ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Esencjalista

Autor:
Greg McKeown
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
5.5/6  Opinie: 10
Stron:
288
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 28,73 zł najniższa cena z 30 dni

39,90 zł (-20%)
31,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(28,73 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W byciu esencjalistą nie chodzi o to, żeby robić więcej w krótszym czasie, lecz o to, żeby robić tylko właściwe rzeczy.
- Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne?
- Czy czujesz się przepracowany i jednocześnie mało użyteczny?
- Czy często jesteś zajęty, ale nie produktywny?
- Czy czujesz się tak, jakby inni ludzie nieustannie kradli twój czas?

Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek z powyższych pytań, do wolności doprowadzi cię droga esencjalizmu.
Esencjalizm to coś więcej niż strategia zarządzania czasem albo technika zwiększania produktywności. Polega na systematycznym i metodycznym rozpoznawaniu rzeczy, które są dla nas najważniejsze, oraz na eliminowaniu wszystkiego innego, abyśmy mogli jak najlepiej zająć się sprawami najistotniejszymi.
Zmuszając nas do stosowania ostrzejszych kryteriów uznawania różnych spraw za istotne, esencjalizm pozwala odzyskać kontrolę nad dokonywanymi wyborami dotyczącymi sposobu zagospodarowania naszego cennego czasu i energii. Nie musisz milcząco zgadzać się, żeby to inni wybierali za ciebie.
Stanie się esencjalistą nie jest po prostu kolejną pozycją na naszej liście spraw do załatwienia, wiąże się bowiem z przyjęciem zupełnie nowego sposobu robienia wszystkiego. Chodzi o to, żeby robić mniej, ale lepiej, i to w każdej dziedzinie życia. Esencjalizm to filozofia życia, której czas właśnie nadszedł.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Greg McKeown pisze, naucza i wygłasza wykłady na całym świecie, przekazując ludziom wiedzę na temat znaczenia esencjalizmu w życiu i w biznesie. Był zapraszany przez takie firmy jak Apple, Google, Facebook, LinkedIn, Salesforce.com, Symantec i Twitter. Należy do najpopularniejszych blogerów w serwisie Harvard Business Review oraz znajduje się na liście wpływowych ludzi (Influencers) serwisu LinkedIn.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
31,92 zł
Dodaj do koszyka