1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy
- Autor:
- Bob Nelson
- Niedostępna
![1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy Bob Nelson - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/1001in.jpg)
- Serie wydawnicze:
- Small Business
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 248
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy
Zadbaj o swoją pracę i karierę
- Szukaj nowych rozwiązań -- myśl niekonwencjonalnie
- Rozwijaj się i podnoś swoje kwalifikacje
- Pogódź pracę z życiem rodzinnym
Największym błędem popełnianym przez wielu ludzi jest myślenie, że pracują dla kogoś innego. Szef i comiesięczne odbieranie paska z wypłatą nie świadczą o tym, że nie pracujemy dla siebie. Przecież każdy z nas świadomie kieruje swoją karierą i od naszych decyzji zależy jej przebieg. To, czy chcemy rozwijać swoje kwalifikacje, pogłębiać wiedzę i czy umiemy w odpowiednim momencie zaproponować swoją pomoc, może mieć ogromny wpływ na naszą pracę. W każdym przedsiębiorstwie można wykazać się swoimi umiejętnościami i pomysłowością, rozwinąć istniejące projekty lub udoskonalić procedury. Można przejąć inicjatywę, zanim ktoś powie nam, co i kiedy zrobić.
Czytając książkę "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy", dowiesz się, jak "zaistnieć" w firmie. Przekonasz się, że czekanie na polecenia szefa wcale nie jest najlepszą drogą do zdobycia uznania w pracy. Autor Bob Nelson udowodni Ci, że każdy pracownik może być motorem trwałych i pozytywnych zmian w firmie. Nauczysz się niekonwencjonalnie myśleć, budować sieć kontaktów wewnątrz firmy i poza nią, rozmawiać z przełożonymi i współpracownikami i pracować w zespole.
- Przyjmowanie odpowiedzialności za podejmowane działania
- Rozwijanie umiejętności zarządzania czasem
- Sztuka komunikacji z innymi ludźmi
- Kierowanie przełożonymi
- Doskonalenie swoich umiejętności
- Pokonywanie przeszkód w pracy
- Rozmowy z klientami
- Poszukiwanie nowej pracy
Przekonaj się, że jedyną osobą, dla której pracujesz, jesteś Ty sam.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci w odwróceniu toksycznych wzorców myślenia i w odbudowie ścisłej więzi z rzeczywistością. To unikatowy zbiór medytacji na kolejne dni roku; każdy z tych tekstów zajmie Ci najwyżej kilka minut. Ich zestaw jest efektem 25 lat badań nad takimi zagadnieniami jak władza, biegłość, perswazja, strategia i natura ludzka. Nauczysz się podążać za tym, co się liczy najbardziej, poznasz sposoby wpływania na innych, a także rozpoznawania toksycznych manipulatorów. Poradnik wskaże Ci również drogę ku akceptacji Twojej prawdziwej natury i podpowie, jak skonfrontować się ze swoimi największymi lękami. A to przyniesie poczucie wolności i szczęścia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkiej Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkiej
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalnych talentów i zdolności intelektualnych, aby posłużyły Ci do osiągania nawet najambitniejszych celów — w biznesie, w pracy, w życiu osobistym. Omówione techniki są proste, a mogą Cię doprowadzić do prawdziwego przełomu, zbliżyć do spełnienia najodważniejszych celów i zagwarantować Ci korzyści, jakimi cieszą się ludzie sukcesu!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%)
Bob Nelson - pozostałe książki
-
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest ani trudnym w lekturze podręcznikiem akademickim, ani jedną z tych modnych książek biznesowych, o których głośno przez kilka miesięcy, a potem nikt o nich nie pamięta. Zarządzanie dla bystrzaków jest świetnie napisanym kompendium , które przyda się każdemu kierownikowi. Zawiera omówienie istoty pracy menedżera i przedstawia sprawdzone rozwiązania typowych problemów zarządzania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Zarządzanie dla bystrzaków zostało napisane dla menedżerów wszystkich szczebli. Przyda się zarówno osobom z dużym doświadczeniem, szukającym świeżych rozwiązań, jak i zupełnym żółtodziobom, potrzebującym wsparcia w codziennej rzeczywistości biznesowej oraz sytuacjach podbramkowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W książce znajdziesz setki pomysłów na wzbudzenie entuzjazmu pracowników i zwiększenie ich zaangażowania. Dowiesz się, jak motywować pracowników, zespoły i całe firmy, aby osiągnąć ich maksymalną wydajność.
- Druk pkt
1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników 1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników
Niedostępna
-
Dlaczego przełożeni tak rzadko nagradzają podwładnych? Otóż brakuje im czasu, a niekiedy też pomysłowości. I trudno się dziwić: są zagonieni i sami nie dostają nagród tak często, jak by chcieli. Przełożeni nie nagradzają, bo nie rozumieją, jaka siła drzemie w pochwałach. Tymczasem każdy lubi być doceniany, każdy ma ambicję i chce mieć motywującą p
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie związane z inwentaryzacją, wynagrodzeniami pracowników, dokumentami księgowymi. Przekonasz się, jak to wszystko działa, na przykładach: właściwie uzupełnionych rubryk księgi, poprawnie skonstruowanych pismach do organów podatkowych i wypełnionych formularzach PIT.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
Niedostępna
-
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze koszty. Mądry przedsiębiorca korzysta z elastycznych form zatrudnienia, chętnie sięga po nisko oprocentowane pożyczki, nie zatrudnia pracowników do zrobienia tego, co potrafi dobrze wykonać sam, używa internetu, traktuje wirtualną pajęczynę jako oczywiste narzędzie pracy, a przy tym działa legalnie i etycznie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
Niedostępna
-
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
Czasowo niedostępna
-
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Franczyza — droga do sukcesu pomoże obu partnerom podjąć najwłaściwsze decyzje i czerpać z nich duże zyski!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wracać. Anna Witkowska-Dziadosz w jednym poradniku zebrała najważniejsze zagadnienia, terminy oraz wątpliwości podatników. Ważną część publikacji stanowią orzeczenia sądowe oraz interpretacje skarbowe, przytoczone tu po to, aby przedstawić omawiane zagadnienia od strony jak najbardziej praktycznej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
Niedostępna
-
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i prowadzi do rozwijania ciekawych pomysłów. Dzięki analizie danych rynkowych można pogłębić lub zaktualizować wiedzę na temat zmian w popycie, trendach czy standardach. Analiza słabych i mocnych stron uświadamia potrzebę zmian, testuje elastyczność i pomaga zarządzać ryzykiem. Proces pisania biznesplanu stwarza okazję do osobistego rozwoju jego autorów poprzez określanie wartości, zasad i priorytetów oraz stymulowanie umiejętności twórczych, a nawet artystycznych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważniejszych przepisów, które każdy pracodawca powinien znać. Spora dawka wiedzy, podana w łatwej do przełknięcia pigułce, gwarantuje, że wszystko, czego potrzebujesz podczas zatrudniania, znajdziesz bez straty czasu i konieczności samodzielnego przedzierania się przez publikacje z różnych dziedzin. W tej książce całe spektrum wiadomości masz jak na dłoni!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
Niedostępna
-
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością. Wszystko to w oparciu o najlepszą wiedzę i doświadczenia — własne oraz właścicieli firm, którym od lat pomaga zmagać się z twardymi regułami obowiązującymi w świecie small biznesu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki, dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności — od apteki do szkoły tańca — oraz gotowe wzory różnych ważnych umów. Na pewno znajdziesz tu coś dla siebie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
Niedostępna
-
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3
- Audiobook CD pkt
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
Niedostępna
Ebooka "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Eurostudent gmj; 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Właśnie stawiasz swoje pierwsze kroki na stażu lub rozpoczynasz nową pracę. Chciałbyś zostać zauważony, doceniony, ale nie wiesz, jak przejąć inicjatywę -- więc biernie czekasz na polecenia. To nie najlepsza metoda. Jest przecież tyle sposobów, aby zaistnieć w firmie! Podpowiedzi możesz poszukać w książce Boba Nelsona "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy".
Znajdują się w niej wskazówki, jak sprawić, aby twoje sugestie były uwzględniane, a pomysły zauważane. Jak zarządzać czasem i komunikować się z ludźmi. W jaki sposób doskonalić umiejętności czy pokonywać przeszkody. I jaki to wszystko ma związek z przejmowaniem inicjatywy. Pozycja niezbędna dla początkujących pracowników i stażystów.
