ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych Sławomir Smyczek, Agnieszka Hat - okładka książki

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych Sławomir Smyczek, Agnieszka Hat - okładka książki

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych Sławomir Smyczek, Agnieszka Hat - okładka audiobooka MP3

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych Sławomir Smyczek, Agnieszka Hat - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
252
     PDF

Ebook (20,80 zł najniższa cena z 30 dni)

26,00 zł (-20%)
20,80 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(20,80 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W strukturze rozprawy można wyróżnić trzy warstwy: teoretyczną, metodyczną i empiryczną, na które składa się sześć rozdziałów, wstęp i zakończenie. Rozdział I precyzuje pojęcia związane z konsumentem, jego zachowaniami na rynku usług finansowych oraz specyfice procesu decyzyjnego na tym rynku. W rozdziale II podjęto dyskusję nad problematyką zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego. Rozdział III przedstawia specyfikę rynku usług finansowych, w tym kompleksową charakterystykę struktury podażowej i popytowej tego rynku w Polsce. Rozdział IV ma charakter metodyczny oraz prezentuje różne źródła i metody pozyskiwania informacji o postawach konsumentów na rynku usług. Kolejne dwa rozdziały o charakterze praktycznym prezentują wyniki badań bezpośrednich. W pierwszym z nich przedstawiono rezultaty badań w zakresie identyfikacji poziomu i charakteru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych. Podjęto także próbę określenia czynników różnicujących poziom etnocentryzmu na tym rynku. Ponadto omówiono rolę kraju pochodzenia w procesie wyboru usług finansowych oraz określono kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na badanym rynku. W rozdziale VI podjęto próbę przeprowadzenia typologii postaw konsumentów indywidualnych w aspekcie etnocentryzmu na rynku usług finansowych w Polsce, scharakteryzowano poszczególne typy konsumentów oraz omówiono potencjalne obszary zastosowania wiedzy na temat typologii postaw etnocentrycznych konsumentów w praktyce, w tym działalności krajowych i zagranicznych instytucji finansowych.

Wybrane bestsellery

Sławomir Smyczek, Agnieszka Hat

Sławomir Smyczek, Agnieszka Hat - pozostałe książki

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności