Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
- Autor:
- Joanna Wrycza-Bekier
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat
Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki.
Obraz jest ważny, bo przemawia bezpośrednio do ludzkiego mózgu, nawet bez użycia wyobraźni. Jednak to tekst, dobrze skonstruowany, nadal pozostaje królem przekazu. Oczywiście tylko pod warunkiem, że jest dobrze przemyślany, odpowiednio zbudowany i... krótki. Dzisiejszy odbiorca mediów (zwłaszcza społecznościowych) nie jest gotowy na przyswajanie dłuższych treści. Za to świetne hasło reklamowe, ciekawy tytuł artykułu, celną ripostę w dyskusji na czacie chętnie przyjmie. Przyjmie, zapamięta i przekaże dalej.
Od czasu pierwszego wydania tej książki urządzenia mobilne jeszcze bardziej się upowszechniły. Na małych ekranach sprawdzą się mikrotreści, czyli krótkie teksty zilustrowane obrazkiem czy wideo. Nie wymagają dłuższej koncentracji i są zrozumiałe w oderwaniu od kontekstu. Gdy rozmiary ekranu maleją, a oczekiwania czytelnika rosną, liczy się każde słowo. Zapnij pasy i ruszamy w podróż drogą szybkiego ruchu!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(31,99 zł najniższa cena z 30 dni)
31.99 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób w ciągu zaledwie siedmiu dni przejść od stanu rozproszenia uwagi do intensywnej, głębokiej koncentracji. Stopniowo dojdziesz do tego, na czym polega istota skupienia, i zrozumiesz, jak działają rządzące nim mechanizmy. Otworzy Ci to drogę do opanowania tej cennej umiejętności. Każdego dnia będziesz wykonywać ćwiczenia wzmacniające koncentrację. Zdobędziesz jasność co do Twoich celów i pragnień, określisz też działania, jakie będą potrzebne do ich realizacji. Następnie nauczysz się eliminować czynniki rozpraszające, radzić sobie z nadmiarem informacji i paraliżem decyzyjnym, a w końcu uzyskasz lepszą kontrolę nad każdym swoim dniem. W rezultacie staniesz się najbardziej skupioną osobą, jaką znasz. Cennym uzupełnieniem książki jest zestaw ćwiczeń, dzięki którym nauczysz się osiągać stan niczym niezmąconej koncentracji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(19,99 zł najniższa cena z 30 dni)
18.85 zł
29.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Na rynku książek poświęconych analizie biznesowej w sektorze IT dostępnych jest kilka pozycji. Zawierają one informacje na temat praktyk, narzędzi i podejścia stosowanego w tej dziedzinie. Dotychczas jednak brakowało kompendium, które byłoby praktycznym przewodnikiem zbierającym doświadczenia z różnych projektów, firm i od ekspertów podchodzących w odmienny sposób do analizy biznesowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.99 zł
89.00 zł (-37%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci odzyskać wiarę we własne możliwości i podsunie narzędzia do zmiany Twojego życia na lepsze. To praktyczny przewodnik, który pokazuje, jak pozbyć się wątpliwości i zbudować pewność siebie. Zaczniesz od zrozumienia pięciu kluczowych cech wiary i ich znaczenia. Następnie nauczysz się analizować swoje obecne przekonania, by pozbyć się tych, które Cię hamują, i stworzyć nowe, dzięki którym poczujesz większą moc. Siła wiary w siebie to poradnik dla tych, którzy chcą zbudować niezłomną pewność siebie i osiągnąć własne cele. Jeśli lubisz praktyczne zadania, konkretne wskazówki i proste strategie, ta książka jest dla Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nie musisz czekać na łut szczęścia ani na natchnienie. Istnieje sposób wchodzenia w stan flow wtedy, kiedy jest potrzebny. Za sprawą praktycznych i przystępnie opisanych technik nauczysz się osiągać odpowiednią fazę skupienia na każde swoje życzenie. Najpierw zdobędziesz wiedzę o istocie flow i o korzyściach, jakie przynosi w różnych dziedzinach życia. Następnie dowiesz się, co utrudnia osiąganie tego stanu, a co działa jak jego wyzwalacz. Wreszcie przyjdzie czas na to, co najlepsze: na technikę 10 kroków do niezawodnego osiągania flow i czerpania z niego pełnymi garściami. Poznasz również sposoby, jak pozostawać w tym stanie tak długo, jak sobie zażyczysz!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Autor bestsellerów Leniwy umysł i Buntownicy opowiada o tym, co możemy zrobić, aby wspiąć się na nieosiągalne dotąd wyżyny i pomóc w tym innym. Nasz świat ma obsesję na punkcie talentu. W szkołach chwalimy utalentowanych uczniów, w sporcie zachwycamy się naturalnymi zdolnościami, w muzyce szukamy cudownych dzieci. Podziwiamy ludzi, którzy mają wrod- ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
64.90 zł (-40%) -
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, jak zmienić swoje podejście do nauki ― a w efekcie sprawić, by proces przyswajania wiedzy był skuteczny. Rozpoczniesz od zdemaskowania sześciu głównych mitów dotyczących uczenia się, aby później dowiedzieć się, jak rozwijać cztery filary niezbędne do rozwoju własnego drzewa uczenia się: świadomości, mentalności, jasności i strategii. Następnie poznasz zasady wzmacniania pnia drzewa uczenia się, co pozwoli Ci zbudować solidne fundamenty wiedzy. Książka zawiera również przegląd najskuteczniejszych technik uczenia się i unikania przeładowania nieistotnymi informacjami. Wyjaśnia też szczegółowo, czym są cztery typy uczenia się i jak najlepiej do każdego z nich podejść. Oprócz tego znajdziesz tu łatwe do zrozumienia strategie, praktyczne ćwiczenia i mnóstwo rzeczowych wskazówek.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%)
O autorze książki
Joanna Wrycza-Bekier — doktor nauk humanistycznych, absolwentka filologii polskiej i germańskiej. Jest autorką 7 książek odsłaniających tajniki pisania, w tym bestsellera Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy (Onepress, 2014 i 2018). Pod pseudonimem Emilia Becker opublikowała 8 książek beletrystycznych, głównie dla dzieci i młodzieży, m.in. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień, Pamiętniki marzeń, Szklanka z koszyczkiem. Jej blog Poradnik Pisania (https://poradnikpisania.pl) ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.
Joanna Wrycza-Bekier - pozostałe książki
-
Promocja
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej niecierpliwy przeglądacz i zaawansowany klikacz. Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu - czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Oto powszechnie przyjęty obraz pisarza: samotny wilk, zmagający się z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje się w pustą stronę i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed tą stroną regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokryć ją odpowiednią, ustaloną wcześniej z samym sobą liczbą słów, które następnie usunie, poprawi, zmieni i wygładzi. Zasadniczo jednak pisarz sam odkrywa tajniki swojego zawodu i wręcz ujmą są dla niego kursy pisarskie...- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Z pewnością nie dziwi Cię fakt, że aktorzy, tancerze, graficy doskonalą swoje umiejętności w szkołach i na warsztatach artystycznych. Czemu więc nie kształcić talentów pisarskich? Kreatywne pisanie jest dziedziną niezwykle popularną w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. „A co z natchnieniem?” — pomyślisz. Otóż, o ile można wyobrazić sobie wiersz powstały pod wpływem nagłej iluminacji, to 500-stronicowa powieść musi być owocem systematycznej pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Zdarzyło Ci się mieć w ręku ciekawą książkę naukową? Różniła się od większości publikacji na ten sam temat, prawda? Czym? Językiem, sposobem podejścia do tematu, doborem ilustracji… Nawet trudne zagadnienia wytłumaczone były w niej w jasny i przystępny sposób. Jak to się stało? Odpowiedź jest prosta — jej autor ma do perfekcji opanowany warsztat pisarski i wie, że poważny temat nie zwalnia z pisania w sposób kreatywny. Przestań więc myśleć z przykrością o tym, że musisz usiąść do komputera. Nastaw się na stworzenie naprawdę ciekawej pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: ps.Karolina Gierdziejewska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Gdybym miała polecić jedną książkę, którą blogerka powinna przeczytać to była by ta - "Fast Text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągają uwagę". Autorka (Joanna Wrycza-Bekier) była mi znana wcześniej - czytałam poprzednia książkę "Magia Słów", ale ta nowa zdecydowanie lepiej trafi do osób piszących teksty internetowe. Książka, mimo, że niekrótka, jest pełna konkretów. Tu nie ma lania wody - konkretne porady i od razu podane przykłady. Przykładów jest naprawdę mnóstwo, a do mnie właśnie taka forma dociera najbardziej. W książce znajdziecie porady dotyczące każdego etapu tworzenia tekstu - zaczynając od chwytliwego tytułu, kończąc na SEO. Gdy pokazywałam tę książkę na stories, ktoś mi odpisał, że to "biblia dla copywritera" i absolutnie się z tym zgadzam. Ja mam umysł matematyczny i pisanie wcale nie przychodzi mi łatwo. Dzięki tej książce wiem na co zwracać uwagę. Wiem też, że czasem mała zmiana może dać ogromny efekt. To jedna z tych książek, do których z pewnością będę regularnie wracać. To nie jest poradnik, który przeczyta się raz i odkłada w kąt.
