Monika Boguszewicz-Kreft - ebooki
Tytuły autora: Monika Boguszewicz-Kreft dostępne w księgarni Onepress
-
Promocja
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptulane zbadać.Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42
(43,49 zł najniższa cena z 30 dni)
43.46 zł
53.00 zł (-18%) -
Promocja
Wiedza to najważniejszy zasób jakim dysponują współczesne przedsiębiorstwa. Można ją kupić, ale nie można jej wyprodukować w tradycyjny sposób.Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37 Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37
(34,44 zł najniższa cena z 30 dni)
35.70 zł
42.00 zł (-15%) -
Promocja
Niniejsza publikacja wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zarówno studentów, jak i przedsiębiorców, dostarcza kolejną porcję nowoczesnej wiedzy związanej z funkcjonowaniem organizacji w gospodarce rynkowej.Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36 Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36
(34,44 zł najniższa cena z 30 dni)
34.44 zł
42.00 zł (-18%) -
Promocja
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategieNowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22 Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22
(52,48 zł najniższa cena z 30 dni)
54.40 zł
64.00 zł (-15%) -
Promocja
Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21 Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
(52,48 zł najniższa cena z 30 dni)
53.17 zł
64.00 zł (-17%)