-
Recenzja: Eurostudent gr; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka zawiera cenne wskazówki, jak zaistnieć w firmie i przyczynić się do pozytywnych zmian. Możemy się nauczyć, jak niekonwencjonalnie myśleć, budować sieć kontaktów wewnątrz firmy i poza nią, jak rozmawiać z przełożonymi i współpracownikami, a także jak pracować w zespole. Znajdziemy w niej również odpowiedzi na wiele pytań związanych z karierą: jak się rozwijać zawodowo, jak zostać liderem, jak wybrać odpowiednią ścieżkę kariery, a przede wszystkim... jak to wszystko pogodzić z życiem osobistym.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Klaudia Waga; 01/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Organizacje odnoszące sukces to te, które promują innowacyjny i indywidualny sposób rozwiązywania problemów. Inicjatywa pracowników jest konieczna, aby osiągnąć wysoką jakość. Dlatego powinniśmy mieć taką charyzmę lub znać takie techniki, aby uruchomić inicjatywę. Jednak co zrobić, gdy brakuje nam wiedzy czy pomysłu jak przekonać pracowników? Książka Boba Nelsona "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" z serii "1001 sposobów na…" dostarcza wielu użytecznych inspiracji do działania.
W Polsce od wielu lat pokutuje przekonanie, że praca ludziom się należy, tym czasem w tej chwili rynek jest dużo bardziej wymagający, ludzie muszą działać szybko i efektywnie. Nie liczy się liczba godzin, tylko wydajność, wartość dodana jaką ludzie przynoszą firmie. Po za tym każda firma musi być elastyczna i dostosować się do rynku. Trzeba ulepszać produkty, wyróżniać je z tłumu, bo tylko dzięki temu zostaną wybrane przez klienta.
Trafnie spuentował to Aneuryn bezan, angielski minister zdrowia: "wiemy co się dzieje z ludźmi, którzy stoją po środku drogi. Zostają przejechani."
Jeśli masz problem z komunikacją, jeśli przeszkadza ci nadmierna biurokracja -- to są wszystko sprawy, nad którymi powinieneś przejąć inicjatywę. Uważaj jednak, żebyś nie przejął na siebie pracy całego działu, bo czym innym jest przejmowanie zadań innych i wyręczanie ich. Nieefektywne jest bieganie za innymi, gdy cierpi na tym nasza praca. Dlatego wśród "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy" jest też sposób asertywnego mówienia "nie".
Prezentowana książka jest idealną lekturą dla pracowników -- pozytywnymi przykładami nakłania do przejmowania inicjatywy i brania odpowiedzialności za pracę. Zawiera konkretne narzędzia, sposoby, którymi możemy się posłużyć, aby osiągnąć większą inicjatywę, a dzięki temu -- zyskać władzę i poczucie wpływu, które sprawią, że czujemy się pewniej…
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 05/06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Nigdy nie bój się mówić, co masz na myśli, jeżeli naprawdę wierzysz, że świat stanie się dzięki temu lepszy" - te słowa Boba Nelsona autora "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" wzbudziły moje zainteresowanie książką. We wstępie autor (międzynarodowy konsultant) pisze o największym kryzysie energetycznym na świecie: "[...]Kryzys ten wiąże się z olbrzymim potencjałem ludzkiej energii, który istnieje w każdej istocie ludzkiej..."
Podstawową przyczyną tego "kryzysu energetycznego" nie jest tylko brak inicjatywy ze strony pracowników - również kierownicy, którzy ich zniechęcają, tłamszą, a nawet karzą za pomysłowość i działanie!"1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" jest kolejną książką z traidy poprzedzonej publikacjami: - "1001 sposobów nagradzania pracowników" oraz - "1001 sposobów motywowania pracowników". Dla polskiego czytelnika problemem staje się to, że przykłady przejmowania inicjatywy są "amerykańskie". Łatwo powstaje przeświadczenie - to możliwe w Ameryce! U nas się nie uda. Pomocne jest inne nastawienie - jak to robią w Ameryce? A także wiara w fakt, że to co robią oni możemy robić też i my!
