ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)

Jeśli istnieją książki, za które warto zapłacić więcej i wybrać edycję premium to zdecydowanie należą do nich dzieła Briana Tracy. W moim domu jest ich kilka, a Nawyki Warte Miliony czytałam już dawno temu. Najnowsze wydanie jest jednak dla mnie jak uczta - zarówno dla umysłu, jak i oczu. To książka, która zasługuje na wyróżnienie wśród światowej literatury ze względu na swoje treści, dlatego podkreślenie jej takim wydaniem jest jak kwintesencja tego, co Brian Tracy niesie dla każdego z nas. Jestem zachwycona sposobem podkreślenia wiedzy zawartej w jej wnętrzu. Uważam, że zasługuje na to w 100%. Jeśli nie mieliście jeszcze przyjemności (a jest dla mnie niewątpliwa) czytać Nawyków Wartych Miliony to zachęcam Was do tego z całego serca. To książka, która uczy kształtowania nawyków, pisana prostym, ale dosadnym i bezkompromisowym językiem. Kto raz posmakował Tracy ten wie, że nie ma tu mowy o barwnych porównaniach, snuciu bezsensownych historii, a jedynie czyste, proste wskazówki, do tego by codziennymi zmianami dokonywać rzeczy wielkich i znaczących więcej niż mogłoby się wydawać. Pałam absolutnym uwielbieniem dla tych treści - autor plasuje się w mojej czołówce twórców, którzy realnie dotykają umysłu w subtelny, ale skuteczny sposób. Z dumą umieszczam wydanie premium obok klasycznego, które jest w moim domu od dawna. Nawyki Warte Miliony to światowy bestseller, który zmienił myślenie tysięcy osób - dajcie mu szansę i wybierzcie się w tę piękną intelektualną podróż, która być może sprecyzuje drogę to wyznaczonych przez Was celów.

Hushaaabye Sobczyk Justyna

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo

🙇ʙɪʙʟɪᴀ ᴡᴇʙᴡʀɪᴛɪɴɢᴜ. ᴡʏᴅ. ʜᴇʟɪᴏɴ📚🤓 Ostatnio w moje ręce trafiła bardzo fajna książka z wydawnictwa Onepress @wydawnictwo_onepress które specjalizuje się w publikacji książek dotyczących biznesu, zarządzania i marketingu. 🙇”Biblia WEBwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo.” „Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo. Haczyk tkwi w słowie „bywa”. Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK! Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją? Właśnie tego dowiesz się z tej książki.” Miłego czytania 🤗 

@karolka_ees Szala Karolina

Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać

Krzysztof Kempiński w swoim dziele krok po kroku prowadzi czytelnika przez proces kształtowania marki osobistej. Rozpoczyna od kluczowego pytania - czym jest marka osobista i dlaczego jej budowanie jest tak ważne, aby następnie przejść do konkretów: jakie działania należy podjąć, aby skutecznie zbudować swoją markę. Struktura książki, podzielona na tematyczne rozdziały, ułatwia zrozumienie prezentowanych treści. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem w formie punktowej, wskazującym kluczowe informacje i zalecane działania. To sprawia, że książka stanowi nie tylko źródło wiedzy, ale również praktyczny przewodnik. Autor nie ogranicza się tylko do przedstawiania własnych przemyśleń. W książce znajdziemy również spostrzeżenia innych ekspertów z branży, co pozwala czytelnikowi na wszechstronne zrozumienie tematu marki osobistej. "Marka osobista w branży IT" wyróżnia się na tle innych publikacji swoją zwięzłością i merytoryczną wartością. Książka jest krótka, lecz intensywna w treść, co pozwala na szybkie przyswojenie wiedzy bez niepotrzebnego przedłużania. Książka ta skierowana jest przede wszystkim do osób z branży IT, które chcą rozpocząć proces budowania swojej marki osobistej. Mimo że nie każdy odnajdzie się w tematyce, dla docelowej grupy czytelników będzie ona bezcennym źródłem wiedzy. Z pełnym przekonaniem polecam tę książkę każdemu, kto pracuje w IT i pragnie wykroczyć poza ramy codziennej pracy, budując silną i rozpoznawalną markę osobistą. To lektura, która inspiruje i motywuje do działania.

dev.dawid Kostrzewa Dawid

Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla

Jeśli szukasz inspiracji, wskazówek do zmiany swojego życia i chcesz dowiedzieć się, jakie osoby miały decydujący wpływ na filozofię sukcesu Napoleona Hilla, ta książka jest dla Ciebie! „Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla” to nie tylko książka, to przewodnik po ścieżce sukcesu, przemyślany i wzruszający. Autor w skupiający sposób przybliża nam nieznane dotąd transkrypcje wykładów wygłoszonych przez samego Napoleona Hilla w 1947 roku w Los Angeles. To zbiór mądrości, które nie tylko pomogły Napoleonowi Hillowi w osiągnięciu sukcesu, ale również otworzyły drzwi do zrozumienia, jak istotne są relacje i otoczenie dla naszego rozwoju. Hill podkreśla, że od ludzi, których spotykamy na naszej drodze, zależy wiele, i towarzystwo tych, którzy wpływają na nas pozytywnie jest kluczowe. Książka skupia się na sześciu najważniejszych regułach sukcesu, oferując czytelnikowi pełen skarbnicę wiedzy i inspiracji. Od określenia celu po wykorzystanie kosmicznej siły nawyku, autor prowadzi nas przez ścieżkę przemyśleń, które mogą odmienić nasze życie. Jest to lektura niezwykle wartościowa dla tych, którzy dążą do sukcesu, ale także dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak wpływ otoczenia kształtuje naszą drogę życiową. Książka nie tylko skupia się na teorii sukcesu, ale również prezentuje konkretne przykłady osób, które inspirowały Napoleona Hilla, dodając tym samym głębi i autentyczności przekazywanej filozofii. Warto poświęcić czas na przeczytanie tej książki, która nie tylko dostarcza wiedzy, ale także skłania do refleksji nad własnym życiem i tym, kto naprawdę wpływa na naszą drogę ku sukcesowi. To inspirujące i poruszające doświadczenie, które pozostawia czytelnika z głębokim przekonaniem, że pozytywny wpływ innych ludzi może naprawdę odmienić nasze życie. Podsumowując już naszą recenzję to „Siła pozytywnego wpływu" jest nie tylko podręcznikiem sukcesu, ale także manifest dla tych, którzy wierzą w moc pozytywnego myślenia, wpływu otoczenia i zdolności do zmiany świata poprzez jedną piękną myśl. Książka, choć lekka, skrywa w sobie potężne narzędzia do transformacji życia i osiągnięcia celów. Czytelnik odnajdzie w niej nie tylko inspirację, ale także praktyczne wskazówki, jak kształtować swoją przyszłość i stawać się architektem własnego sukcesu. 

Facebook.com/ksiazkioczamimezczyzny Piotr Buczyński

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone

Pʀᴏᴡᴀᴅᴢɪsᴢ ᴡʟ̷ᴀsɴʏ ʙɪᴢɴᴇs? Tᴀ ᴋsɪᴀ̨ᴢ̇ᴋᴀ ᴍᴏᴢ̇ᴇ ᴄɪ sɪᴇ̨ ᴘʀᴢʏᴅᴀᴄ́! ✨ Chyba każdy wie, że większość firm, aby przetrwać i się rozwijać musi istnieć w social mediach. Po co? Aby pozyskiwać nowych odbiorców/klientów. Zgadzasz się z tym? 💬 Jednak social media wciąż są wielką zagadką dla wielu ludzi i nie potrafią oni odpowiednio wykorzystać narzędzi, które otrzymali. Tutaj z pomocą przychodzi nowe wydanie książki Marcina Żukowskiego „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone”, która skierowana jest do wszystkich właścicieli małych oraz średnich przedsiębiorstw, którzy mają słabą wiedzą o Facebooku, Instagramie i innych mediach. Książka napisana jest dość prostym językiem, aby nawet ta mogło by się wydawać najtrudniejsza wiedza została z łatwością przyswojona przez każdego Czytelnika. Autor krok po kroku wprowadza nas w świat Facebooka, Instagrama, X (dawny Twitter), TikToka, czy YouTube. Opisuje jak działają portale i reklamy na nich, kto najczęściej korzysta z danego portalu i jak właściwie zabrać się za prowadzenie na nich konta. W tym wydaniu podoba mi się skupienie na zagadnieniu „infuencera” i współpracy z nim. Autor wytłumaczył w jaki sposób działają takie osoby, jak możemy promować własny biznes z wykorzystaniem ich wizerunku, a także jakie są przykładowe stawki w takim modelu. Nie zabrakało tutaj także wzmianki o przydatnych narzędzi do tworzenia treści, bo przecież zdjęcie i krótki podpis to nie wszystko! Gdzie wystrzałowe napisy, filmy, live’y? Gdzie kreatywnie napisany tekst z hook’iem, który przyciągnie uwagę odbiorcy i zatrzyma go dłużej na poście/reels? To wszystko się teraz liczy, a Żukowski o tym pisze w swoim nowym wydaniu książki! „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone” to naprawdę świetny poradnik dla każdego kto chce, aby jego firma zaistniała w social mediach. Świetnie się czyta, wskazówki są przydatne i co najważniejsze napisała ją osoba z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie reklamy i social mediów. 𝗣𝗢𝗟𝗘𝗖𝗔𝗠! Ocena: 7/10

k.tomzynska Tomżyńska Karolina