ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Biznes w kulturze kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Biznes w kulturze  kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń - okładka książki

Biznes w kulturze  kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń - okładka książki

Biznes w kulturze  kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń - okładka audiobooka MP3

Biznes w kulturze  kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
136
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Prezent last minute w onepress.pl
Celem książki, stanowiącej pokłosie IX Ogólnopolskiej Konferencji Biznes w kulturze kultura w biznesie pod tytułem Kreatywność w kulturze, zorganizowanej w 2022 r. przez Zespół Pieśni i Tańca Silesianie oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, uczyniono identyfikację różnych aspektów kreatywności w samej kulturze, jej instytucjach oraz wpływu na otoczenie. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także licznych publikacjach prasowych i internetowych. Treść opracowania tworzy dziewięć rozdziałów, poświęconych zagadnieniom m.in. kreatywności sektora kultury i jej związku z gospodarką, kreatywnych narzędzi popularyzacji nauki, promocji instytucji kultury z udziałem mediów społecznościowych, kreatywnych źródeł finansowania kultury, etyki biznesu i jej związku z kulturą organizacji, wpływu motywacji na kreatywność i zaangażowanie pracowników, kreatywnego zastosowania strategii guanxi, otwierającej polskiej jednostce kultury wejście na chiński rynek. Monografia jest skierowana przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych. Jej odbiorcami mogą być ponadto zarówno pracownicy naukowi, teoretycy, jak i praktycy menedżerowie związani na co dzień z prowadzeniem jednostek i instytucji kultury, a także zarządzający innymi instytucjami, którzy szukają inspiracji dla kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań w swoich firmach.

Wybrane bestsellery

Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń

Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń - pozostałe książki

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności