Krystyna Mazurek-Łopacińska - ebooki
-
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej
-
Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu
-
Badania marketingowe. Rozdział 10. Metody badania cen
-
Badania marketingowe. Rozdział 11. Badania systemu dystrybucji
-
Badania marketingowe. Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
-
Badania marketingowe. Rozdział 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
-
Badania marketingowe. Rozdział 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych
-
Badania marketingowe. Rozdział 2. System informacji rynkowej i organizacja badań
-
Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych
-
Badania marketingowe. Rozdział 4. Gromadzenie danych pierwotnych
-
Badania marketingowe. Rozdział 5. Badania marketingowe przez internet
-
Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
-
Badania marketingowe. Rozdział 7. Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
-
Badania marketingowe. Rozdział 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych
-
Badania marketingowe. Rozdział 9. Badania produktu
-
Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku