Tytuły autora: dostępne w księgarni Onepress
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Promocja 2za1
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%) -
Promocja 2za1
Ten praktyczny przewodnik pozwoli Ci spojrzeć kompleksowo na proces wprowadzania produktu lub usługi na rynek. Lista kolejnych kroków, które należy podjąć, nie tylko znacznie zwiększy Twoje szanse na udany debiut, ale też pomoże wskazać umiejętności potrzebne całemu Twojemu zespołowi — zwłaszcza w kluczowym, wczesnym okresie życia firmy. Prezentowany tutaj model pozwoli nieustraszonym przedsiębiorcom (takim jak Ty!) szybko i skutecznie wypracować najlepsze rozwiązania. Czy jest to Twoje pierwsze czy kolejne przedsięwzięcie, w tej książce znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć coś, co ludzie zechcą kupić i czego będą potrzebować — a to zaprowadzi Cię prosto do finansowego sukcesu. Społeczeństwo czeka, więc do roboty!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach
Czasowo niedostępna
-
Nowość Promocja
Promocja 2za1
Ludzie nie wykorzystują własnego potencjału do rozwiązywania problemów. Zwykle chcą się ich tylko pozbyć. Zamiast działać, poprzestają na szukaniu źródeł swoich kłopotów w przeszłości, ale tego rodzaju wyjaśnienia nie przynoszą pomyślnego rezultatu. Mało kto traktuje problemy i niedoskonałości jak okazje do wkroczenia na drogę do sukcesu. Wystarczy sięgnąć do swojego ukrytego potencjału za pomocą kilku potężnych i prostych metod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Metody. 5 metod rozwijania odwagi, kreatywności i siły woli Metody. 5 metod rozwijania odwagi, kreatywności i siły woli
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Promocja 2za1
Ta książka jest przystępnym i bardzo praktycznym poradnikiem, dzięki któremu zrozumiesz, jak powstaje paraliż analityczny i do czego może doprowadzić. Przekonasz się również, że możesz samodzielnie sobie z nim poradzić. Znajdziesz tutaj ponad dwadzieścia skutecznych i szczegółowo opisanych technik, dzięki którym rozpoznasz, co w Twoim przypadku stanowi wyzwalacz negatywnych myśli. Dowiesz się także, w jaki sposób stopniowo zmienić swoje nawyki umysłowe, ale przede wszystkim nauczysz się technik szybkiego oczyszczania umysłu, przezwyciężania ataków stresu oraz relaksacji i skupiania się na działaniu. Kiedy uwolnisz swój umysł z niekończącej się pętli myśli, a skupisz się na tym, co ważne tu i teraz, poczujesz się o wiele lepiej. W ten sposób odzyskasz sprawczość, zaczniesz żyć pełniej i uwolnisz swój ukryty potencjał!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Overthinking, czyli gdy myślisz za dużo. 23 techniki pokonywania paraliżu analitycznego i skupiania się na teraźniejszości Overthinking, czyli gdy myślisz za dużo. 23 techniki pokonywania paraliżu analitycznego i skupiania się na teraźniejszości
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.43 zł
44.90 zł (-30%) -
Bestseller Nowość Promocja
Promocja 2za1
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.99 zł
69.00 zł (-35%)