-
Recenzja: @zyrafka_com Lukoszek KatarzynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka „Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę” (wydanie drugie) to skarbnica wiedzy dla wszystkich, którzy zmagają się z pisaniem tekstów na bloga, postów do social mediów, reklam, komunikatów prasowych - przy czym ta wiedza podana jest ciekawie, w skondensowanej formie. Krótko, zwięźle i na temat - tego uczy autorka i sama trzyma się tej zasady. Dlaczego krótkie teksty? Bo żyjemy w szybkich czasach, w chaosie informacyjnym, musimy walczyć o uwagę odbiorcy i przebić się ze swoim tekstem, a przy tym wywrzeć na czytającym odpowiednie wrażenie, wywołać reakcje. Joanna Wrycza-Bekier posiada solidne przygotowanie merytoryczne (doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego; prowadzi bloga www.poradnikpisania.pl), ale w żadnym fragmencie książki nie zanudza czytelnika teoriami i jest bardzo konkretnie. Poradnik jest naszpikowany przykładami - np. przytoczony jest tekst, a następnie poznajemy jego ulepszone wersje. Przykłady są aktualne, odnoszą się do sloganów reklamowych, tekstów piosenek, a nawet postów na Facebooku czy tweetów. Jest rozdział o obrazowych rzeczownikach, dynamicznych czasownikach, słownym czarodziejstwie, zwięzłości i wyolbrzymianiu, sile kontrastu, dowodach liczbowych, frazach kluczowych i wielu innych technikach. Przekazania takiej wiedzy i wykonania tylu ćwiczeń oczekuje się od warsztatów dla copywriterów. Czy lepiej piszę po przeczytaniu ten książki? Jeszcze nie! Ale zamierzam bardziej świadomie podejść do pisania tekstów głównie na potrzeby mojej pracy zawodowej. Polecam bardzo!
-
Recenzja: zakaz_czytaania Kouba AniaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę." To nie jest zwykła książka. Jak sam jej tytuł wskazuje są to wskazówki jak pisać krótkie tekst tak by był jak najprostszy, a zarazem zapadający w pamięć. I teraz totalnie szczerze. Każdy powinien przeczytać tę książkę. Dlaczego? Ponieważ w każdej naszej wypowiedzi używamy słów, których spokojnie moglibyśmy uniknąć. Pisząc to nie jestem z siebie dumna, bo wiem, że mogłabym to napisać zwięźle byście mogli to szybciej przeczytać. Ale co ja poradzę, że ja lubię się rozpisać. Ale wracając czytając naprawdę świetnie się bawiłam. Nie raz się śmiałam. Miałam również mnóstwo przemyśleń. Książka posiada przykłady z życia wzięte oraz zmienione teksty, tak by pokazać praktyczne zastosowanie wskazówek. Napisana w bardzo lekki sposób. Jednak się nie bójcie jest to kompendium wiedzy o tekście. Jedno jest pewne nie pożałujecie jej lektury.
-
Recenzja: http://www.booksmylove.pl/ Małgorzata PałkaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Fasttext. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę" Joanna Wrycza-Bekier, czyli nie tak krótko bo aż 230 stron o tym, jak wykorzystywać różne techniki, sposoby czy zabiegi aby nasz tekst przyciągał uwagę i reakcję jaką chcemy. Obecnie większość osób czyta wszelkiego rodzaju teksty na komórce. Musimy być wciągająca historia, dobrze napisana, które pobudza zmysły i sprawia, że czytelnik nie chce oderwać się od niego. Dodatkowo nie za długa, żeby nie zanudzić, nie zmęczyć, ale zaciekawić, zaintrygować i utrzymać skupienie dostatecznie długo. Po przeczytaniu książki Joanna Wrycza-Bekier nie stanie się cud i idealny tekst nie będzie wychodził spod palców uderzających o klawiaturę. Autorka zwraca na uwagę na wiele zabiegów, zmian, podpowiedzi, które można zastosować u siebie. W książce znajdziemy bardzo dużo przykładów czy podpowiedzi, jak dany zabieg zastosować. Książka przykuwa uwagę, wciąga, samo jej czytanie jest bardzo ciekawe i intrygujące. Wiele możemy z niej wynieść i zastosować podpowiedzi w praktyce i sprawić, że nasz tekst będzie ciekawszy, przyciągający uwagę, zapamiętany.
-
Recenzja: kobietarozwoju Krupa KamilaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2" to książka, która na pewno pomogła mi w zrozumieniu na czym polega problem w prowadzeniu mojego konta na instagramie. Dzięki niej poznałam tajemnice, które przyciągają więcej czytelników oraz triki sprawiające, że tekst jest bardziej przystępny dla obserwatora i łatwiejszy do przeczytania. Na pewno jest to pozycja warta uwagi dla osób, które działają w internecie i wiążą z tym swoją przyszłość.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6952-8, 9788328369528
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-01-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7821-6, 9788328378216
- Data wydania ebooka :
- 2021-01-19 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 125029
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
Spis treści książki
Wstęp 5
Krótko, czyli na temat 7
Krótko, czyli przyciągająco 11
Krótko, czyli prosto 17
Warsztat 1. Uprość i skróć 25
Obrazowe rzeczowniki 29
Dynamiczne czasowniki 35
Inspirujące przymiotniki 39
Wyraziste zdania 43
Warsztat 2. Frazy kluczowe 55
Krótka opowieść 63
Słowne czarodziejstwo 77
Życiodajna moc 91
Zmysłowe słowa 97
Warsztat 3. Znaczniki SEO 105
Sens wyolbrzymiania 111
Mistrzyni zwięzłości 121
Tajemnica harmonii 127
Siła kontrastu 131
Warsztat 4. Tytuł poradnikowy 137
Gra słów 147
Sztuka pomijania 153
Kto rymuje, ten przekonuje 157
Warsztat 5. Podpis pod obrazkiem 161
Przedsionek tekstu 165
Pętla i luka 173
Bogactwo pytań 185
Zalety cytowania 195
Warsztat 6. Wezwanie do działania 201
Ty i ja 205
Dowody liczbowe 213
Trzy, dwa, jeden... 219
Warsztat 7. Krótkie bio 227
Zakończenie 231
Bibliografia 233
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
To już szóste, zaktualizowane wydanie kompleksowego wprowadzenia do zagadnień ryzyka biznesowego i organizacyjnego. Treść książki jest w pełni zgodna z normą ISO 31000 i ze strukturą ramową COSO ERM. Omówiono tu kluczowe zasady zarządzania ryzykiem (zarówno w przedsiębiorstwie, jak i w projektach) i planowania ciągłości działania, dokonano też przeglądu międzynarodowych standardów w tym zakresie. To wydanie uwzględnia również takie zagadnienia jak ryzyko cybernetyczne, wysoce nieprawdopodobne zdarzenia o wielkim wpływie i ryzyko zmian klimatycznych. Zawiera ponadto omówienie kwestii kultury ryzyka i apetytu na ryzyko, a także zagrożeń występujących w łańcuchu dostaw i tematyki sprawozdawczości w zakresie ryzyka. Poszczególne aspekty zostały zilustrowane rysunkami, schematami, wykresami, tabelami i podsumowaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
60.99 zł
99.00 zł (-38%) -
Bestseller Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działalność zajmuje wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To w wyniku ich manipulacji tracimy poczucie własnej wartości, dajemy się porwać poczuciu winy czy z każdym dniem takich interakcji stajemy się coraz to bardziej uwikłani w układ, z którego tak trudno jest się wyzwolić. To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a po motywacji do czegokolwiek z czasem nie zostaje już ani śladu. A mimo to wciąż dajemy się im omotać — czasem nieświadomie, a czasem celowo odpuszczając przysłowiowe „kopanie się z koniem”. Wtedy to manipulatorzy wygrywają, zamieniając nasze życie — tak zawodowe, jak rodzinne — w koszmar.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, dlaczego zalecane dziś rozwiązania i tak zwane dobre praktyki skutkują pogłębieniem frustracji marginalizowanych osób i sprawiają, że intencje liderów są odbierane jako nieszczere. Dowiesz się również, jak przygotować konkretny plan działania, który uwzględni postulaty DEI i będzie skuteczny również w trudnych realiach funkcjonującego przedsiębiorstwa. Przewodnik prezentuje pragmatyczne podejście do DEI, oparte na wynikach badań nad przeprowadzaniem zmian w organizacji, a także na wnikliwych spostrzeżeniach płynących z doświadczeń w pracy oddolnej i odgórnej. Poprzez kompleksowe omówienie sprawdzonych technik wytyczy rozsądną drogę postępowania dla każdego, kto chce się stać skutecznym praktykiem, rzecznikiem i liderem DEI. Niczego więcej nie trzeba, aby przemienić jednostkowe i oderwane od siebie inicjatywy w prawdziwą, systemową zmianę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2 Joanna Wrycza-Bekier (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.