dzień ma niewiele wspólnego, tłumaczy meandry "Adsowej dżungli". Chociaż in minus zaliczyć można by skupienie się autora mocno na marketingu social media opartym o Facebook - jest to jednak przez niego oparte o konkretne liczby i wyniki, możliwe, że w stawianiu wszystkiego na jedną kartę w świecie "adsów" sprawdza się wybornie. Pozycja warta uwagi zwłaszcza dla osób, które dopiero wchodzą w świat reklamowania się w Social Mediach.
-
Recenzja: https://ksiazkomama.blogspot.com/ Wioleta CebulakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na tą książkę czekałam z dość dużą niecierpliwością. Już jakiś czas temu o niej słyszałam — jedna była w formie pdf. Wtedy nie zdecydowałam się na jej zakup. Mając okazje napisania jej recenzji, zdecydowałam się bez wahania. Agencja Tygrysy Socialu, to przodująca agencja w Polsce. Prócz obsługi klientów, dzieli się wiedzą. Jak specjalista do reklamy na Facebooku, również z dużym zaangażowaniem czytam ich publikacje. Dlatego tak ważna była dla mnie ta książka. Jak osoba znająca się na temacie reklamy Facebook ADS, była ciekawa tego co oferują swoim czytelnikom. I nie zawiodłam się. Oceniając książkę zwróciłam uwagę na język — jest bardzo prosty. Dzięki temu będzie zrozumiany przez osoby czytające. Każdy aspekt reklamy został w niej poruszony. Książka jest niczym skarbnica podstawowej wiedzy na temat reklamy w Social Media. Ja niestety w niej nie znalazłam nic więcej poza tym co wiem. Jednak jestem pewna, że jest to idealna książka dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w reklamie w mediach społecznościowych. Jako Mama Marketing i Książkowa Mama ocenią książkę na 10 gwiazdek. I polecam ją każdemu. Nawet specjaliście, który dzięki niej uporządkuje swoją wiedzę. Która jest ulotna. Warto zatem mieć książkę na półce, by w przypadku szukania rozwiązania — zajrzeć do niej.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6818-7, 9788328368187
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-10-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7579-6, 9788328375796
- Data wydania ebooka:
- 2020-10-13 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 107049
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.8MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Social Media
Spis treści książki
- Księga Adsów (5)
- Księga Adsów i Księga Adsów 2.0 (8)
- Baza Wiedzy (9)
- 1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
- 1.2. Reklama na Facebooku dla żółtodziobów (13)
- 2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór kanału (19)
- 2.2. Zły wpływ psychologiczny na ludzi (22)
- 2.3. Silne i słabe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium (25)
- 2.4. Czas i pieniądze - dwie waluty Facebooka (31)
- 2.5. Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa od roku do trzech lat (34)
- 3.1. Strategia - komu to potrzebne (41)
- 3.2. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony (43)
- 3.3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka (60)
- 3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
- 3.5. Praca na harmonogramie treści (72)
- 3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)
- 4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
- 4.2. 59 pomysłów na cele reklamowe (108)
- 4.3. Wyznaczanie KPI (114)
- 4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców (119)
- 4.5. Struktura kampanii i CBO (123)
- 5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+ kampanie międzynarodowe) (129)
- 5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
- 5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing (143)
- 5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
- 5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia (147)
- 5.6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania (151)
- 5.7. Dobór umiejscowienia (159)
- 5.8. Budżet i harmonogram (164)
- 5.9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe (168)
- 6.1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu (173)
- 6.2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM (176)
- 6.3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie (181)
- 6.4. Wywołanie akcji - projektowanie CTA (185)
- 6.5. ABC copywritingu. Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)
- 7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i płatności klientów (203)
- 7.2. Rozliczenia i metody płatności (205)
Od autora (5)
Rozdział 1. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału (11)
Rozdział 2. Kontekst social mediów 2019/2020 (19)
Rozdział 3. Planowanie i strategia (41)
Rozdział 4. Cel i struktura kampanii (99)
Rozdział 5. Zestaw reklam (129)
Rozdział 6. Reklama (kreacja) (173)
Rozdział 7. Bonusy (203)
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów Franciszek Georgiew (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii