Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski - książki
-
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
-
Polsko-słoweński dialog międzykulturowy. Slovensko-poljski medkulturni dialog
-
Komunikacja medialna a sfera publiczna. Szanse i zagrożenia
-
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 4
-
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1
-
Lokalny Sukces
-
Kryminalistyka w mediach. Wpływ seriali kryminalnych na postępowanie karne
-
Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 7
-
Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna
-
W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
-
Zmiany w zarządzaniu działalnością detaliczną banków w Polsce w warunkach kryzysu finansowego
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: O polskie Wembley
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Story, czyli opowieśćtubylców australijskich o sobiei świecie, w którym żyją
-
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
-
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
-
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
-
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
-
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku