1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy
- Autor:
- Bob Nelson
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 248
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy
Zadbaj o swoją pracę i karierę
- Szukaj nowych rozwiązań -- myśl niekonwencjonalnie
- Rozwijaj się i podnoś swoje kwalifikacje
- Pogódź pracę z życiem rodzinnym
Największym błędem popełnianym przez wielu ludzi jest myślenie, że pracują dla kogoś innego. Szef i comiesięczne odbieranie paska z wypłatą nie świadczą o tym, że nie pracujemy dla siebie. Przecież każdy z nas świadomie kieruje swoją karierą i od naszych decyzji zależy jej przebieg. To, czy chcemy rozwijać swoje kwalifikacje, pogłębiać wiedzę i czy umiemy w odpowiednim momencie zaproponować swoją pomoc, może mieć ogromny wpływ na naszą pracę. W każdym przedsiębiorstwie można wykazać się swoimi umiejętnościami i pomysłowością, rozwinąć istniejące projekty lub udoskonalić procedury. Można przejąć inicjatywę, zanim ktoś powie nam, co i kiedy zrobić.
Czytając książkę "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy", dowiesz się, jak "zaistnieć" w firmie. Przekonasz się, że czekanie na polecenia szefa wcale nie jest najlepszą drogą do zdobycia uznania w pracy. Autor Bob Nelson udowodni Ci, że każdy pracownik może być motorem trwałych i pozytywnych zmian w firmie. Nauczysz się niekonwencjonalnie myśleć, budować sieć kontaktów wewnątrz firmy i poza nią, rozmawiać z przełożonymi i współpracownikami i pracować w zespole.
- Przyjmowanie odpowiedzialności za podejmowane działania
- Rozwijanie umiejętności zarządzania czasem
- Sztuka komunikacji z innymi ludźmi
- Kierowanie przełożonymi
- Doskonalenie swoich umiejętności
- Pokonywanie przeszkód w pracy
- Rozmowy z klientami
- Poszukiwanie nowej pracy
Przekonaj się, że jedyną osobą, dla której pracujesz, jesteś Ty sam.
Wybrane bestsellery
-
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także prz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka pomoże Ci w odwróceniu toksycznych wzorców myślenia i w odbudowie ścisłej więzi z rzeczywistością. To unikatowy zbiór medytacji na kolejne dni roku; każdy z tych tekstów zajmie Ci najwyżej kilka minut. Ich zestaw jest efektem 25 lat badań nad takimi zagadnieniami jak władza, biegłość, ...
Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkiej Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkiej
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Bob Nelson - pozostałe książki
-
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest ani trudnym w lekturze podręcznikiem akademickim, ani jedną z tych modnych książek biznesowych, o których głośno przez kilka miesięcy, a potem nikt o nich nie pamięta. Zarządzanie dla bystrzaków jest świetnie napisanym kompendium , które przyda się każdem...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Zarządzanie dla bystrzaków zostało napisane dla menedżerów wszystkich szczebli. Przyda się zarówno osobom z dużym doświadczeniem, szukającym świeżych rozwiązań, jak i zupełnym żółtodziobom, potrzebującym wsparcia w codziennej rzeczywistości biznesowej oraz sytuacjach p...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
19.20 zł
34.90 zł(-45%)
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%)
Ebooka "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Eurostudent gmj; 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Właśnie stawiasz swoje pierwsze kroki na stażu lub rozpoczynasz nową pracę. Chciałbyś zostać zauważony, doceniony, ale nie wiesz, jak przejąć inicjatywę -- więc biernie czekasz na polecenia. To nie najlepsza metoda. Jest przecież tyle sposobów, aby zaistnieć w firmie! Podpowiedzi możesz poszukać w książce Boba Nelsona "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy".
Znajdują się w niej wskazówki, jak sprawić, aby twoje sugestie były uwzględniane, a pomysły zauważane. Jak zarządzać czasem i komunikować się z ludźmi. W jaki sposób doskonalić umiejętności czy pokonywać przeszkody. I jaki to wszystko ma związek z przejmowaniem inicjatywy. Pozycja niezbędna dla początkujących pracowników i stażystów.
-
Recenzja: Eurostudent gr; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka zawiera cenne wskazówki, jak zaistnieć w firmie i przyczynić się do pozytywnych zmian. Możemy się nauczyć, jak niekonwencjonalnie myśleć, budować sieć kontaktów wewnątrz firmy i poza nią, jak rozmawiać z przełożonymi i współpracownikami, a także jak pracować w zespole. Znajdziemy w niej również odpowiedzi na wiele pytań związanych z karierą: jak się rozwijać zawodowo, jak zostać liderem, jak wybrać odpowiednią ścieżkę kariery, a przede wszystkim... jak to wszystko pogodzić z życiem osobistym.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Klaudia Waga; 01/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Organizacje odnoszące sukces to te, które promują innowacyjny i indywidualny sposób rozwiązywania problemów. Inicjatywa pracowników jest konieczna, aby osiągnąć wysoką jakość. Dlatego powinniśmy mieć taką charyzmę lub znać takie techniki, aby uruchomić inicjatywę. Jednak co zrobić, gdy brakuje nam wiedzy czy pomysłu jak przekonać pracowników? Książka Boba Nelsona "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" z serii "1001 sposobów na…" dostarcza wielu użytecznych inspiracji do działania.
W Polsce od wielu lat pokutuje przekonanie, że praca ludziom się należy, tym czasem w tej chwili rynek jest dużo bardziej wymagający, ludzie muszą działać szybko i efektywnie. Nie liczy się liczba godzin, tylko wydajność, wartość dodana jaką ludzie przynoszą firmie. Po za tym każda firma musi być elastyczna i dostosować się do rynku. Trzeba ulepszać produkty, wyróżniać je z tłumu, bo tylko dzięki temu zostaną wybrane przez klienta.
Trafnie spuentował to Aneuryn bezan, angielski minister zdrowia: "wiemy co się dzieje z ludźmi, którzy stoją po środku drogi. Zostają przejechani."
Jeśli masz problem z komunikacją, jeśli przeszkadza ci nadmierna biurokracja -- to są wszystko sprawy, nad którymi powinieneś przejąć inicjatywę. Uważaj jednak, żebyś nie przejął na siebie pracy całego działu, bo czym innym jest przejmowanie zadań innych i wyręczanie ich. Nieefektywne jest bieganie za innymi, gdy cierpi na tym nasza praca. Dlatego wśród "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy" jest też sposób asertywnego mówienia "nie".
Prezentowana książka jest idealną lekturą dla pracowników -- pozytywnymi przykładami nakłania do przejmowania inicjatywy i brania odpowiedzialności za pracę. Zawiera konkretne narzędzia, sposoby, którymi możemy się posłużyć, aby osiągnąć większą inicjatywę, a dzięki temu -- zyskać władzę i poczucie wpływu, które sprawią, że czujemy się pewniej…
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 05/06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Nigdy nie bój się mówić, co masz na myśli, jeżeli naprawdę wierzysz, że świat stanie się dzięki temu lepszy" - te słowa Boba Nelsona autora "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" wzbudziły moje zainteresowanie książką. We wstępie autor (międzynarodowy konsultant) pisze o największym kryzysie energetycznym na świecie: "[...]Kryzys ten wiąże się z olbrzymim potencjałem ludzkiej energii, który istnieje w każdej istocie ludzkiej..."
Podstawową przyczyną tego "kryzysu energetycznego" nie jest tylko brak inicjatywy ze strony pracowników - również kierownicy, którzy ich zniechęcają, tłamszą, a nawet karzą za pomysłowość i działanie!"1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" jest kolejną książką z traidy poprzedzonej publikacjami: - "1001 sposobów nagradzania pracowników" oraz - "1001 sposobów motywowania pracowników". Dla polskiego czytelnika problemem staje się to, że przykłady przejmowania inicjatywy są "amerykańskie". Łatwo powstaje przeświadczenie - to możliwe w Ameryce! U nas się nie uda. Pomocne jest inne nastawienie - jak to robią w Ameryce? A także wiara w fakt, że to co robią oni możemy robić też i my!
Moje przekonanie, że dobre wzorce należy promować potwierdzają badania Uniwersytetu Kalifornijskiego, przywołane w książce, według których: [...] w wieku pięciu lat angażujemy się w kreatywne myślenie 98 razy dziennie, śmiejemy się 113 razy i zadajemy pytania 65 razy. W wieku czterdziestu czterech lat co dzień wykonujemy już tylko 2 kreatywne zadania, śmiejemy się 11 razy i zadajemy 6 pytań. W trakcie wspomnianych badań stwierdzono ponadto 91% negatywnych reakcji wśród dorosłych mających kontakt z nowymi pomysłami. Jeżeli więc "mówimy" 9 razy NIE na jedno TAK! To to TAK! należy wzmacniać wielokrotnie. "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" jest takim praktycznym wzmocnieniem. Po książkę można sięgać tyle razy ile się chce.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 1001 Ways to Take Initiative at Work
- Tłumaczenie:
- Wojciech Sztukowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0098-1, 8324600981
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-03-23
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3005
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
- 1. Myślenie niekonwencjonalne (13)
- Wizja (18)
- Wyzwalanie innowacyjności i kreatywności pracowników (25)
- Osobiste atrybuty ludzi z inicjatywą (27)
- 2. Odrób pracę domową (29)
- Ucz się na własnych błędach (31)
- Rozwiązywanie problemów w sposób usystematyzowany (35)
- Identyfikacja kultury, wartości oraz norm Twojej organizacji (37)
- 3. Rozpoczęcie działania i wykorzystywanie okazji (38)
- Bierz odpowiedzialność za podejmowane działania (40)
- Nastawienie i równowaga są bardzo istotne, gdy zaczynasz działać (47)
- Wskazówki dla biorących odpowiedzialność (56)
- 4. Wprowadzanie ulepszeń (57)
- Jak sprawić, aby Twoje sugestie były uwzględniane (59)
- Sprzedawanie pomysłów innym (64)
- 5. Upór i wytrwałość (73)
- Wybieraj wyżyny i doliny (75)
- Zarządzaj czasem (78)
- Upór jest opłacalny (82)
- 6. Przywództwo oraz wpływ (85)
- Pięć źródeł władzy - jak z nich korzystać? (87)
- Co czyni przywódcą? (89)
- Liderzy wpływają na działania (98)
- 7. Komunikacja i tworzenie sieci kontaktów (99)
- Jak zachęcać innych, żeby Ci pomagali? (103)
- Jak wywierać wpływ w trakcie zebrań? (106)
- Rady dotyczące komunikacji i tworzenia sieci kontaktów (110)
- 8. Kierowanie przełożonymi (111)
- Jak mówić "nie" - studium przypadku (114)
- Tajemnice kierowania przełożonymi (122)
- 9. Praca zespołowa (123)
- Zdecyduj, co jest ważne (126)
- Aktywność w zespole (128)
- Wskazówki dla pracujących w zespołach (134)
- 10. Dawać z siebie wszystko (135)
- Co czuje klient? (138)
- "Naiwne" słuchanie (148)
- Obsługa przekraczająca oczekiwania (156)
- 11. Branie odpowiedzialności za karierę (159)
- Jak zwiększyć swoją wartość rynkową? (162)
- Tworzenie sieci kontaktów dla początkujących (166)
- Jak prosić o podwyżkę? (170)
- Planowanie dla rozwoju (186)
- 12. Uczenie się i edukacja (187)
- Wybierz pracę swojego życia (191)
- Dziesięć wspaniałych sposobów na uczenie się w pracy (192)
- Jak uczyć się przez całe życie? (196)
- 13. Rozwijanie umiejętności w pracy (197)
- Wyraź zainteresowanie okazjami (200)
- Znajdź mentora (202)
- 14. Przezwyciężanie przeszkód (204)
- Postrzegaj wyzwania jako okazje (205)
- Jak pogodzić pracę z życiem rodzinnym? (206)
- Strategie wykazywania inicjatywy (213)
- 15. Wybór kariery (214)
- Nieustannie poszukuj nowej pracy (217)
- Ułatw sobie życie (220)
- Nieograniczone szanse (225)
- Dodatek I Indeks innowatorów (231)
- Dodatek II Indeks firm (234)
- O Bobie Nelsonie (247)
Wstęp (9)
Część I: Ty i Twoja praca (11)
Część II: Ty i inni (83)
Część III: Twoja kariera i Twoje życie (157)
Dodatki (229)
Skorowidz (243)
Oceny i opinie klientów: 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy Bob Nelson (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)