Moje przekonanie, że dobre wzorce należy promować potwierdzają badania Uniwersytetu Kalifornijskiego, przywołane w książce, według których: [...] w wieku pięciu lat angażujemy się w kreatywne myślenie 98 razy dziennie, śmiejemy się 113 razy i zadajemy pytania 65 razy. W wieku czterdziestu czterech lat co dzień wykonujemy już tylko 2 kreatywne zadania, śmiejemy się 11 razy i zadajemy 6 pytań. W trakcie wspomnianych badań stwierdzono ponadto 91% negatywnych reakcji wśród dorosłych mających kontakt z nowymi pomysłami. Jeżeli więc "mówimy" 9 razy NIE na jedno TAK! To to TAK! należy wzmacniać wielokrotnie. "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy" jest takim praktycznym wzmocnieniem. Po książkę można sięgać tyle razy ile się chce.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 1001 Ways to Take Initiative at Work
- Tłumaczenie:
- Wojciech Sztukowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0098-1, 8324600981
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-03-23
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3005
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
- 1. Myślenie niekonwencjonalne (13)
- Wizja (18)
- Wyzwalanie innowacyjności i kreatywności pracowników (25)
- Osobiste atrybuty ludzi z inicjatywą (27)
- 2. Odrób pracę domową (29)
- Ucz się na własnych błędach (31)
- Rozwiązywanie problemów w sposób usystematyzowany (35)
- Identyfikacja kultury, wartości oraz norm Twojej organizacji (37)
- 3. Rozpoczęcie działania i wykorzystywanie okazji (38)
- Bierz odpowiedzialność za podejmowane działania (40)
- Nastawienie i równowaga są bardzo istotne, gdy zaczynasz działać (47)
- Wskazówki dla biorących odpowiedzialność (56)
- 4. Wprowadzanie ulepszeń (57)
- Jak sprawić, aby Twoje sugestie były uwzględniane (59)
- Sprzedawanie pomysłów innym (64)
- 5. Upór i wytrwałość (73)
- Wybieraj wyżyny i doliny (75)
- Zarządzaj czasem (78)
- Upór jest opłacalny (82)
- 6. Przywództwo oraz wpływ (85)
- Pięć źródeł władzy - jak z nich korzystać? (87)
- Co czyni przywódcą? (89)
- Liderzy wpływają na działania (98)
- 7. Komunikacja i tworzenie sieci kontaktów (99)
- Jak zachęcać innych, żeby Ci pomagali? (103)
- Jak wywierać wpływ w trakcie zebrań? (106)
- Rady dotyczące komunikacji i tworzenia sieci kontaktów (110)
- 8. Kierowanie przełożonymi (111)
- Jak mówić "nie" - studium przypadku (114)
- Tajemnice kierowania przełożonymi (122)
- 9. Praca zespołowa (123)
- Zdecyduj, co jest ważne (126)
- Aktywność w zespole (128)
- Wskazówki dla pracujących w zespołach (134)
- 10. Dawać z siebie wszystko (135)
- Co czuje klient? (138)
- "Naiwne" słuchanie (148)
- Obsługa przekraczająca oczekiwania (156)
- 11. Branie odpowiedzialności za karierę (159)
- Jak zwiększyć swoją wartość rynkową? (162)
- Tworzenie sieci kontaktów dla początkujących (166)
- Jak prosić o podwyżkę? (170)
- Planowanie dla rozwoju (186)
- 12. Uczenie się i edukacja (187)
- Wybierz pracę swojego życia (191)
- Dziesięć wspaniałych sposobów na uczenie się w pracy (192)
- Jak uczyć się przez całe życie? (196)
- 13. Rozwijanie umiejętności w pracy (197)
- Wyraź zainteresowanie okazjami (200)
- Znajdź mentora (202)
- 14. Przezwyciężanie przeszkód (204)
- Postrzegaj wyzwania jako okazje (205)
- Jak pogodzić pracę z życiem rodzinnym? (206)
- Strategie wykazywania inicjatywy (213)
- 15. Wybór kariery (214)
- Nieustannie poszukuj nowej pracy (217)
- Ułatw sobie życie (220)
- Nieograniczone szanse (225)
- Dodatek I Indeks innowatorów (231)
- Dodatek II Indeks firm (234)
- O Bobie Nelsonie (247)
Wstęp (9)
Część I: Ty i Twoja praca (11)
Część II: Ty i inni (83)
Część III: Twoja kariera i Twoje życie (157)
Dodatki (229)
Skorowidz (243)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od nich właśnie zależy przyszły dobrobyt Twój i Twoich bliskich.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy Bob Nelson (1)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)