O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka
- Autorzy:
- Andrzej Niemczyk, Mariusz G. Kędzierski
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka
Mało teorii, dużo praktyki
Książek, podręczników, poradników, samouczków negocjacji w każdej księgarni można znaleźć mnóstwo. Pewnie dlatego, że skuteczne negocjowanie jest po prostu trudne. A może także dlatego, że praktycznie każdy z nas w trakcie swojej praktyki szkolnej, zawodowej czy w życiu prywatnym zmuszony jest czasem przekonywać innych do swojego zdania. Jeśli nasze negocjacje często kończą się porażką, bywa to bardzo frustrujące i przynosi wymierne materialne straty, czas więc nauczyć się negocjować skutecznie. Od kogo? Od złotoustych, którzy zawsze potrafią przeciągnąć ludzi na swoją stronę.
Skoro jednak o negocjowaniu napisano już tak wiele, po co sięgać po kolejny tytuł o tej tematyce? Powód jest jeden: tę książkę naprawdę warto mieć i studiować ją systematycznie, niespiesznie i dogłębnie. Autorzy opracowali ją tak, by jak najlepiej odpowiadała ich własnemu wyobrażeniu o poradniku idealnym — niewiele, za to bardzo gruntownie udokumentowanej teorii, bardzo dużo praktyki. Każdy rozdział stanowi odrębną całość, dlatego książkę można czytać po trochu, wielokrotnie wracając do tych zagadnień, które są dla nas trudniejsze. Z drugiej strony, ponieważ negocjacje są procesem, który zaczyna się od postawy negocjującego, a kończy szczęśliwym bądź nieszczęśliwym finałem, lektura jednego z rozdziałów sprawi, że nabierzesz ochoty na przejrzenie kilku innych… To normalne, wszyscy wciąż uczymy się negocjacji — także autorzy tego poradnika!
Wybrane bestsellery
-
Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działalność zajmuje wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To w wyniku ich manipulacji tracimy poczucie własnej wartości, dajemy się porwać poczuciu winy czy z każdym dniem takich interakcji stajemy się coraz to bardziej uwikłani w układ, z którego tak trudno jest się wyzwolić. To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a po motywacji do czegokolwiek z czasem nie zostaje już ani śladu. A mimo to wciąż dajemy się im omotać — czasem nieświadomie, a czasem celowo odpuszczając przysłowiowe „kopanie się z koniem”. Wtedy to manipulatorzy wygrywają, zamieniając nasze życie — tak zawodowe, jak rodzinne — w koszmar.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Promocja
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania go do pomysłu na wspólne działanie. Im wytrawniejszy i skuteczniejszy rozmówca, tym większy wpływ wywiera na innych ludzi. I właśnie o to w tym wszystkim chodzi: o wywieranie wpływu przy użyciu słów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł (-36%) -
Promocja
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne „misje” — ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Różnice zdań - w pracy, w domu, w życiu publicznym i prywatnym - są czymś najzupełniej normalnym. Mamy różne temperamenty, odmienne spojrzenia na świat, inne zdania na poszczególne tematy. A jednak żyjemy razem, w rodzinach, w firmach, w grupach towarzyskich i grupach interesów. Musimy być w stanie się ze sobą porozumieć, co nie znaczy, że mamy we wszystkim ustępować! Na pewno nie bez podjęcia starań, by przekonać rozmówców do swoich racji. Szczególnie jeśli są one... cóż, po prostu słuszne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja
Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa. To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
23.68 zł
37.00 zł (-36%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczniesz rozumieć, co druga osoba naprawdę stara się powiedzieć, a nie tylko słowa, które wypowiada. Będziesz korzystać z informacji wynikających z kontekstu rozmowy. Nauczysz się kontrolować złość i inne emocje podczas rozmowy i w ten sposób unikać eskalacji konfliktu. Dowiesz się, jak słuchać, aby druga osoba czuła się wysłuchana. Weź sobie do serca mądrość zawartą w tej książce — a zdołasz poprawić wszystkie swoje relacje z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.54 zł
39.90 zł (-36%) -
Promocja
"Uwierz w siebie", "poznaj siebie", "bądź pewny siebie, a..." - zdobędziesz w życiu wszystko, czego chcesz, ludzie będą robić to, czego od nich oczekujesz, będziesz bogaty i spełniony. Kto wie, może nawet sięgniesz po władzę polityczną albo duchową i powiedziesz za sobą tłumy? Ludzie lubią wiedzieć, że podążają za kimś, kto wie, co robi, wie, jak to zrobić, i nie miewa niepotrzebnych wątpliwości. Ale to się nie wydarzy. Nie tak działa pewność siebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł (-36%)
O autorach książki
Andrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Mariusz G. Kędzierski — menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwijania kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów.
Andrzej Niemczyk, Mariusz G. Kędzierski - pozostałe książki
-
Trzymasz w ręku książkę duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały. Uczestnicy ich szkoleń nie zawsze wiedzą, że zanim ci autorzy zostali szkoleniowcami, zajmowali się tym, czym ich uczniowie – byli handlowcami i menedżerami. Przeszli długą drogę od szeregowych sprzedawców do dyrektorów zarządzających dużymi grupami pracowników i mają świadomość, jak przekazywana przez nich wiedza działa w praktyce. Zdają sobie także sprawę z tego, że nic tak nie działa na wyobraźnię szkolonego, jak krótki i praktyczny życiowy przykład, okraszony odrobiną teorii. Dlatego zdecydowali się wspólnie napisać tę książkę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Długotrwały stres to we współczesnym świecie jeden z najpoważniejszych czynników chorobotwórczych. Według szacunków ekspertów nawet 70 procent wszystkich wizyt u lekarzy spowodowanych jest dolegliwościami wynikającymi z silnego, przewlekłego stresu. Od obniżonej odporności na rozmaite infekcje, przez bezsenność, zaburzenia żołądkowo-jelitowe, po najpoważniejsze schorzenia, takie jak nowotwory - długotrwałe oddziaływanie hormonów stresu na organizm może być dla niego zabójcze. Niestety, stresu trudno uniknąć, zwłaszcza w obecnej, dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.- Videokurs pkt
(19,75 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł (-50%) -
Promocja
Zestresowany pracownik to pracownik nieefektywny. Zespół narażony na długotrwały stres nie może działać wydajnie. Niepewność, niepokój, lęk o to, co przyniesie przyszłość - ten związany z pracą, ale także z życiem prywatnym - to pożywka, na której rozwija się przewlekły stres. Jak sobie z tym radzić w okresie gwałtownych przemian, kiedy wypracowywane przez długie lata sposoby działania z dnia na dzień przestają mieć zastosowanie? Jak menedżer może wesprzeć podwładnych, aby proces adaptacji do nowych warunków przebiegał jak najsprawniej? Jak sobie radzić, gdy nieustannie jesteśmy zaskakiwani kolejnymi zmianami? Jak zmotywować zestresowany zespół? Wielu szefów stoi obecnie w obliczu podobnych wyzwań. Z myślą o nich powstał Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach.- Videokurs pkt
(24,75 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł (-50%) -
Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
Niedostępna
-
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Dzięki szkoleniu Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video dowiesz się, jak zbudować, prowadzić i doskonalić zespół handlowców. Poznasz nowe i sprawdzone narzędzia kierowania działem sprzedaży.- Videokurs pkt
(19,75 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł (-50%) -
Na temat zarządzania ludźmi napisano już wiele książek. Ta jednak jest wyjątkowa. Jej autorzy to wieloletni menedżerowie, którzy zarządzania uczyli się sami, krok po kroku, w polskich warunkach. Dobrze znają problemy, z jakimi na co dzień zmaga się szef, a ponieważ są równocześnie trenerami, potrafią odpowiedzieć na większość pytań, jakie ów szef sobie stawia: od spraw podstawowych, takich jak motywowanie pracowników, wyznaczanie wspólnych celów czy też nietoksyczne zwalnianie ludzi, poprzez zagadnienia związane z psychologią szefowania, aż po sprawy naprawdę trudne, takie jak zdobywanie autorytetu, walka z rutyną w zespole i radzenie sobie z przemęczeniem pracą.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Najlepszych szefów nie poznaje się po świetnie skrojonym garniturze ani eleganckiej garsonce. Jakości nie zagwarantują też drogie studia czy twardy charakter. Najwybitniejsi menedżerowie stali się elitą w swoim fachu po wielu latach ciężkiej pracy… nad sobą. To właśnie dzięki ich staraniom dziś Ty możesz osiągnąć upragniony sukces w znacznie krótszym czasie. Książka ta powstała zarówno z myślą o zupełnych nowicjuszach, stawiających dopiero pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym, jak i o doświadczonych biznesmenach, którzy uważają, że na naukę nigdy nie jest za późno.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze. Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja
Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Promocja
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu. Niestety, Antarktyda pokonywała ich jednego po drugim. Statki polarników grzęzły w lodowych krach na wiele miesięcy, a załogi, głodne i wycieńczone, traciły ducha i życie. W 1914 roku kierująca się do Zatoki Vahsela wyprawa Endurance również nie zdołała dotrzeć do kontynentu. Utknęła w lodzie. Załoga uwięziona na Morzu Weddella stoczyła legendarny bój o przetrwanie. Wbrew przeciwnościom losu nikt nie zginął. Wszyscy wrócili do domu. Pytani po latach o tajemnicę sukcesu, odpowiadali krótko: Shackleton.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
-
Promocja
Ta książka jest świetnie napisanym, szczerym wyjaśnieniem natury globalnych problemów, ich możliwych przyczyn i konsekwencji, a także związków z obecnymi systemami zarządzania. Przedstawiono w niej też ideę kapitalizmu interesariuszy: systemu gospodarczego opartego na inkluzywności, zrównoważonym rozwoju i równości. To holistyczne rozwiązanie, w którym odpowiedzialność jest proporcjonalnie rozłożona na rządy państw, przedsiębiorstwa i osoby prywatne. W książce znalazło się wiele rad i wskazówek, z których może skorzystać każdy: polityk, właściciel firmy, aktywista, społecznik i obywatel. Okazuje się, że „rzeczywistość po COVID-19” może być dla ludzkości czasem współdziałania, w którym teraźniejszość i przyszłość dają możliwość wykreowania zrównoważonego świata. Świata, w którym wszyscy czują się dobrze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%)
Ebooka "O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Wojownik Pokoju Łukasz ChrzanowskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli zaczynasz swoją przygodę w sprzedaży i chcesz polepszyć swoje umiejętności negocjacyjne i nie odstrasza Cie akademicki styl pisania. To pozycja O negocjacjach i negocjatorach przypadnie Ci do gustu. Z książki dowiesz się jak określić swoją Batne-e , jaką role odgrywają czas i miejsce w negocjacjach, jak bronić cenę, jak radzić sobie z emocjami w negocjacjach, jak pokazać swoją silę w negocjacjach, jak zwiększyć swoją pewność siebie? Osoby z dłuższym stażem sprzedażowym, niekoniecznie znajdą w tej książce inspiracje gdyż techniki prezentowane w książce są powszechnie znane. Na szczęście działają i wiedza jest podana w profesjonalny sposób. Dla doświadczonych sprzedawców lepiej byłoby gdyby sięgnęli po „Handlowanie to Gra” albo „Jak wprowadzić klienta w trans kupowania”. Obie pozycje ukazały się nakładem wydawnictwa One Press. Na ogromny plus zasługuje fakt, że książka jest wypełniona przykładami a teoria została w tym przypadku ograniczona do minimum. Jeśli miałbym wskazać osoby, które będą zadowolone z książki to; początkujący handlowcy, wykładowcy, studenci psychologi oraz początkujący szkoleniowców sprzedających swoje szkolenia. Gdyż książka jest wypełniona przykładami, które dotyczą sprzedaży szkoleń. Samą książkę czyta się szybko i można wiele wynotować. W skali od 1 do 90 daje 72.
Andrzej Niemczyk — doświadczony trener, menedżer, handlowiec i wykładowca. Od wielu lat szkoli trenerów, kadrę menedżerską oraz przedstawicieli handlowych. Jest autorem kilku książek o zarządzaniu, handlowaniu i prowadzeniu szkoleń. Wolny czas spędza w górach, na jachcie i w podróży, najchętniej z żoną i córkami.
Mariusz Kędzierski — menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwoju kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów. -
Recenzja: moznaprzeczytac.pl AndrzejRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zanim nie sięgnąłem po książkę Andrzeja Niemczyka i Mariusza Kędzierskiego pt. „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka” nawet nie zdawałem sobie do końca sprawy jak często występujemy w codziennym życiu w roli negocjatora. Negocjacje kojarzą się przeważnie z wielkimi korporacjami, konfliktami na arenie stosunków międzynarodowych lub z działaniem policji i innych służb mundurowych. Jednakże nawet na pozornie trywialnej rozmowy z drugim człowiekiem m.in. małżonkiem, przełożonym, kolegą ludzie prowadzą ciągle i nieustające negocjacje. Przecież ile wysiłku wymaga uzgodnienie, kto dziś gotuje obiad, a kto zmywa. Jednak książka Andrzeja Niemczyka i Mariusza Kędzierskiego, jak sam tytuł wskazuje nie jest poświęcona tak błahym problemom codziennej egzystencji, ale w założeniu ma stanowić przewodnik dla osób, dla których negocjacje stanowią element powszedniej pracy.
Książka „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka” podzielona jest na dwie główne części: pierwszą poświęconą zagadnieniu negocjacji oraz drugą zawierającą praktyczne wskazówki jak zostać dobrym negocjatorem. W części poświęconej procesowi negocjacji autorzy na łamach dwunastu rozdziałów przedstawiają najważniejsze zagadnienia z nim związane. Wychodzą z kluczowego podziału na negocjacje pozycyjne i nastawione na współpracę. Następnie skupiają się na określaniu celów negocjacji oraz przedstawiają swój punkt widzenia na zagadnienie BATNA’y i pełnioną przez nią funkcję. W dalszej kolejności zwracają uwagę na takie elementy tego procesu, jak wybór czasu i miejsca oraz sposoby komunikacji. W tym też zakresie ujmują jedną z istotnych kwestii we wzajemnym zrozumieniu dwóch stron biorących udział w negocjacjach, a mianowicie rozróżnienie na interesy i stanowiska. Stanowi ona moim zdaniem jeden z głównych problemów we wzajemnym porozumieniu osób, gdyż powiązana jest z zaufaniem i otwartością we wzajemnej dyskusji. Ponadto w kontekście komunikacji autorzy zwracają uwagę na elementy perswazyjne, które mogą być użyte w procesie negocjacji. Przy czym pokazują, które z nich są etyczne, a które wykraczają już poza ten zakres. W dalszej części autorzy przedstawiają bardziej szczegółowe zagadnienia związane z problematyką obrony zaproponowanej ceny, ochrony przed manipulacją oraz impasu w procesie negocjacji. Ponadto zwracają oni uwagę na sytuację negocjacji w zespole oraz z osobami pochodzącymi z innych kultur. Poruszanie zagadnienia różnic kulturowych, w związku z coraz większa możliwością kontaktów biznesowych poza Europą stanowi jeden ważnych walorów tej pozycji książkowej. Drugą część książki Andrzej Niemczyk oraz Mariusz Kędzierski poświęcają próbie odpowiedzi i naprowadzenia czytelnika na to jak zostać dobrym negocjatorem. Na kartach siedmiu rozdziałów omawiają sposoby zwiększenia pewności siebie, radzenia sobie z pojawiającymi się emocjami, asertywności, kreatywności oraz okazywania siły. Ponadto istotną kwestią poruszaną w niniejszej publikacji jest często pomijana rola emocji, a w szczególności zrozumienie ich u drugiego partnera rozmowy.
Należy w tym miejscu zwrócić uwagę, iż książka „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka” jest napisana adekwatnym do odbiorcy, zrozumiałym i elokwentnym językiem. Czytelnik w każdym rozdziale znajdzie, krótkie wprowadzenie teoretyczne oraz bardziej rozbudowaną część praktyczną poświęconą danemu zagadnieniu. Warto wspomnieć, iż w części pragmatycznej autorzy wykorzystują wiele ciekawych narzędzi. Poczynając od przedstawiania przykładów, zadań problemowych, poprzez arkusze samooceny, studia przypadków, a kończąc na zwartych, skrótowych opracowaniach najważniejszych informacji i możliwych sposobów postępowania. Każde z tych narzędzi jest odpowiednio dobrane do zakresu tematycznego danego rozdziału. Ponadto autorzy w proponowanych ćwiczeniach zwracają również uwagę na analizę już przeprowadzonych przez czytelnika negocjacji.
Dlatego też dużym plusem książki jest jej aspekt praktyczny związany z możliwością tak przyjrzenia się elementom składowym procesu negocjacji, analizy własnych zachowań podejmowanych w nim, jak również ich zmiany lub korekty. Ponadto zamieszczone narzędzia stanowią istotną pomoc tak w procesie przygotowywania się do konkretnych negocjacji, jak również analizy już odbytych pod kątem wyciągania wniosków z własnego zachowania, jak również kontrahenta. Natomiast minusem książki Andrzeja Niemczyka i Mariusza Kędzierskiego może być jej wielowątkowość związana z próbą poruszenia wielu istotnych kwestii. Skutkować to może wycinkowym potraktowaniem zagadnień teoretycznych, a w szczególności poczuciem, iż coś można byłoby więcej powiedzieć w zakresie danego zagadnienia.
Podsumowując książka „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka” moim zdaniem jest pozycją dedykowaną dla przedsiębiorców, w szczególności właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności negocjacyjne, aby być bardziej świadomymi i efektywniejszymi „graczami” na rynku. Stanowi ona również pewnego rodzaju sylabus dla osób, dla których problematyka negocjacji jest znana, jednakże chcą, co pewien czas przypomnieć sobie najważniejsze zagadnienia. Dlatego też książka ta przeznaczona jest dla ludzi, którzy już mają, przynajmniej minimalne doświadczenie w negocjacjach oraz podstawowe zaplecze teoretyczne. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI 2014-11-24Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W odróżnieniu od autorów wielu innych podręczników, poradników i samouczków negocjacji, Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski w swej książce „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka" nie zamierzają ukrywać, że to zajęcie dla osób wyjątkowo wytrwałych, nie poddających się frustracjom, wytrwale dążącym do celu. Każdy rozdział stanowi odrębną całość, dlatego książkę można czytać po trochu, wielokrotnie wracając do tych zagadnień, które są najmniej zrozumiałe. To poradnik dla każdego z nas, bowiem kto w trakcie swojej kariery szkolnej, zawodowej lub w życiu prywatnym nie spotkał się z koniecznością przekonywania innych do swojego zdania...
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-9330-6, 9788324693306
- Data wydania książki drukowanej :
- 2014-10-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-0430-7, 9788328304307
- Data wydania ebooka :
- 2014-11-03 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami [email protected].
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 23615
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (15)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (20)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (25)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (31)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (39)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (43)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (57)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (61)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (65)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (70)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (75)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (83)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (87)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (94)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (103)
- Przegląd metod obrony ceny, czyli aspekty praktyczne (106)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (117)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (127)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (131)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (139)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (149)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (152)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (157)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (161)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (169)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (177)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (181)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (196)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (207)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (214)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (223)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (229)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (237)
- Techniki asertywne i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (248)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (261)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (267)
- O czym warto pamiętać, czyli szczypta wiedzy (279)
- Przykłady, podpowiedzi, narzędzia i ćwiczenia, czyli aspekty praktyczne (286)
Przedmowa (7)
Wstęp (9)
CZĘŚĆ I. PROCES NEGOCJACJI
1. W jakich negocjacjach bierzesz udział? (15)
2. Jakie masz cele negocjacyjne? (25)
3. Jak określisz swoją BATN-ę? (39)
4. Jaką rolę odgrywa czas i miejsce negocjacji? (57)
5. Interesy i stanowiska - jak je rozróżnisz? (65)
6. Jak się komunikować podczas negocjacji? (75)
7. Jakiej perswazji będziesz używał podczas negocjacji? (87)
8. Jak bronić ceny? (103)
9. Jak obronić się przed manipulacją? (117)
10. Jak negocjować w zespole? (131)
11. Skąd się bierze impas w negocjacjach i jak sobie z nim radzić? (149)
12. Jak negocjować z przedstawicielami innych kultur? (157)
CZĘŚĆ II. JAK ZOSTAĆ DOBRYM NEGOCJATOREM
13. Jak zwiększać swoją pewność siebie? (169)
14. Jaki masz styl negocjowania? (181)
15. Jaka jest rola emocji podczas negocjacji? (207)
16. Jak radzić sobie z emocjami podczas negocjacji? (223)
17. Jak być asertywnym podczas negocjacji? (237)
18. Jak pokazać swoją siłę w negocjacjach? (261)
19. Jak być kreatywnym w negocjacjach? (279)
Podsumowanie (289)
Onepress - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(31,99 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
To już szóste, zaktualizowane wydanie kompleksowego wprowadzenia do zagadnień ryzyka biznesowego i organizacyjnego. Treść książki jest w pełni zgodna z normą ISO 31000 i ze strukturą ramową COSO ERM. Omówiono tu kluczowe zasady zarządzania ryzykiem (zarówno w przedsiębiorstwie, jak i w projektach) i planowania ciągłości działania, dokonano też przeglądu międzynarodowych standardów w tym zakresie. To wydanie uwzględnia również takie zagadnienia jak ryzyko cybernetyczne, wysoce nieprawdopodobne zdarzenia o wielkim wpływie i ryzyko zmian klimatycznych. Zawiera ponadto omówienie kwestii kultury ryzyka i apetytu na ryzyko, a także zagrożeń występujących w łańcuchu dostaw i tematyki sprawozdawczości w zakresie ryzyka. Poszczególne aspekty zostały zilustrowane rysunkami, schematami, wykresami, tabelami i podsumowaniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
63.36 zł
99.00 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Nowość Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, dlaczego zalecane dziś rozwiązania i tak zwane dobre praktyki skutkują pogłębieniem frustracji marginalizowanych osób i sprawiają, że intencje liderów są odbierane jako nieszczere. Dowiesz się również, jak przygotować konkretny plan działania, który uwzględni postulaty DEI i będzie skuteczny również w trudnych realiach funkcjonującego przedsiębiorstwa. Przewodnik prezentuje pragmatyczne podejście do DEI, oparte na wynikach badań nad przeprowadzaniem zmian w organizacji, a także na wnikliwych spostrzeżeniach płynących z doświadczeń w pracy oddolnej i odgórnej. Poprzez kompleksowe omówienie sprawdzonych technik wytyczy rozsądną drogę postępowania dla każdego, kto chce się stać skutecznym praktykiem, rzecznikiem i liderem DEI. Niczego więcej nie trzeba, aby przemienić jednostkowe i oderwane od siebie inicjatywy w prawdziwą, systemową zmianę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: [email protected]
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka Andrzej Niemczyk, Mariusz G. Kędzierski (1) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)